Mooi toch! In ieder geval iets vast.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:30 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee, dat helaas nog niet. Twee dagen in de week. En dan ook nog een half schooljaar groep 8 op één dag in de week!
School met ontwikkelingsgericht onderwijs (OGO)... ben benieuwd!
Zeker! Ben er superblij mee!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi toch! In ieder geval iets vast.
Volgens mij "hoor" je van +/- 8 tot +/- 17 aanwezig te zijn. Maar je kunt er volgens mij ook voor kiezen om thuis een deel van je werk te doen...quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:26 schreef Rianne84 het volgende:
Wat voor dagen maken jullie?
Ik ben net begonnen met mijn eigen klas en was er vandaag iets voor 8 uur. Om 16:55 zei ik een collega gedag en die reageerde met: oh jij gaat ook al zo laat weg.
Ik dacht dat ik vroeg was
Ik blijf me er over verbazen dat zoiets bij bepaalde besturen wel kanquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Werk inmiddels op een school, groep 8. Elke maandag.
Nu nog afstuderen
Nah, functieomschrijving als OA, als afgestudeerd dan zetten we het om tot leerkracht.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik blijf me er over verbazen dat zoiets bij bepaalde besturen wel kan
Niet de openbare scholen waar ik voor werk... Ik mocht niet eens starten met invallen voordat ik m'n eindgesprek had gedaan. Om vervolgens in eerste instantie alleen telefonisch door te hoeven geven dat ik dat gesprek succesvol had afgerondquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, functieomschrijving als OA, als afgestudeerd dan zetten we het om tot leerkracht.
Doen heel veel scholen.
Jeej, dan heb ik er (hoop ik) in elk geval één persoon blij mee gemaaktquote:
Coolquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik ben waarschijnlijk spuit 11, maar kennen jullie deze al?
http://www.gynzy.com/nl/#!/welcome
Geweldig!
Joehoeeee, dat is tweequote:
Maar dat kost toch geld of niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Joehoeeee, dat is twee
Edit: ik zou even op je school vragen of ze een account van Gynzy hebben. Dan kun je het namelijk ook daadwerkelijk gebruiken
Oh jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jojoortje, verander de TT in Bijna herfstvakantie!
Hmmz, ja inderdaad. Mijn school heeft een account, kwam ik achter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maar dat kost toch geld of niet?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga me daarna gewoon opnieuw registreren onder een andere inlognaam
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Omg I fucking love you!
Ben bezig met de gymcursus! () Dit komt heel goed uit
Ja nice nice! Ik tekende die dingen altijd. Doe ik vanaf nu heus niet meerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach, ben slechts doorgeefluik... ik kom het zomaar tegen op the interwebz
Succes met de gymcursus! Dat wordt pimpen geblazen, met deze mooie plaatjes
Wat jammer! Wat is de reden voor deze keuze? Of was het geen keuze?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh.
Ik ben gestopt met de pabo na anderhalf jaar.![]()
Ze zagen het gewoonweg niet in me, stage begon goed, beter dan dat jaar ervoor. En toen opeens sloeg mn mentrix om. Kon niks positiefs benoemen, ja dan wordt het er niet beter op... Stagebeoordeling/WPA niet gehaald en dus moest ik stoppen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:18 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Wat jammer! Wat is de reden voor deze keuze? Of was het geen keuze?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh.
Of we wachten nog even en dan is het alweer herfstquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jojoor anders verander je de TT naar bijna meivakantie.
Succes!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:31 schreef Esje-lief het volgende:
Ik ben ook nog steeds bezig! Nu tweede gedeelte derde jaar.. Leeftijdsprofilering oudere kind.
Deeltijd tegenwoordig. De laatste loodjes!
Ik ben nu 5 jaar bezig en twijfel ook nog aan het afmakenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh.
Het zou wel zonde zijn als je het nu niet afmaakt, vooral na vijf jaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben nu 5 jaar bezig en twijfel ook nog aan het afmaken
DAquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ben nu 5 jaar bezig en twijfel ook nog aan het afmaken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |