Die heb ik ook gehad, bazentelefoon.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:56 schreef Dutchguy het volgende:
Ik mis deze af en toe nog wel:
[ afbeelding ]
Geen sociale contacten hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Telefoons
Ik heb nooit een mobiel bij me
mensen die met el cheapo luchtvaartmaatschappijen vliegenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:11 schreef alexmeijer het volgende:
ik zit nu in de bus naar eindhoven airport
laat me raden, jij heb nog nooit gevlogen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mensen die met el cheapo luchtvaartmaatschappijen vliegen
mensen die niet vanaf shophol vliegen
'shophol'quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mensen die met el cheapo luchtvaartmaatschappijen vliegen
mensen die niet vanaf shophol vliegen
Je sociale contacten laten afhangen van je telefoon.quote:
mensen die in een boerengat levenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:15 schreef alexmeijer het volgende:
daarbij.. waarom zou ik eerst er 3 uur over doen naar schiphol.
mensen die denken dat woorden met hoofdletters krachtiger overkomenquote:Om vervolgens op het VERKEERDE vliegveld te landen.
en eigenlijk 6! uur LANGER onderweg ben.
mensen die niet platium frequent flyer zijnquote:geef jij eens een reden waarom iemand DAT zou doen? voor een vlucht van 1,5 uur.
Vooral als je dat elke 2-3 weken doet, dan ga je toch echt wel de korste en makkelijkste manier kiezen.
Ehm, boerengat? nee hoor.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mensen die in een boerengat leven
[..]
mensen die denken dat woorden met hoofdletters krachtiger overkomen
[..]
mensen die niet platium frequent flyer zijn
mensen die niet KrisFlyer elite gold zijn
schiphol-maastricht is 2 uur rijden, schiphol-groningen is ook 2 uur rijden. woon je in fucking duitsland/belgie ofzoquote:
zoiets heet een contactstoornis, autistquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:59 schreef Agentperry het volgende:
[..]
eerst hadden mensen ook geen behoefte aan internet...
met je tijd meegaan heet zoiets, opa
lulz, NYO is net zo kutairportje als maastricht aachen airport. nee, vanaf MAA kan je ook niet direct naar tokyo vliegenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:28 schreef alexmeijer het volgende:
Amsterdam (AMS) - Stockholm,Skavsta (NYO),
0 van de 0 vluchten worden getoond.
m.a.w. kan geen eens.
Kan niet. Is een wettelijke maximum voor faalhaas.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tevens:
Mensen die op vliegvakantie gaan met hun smartphone en terugkomen met een rekening van 13.000 euro voor WhatsAppen en Angrybirdsen aan het zwembad in Turkije.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef o.us het volgende:
Als je dit haat verdien je simpelweg gewoon het leven niet.
[ afbeelding ]
Je moet begrijpen dat hoe sociaal vaardig jij ook bent, anderen in je omgeving wel gebruik maken van elektronische contactmethoden, wat weer ten koste kan gaan van jouw socialiteit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef finsdefis het volgende:
[..]
zoiets heet een contactstoornis, autist
ik hoef niet constant via internet/whatsapp/etc. digitaal contacten te hebben als je ze ook in het echte leven kan hebben, die shit gebruiken mensen bewust dan wel onbewust alleen om van de werkelijkheid te ontsnappen
Dan zijn Joep en Dirk geen vrienden. Zomaar een praktisch voorbeeldje hč.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:49 schreef Levolution het volgende:
Je moet begrijpen dat hoe sociaal vaardig jij ook bent, anderen in je omgeving wel gebruik maken van elektronische contactmethoden, wat weer ten koste kan gaan van jouw socialiteit.
Praktisch voorbeeld: Joep geeft een tentamenfeest en stuurt een uitnodiging per mail naar zijn vrienden, maar omdat Dirk weigert een e-mailadres aan te maken, krijgt hij de uitnodiging nooit.
Dus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
lulz, NYO is net zo kutairportje als maastricht aachen airport. nee, vanaf MAA kan je ook niet direct naar tokyo vliegen
Omdat hij van je werk is misschien ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:11 schreef alexmeijer het volgende:
ik zit nu in de bus naar eindhoven airport
wat me opvalt is dat veel mensen echt een goedkope telefoon uit het jaar 0 hebben!
waarom zou je dat willen???
klacht: mensen met antieke telefoon en irritante geluidjes!
Shophol.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:20 schreef donald_dick het volgende:
[..]
mensen die in een boerengat leven
[..]
mensen die denken dat woorden met hoofdletters krachtiger overkomen
[..]
mensen die niet platium frequent flyer zijn
mensen die niet KrisFlyer elite gold zijn
He, als jij graag met de wibra onder de luchtvaartmaatschappijen wil vliegen en een tientje goedkoper uit wil zijn, moet je dat vooral doen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:57 schreef alexmeijer het volgende:
wat loop jij dan te janken dat ik "omdat jij dat cool vind" veel langer onderweg moet zijn?
Hm...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
He, als jij graag met de wibra onder de luchtvaartmaatschappijen wil vliegen en een tientje goedkoper uit wil zijn, moet je dat vooral doen!
Hoeft ook niet, op grote feesten wordt men te pas en onpas uitgenodigd. Joep en Dirk zijn inderdaad niet echt goede vrienden, slechts vage bekenden. Punt is dat Dirk daar weer heel veel bekende mensen had kunnen zien.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zijn Joep en Dirk geen vrienden. Zomaar een praktisch voorbeeldje hč.
Dikke lulz!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Hm...
eens kijken voor je, want ik denk dat je lult
We boeken een reis voor woensdag 29 juni:
Sittard - Eindhoven: 12,20
Eindhoven - Ehv Airport: 3,00
Ehv Airport - Stockholm Skavsta: 68.48 (inc belastingen)
Stockholm Skavsta - Eskilstuna: 106KR (11,77 EUR)
owja, sittardquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dikke lulz!
Amsterdam-schiphol, 6,25
ams-stockholm arlanda 70 euro,
en dan een kaartje wat 20 euro kost
He, dan ben je net een 10tje duurder uit
Motorola Defyquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Henno het volgende:
Die old school telefoons kon je tenminste nog van een viaduct laten lazeren zonder dat je meteen een nieuwe kon gaan regelen (het frontje ziet er op den duur wat afgetrokken uit, maar met die oude Nokia's viel het ding in 4 delen uiteen (voor frontje, achter 'frontje', batterij, rest) en klikte je 'm zo weer in elkaar)
en nu ontopic reageren waar je die 10 euro vandaan haalde, of ga je nu achter wat anders schuilen?quote:
waarom zou je met een telefoon willen gooien?quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Henno het volgende:
Die old school telefoons kon je tenminste nog van een viaduct laten lazeren zonder dat je meteen een nieuwe kon gaan regelen (het frontje ziet er op den duur wat afgetrokken uit, maar met die oude Nokia's viel het ding in 4 delen uiteen (voor frontje, achter 'frontje', batterij, rest) en klikte je 'm zo weer in elkaar)
Mijn 3310 en later 6510 hebben zo de meest gruwelijke dingen overleefd. Terwijl de gemiddelde smartphone er gewoon direct geweest is als je 'm op iets hards laat vallen vanaf enige hoogte.
Verder zijn we getransformeerd in een kwijlende WhatsApp en Ping mongolen maatschappij door die klote smartphones, moet je voor de grap eens in een gemiddeld treinstel kijken hoeveel % als een zombie naar z'n/haar smartphone zit te staren. Zie je een mooie vrouw zo zitten met zo'n hypnotiseer-unit... dan denk je toch even van "zonde, ze had ook met mij kunnen praten".
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Henno het volgende:
Mijn 3310 en later 6510 hebben zo de meest gruwelijke dingen overleefd. Terwijl de gemiddelde smartphone er gewoon direct geweest is als je 'm op iets hards laat vallen vanaf enige hoogte.
Verder zijn we getransformeerd in een kwijlende WhatsApp en Ping mongolen maatschappij door die klote smartphones, moet je voor de grap eens in een gemiddeld treinstel kijken hoeveel % als een zombie naar z'n/haar smartphone zit te staren. Zie je een mooie vrouw zo zitten met zo'n hypnotiseer-unit... dan denk je toch even van "zonde, ze had ook met mij kunnen praten".
en als je nog niet overtuigt was:quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:47 schreef Henno het volgende:
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef junkiexp het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mugger_surprise.html
Hier TS
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Mensen die naar Eindhoven airport gaan om met goedkope vliegtuigmaatschappijen te kunnen vliegen
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:18 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Hm...
eens kijken voor je, want ik denk dat je lult
We boeken een reis voor woensdag 29 juni:
Sittard - Eindhoven: 12,20
Eindhoven - Ehv Airport: 3,00
Ehv Airport - Stockholm Skavsta: 68.48 (inc belastingen)
Stockholm Skavsta - Eskilstuna: 106KR (11,77 EUR)
Totaal: 95,45
Nu vanuit amsterdam via KLM:
Sittard - Schiphol: 22,50
Amsterdam - Stockholm arlanda: 587,00
Reseveringskosten: 10,00
Stockholm Arlanda - Eskilstuna: 250KR (27,77)
Totaal: 647,27
Dus vertel eens meneertje.. hoe kom jij aan "He, als jij graag met de wibra onder de luchtvaartmaatschappijen wil vliegen en een tientje goedkoper uit wil zijn, moet je dat vooral doen!"
Je lult namelijk behoorlijk uit je nek.
Niet zo stoer doen, lees eens reactie 175quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:48 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
en nu ontopic reageren waar je die 10 euro vandaan haalde, of ga je nu achter wat anders schuilen?
nee nee.. "tientje" zei je.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Niet zo stoer doen, lees eens reactie 175
quote:He, als jij graag met de wibra onder de luchtvaartmaatschappijen wil vliegen en een tientje goedkoper uit wil zijn, moet je dat vooral doen!
Interessante footage. Het kan dus wél!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en als je nog niet overtuigt was:
Een telefoon die zelfs heel blijft met al die pech die de beste man heeft, dat moet wel een heel goed toestel zijn!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:21 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
Ekte ekte hebben zo'n phone jwtz.
Komt door de titanium bazenantenne.quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:29 schreef Henno het volgende:
[..]
Een telefoon die zelfs heel blijft met al die pech die de beste man heeft, dat moet wel een heel goed toestel zijn!
want iedereen met een smartphone is een autist...quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:34 schreef finsdefis het volgende:
[..]
zoiets heet een contactstoornis, autist
ik hoef niet constant via internet/whatsapp/etc. digitaal contacten te hebben als je ze ook in het echte leven kan hebben, die shit gebruiken mensen bewust dan wel onbewust alleen om van de werkelijkheid te ontsnappen
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef wise het volgende:
wat is daar erg aanŋ
Je hebt een telefoon om te bellen. Meer dan genoeg
Nokia N97 was ook een klote ding en is eigenlijk ook geen smartphone te noemen. Dus niet denken dat je weet waar je over praat jijquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:54 schreef Chilliewillie88 het volgende:
TS, wat een kneus
Ik heb/had een kk dure nokia n97, grootste tyfus ding dat je je kan inbeelden. Nu gebruik ik terug mijn oude nokia (weet ik veel welk type), gekocht voor ¤ 25, zit een zaklamp en radio in. Absoluut bazen toestel.
Smartphones
So? Een computer is uitgevonden als hulpmiddel bij het maken van berekeningen. Moet elke computergebruiker nu zijn computer in eerste instantie daar dus voor gaan gebruiken?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef Linkiss het volgende:
Onterechte klacht. Een mobiele telefoon is uitgevonden om te bellen. De rest wat erbij gekomen is, is alleen maar een extra.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |