Een overzicht van alle doelen die kleuters moeten behalen, verdeeld over zes periodes.quote:
Prima toch juist?quote:Oh, ik gaf laatst een muziekles over kaboutertjes. En nu geef ik vrijdag een techniekles met kabouters in de hoofdrol en maandag ga ik een rekenles geven, raad eens wie daar in voorkomen?

Ik had de eerste keer 5 punten te weinig en de tweede keer 4 punten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef Esje-lief het volgende:
Nee.. voor groep 8 loopt het allemaal lekker..
Het zijn vooral domme foutjes..
En het is 12 jaar geleden sinds ik voor het laatst rekenonderwijs heb gehad..
Ik moet er gewoon even wat harder aan trekken.
Oh nee, hebben wij nietquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Een overzicht van alle doelen die kleuters moeten behalen, verdeeld over zes periodes.
[..]
Prima toch juist?

Gelukkig zijn er handleidingen en de antwoordenboekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:50 schreef Esje-lief het volgende:
Nee.. voor groep 8 loopt het allemaal lekker..

Was mijn bedoeling niet inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef Esje-lief het volgende:
Vond het een beetje judgemental overkomen.. Maar nu ik het teruglees is dat meer mijn verbeelding..![]()

Terug van een geslaagd maar vermoeiend kampquote:Op zondag 19 juni 2011 23:27 schreef LieveJuf het volgende:
Leuke site. Die ga ik eens verder bekijken![]()
Morgen op kamp tot en met donderdag met mijn kinders van groep 8, ben érg benieuwd!

Oh dat is een portie mazzel!quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:22 schreef Rianne84 het volgende:
Gisteren eindgesprek gehad en gehaald. Nu nog wachten op 1 cijfer (krijg ik ws pas in augustus) en dan ben ik officieel afgestudeerd
En ik heb een baan gekregen, ik mag met mijn stagegroep mee naar groep 6

Super!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 juli 2011 11:22 schreef Rianne84 het volgende:
Gisteren eindgesprek gehad en gehaald. Nu nog wachten op 1 cijfer (krijg ik ws pas in augustus) en dan ben ik officieel afgestudeerd
En ik heb een baan gekregen, ik mag met mijn stagegroep mee naar groep 6

quote:Op woensdag 6 juli 2011 11:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb vrijdag mijn laatste kans voor de wiscat, omg ik ben bang.

Goed bezigquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Oh mijn god, ik heb hem gehaald, wat een opluchting!!!!!

Wat gaaf! Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik mocht vandaag m'n diploma ophalen. Nu is het echt

Welke methode gebruiken jullie?quote:Nee.. voor groep 8 loopt het allemaal lekker..

Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
Ik mocht vandaag m'n diploma ophalen. Nu is het echt

Neequote:Op maandag 25 juli 2011 19:36 schreef Peaceful het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Heb je al een baan gevonden?

Welke groep? En in welk opzicht een terrorgroep, heerst er een slechte sfeer of combinaties van kinderen die niet zo opperbest zijn? Sterkte alvast..quote:Op dinsdag 26 juli 2011 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ik krijg zo'n terrorgroep na de vakantie

Groep 5.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:05 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Welke groep? En in welk opzicht een terrorgroep, heerst er een slechte sfeer of combinaties van kinderen die niet zo opperbest zijn? Sterkte alvast..

Oef, succesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Groep 5.
Sowieso een slechte sfeer en er zijn 6 kinderen die eigenlijk is het speciaal onderwijs horen.
Zo heb ik er één bij die zo agressief kan zijn, dat hij iedereen in elkaar kan meppen.
Eentje die gewoon weg gaat lopen van school als die het niet naar z'n zin heeft.
Één ADHD'er waarvan de ouders niet willen dat hij medicijnen krijgt.
En nog een paar kinderen wiens IQ zo laag is, dat ze nu al een eigen leerlijn hebben

Hmm de banen liggen niet voor het oprapen he?quote:Op maandag 25 juli 2011 22:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee
Naja wel gevonden, maar zij vonden mij niet

Whoe spannend!! Regio zuid zit je dan toch? Pfft ik moet me nog 2 weken vervelen voordat ik echt aan de slag mag..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:18 schreef LieveJuf het volgende:
Deze week ben ik begonnen met mijn mentix om de klas in te richten en op te ruimen, ook hebben we voorbereidingen getroffen wat betreft naamkaartjes maken, plattegrond maken en het rooster.
Vandaag hebben we de opstartvergadering gehad en maandag gaat mijn afstuderen dan echt beginnen

Oh, sorry helemaal vergeten te reageren.. Ik zit inderdaad in regio zuidquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:40 schreef Peaceful het volgende:
[..]
Whoe spannend!! Regio zuid zit je dan toch? Pfft ik moet me nog 2 weken vervelen voordat ik echt aan de slag mag..
Ik heb het vast ergens gemist maar welke groep heb je? En wat is de vorm van jouw stage? (regulier, WPO, LIO... en er zijn vast nog wel meer varianten en bijbehorende afkortingen)

Ben ik nu mee bezigquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het behalen van de gymbevoegdheid buiten de reguliere pabo om? Ik heb de verkorte opleiding gedaan, zonder mogelijkheid om deze bevoegdheid te halen. Nu moet ik die opleiding tzt alsnog gaan doen, wil ik een beetje kans maken op een vaste aanstelling.
Iemand informatie over:
- kosten
- tijdsinvestering
- duur van de opleiding
Heb al wat zitten googlen maar tips zijn welkom. Ik woon in de regio Eindhoven trouwens.

Yup, that's me!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
Zie nu pas dat ik op Flappe reageerHoi! Ik zag jou in VBL vandaag of gisteren

Hey cool! Fulltime of..?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:27 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Yup, that's me!![]()
![]()
Vandaag gehoord dat ik ben aangenomen voor groep 6!!

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |