SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een boel namenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.ontdekplek.nl/wb/kabouters/index.htm
Dit is toch vet leuk Water?
Hehe ja. Volgens mij vinden kleuters dit wel leuk. Vrijdag techniekles met ze. En maandag ga ik een rekenles ook met kabouters gevenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:48 schreef Water123 het volgende:
[..]
Wat een boel namen![]()
Leest/ziet wel leuk ja
quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:46 schreef Snuf. het volgende:
Is dat dat ene TwittermensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Klinkt funquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehe ja. Volgens mij vinden kleuters dit wel leuk. Vrijdag techniekles met ze. En maandag ga ik een rekenles ook met kabouters geven![]()
klunsquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Keihard mn knie gestoten
ROTTAFEL
stom van jequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef Etsu het volgende:
TT klopt niet. Ik hou niet van Klinkerzusje.
janquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:53 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
die geluiden mogen wel wat minder idd
Doet pijn dit dat.quote:
Wie is er nieuw dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef Joosterd het volgende:
Al die nieuwe mensen hier. Jullie weten toch dat ik slecht tegen verandering kan.
Wat hebben we eraan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:00 schreef Maraca het volgende:
[Gefeliciteerd!] De geslaagden van 2011!
Hij is nu open
Naja ik zag een aantal users posten die ik nauwelijks gezien had tijdens de examens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |