Beter gaan we een FOK meet houden en samen naar HP deel 2.quote:
Deel 2 komt op mijn verjaardag uit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:29 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Beter gaan we een FOK meet houden en samen naar HP deel 2.
Dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Deel 2 komt op mijn verjaardag uit.
Welke herdenkingquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef Water123 het volgende:
Oh shit, die herdenking is straks en ik zit nog in mijn pyjama en ik weet nog niet of ik wel moet gaan
Ik had KCV gekozen omdat ik naar Rome wilde, maar toen haalde ik op die toetsen steeds lage cijfers en toen wilde ik overstappen naar CKV omdat je daar geen toetsen had, en dat mochtquote:
Die toetsen hadden nog best wel een hoog niveau jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:30 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik had KCV gekozen omdat ik naar Rome wilde, maar toen haalde ik op die toetsen steeds lage cijfers en toen wilde ik overstappen naar CKV omdat je daar geen toetsen had, en dat mocht
En dan ook echt een 'quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef Water123 het volgende:
[..]
Van mn klasgenoot die vorig jaar vandaag is overleden.
Vietnamquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef Joosterd het volgende:
Geschiedenis vond ik deels interessant. Verplicht Geschiedenis leren dan weer niet.
Geschiedenis was easy joh! Bronnen jeeeeej.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef Joosterd het volgende:
Geschiedenis vond ik deels interessant. Verplicht Geschiedenis leren dan weer niet.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dan ook echt een '' erachter plaatsen.
________!
Ik wil mn verdriet voor morgen bewarenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
________!
Ja inderdaadquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
________!
Wees blij, D&S is pure poep.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had Nederlands-Indië en De Burgerij.
Saai.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik had Nederlands-Indië en De Burgerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |