Kamers is poep. Duurrrrr!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Maar ik moet even kijken hoe en wat. Sowieso wil ik wel op kamers dan.
Mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die zich overgewaardeerd voelen ten opzichte van de atheneum-leerlingen.!
Sowieso Oscar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen die zich overgewaardeerd voelen ten opzichte van de atheneum-leerlingen.!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mensen die een minderwaardigheidscomplex hebben.
Ja hoor ik ben berucht hierquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch.Mag ik jouw naam op FOK! zeggen of niet.
CKV is ook een faalvak, maar dat heb ik niet gehad. Ik denk dat jij meer de vakken scheidt op 'interessant / niet interessant'. Latijn en Grieks hebben stukken meer inhoud dan een vak als CKV (of KCV). Ik durf te stellen dat de klassieke talen de meest uitdagende vakken waren op het gymnasium. Bovendien leer je er (nog meer) oplossingsgericht door denken, die talen zijn als het ware een puzzel. Jij concludeert dat Latijn niet zoveel toevoegt, maar je hebt het niet eens gehadquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind bijvoorbeeld CKV ook een faalvak. Ik heb aan geschiedenis toch wel daadwerkelijk iets gehad. En ik heb nog wel aan meer vakken daadwerkelijk iets gehad. Dus ik moet per se iets hebben gehad om iets een faalvak te vinden?Uhu, inderdaad. Ik heb op mijn huidige opleiding marketing gehad. Voor ik eraan begon vond ik het een faalvak en nu heb ik het gehad en ik vind het nog steeds een faalvak.
Alles verbreedt je wereld, maar om dan te concluderen dat het dan ZOVEEL toevoegt. Nee, sorry.
Ik had nog steeds mee naar HP moeten gaan.quote:
Dan vind ik het fijn dat het voor jou toegevoegde waarde heeft. (: Maar ik VIND het een faalvak en in mijn ogen voegt het niet veel toe. Dat is een mening, geen feit. (: Ik mag die mening best hebben, ondanks dat ik het vak nooit heb gehad.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
CKV is ook een faalvak, maar dat heb ik niet gehad. Ik denk dat jij meer de vakken scheidt op 'interessant / niet interessant'. Latijn en Grieks hebben stukken meer inhoud dan een vak als CKV (of KCV). Ik durf te stellen dat de klassieke talen de meest uitdagende vakken waren op het gymnasium. Bovendien leer je er oplossingsgericht door denken, die talen zijn als het ware een puzzel. Jij concludeert dat Latijn niet zoveel toevoegt, maar je hebt het niet eens gehadVoor sommigen zal Latijn inderdaad niet zoveel toevoegen, maar er zijn anderen voor wie een vak als wiskunde niets toevoegt (zoals voor mij). Ik ben in ieder geval erg blij dat ik de klassieke talen gehad heb, en beschouw ze zeker als een toegevoegde waarde voor mijn opleiding.
hint naar ThaTim zekerquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
CKV is ook een faalvak, maar dat heb ik niet gehad. Ik denk dat jij meer de vakken scheidt op 'interessant / niet interessant'. Latijn en Grieks hebben stukken meer inhoud dan een vak als CKV (of KCV). Ik durf te stellen dat de klassieke talen de meest uitdagende vakken waren op het gymnasium. Bovendien leer je er oplossingsgericht door denken, die talen zijn als het ware een puzzel. Jij concludeert dat Latijn niet zoveel toevoegt, maar je hebt het niet eens gehadVoor sommigen zal Latijn inderdaad niet zoveel toevoegen, maar er zijn anderen voor wie een vak als wiskunde niets toevoegt (zoals voor mij). Ik ben in ieder geval erg blij dat ik de klassieke talen gehad heb, en beschouw ze zeker als een toegevoegde waarde voor mijn opleiding.
Ja, dat zei ik toch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:27 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik had nog steeds mee naar HP moeten gaan.
Jaaaaaaaaaaaaaah.quote:
Impliceren dat je als atheneumleerling niet 'Latijn' kunt zeggen, ook al heb je er geen les in gehadquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Watquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:29 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb 1 jaar KCV en 1 jaar CKV gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |