Sommige mensen moeten dat geld misschien anders besteden, befkut.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
iphone kost 600 euro los
das niks!
nog ern klacht: 20 min wachten op airport omdat ik te vroeg ben!
hahahah! dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt toch overal schermen tegenwoordig dus waarom niet?
PS3 aansluiten in de bus/tram/metro/vliegtuig!
jij begint over een Xboxquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
gamen
maar dat boeit me niks maar internet is toch verdomde handig!
huh nee hoor? ik reageerde op wie zei ik game wel op xbox en internet op pcquote:
lol dat is fail jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ken zo gast die heeft dan een dure iphone 4, En dan vervolgens nooit geen bltg of plekken waar die kan internetten. Zit je dan met dure iphone.
Wat voor imbeciel ben je dan als je een iPhone zonder mobiel internet neemt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ken zo gast die heeft dan een dure iphone 4, En dan vervolgens nooit geen bltg of plekken waar die kan internetten. Zit je dan met dure iphone.
ik heb prepaidquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat voor imbeciel ben je dan als je een iPhone zonder mobiel internet neemt.
Dat is nog te begrijpen omdat je niet altijd in Nederland bent maar meer in Zweden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik heb prepaid
simpelweg omdat ik teveel reis.
dus heb prepaid kaartje voor nederland en abbo voor in zweden
yupquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is nog te begrijpen omdat je niet altijd in Nederland bent maar meer in Zweden?
Wat is daar nu weer 'storend' aan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef EvanStone het volgende:
Een gloednieuwe telefoon meenemen op vakantie.
ZWEDEN!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik heb prepaid
simpelweg omdat ik teveel reis.
dus heb prepaid kaartje voor nederland en abbo voor in zweden
ik heb meerdere blackberries gehadquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:48 schreef Shinji-Ono het volgende:
Omdat je er mee kan bellen en sms lul.
Ga een blackberry kopen dude.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef wise het volgende:
wat is daar erg aanŋ
Je hebt een telefoon om te bellen. Meer dan genoeg
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:06 schreef Levolution het volgende:
Ik heb een cheap ass Nokia en als beltoon een gecomposeerde Zelda OoT Lost Woods (Saria's Song).
Dit, en ik irriteer mij vaak aan die mensen die constant op hun blackberry/iphone of ander apparaat zitten om alles op twitter of facebook te plaatsen. Onterechte klacht dus (zelf heb ik een simpele nokia)quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:35 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik heb ook nog een simpele mobiele telefoon en ik schaam me er niks voor. Ik hoef niet te zitten i-netten, mn mail ophalen e.d als ik buiten de deur ben. ben juist blij dat ik eens even niet met het digitale tijdperk geconfronteerd word. Ik heb het ding voor te bellen thats all dus waarom zou ik een HTC/Samsung/BB gaan aanschaffen omdat iedereen het heeft? Mensen afkeuren op hun mobieltje dat is pas geestelijke armoede.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |