+1quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:19 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Denshikerio, ik herken het helemaal. Nu ik stage loop in groep 6-7-8 geef ik aan dríé groepen instructie. Gelukkig hoef ik van mijn pabo maar twee lesbeschrijvingen op papier uit te werken per stagedag. De ene stagedag doe ik dat, de andere stagedag houd ik het gewoon bij één. Meestal alleen voor zelfontworpen lessen, ook voor een methode waar ik nog niet eerder mee heb gewerkt.
Voor een stageweek heb ik eens drie middagen die formats in zitten vullen.Ik merkte bij mezelf dat ik m'n stage ook minder leuk ging vinden hierdoor. Niet dat iets aan deze post hebt, maar ik wilde even laten weten dat het érg herkenbaar voor me is.
quote:Op woensdag 16 maart 2011 17:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kwam toen een keer een donderdag terug naar school om voor de volgende week wat dingen door te bespreken, want die week er na had ik stageweek.
Zo'n kutwijf was datIk moest toen 3 activiteiten/lessen per dag doen met de kinderen en dat wilde ze vrijdag allemaal op haar mail hebben, want ze wilde het ruim van te voren hebben.
Ik zo, dus ik heb alleen vandaag en morgen de tijd om 15 lesvoorbereidingen te maken en te sturen?
Zij zo: Ja? Dat moest ik vroeger ook hoor en daar leer je van, om te werken onder druk.
Ik zo:![]()
Kots
Eeeeuh niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:54 schreef LieveJuf het volgende:
Burgerschap vorming in het basisonderwijs is verplicht sinds 2006. Hoe ga jij en je stage school hiermee om?
http://www.regiohoogeveen.nl/index.asp?p=newsmessage&i=16945quote:Op zondag 20 maart 2011 15:54 schreef LieveJuf het volgende:
Burgerschap vorming in het basisonderwijs is verplicht sinds 2006. Hoe ga jij en je stage school hiermee om?
Denk niet te makkelijk over een deeltijdstudie!quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]![]()
![]()
Omdat we nog niet genoeg te doen hebben...
Ik ga trouwens misschien vanaf volgend studiejaar verder in deeltijd! De major in voltijd en de minor dan wellicht in deeltijd.
Hoezo? Vertel...quote:Op zondag 17 april 2011 16:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Denk niet te makkelijk over een deeltijdstudie!
Tis best heftig en het vergt veel discipline.quote:
Thanks voor je reactie.quote:Op zondag 17 april 2011 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tis best heftig en het vergt veel discipline.
Ik was 2 dagen per week sowieso kwijt aan school. 1 dag colleges volgen en 1 dag stage lopen. Daarnaast werkte ik 3 a 4 dagen.
In de avonduren was ik met schoolwerk bezig te gaan. Verslagen maken, tentamens leren, huiswerkopdrachten. En voor de stage de lessen voorbereiden en evalueren.
Ik zou sowieso niet meer dan 3 dagen per week gaan werken. Of je moet de zaterdag erbij kunnen pakken eventueel... Wordt de opleiding in de avonduren of op 1 dag in de week aangeboden?quote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef tennisster198 het volgende:
[..]
Thanks voor je reactie.
Ik wist dat de deeltijdopleiding veel discipline vergt, maar dat doet de voltijdopleiding ook (vind ik). Ik ga minder dan 3 a 4 dagen per week werken.Toch weer blij dat ik die keuze heb gemaakt om niet zóveel te gaan werken (dat moet maar net kunnen bij je werkgever natuurlijk, maar bij mij kan het
).
Ik ga twee dagen werken, verspreid over drie dagen. Eventueel extra invallen wanneer het kan...quote:Op zondag 17 april 2011 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zou sowieso niet meer dan 3 dagen per week gaan werken. Of je moet de zaterdag erbij kunnen pakken eventueel... Wordt de opleiding in de avonduren of op 1 dag in de week aangeboden?
hoe is jouw eindgesprek gegaan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:57 schreef Bartjebart het volgende:
Grappig om te horen dat bepaalde zaken op ander scholen vaak anders georganiseerd zijn
quote:
Tellen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, maandag ga ik zaadjes planten met mijn kleuters.. Ik vind het wel lastig om lesdoelen te bedenken voor de kinderen
Nog een maandje om fanatiek te oefenenquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
8 juli laatste kans om mn rekentoets te halen, omg.
Hebben ze geen beredeneerd aanbod bij jullie in de klas?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, maandag ga ik zaadjes planten met mijn kleuters.. Ik vind het wel lastig om lesdoelen te bedenken voor de kinderen
He wat?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hebben ze geen beredeneerd aanbod bij jullie in de klas?
WAT?! Wij krijgen maar 3 kansen. En als je hem dan niet gehaald hebt moet je stoppen met de opleiding.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:05 schreef Esje-lief het volgende:
Ik heb morgen mijn vierde kans voor Rekeneneigenvaardigheid..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |