nee, dat koekblikken geluid uit blackberry's, iphones en consorten zijn dit niet¿quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef wise het volgende:
wat is daar erg aan¿
Je hebt een telefoon om te bellen. Meer dan genoeg
dat is fail jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tevens:
Mensen die op vliegvakantie gaan met hun smartphone en terugkomen met een rekening van 13.000 euro voor WhatsAppen en Angrybirdsen aan het zwembad in Turkije.
Angry Birds is een offline spel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tevens:
Mensen die op vliegvakantie gaan met hun smartphone en terugkomen met een rekening van 13.000 euro voor WhatsAppen en Angrybirdsen aan het zwembad in Turkije.
Zulks een bazentelefoon met monochrome Snake.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef o.us het volgende:
Als je dit haat verdien je simpelweg gewoon het leven niet.
[ afbeelding ]
Toen werden mensen draadloos zwanger.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoax, in het jaar 0 waren er geen telefoons.
Toen verschenen hooguit aardsengelen aan maagden..
60 euro maxquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Tevens:
Mensen die naar Turkije op allinclusive gaan presteren het nog om zelfs daarvoor te moeten betalen.quote:
Vergeet vooral de vette bas uit dat soort apparaten niet! Niks stoerders dan met tien va je beste vrienden over straat banjeren met het geluid op speakervolume van je Blackberry!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef wise het volgende:
[..]
nee, dat koekblikken geluid uit blackberry's, iphones en consorten zijn dit niet¿
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Telefoons
Ik heb nooit een mobiel bij me
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had deze:
[ afbeelding ]
en nu deze:
[ afbeelding ]
yeah...
'gevonden'quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:16 schreef CarltonBanks het volgende:
ik had laatst een iphone in de tram gevonden, die gebruik ik nu
vmboquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:15 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
ts is zo een kut vmbo'er die denkt dat hij het heeft gemaakt met zijn samsung star__!!!
? Er staat toch niet dat ik er geen een heb? mwah oke, het is niet dat ik hem nooit bij me heb, als we op vakantie gaan naar het buitenland moet ik hem mee van mn ma, zoiets?quote:
omdat ik die niet in hebquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:14 schreef Taxfreej het volgende:
Hoe kan je, je nou ergeren aan de oude telefoons als je ze toch niet hoort met je oordopjes van je iPhone in?
dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef GA het volgende:
Waarom je dat zou willen?
Om te bellen en te SMSen, en de batterijduur van een weekje of anderhalf
Internet/games e.d. doe ik wel op pc of xbox, hoef ik echt niet op een telefoon.
jij neemt je pc en xbox overal mee naar toe?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef GA het volgende:
Waarom je dat zou willen?
Om te bellen en te SMSen, en de batterijduur van een weekje of anderhalf
Internet/games e.d. doe ik wel op pc of xbox, hoef ik echt niet op een telefoon.
Het hele multiversum en alle daarbij behorende realiteitquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef Veen0318 het volgende:
[..]
Het hele universum en alles wat eromheen nog bestaat, gadver
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |