Haha je bericht ge-edit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Had gereageerd op een huurhuis omdat ik het nog niet aandurf om in mijn eentje te kopen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:16 schreef Bloempje. het volgende:
BREEZER MOET GEWOON Z'N PARTIJTJE VERZETTEN ALLES WANT IK DURF NIET ALLEEEEN
Oke, maar niet eng zijn dan allemaal okequote:
Tof.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn ouders zijn vandaag thuisgekomen van vakantie en vanavond gaan we uit eten![]()
![]()
We zijn FOK!kers, die zijn altijd eng.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, maar niet eng zijn dan allemaal oke
Ik ook hoor.quote:
GEFELICITEEEERD!!!quote:
Dankjewelquote:
hihi edit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We zijn FOK!kers, die zijn altijd eng.
[..]
Ik ook hoor.
[..]
GEFELICITEEEERD!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh gelukkigquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We zijn FOK!kers, die zijn altijd eng.
[..]
Ik ook hoor.
Whihihihiquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh gelukkigDan gaan we samen verlegen in een hoekje zitten.
Ik weet alleen niet hoe ik je naam uitspreek, dat moet ik wel eerst oefenen, anders voel ik me stom in ons hoekje
Oke. Dat kan ik. Denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WhihihihiDzj en dan jeweetwel welke drie letters.
Ik ken jouwe al.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef Bloempje. het volgende:
We gaan wel elkaar namen oefenen klinker
Ohjaquote:
quote:
Komt wel goed toch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohjanou maakt niet uit, dan gaan we wel cupcakes eten.
Joahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Dat ook ja, heb me goed vermaakt de afgelopen 2 wekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof.
Maar het huis alleen hebben is toch altijd lekkerder.
Ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JoahDan heb ik officieel vakantie trouwens
alle herkansingen klaar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:23 schreef Oceanview het volgende:
Gewoon de negerse 'J' en de rest spreekt voor zichMn leraar biologie van vmbo noemde me G1. (op zn engels dus)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik 2 dagen daarvoor rekentoetsquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Die dag ervoor heb ik dan mijn rekentoets. Blegh.
![]()
Ik hoop dat ik hem haal, anders kom ik niet dit dat.
[..]
Mn leraar biologie van vmbo noemde me G1. (op zn engels dus)
hahahaquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Die dag ervoor heb ik dan mijn rekentoets. Blegh.
![]()
Ik hoop dat ik hem haal, anders kom ik niet dit dat.
[..]
Mn leraar biologie van vmbo noemde me G1. (op zn engels dus)
Toen ik 13 was vond ik dat een bazennummerquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat was trouwens die ene van K-Liber
De linker op dat plaatje
Poging #2quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
NEE JE GAAT HET TOPIC NIET NOGMAALS KILLEN JIJ TOPICKILLER.
Okequote:
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Rampeneren en je weet het ali b partysquad
Haha ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
iedereeen die doet meeee met die leipe mocrooooo flavouurr
ik weet nog, mn eerste MP3 kreeg ik toen en toen allemaal liedjes van Jan Smit e.d. en Ali B enz erop gezet![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
"Een echte kapitein weet waar je hart is"
Green Day ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:40 schreef Bloempje. het volgende:
Ik had Green Day en Jesse McCartney op m'n eerste mp3speler.
quote:
Ik welquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Nou, niet dat ik de muziek nou echt goed vond, maar ik wilde dat gewoon kunnen.
Ditquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Nou, niet dat ik de muziek nou echt goed vond, maar ik wilde dat gewoon kunnen.
Ik wel, had toen op schoolreis in de Efteling met klasgenoten nog een jumpfilmpje gemaakt voor de ingang van de Vogel Rok, en dat toen op Youtube gezetquote:
ik kan dat niet met mijn knieën ben ik bangquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:46 schreef Bloempje. het volgende:
Klinker, jumpen op leipe mocro flavor?
Wat is er met je knieën?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik kan dat niet met mijn knieën ben ik bang
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:47 schreef Oceanview het volgende:
Ik wou bijna gaan jumpen met een jongen als act in groep 8 op afscheidsfeest
geen idee, krijg meteen auw als ik rare dingen doequote:
Oh, maar niet doen danquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
geen idee, krijg meteen auw als ik rare dingen doe
Topickillen daarentegen, gaat je tegenwoordig steeds minder goed afquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik kon jumpen als de beste.
Soms heb je dat even, dan lukt dat gewoon niet. Komt wel weer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Topickillen daarentegen, gaat je tegenwoordig steeds minder goed af [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Topickillen daarentegen, gaat je tegenwoordig steeds minder goed af [ afbeelding ]
Ga dat dan maar ergens anders lopen uitproberenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Soms heb je dat even, dan lukt dat gewoon niet. Komt wel weer.
Valt weinig aan te doen, weet je.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:54 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Ga dat dan maar ergens anders lopen uitproberen
Behalve een ban dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt weinig aan te doen, weet je.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doe eens niet zo tegen hem.
R_R ik heb je bek.
goed dat je dat even zegtquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met bek bedoel ik natuurlijk 'back' oftewel 'rug'.
Zn fuckbuddy.quote:
Ja he.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
goed dat je dat even zegt
quote:
Kope danquote:
Voor 20 euro heb je bij de AH een mobiel met 10 euro beltegoed, zo'n probleem kan geld toch niet zijnquote:
Ik doelde op een android phonequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:15 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Voor 20 euro heb je bij de AH een mobiel met 10 euro beltegoed, zo'n probleem kan geld toch niet zijn
ow verkeerd topicquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=geslaagt
Gezakdquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:16 schreef Oceanview het volgende:
http://www.hyves.nl/nu/?search=geslaagt
¤150 met vodafone prepaid en 170/190 simlock vrijquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:20 schreef sharr het volgende:
Doei SV
Trouwens hoe duur is een Gio dan OV?
Hmm oke. Ik wil een Ace, is weer duurquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
¤150 met vodafone prepaid en 170/190 simlock vrij
Daar ben je dan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
Eindelijk weer een leuke user in dit topic.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:31 schreef sharr het volgende:
Eindelijk weer een leuke user in dit topic.
Honden zijn niet stomquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
JA NEGEER ME MAAR. LAAT OOK MAAR STOMME HOND.
Veeel plezierquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef HappyBob het volgende:
M'n ijsprinsesje is terug
Ik ga even tas inpakken en nog beetje stofzuigen en dan ben ik over zo'n 2 weken weer terug
Dat kan inderdaad niet. Klips kan ook al niet, we kunnen niet ook nog zonder jou hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef JanPiraat het volgende:
Fijne vakantie bob !!![]()
Ik ben op Facebook uitgenodigd voor BBQ van fokkers maar ik kan niet want dat is 9 Juli en dan moet ik een verjaardag vieren met andere fokkers ;$ ;$
Ja, maar hij is van 6 t/m 10 juli op vakantie met z'n papaquote:
Nee, want hij heeft best een aardige papaquote:
Oh, wat wat wat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
neee niet een week later verdommeeeeeeeeeeeee
Oh, okequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gewoon 9 juli en bloempje je argumenten zijn kut, cosmo haalt ons op op CS
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
en iedereen is verlegen in het begin maar ik zal druk zijn ok
Oh, dat is kutquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik ga 17 juli naar de efteling met vriendinnen en als ik die dag ervoor ook al een feestje heb flippen mn ouders m hard
in langnek 14.gifquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gezellig naar het sprookjesbos en het land van laaf.
okquote:
ik niet meer hoorde ik netquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:04 schreef JanPiraat het volgende:
Welke lieve mensen worden er tot nu toe in het huis van Cosmo gepropt de desbetreffende datum ?
Als het niet van ze mag hoef ik je nooit meer te zien tochquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
okeven straks vragen aan mn vriendinnetjes dit dat
Fata Morgana dikke party.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
in langnek 14.gif
[..]
okeven straks vragen aan mn vriendinnetjes dit dat
niemand, we wijken uit naar een alternatieve locatiequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:04 schreef JanPiraat het volgende:
Welke lieve mensen worden er tot nu toe in het huis van Cosmo gepropt de desbetreffende datum ?
Is de locatie al bekend?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
niemand, we wijken uit naar een alternatieve locatie
watwaaaaaaaatquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als het niet van ze mag hoef ik je nooit meer te zien toch![]()
![]()
quote:
die is zo gaaf jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fata Morgana dikke party.
de kantine van je werk?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
niemand, we wijken uit naar een alternatieve locatie
In de buurt van de Vogelrock zit nog zoiets wat ontzettend droog is maar ik weet niet meer hoe die heet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
watwaaaaaaaat
[..]
[..]
die is zo gaaf jaDE VOGELROCK OFZ OOK
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
de hema, en zet jullie allemaal aan geteld werk
Dat carnaval gebeuren?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de buurt van de Vogelrock zit nog zoiets wat ontzettend droog is maar ik weet niet meer hoe die heet.
er is ook nog een klinkerbroertje?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
M'n broertje zegt: ik ben meisjee.
2 zelfs.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
er is ook nog een klinkerbroertje?
hallon trouwens
Oh. Vanwaar het besluit terug te komen? Miste je ons te erg?quote:
Gewoon even pauze. Even rustig. Missen elke seconde van de dag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Vanwaar het besluit terug te komen? Miste je ons te erg?
hoezo dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef gianni61 het volgende:
wie gaat er 20-11-2011 allemaal mee naar de effenaar?
Oh oke, gelukkig, we waren al bang met z'n allen hier.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon even pauze. Even rustig. Missen elke seconde van de dag.
Wat is er dan te doen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:14 schreef gianni61 het volgende:
wie gaat er 20-11-2011 allemaal mee naar de effenaar?
electric six komt weer naar nederlandquote:
Wie?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
electric six komt weer naar nederland
Oh. Nee dank je.quote:
dan niet. een feestje wordt het toch wel !quote:
Dat zal bestquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan niet. een feestje wordt het toch wel !
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
girlfriend in a coma i know i know its serioussss
Lieve klinker, waarom heb je je vriendin in een coma gebracht?quote:
Ze vroeg zeker of ik mee mocht naar de Eftelingquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lieve klinker, waarom heb je je vriendin in een coma gebracht?
Nou, ik kan me niet voorstellen dat ze daarvan in een coma rakenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze vroeg zeker of ik mee mocht naar de Efteling
Aaaaaah dat liedjequote:Op woensdag 15 juni 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo'n kerel heeft gewoon die hele tocht gefilmd.
quote:
Ohja, dat is waar ook. Bah zeg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:12 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik die jou papa ben is zooooo maart 2011
Hihi, niet meer over hebben en gewoon vergeten lijkt me het beste.quote:
Waren jullie ook nog broer en zus?quote:
Verichtte?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoezo? ik verrichtte geen seksuele handelingen met jan hoor
staat genoteerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sorry janmisschien volgende keer
Jan kijkt nu zo:quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sorry janmisschien volgende keer
Ja verdorie dan ben ik jaloers hoor als Klips er niet is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
staat genoteerdwe bevuilen het bed van Cosmo wel even toch
Ik stop wel wat leuks in die champagne zodat het jullie niks meer uitmaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:19 schreef Bloempje. het volgende:
Sowieso gaan jullie niet een beetje lopen seksen terwijl wij aan de jip en janneke champagne zitten, dat kan niet hoor.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik stop wel wat leuks in die champagne zodat het jullie niks meer uitmaakt
Ik klink als een zwanger everzwijn op een gloeiende plaat danquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Jullie boeken maar een hotel ofzo. Of doe het heel zachtjes ten minste, ik wil niets horen hoor
HAHAHAHAquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik klink als een zwanger everzwijn op een gloeiende plaat dan
quote:
Awwwww dat is wel liefquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef Bloempje. het volgende:
Ik kom af en toe wel even op de deur kloppen of jullie wat te drinken/eten willen anders
Vind je dat ook nog als jullie daar liggen samen alles leuk enzulks en ik kom om de 5 minuten storen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
Ik zal mn best doen
[..]
Awwwww dat is wel lief
Nee ok dan wordt het wel iets minder mjahh we krijgen cosmo zn huis toch niet van binnen te zien heb ik al gehoord dus als je ritselende bosjes ziet in het Vondelpark weet je genoegquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vind je dat ook nog als jullie daar liggen samen alles leuk enzulks en ik kom om de 5 minuten storen?
Oh oke. Als ik mensen hoor roepen dat ze een everzwijn horen ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee ok dan wordt het wel iets minder mjahh we krijgen cosmo zn huis toch niet van binnen te zien heb ik al gehoord dus als je ritselende bosjes ziet in het Vondelpark weet je genoeg
We zijn dan ook reuzegrappig natuurlijk, dus dat lijkt me niet meer dan logischquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
We zijn dan ook reuzegrappig natuurlijk, dus dat lijkt me niet meer dan logisch
Doe dat.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]truetrue nu ga ik me douchen
Jan staat nog onder je douche en jij bent al klaar?quote:
Jij hebt niet goed gelezen denk ikquote:
Leukleuk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mijn ouders vonden het huisje ook super leuk!
WBquote:
Wie is 'iedereen'?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:43 schreef Oceanview het volgende:
Ik vanaf half 9 tot 10 uur in slaap vallen sta ik op, gaat iedereen slapen.
Klinkerquote:
Ahh leukleukquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klinker
Uit eten met mn ouders die net terug zijn van vakantie en daarna nog biertje doen met mn zusje + wat vrienden
Zekerquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh leukleukHebben ze het leuk gehad ja?
Hoe was het etenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klinker
Uit eten met mn ouders die net terug zijn van vakantie en daarna nog biertje doen met mn zusje + wat vrienden
lekkerdingquote:
haha toffquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zeker
Sicilië waren ze naartoe geweest, zijn pikzwart terug gekomen
Heerlijkquote:
Asociaal lopen schransen dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:54 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heerlijk
Tomatensoep vooraf en als hoofdgerecht spareribs met friet![]()
Als dessert een brownie met walnotenijs en slagroom
Iddquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Asociaal lopen schransen dushaha
Trusten manquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ga lekker slapen, dromen over mijn huisjehaha
Slaap lekker allemaal zo direct !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |