Vandaar ook de knipoog-PIquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je leest het gewoon voor je gaat kotsen![]()
Is niks uitgesproken links of rechts aan hoor
Zelfs voor mij niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik zou voor de meeste mensen niet meer dan 0,00000000000001 Bitcoin geven.
Daarvoor klop je maar bij één of andere alpha aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:21 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee! Ik wil de contante waarde van de kasstromen weten.
Owh die heb ik ff gemistquote:
Je bedoelt: Boze_Alpha?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daarvoor klop je maar bij één of andere alpha aan.
En dat is dan morgen 1 miljoen of 1 cent waard.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef GSbrder het volgende:
Ik geef iedereen graag bitcoins. Weet je wat, ik treedt als overheid van bitcoinia op en geef iedereen die op mij stemt 100 bitcoins, die ik zelf bij mag maken.
Ik hoorde een verzoek voor een DCF-calculatie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daarvoor klop je maar bij één of andere alpha aan.
Daar heb ik jou en erik voor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:27 schreef Nautilus. het volgende:
Je vergist je! Zo makkelijk is het allemaal niet, GSbrder. Als je de CW van Ilja Leonard Pfeijffer wilt berekenen, zul je rekening houden met het vruchtgebruik dat hij ten behoeve van Reya op zijn intellectueel eigendom heeft gevestigd.
Zie ik hier iemand met een vers portie SWquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:27 schreef Nautilus. het volgende:
Je vergist je! Zo makkelijk is het allemaal niet, GSbrder. Als je de CW van Ilja Leonard Pfeijffer tracht te berekenen, zul je rekening houden met het vruchtgebruik dat hij ten behoeve van Reya op zijn intellectueel eigendom heeft gevestigd.
Net nu ik je een amicaal schouderklopje wilde geven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
Rechtenvriendjes en onrendabelen, ik duik de boeken weer in.
Waarvoor dankquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:36 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Net nu ik je een amicaal schouderklopje wilde geven.
Christiano Ronaldo is alleen al 185 miljoen waard volgens sommige randdebielen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:39 schreef waht het volgende:
Mensenlevens zijn om en nabij de ¤300.000 waard in Nederland.
Veel hoger dan elders.
Dat is alleen voor de toplevens.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:40 schreef dotCommunism het volgende:
Hmm, dacht dat dat rond de miljoen lag eigenlijk.
Die bedragen zijn genivelleerd! Snap dat nou.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:40 schreef dotCommunism het volgende:
Star Wars?quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zie ik hier iemand met een vers portie SW?
De gemiddelde verzekeringsmaatschappij hanteert drie ton meen ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:40 schreef dotCommunism het volgende:
Het is dan wel weer grappig dat die laatste Star Trek film eigenlijk gewoon een Star Wars film is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef Nautilus. het volgende:
Star Wars is voor idioten! Star Trek daarentegen is leuk.
En dat is niet eens echt voor zijn leven, maar meer voor zijn voetbalkunsten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Christiano Ronaldo is alleen al 185 miljoen waard volgens sommige randdebielen.
Ik heb net de complete TNG binnengehaaldquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef Nautilus. het volgende:
Dat maakt het nog absurder.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef waht het volgende:
[..]
En dat is niet eens echt voor zijn leven, maar meer voor zijn voetbalkunsten.
Het is allebei gewoon top.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef Nautilus. het volgende:
Minder absurd als je bedenkt dat alle voetbalfans gezamenlijk (honderden miljoenen) verantwoordelijk zijn voor die prijs.quote:
Nog nooit van gehoord, even kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Maar sowieso haalt Star Wars of Trek het niet bij LEXX
Ho ho, de enige die er schuld aan hebben zijn de voetbalclubs, die kleden de voetbalfans uit om zo'n belachelijke bedragen rond te kunnen laten gaan in de voetbalwereld.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:46 schreef waht het volgende:
[..]
Minder absurd als je bedenkt dat alle voetbalfans gezamenlijk (honderden miljoenen) verantwoordelijk zijn voor die prijs.
Nouja, uitkleden. Een voetbalkaartje of seizoenskaart kopen is natuurlijk een vrijwillige aangelegenheid.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ho ho, de enige die er schuld aan hebben zijn de voetbalclubs, die kleden de voetbalfans uit om zo'n belachelijke bedragen rond te kunnen laten gaan in de voetbalwereld.
Dat klopt inderdaad, ze maken misbruik van de gevoelens die men heeft ontwikkeld voor zo'n voetbalclub.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nouja, uitkleden. Een voetbalkaartje of seizoenskaart kopen is natuurlijk een vrijwillige aangelegenheid.
Jij komt uit Brabant; jij hebt geen smaak.quote:
Wel waar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij komt uit Brabant; jij hebt geen smaak.
Een ruimteschip met ballenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, even kijken.
Toch wel, moest even het plaatje van de Lexx zien.
Dat bedoel ik. Star Trek:quote:
Ik heb niet zoveel gevoelens bij 11 mannen die achter een bal aanrennen, dus ik snap die 'misbruik' niet zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, ze maken misbruik van de gevoelens die men heeft ontwikkeld voor zo'n voetbalclub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |