2:36 omg wat een houding....quote:
ook veel verkeerde grip.... duimquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:26 schreef Halcon het volgende:
Zo leren ze het wel af. Sowieso gasten die X-kg amper kunnen heffen en dan denken dat ze er nog 40 kg op moeten ketsen.
Waarom ook een duimloze greep?quote:
ja precies... je hebt mensen die de duim aan dezelfde kant houden als de andere vingers.quote:
Zou het in ieder geval nooit proberen zonder goede spotter, tenzij ik pro was zoals Arnie.quote:using it places the bar directly over the forearm which provides better leverage. a lot of the time when people wrap their thumbs around the bar, the bar then slides back towards the nuckles. when this happens the weight is no longer over the forearms, it's behind them. needless to say, that's not a very efficient way to press.
wat steel je mijn linksquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Weissman het volgende:
Volgens mij is ie wel eens eerder langs gekomen maar ter inspiratie:
Of moet dit nu in het fitness topic ?
Die gast heeft ook gewoon een top conditie, respect.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:50 schreef kidkash19 het volgende:
Mensen die over vorm zeuren moeten eens naar die Brock Lesnar video kijken
Hm die oefening doe ik wel 1x per week. Maar vind het wel een rot-oefening. Maar hij is dus ook af te raden? Welke oefeningen voor je schouders zijn dan wel goed?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:17 schreef 16meter het volgende:
Nog zo'n fantastische oefening:
http://www.exrx.net/Weigh(...)r/DBArnoldPress.html
Arnold deed 'm, dus het moet wel goed zijn, toch? Niet als je schouders je lief zijn,
Maat van me doet het ook altijd zo benchen, duimloos.. ik vind het maar niks. Ook 80/100 kilo, als dat fout gaat heb je echt een probleem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:41 schreef Tinos85 het volgende:
Ja als het misgaat dan gaat het met wat zwaardere gewichten ook goed mis.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Weissman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangsnatch. Niet echt perfect uitgevoerd, maar is ook vrij lastig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:41 schreef Halcon het volgende:
http://www.gymidiots.com/video/nice-try-gym-idiot/
incline db press 3*8quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Post je borst schema eens pleasevolgens mij is mijne echt niet goed..
Kabels cross over 4x8
Dumbell press 4x8
Fly`s 4x8
Benchpress 4x8
Ik heb het gevoel dat het beter kan, iemand nog tips ?
ja ik zuip echt bizar vaak de laatste tijd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik lees van jou ook alleen maar dat je katers hebt![]()
lolquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:20 schreef 16meter het volgende:
Als je presses met fly's combineert ben je sneller klaar met je workout jwtzz
Looks good.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:28 schreef 16meter het volgende:
Heb vanmiddag een squat filmpje laten maken in de gym. Wat vinden jullie van mijn form?
Ik ook hier alvast een stukje wat je er zo in kan zetten:quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:45 schreef ukga het volgende:
[..]
Ben wel voor een Op verfrissing. was Mr. J hier niet btw meebezig (zo ergens bij reeks 96)
Deze gast dan. Joh even tellen, 1, 2, 3, 4quote:
Nice cardio oefening op 3:34. Kotsen gegarandeerd!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Weissman het volgende:
asperientjes zijn je beste vriend!quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:09 schreef CantFazeMe het volgende:
Verdomme sinds vorige vrijdag een zeurende rug man ook tijdens slapen. Iets hevig verrekt bij deadliften denk ik aangezien ik mijn rug niet recht hield bij het zakken van de stang. Gewoon iets overbelast.
Echt zeurende rug pijn waar je gek van wordt. Gisteren zo min mogelijk rug gedaan.
Ik heb ook puffy nipples maar om dat nou direct gyno te noemen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:49 schreef Panzermaus het volgende:
Een heleboel van mijn favo shirts en truien kan ik niet meer goed dragen, ze zitten sowieso al strakker (+ jurk effect) maar dan ook nog die fucking gyno.![]()
Godver ik wil dat ik dat al op jongere leeftijd gehad had, niet nu.
Er zit ook een knijpbare harde lump onder (schijfachtig, groeischijven ofzo). Ben net 19 en baardgroei kicks in, mijn hele hormoonbalans is van slag. Laatbloeier eh.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb ook puffy nipples maar om dat nou direct gyno te noemen?
Op een ecto met laag bf% zeker. Het is ook geen vet, het is echt die 'klomp' weefsel eronder die die heuvelvorming maakt.quote:
Even naar de doc en je bloedwaardes laten checken?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Er zit ook een knijpbare harde lump onder (schijfachtig, groeischijven ofzo). Ben net 19 en baardgroei kicks in, mijn hele hormoonbalans is van slag. Laatbloeier eh.
's morgens is het het ergste, heb in alle haast mijn grijze trui gepakt en mehh.
[ afbeelding ]
Alleen overhemden en vesten zijn veilig.En op die foto valt het nog mee, in de spiegel/3D is het erger.
Is het zo erg?quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Even naar de doc en je bloedwaardes laten checken?
Anders snel zelf maar actie ondernemen om oestrogeen etc te blocken. Straks blijft het en moet je onder het mes.
stoerquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:00 schreef Agentperry het volgende:
Dadelijk nog ff borst trainen. Benieuwd hoe het zal gaan aangezien mijn kater pas net voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |