? Er staat toch niet dat ik er geen een heb? mwah oke, het is niet dat ik hem nooit bij me heb, als we op vakantie gaan naar het buitenland moet ik hem mee van mn ma, zoiets?quote:
omdat ik die niet in hebquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Taxfreej het volgende:
Hoe kan je, je nou ergeren aan de oude telefoons als je ze toch niet hoort met je oordopjes van je iPhone in?
dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef GA het volgende:
Waarom je dat zou willen?
Om te bellen en te SMSen, en de batterijduur van een weekje of anderhalf
Internet/games e.d. doe ik wel op pc of xbox, hoef ik echt niet op een telefoon.
jij neemt je pc en xbox overal mee naar toe?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef GA het volgende:
Waarom je dat zou willen?
Om te bellen en te SMSen, en de batterijduur van een weekje of anderhalf
Internet/games e.d. doe ik wel op pc of xbox, hoef ik echt niet op een telefoon.
Het hele multiversum en alle daarbij behorende realiteitquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
Het hele universum en alles wat eromheen nog bestaat, gadver
Je hebt toch overal schermen tegenwoordig dus waarom niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
jij neemt je pc en xbox overal mee naar toe?
Ik hoef niet overal te gamen/internetten, dat doe ik nu al veel te veelquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
En heel klein dan, op nano basisquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef samvirus het volgende:
[..]
Het hele multiversum en alle daarbij behorende realiteit
Gamen op een 4 inchquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
iphone kost 600 euro losquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef -supergirl- het volgende:
TS is het bij je opgekomen dat sommige mensen een dure telefoon + dure abo gewoon niet kunnen betalen?
(iPhone 4 white)
QFTquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
..
Jongentjes en meisjes op de fiets met hun smartphone en dan muziek hard aan![]()
Dat is veel vervelender
Lief dagboek, vandaag....quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
iphone kost 600 euro los
das niks!
nog ern klacht: 20 min wachten op airport omdat ik te vroeg ben!
gamenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |