QFTquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
Ik stoor mij meer aan jongeren met een nieuwe telefoon die heel de dag aanstaat met muziek, of als iemand ze belt dat je dan eerst een heel nummer kan horen met meestal klote muziek.
Jongentjes en meisjes op de fiets met hun smartphone en dan muziek hard aan![]()
Dat is veel vervelender
Deze heb ik ook.quote:
Ik doe dat ook gewoon zonder smartphone hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:24 schreef schommelstoel het volgende:
Ik stoor mij meer aan jongeren met een nieuwe telefoon die heel de dag aanstaat met muziek, of als iemand ze belt dat je dan eerst een heel nummer kan horen met meestal klote muziek.
Jongentjes en meisjes op de fiets met hun smartphone en dan muziek hard aan![]()
Dat is veel vervelender
wtf, ik dacht dat apple fanboys erg warenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 20-03-2011 11:48 schreef Psy-freak
Jij bent een kutuser. Derhalve een kudo voor jou!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:49 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Mensen die niet door deze troll heenprikken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:54 schreef Chilliewillie88 het volgende:
TS, wat een kneus
Ik heb/had een kk dure nokia n97, grootste tyfus ding dat je je kan inbeelden. Nu gebruik ik terug mijn oude nokia (weet ik veel welk type), gekocht voor ¤ 25, zit een zaklamp en radio in. Absoluut bazen toestel.
Smartphones
Emmers vol.quote:
Die heb ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:59 schreef Kapitein_Vanzelfsprekend het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze al een paar jaar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:12 schreef wise het volgende:
wat is daar erg aan¿
Je hebt een telefoon om te bellen. Meer dan genoeg
Ik weet niet wat je andere telefoons waren, maar misschien moet je het probleem bij de kwaliteit van je broeken zoeken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
Die heb ik ook
Ding is ook zo lekker licht in mijn zak, al mijn vorige telefoons scheurden altijd mijn broekzak kapot.
Nee echt, draag maar eens een groot mobieltje constant in dezelfde zak van een spijkerbroek. Zowel mijn goedkope als dure broeken moesten eraan geloven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:54 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je andere telefoons waren, maar misschien moet je het probleem bij de kwaliteit van je broeken zoeken.
Galaxy Ace het einde vindenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:22 schreef Braddie het volgende:
Ik heb een compromis!, Samsung Galaxy Ace voor alles!, Bellen/Smsen/Foto`s/Filmpjes/Internetten/Apps toestel kost 350euro en kan ALLES!
Kanttekening: 10 jaar terug zeiden ze "een telefoon is om te bellen" en nu beschouwt bijna iedereen smsen als nuttig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:24 schreef Zwolsboy het volgende:
Mensen met simpele telefoons denken gewoon na niet extreem veel per maand betalen voor dat klote iphone (40 euro) en dat na 1 dag al leeg is en je zit er 2 jaar aan vast.
Een telefoon is om te bellen en smsen waarom in godsnaam internetten op straat hyves op straat en stoer doen met je *nep* vrienden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |