Hoezo niet. http://www.exrx.net/Weigh(...)edMilitaryPress.htmlquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef seto het volgende:
Seated military press bestaat niet.
Die van mij zijn deadlift en bench press.
Ben een laatbloeier, krijg nu pas baardgroei enzo, ik neem aan dat het erbij hoort. Ik schat het op zo'n 3 centimeter op het breedste gedeelte btw, het is hard weefsel en 's avonds valt het mee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef Diabox het volgende:
Zoals ik het zie op die foto is het vrij erg. En het trekt vaak weg na je puberteit ja, maar je bent al 19 en het is gewoon vrij fors zo te zien. Hoe groot schat je die schijf in diameter?
Nah, dat lijkt me sterk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef seto het volgende:
Je bent 19, denk dat je al een beetje uit de puberteit bent gegroeid.
Hoe bedoel je met niets nemen? Trainen? Ik gebruik aspiranten als het echt moet...quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:11 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
asperientjes zijn je beste vriend!
Kans bestaat dat als je niets neemt je weer rare houdingen gaat aannemen en andere zaken gaat verdraaien/belasten. Don't go nuts, maar 1 a 2 per dag oid voor enkele dagen op rij. Verder misschien handig om ff zwembad op te zoeken oid. Warmte + strekken tijdens 't zwemmen = kudo's!
Ben ik ook benieuwd naar; heb er ook last van.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:31 schreef Diabox het volgende:
Even mee langs de huisarts dan.
Heb eigenlijk geen idee of artsen uberhaupt iets voorschrijven, of dat ze alleen doorverwijzing kunnen geven voor chirurgie..?
Ik vind het meevallen? Waar heb je last van dan?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben een laatbloeier, krijg nu pas baardgroei enzo, ik neem aan dat het erbij hoort. Ik schat het op zo'n 3 centimeter op het breedste gedeelte btw, het is hard weefsel en 's avonds valt het mee.
[..]
Nah, dat lijkt me sterk.
Anyway ik ga maar wel even langs de huisarts, altijd beter. Het is in ieder geval hinderlijk, en mijn bro gaf whey al de schuld.'ja die anabolen van je'.
Laat het wel weten.
Benchpress en Incline dumbell pressquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat zijn jullie favoriete oefeningen? Mijne cable crossover en seated military press
geen asperientjes oid.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe bedoel je met niets nemen? Trainen? Ik gebruik aspiranten als het echt moet...
Rot manquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zit ook een knijpbare harde lump onder (schijfachtig, groeischijven ofzo). Ben net 19 en baardgroei kicks in, mijn hele hormoonbalans is van slag. Laatbloeier eh.
's morgens is het het ergste, heb in alle haast mijn grijze trui gepakt en mehh.
[ afbeelding ]
Alleen overhemden en vesten zijn veilig.En op die foto valt het nog mee, in de spiegel/3D is het erger.
Of melk? Dat zuip je nogal veel toch?quote:
power clean en pushpress omdat hier nog enige explosiviteit bij komt kijken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Wat zijn jullie favoriete oefeningen? Mijne cable crossover en seated military press
Als je explosief wilt trainen of dat interessant vind moet je eens 'Training for warriors' downloaden van Martin Rooney hij traint veel prof MMA en BJJ atleten maar ook NFLquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:09 schreef Agentperry het volgende:
[..]
power clean en pushpress omdat hier nog enige explosiviteit bij komt kijken.
Zou je er niet te druk om maken komt veel vaker voor dan de meesten denken en ook op jouw leeftijd kan het nog wel relatief regelmatig gezien worden. Veder heb je geen last van misselijkheid, botpijn of duizeligheid?quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben een laatbloeier, krijg nu pas baardgroei enzo, ik neem aan dat het erbij hoort. Ik schat het op zo'n 3 centimeter op het breedste gedeelte btw, het is hard weefsel en 's avonds valt het mee.
[..]
Nah, dat lijkt me sterk.
Anyway ik ga maar wel even langs de huisarts, altijd beter. Het is in ieder geval hinderlijk, en mijn bro gaf whey al de schuld.'ja die anabolen van je'.
Laat het wel weten.
ik hou van de combinatie, zware gewichten tillen en dan ook wat oefeningen voor de explosiviteit. maar mijn doelen zijn toch puur esthetisch van aard. doe er op het moment toch geen sport naast, hoewel ik eraan zit te denken om volgend jaar te beginnen met kickboxen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Als je explosief wilt trainen of dat interessant vind moet je eens 'Training for warriors' downloaden van Martin Rooney hij traint veel prof MMA en BJJ atleten maar ook NFL
maakt niet uit wanneer maar met alleen een bak kwark redt je het niet, je moet zorgen dat je de hele dag door eiwitten eet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:40 schreef Rettilpsemit het volgende:
Even een snelle vraag.
Ik ben sinds 1,5 jaar hard aan het sporten. In eerste instantie was dit om flink wat gewicht (vet) kwijt te raken. Inmiddels ben ik z'n 40 kilo aan vet kwijt en zit ik op mijn ideaal gewicht (qua BMI).
Ondanks dat ik dat doel bereikt heb wil ik wel blijven sporten, maar nu dus niet zo zeer om vet kwijt te raken maar om mijn conditie op pijl te houden en wat spiermassa te winnen.
Nou heb ik verschillende keren gehoord dat het slim is om meer eiwitten te gaan eten. Dit zou onder andere kunnen door dagelijks een bak kwark weg te werken. In tegenstelling tot vele andere vindt ik kwark prima te eten, dus dit wil ik dan ook gaan doen. Maar het komt mij het beste uit om dit op de middag te doen rond een uur of 13:00. Ik sport dagelijks rond 19:00. Maakt het tijdstip veel uit?
Ik hoor soms dat het beter is na het sporten, maar van andere hoor ik dan weer dat het niet veel uitmaakt aangezien het toch langzame eiwitten zijn.
Ligt eraan wat voor cardio je gaat doen? Hardlopen lijkt me uit den boze, maar een flinke zwemtraining kan uiteraard geen kwaad.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:29 schreef das_phantom het volgende:
Is t verstandig om de dag na een legday 45 mins cardio te doen of kan ik beter een dag rust nemen?
Dat doe ik ook sowieso wel. Wil dit alleen gebruiken als extra aanvulling. En dit is dan wel de grootste hoeveelheid in één keer die ik op een dag binnen krijg. Daarom dacht ik misschien dat het slim is om dit op een bepaald tijdstip te eten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef Agentperry het volgende:
[..]
maakt niet uit wanneer maar met alleen een bak kwark redt je het niet, je moet zorgen dat je de hele dag door eiwitten eet.
Crosstrainer lage -medium intensiteit, als ik zo rondlees kan dat juist zelfs bevorderlijk zijn voor herstel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:50 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor cardio je gaat doen? Hardlopen lijkt me uit den boze, maar een flinke zwemtraining kan uiteraard geen kwaad.
Ja, alcohol blokkeert de testosteronproductie (en dat zal niet het enige slechte effect zijn).quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:31 schreef boskameel het volgende:
is alcohol nou echt zo slecht? als je voeding goed is en je jezelf 2x per week naar de tering zuipt?
Alcohol droogt uit, sloopt je hersencellen, schopt je metabolisme in de war enz. enz. Het is troep.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:04 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, alcohol blokkeert de testosteronproductie (en dat zal niet het enige slechte effect zijn).
Ik doe een half uurtje lichte crosstraining na benen. Nog even die glutes een beetje aan het werk zetten, maar veel meer dan dat kan ik ook niet meer na een sessie met squats, lunges en leg pressesquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:29 schreef das_phantom het volgende:
Is t verstandig om de dag na een legday 45 mins cardio te doen of kan ik beter een dag rust nemen?
Ik eet geen soja.quote:
Dat moet de huisarts dan maar uitwijzen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:02 schreef gamezz het volgende:
[..]
Of melk? Dat zuip je nogal veel toch?
Wellicht werken die hormonen bij sommigen sterker dan bij anderen.
Nee, daar geen last van. En antidepressiva slik ik niet. Nog niet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Zou je er niet te druk om maken komt veel vaker voor dan de meesten denken en ook op jouw leeftijd kan het nog wel relatief regelmatig gezien worden. Veder heb je geen last van misselijkheid, botpijn of duizeligheid?
En je slikt waarschijnlijk toch geen antidepressiva he
Wat heeft soja intelorantie daar nu weer mee te maken? Ik dacht dat de oestrogene werking van soja nog helemaal niet aangetoond was?quote:
Soja intolerantie heeft er inderdaad niks mee te maken. Wat er wel mee heeft te maken is dat er een fyto oestrogeen in soja zit (genisteine), welke ook een affiniteit heeft voor de ER (i.t.t. oestradiol wel een hogere affiniteit voor de ERb dan de ERa, klierweefsel = ERa, dus gyno ligt totaal niet in het verwachtingspatroon, al helemaal niet omdat het ook een lage affiniteit heeft, en in kleine hoeveelheden voorkomt).quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:00 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat heeft soja intelorantie daar nu weer mee te maken? Ik dacht dat de oestrogene werking van soja nog helemaal niet aangetoond was?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:10 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Ik heb net een sample NoxiPro geprobeerd. De tering wat een energie krijg je daarvan. Net een zware training achter de rug (pakte zwaarder als normaal) en wil nu nog steeds trainen eigenlijk. lololol
Dat zeg ik toch ook. No lie.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Lijkt net of je nu ook teveel energie over hebt.
Zalm, makreel, haring, witvis.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:55 schreef Seam het volgende:
Wat zijn behalve tonijn nog andere goede vissoorten met veel eiwitten?
Geen idee, maar goed lijkt het me ook niet. Op maandag ben ik altijd veel minder sterk dan normaalquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:31 schreef boskameel het volgende:
is alcohol nou echt zo slecht? als je voeding goed is en je jezelf 2x per week naar de tering zuipt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |