kijk nog eens aandachtigquote:
Hetzelfde was toen iedereen ineens op FOK! geld ging uitlenen via boober. En we weten allemaal waar dat was geëindigd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:12 schreef eleusis het volgende:
Zo mooi dit. Je ziet gewoon precies het bubble-denken. No offense. Maar het is interessant om je te realiseren hoe dat werkt.
Velen hebben zich afgevraagd na 2008: "Hoe kan het toch dat niemand helder nadacht over [de Amerikaanse huizenmarkt | grootte van de derivatenmarkt | begrotingstekorten | financiële risico's van lenen aan de Grieken]"
Nou, je ziet het hier voor je ogen gebeuren. Als er geld gemaakt kan worden springt men er op. Wie een contraire positie inneemt, is een zeikerd en een sfeerverpester.
Jusqu'ici tout va bien
Gone's the wisdomquote:
25? Ik heb iets van 5 coins ofzo... ik heb echt iets van $2000 per coin nodig om er iets zinnigs mee te doen hoorquote:
Moet kunnen. $2000/coin is net zo logisch als $20/coin of $2/coinquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:15 schreef Whuzz het volgende:
25? Ik heb iets van 5 coins ofzo... ik heb echt iets van $2000 per coin nodig om er iets zinnigs mee te doen hoor
Wat allemaal een stuk minder logisch is dan $0.01/coinquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:19 schreef eleusis het volgende:
[..]
Moet kunnen. $2000/coin is net zo logisch als $20/coin of $2/coin
Haha, true. Maar terug naar $25 is een begin en geeft weer goed vertrouwen. Daarnaast ga ik weer een deel verkopen op die koers en verder alleen nog maar minen. Alhoewel je met 650 Mhash niet ver meer komt als de diff. nog eens wordt verhoogd volgende week.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
25? Ik heb iets van 5 coins ofzo... ik heb echt iets van $2000 per coin nodig om er iets zinnigs mee te doen hoor
Dit plaatje kan denk ik wel in de OP, die geeft de koers live aan en update ook, vet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:06 schreef GuitarJJ het volgende:
Laat het maar weer wat klimmen..
[ afbeelding ]
Gebeurt niks, probeer nog eens?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:14 schreef Maanvis het volgende:
Eens kijken of ik hem kan laten stijgen.
BUY BUY BUY BUY BUY!!!
Dan wordt de waarde van de andere 6 miljoen hoger.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef tntkiller het volgende:
sinds er maar ooit 21 miljoen bitcoins kunnen zijn hoe gaan ze dat ooit aanvullen? zeg maar over 1000 jaar gebruiken we nog steeds bitcoins en er zijn er 15 miljoen verdwenen door verlies(theoretisch dan)
anyway gewoon een vraagje waar ik het antwoord naar zoek
Vraag je je wel eens af er gebeurt met het papiergeld dat je in de fik steekt? Dat is voorgoed weg, foetsie. Geen centrale bank die dat bij zal houden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:46 schreef tntkiller het volgende:
ik zit al een tijdje eigenlijk met een vraag.
wat gebeurt er eigenlijk met verloren bitcoins?
las net iemand van op de bitcoin forum dat hij per ongelijk zijn wallet.dat heeft geschred in linux(dus echt gone)
sinds er maar ooit 21 miljoen bitcoins kunnen zijn hoe gaan ze dat ooit aanvullen? zeg maar over 1000 jaar gebruiken we nog steeds bitcoins en er zijn er 15 miljoen verdwenen door verlies(theoretisch dan)
anyway gewoon een vraagje waar ik het antwoord naar zoek
dus wordt ik oooit nog een schatrijk met mijn 0.16 btcquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:56 schreef yorP het volgende:
[..]
Dan wordt de waarde van de andere 6 miljoen hoger.
Gefeliciteerd! Hoeveel dagen tot de energierekening?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:14 schreef Rp2009 het volgende:
Balans: 0.02![]()
Vandaag net begonnen, pc van vriendin ook al aan staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |