ik heb meerdere blackberries gehadquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef Shinji-Ono het volgende:
Omdat je er mee kan bellen en sms lul.
Ga een blackberry kopen dude.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef wise het volgende:
wat is daar erg aan¿
Je hebt een telefoon om te bellen. Meer dan genoeg
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:06 schreef Levolution het volgende:
Ik heb een cheap ass Nokia en als beltoon een gecomposeerde Zelda OoT Lost Woods (Saria's Song).
Dit, en ik irriteer mij vaak aan die mensen die constant op hun blackberry/iphone of ander apparaat zitten om alles op twitter of facebook te plaatsen. Onterechte klacht dus (zelf heb ik een simpele nokia)quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb ook nog een simpele mobiele telefoon en ik schaam me er niks voor. Ik hoef niet te zitten i-netten, mn mail ophalen e.d als ik buiten de deur ben. ben juist blij dat ik eens even niet met het digitale tijdperk geconfronteerd word. Ik heb het ding voor te bellen thats all dus waarom zou ik een HTC/Samsung/BB gaan aanschaffen omdat iedereen het heeft? Mensen afkeuren op hun mobieltje dat is pas geestelijke armoede.
QFTquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
Ik stoor mij meer aan jongeren met een nieuwe telefoon die heel de dag aanstaat met muziek, of als iemand ze belt dat je dan eerst een heel nummer kan horen met meestal klote muziek.
Jongentjes en meisjes op de fiets met hun smartphone en dan muziek hard aan![]()
Dat is veel vervelender
Deze heb ik ook.quote:
Ik doe dat ook gewoon zonder smartphone hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
Ik stoor mij meer aan jongeren met een nieuwe telefoon die heel de dag aanstaat met muziek, of als iemand ze belt dat je dan eerst een heel nummer kan horen met meestal klote muziek.
Jongentjes en meisjes op de fiets met hun smartphone en dan muziek hard aan![]()
Dat is veel vervelender
wtf, ik dacht dat apple fanboys erg warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |