1611!quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:35 schreef gerbenp het volgende:
BB
Eckte bazen hebben een koelkast telefoon![]()
(oeria)
[ afbeelding ]
Ik heb dus dezelfde telefoon als Braddiequote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een compromis!, Samsung Galaxy Ace voor alles!, Bellen/Smsen/Foto`s/Filmpjes/Internetten/Apps toestel kost 350euro en kan ALLES!
N97 een smartphone noemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:54 schreef Chilliewillie88 het volgende:
TS, wat een kneus
Ik heb/had een kk dure nokia n97, grootste tyfus ding dat je je kan inbeelden. Nu gebruik ik terug mijn oude nokia (weet ik veel welk type), gekocht voor ¤ 25, zit een zaklamp en radio in. Absoluut bazen toestel.
Smartphones
Ik heb even een wat verbeteringen aangebracht in je klacht. Graag gedaan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:11 schreef alexmeijer het volgende:
ik zit nu thuis in de bus naar eindhoven airport mijn luie stoel.
wat me opvalt is dat veel mensen echt een goedkope peperdure telefoon uit het jaar 2011 hebben!
waarom zou je dat willen???
klacht: mensen met antieke ultramoderne telefoon en irritante geluidjes en mogelijkheden omdat ze dan megastoer zijn!
Je kan ook een 3310 kopen om mee te bellen en of smsen voor 5 euro.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:48 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
N97 een smartphone noemen
Dat is een genomineerde kankertelefoon, dus ga eens eerst een eckte smartphone nemen en oordeel dan.
HTC HD2 met Android, ideaal. Tweedehands toestelletje voor 180 euro en je hebt een vergelijkbare telefoon die nieuw 400 euro kost oid.
Dat gebeurt niet bij iPhone gebruikers, want die zet de MP3 speler uit als je de oordopjes eruit trektquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
Ik stoor mij meer aan jongeren met een nieuwe telefoon die heel de dag aanstaat met muziek, of als iemand ze belt dat je dan eerst een heel nummer kan horen met meestal klote muziek.
Jongentjes en meisjes op de fiets met hun smartphone en dan muziek hard aan![]()
Dat is veel vervelender
Begin je hier ook alquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:33 schreef mymoodfentje het volgende:
TS kan er niet mee omgaanReeds heeft men al een pc en dus geen smartphone nodig. Onderhand loopt iedereen met zo een ding dus ja. Lekker laten gaan joh ts. Laat ze lekker.
quote:
die veranderingen zijn meer als jij de topic had gemaakt, aangezien jij een nerdje bent die alleen maar thuis zit te fokkenquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:54 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb even een wat verbeteringen aangebracht in je klacht. Graag gedaan!
eerst hadden mensen ook geen behoefte aan internet...quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef finsdefis het volgende:
Lekker 50 euro per maand uitgeven aan een behoefte die je eerst niet had![]()
Kankerknuppels die overal en altijd hun hyves/fb/mail e.d. moeten kijken en verslaafd zijn aan nutteloze apps.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |