Je hebt toch overal schermen tegenwoordig dus waarom niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
jij neemt je pc en xbox overal mee naar toe?
Ik hoef niet overal te gamen/internetten, dat doe ik nu al veel te veelquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
En heel klein dan, op nano basisquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef samvirus het volgende:
[..]
Het hele multiversum en alle daarbij behorende realiteit
Gamen op een 4 inchquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
iphone kost 600 euro losquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:23 schreef -supergirl- het volgende:
TS is het bij je opgekomen dat sommige mensen een dure telefoon + dure abo gewoon niet kunnen betalen?
(iPhone 4 white)
QFTquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
..
Jongentjes en meisjes op de fiets met hun smartphone en dan muziek hard aan![]()
Dat is veel vervelender
Lief dagboek, vandaag....quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
iphone kost 600 euro los
das niks!
nog ern klacht: 20 min wachten op airport omdat ik te vroeg ben!
gamenquote:
Sommige mensen moeten dat geld misschien anders besteden, befkut.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
iphone kost 600 euro los
das niks!
nog ern klacht: 20 min wachten op airport omdat ik te vroeg ben!
hahahah! dat zou wat zijn!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Je hebt toch overal schermen tegenwoordig dus waarom niet?
PS3 aansluiten in de bus/tram/metro/vliegtuig!
jij begint over een Xboxquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:26 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
gamen
maar dat boeit me niks maar internet is toch verdomde handig!
huh nee hoor? ik reageerde op wie zei ik game wel op xbox en internet op pcquote:
lol dat is fail jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ken zo gast die heeft dan een dure iphone 4, En dan vervolgens nooit geen bltg of plekken waar die kan internetten. Zit je dan met dure iphone.
Wat voor imbeciel ben je dan als je een iPhone zonder mobiel internet neemt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ken zo gast die heeft dan een dure iphone 4, En dan vervolgens nooit geen bltg of plekken waar die kan internetten. Zit je dan met dure iphone.
ik heb prepaidquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat voor imbeciel ben je dan als je een iPhone zonder mobiel internet neemt.
Dat is nog te begrijpen omdat je niet altijd in Nederland bent maar meer in Zweden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik heb prepaid
simpelweg omdat ik teveel reis.
dus heb prepaid kaartje voor nederland en abbo voor in zweden
yupquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is nog te begrijpen omdat je niet altijd in Nederland bent maar meer in Zweden?
Wat is daar nu weer 'storend' aan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:36 schreef EvanStone het volgende:
Een gloednieuwe telefoon meenemen op vakantie.
ZWEDEN!quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:34 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik heb prepaid
simpelweg omdat ik teveel reis.
dus heb prepaid kaartje voor nederland en abbo voor in zweden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |