Gebeurt niks, probeer nog eens?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
Eens kijken of ik hem kan laten stijgen.
BUY BUY BUY BUY BUY!!!
Dan wordt de waarde van de andere 6 miljoen hoger.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef tntkiller het volgende:
sinds er maar ooit 21 miljoen bitcoins kunnen zijn hoe gaan ze dat ooit aanvullen? zeg maar over 1000 jaar gebruiken we nog steeds bitcoins en er zijn er 15 miljoen verdwenen door verlies(theoretisch dan)
anyway gewoon een vraagje waar ik het antwoord naar zoek
Vraag je je wel eens af er gebeurt met het papiergeld dat je in de fik steekt? Dat is voorgoed weg, foetsie. Geen centrale bank die dat bij zal houden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef tntkiller het volgende:
ik zit al een tijdje eigenlijk met een vraag.
wat gebeurt er eigenlijk met verloren bitcoins?
las net iemand van op de bitcoin forum dat hij per ongelijk zijn wallet.dat heeft geschred in linux(dus echt gone)
sinds er maar ooit 21 miljoen bitcoins kunnen zijn hoe gaan ze dat ooit aanvullen? zeg maar over 1000 jaar gebruiken we nog steeds bitcoins en er zijn er 15 miljoen verdwenen door verlies(theoretisch dan)
anyway gewoon een vraagje waar ik het antwoord naar zoek
dus wordt ik oooit nog een schatrijk met mijn 0.16 btcquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:56 schreef yorP het volgende:
[..]
Dan wordt de waarde van de andere 6 miljoen hoger.
Gefeliciteerd! Hoeveel dagen tot de energierekening?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef Rp2009 het volgende:
Balans: 0.02![]()
Vandaag net begonnen, pc van vriendin ook al aan staan.
380Mhash/s.quote:
shhhhhquote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Hoeveel dagen tot de energierekening?
Haha misschien wel een beetje maar wel leuk om te doen tijdens de vrije uurtjes als ik toch maar wat zit te internetten.quote:
Maar er word wel weer nieuw gedrukt en uitgeleend aan mensen die het in een 'toegevoegde waarde' investeren. Bij bitcoin worden alleen de huidige bezitters van bitcoins er rijker van zonder iets aan de economie toe te voegen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Vraag je je wel eens af er gebeurt met het papiergeld dat je in de fik steekt? Dat is voorgoed weg, foetsie. Geen centrale bank die dat bij zal houden.
En als het nooit meer $19 wordt?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:54 schreef Doodloper het volgende:
Ik heb er 1,37 (JAJA, EEN KOMMA ZEVENENDERTIG) in de verkoop staan voor $ 19.50, dan koop ik ze weer terug op $10.00 en verkoop ik ze weer bij $19.50, enzovoortssss
Naar 100 stijgt? Wat heb jij nu ineens weer..quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als het nooit meer $19 wordt?
Of vanaf nu in één klap naar $100 stijgt? Verkoop je hem voor 19, heb je daarna niets meer...
Elk ander getal boven de 19 was ook goed geweest, maar overdrijven maakt het punt wat duidelijker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:22 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Naar 100 stijgt? Wat heb jij nu ineens weer..
Dan zou het heel spijtig zijn en heb ik een paar euro stroom verloren. Jammer maar helaas, maar ik zal er geen seconde minder van slapen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En als het nooit meer $19 wordt?
Of vanaf nu in één klap naar $100 stijgt? Verkoop je hem voor 19, heb je daarna niets meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |