Maakt me niet uit, het blijft een faalvak.quote:
Voor Engels is het te doen. Voor Havo was hij echt te makkelijk dit jaar.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef Etsu het volgende:
Impliceren dat een 10 halen op Engels/Nederlands mogelijk is.
Dat je 'Latijns' zegt terwijl het 'Latijn' is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind Latijns alleen nuttig als je geneeskunde gaat studeren ofzo. Waarom zou je dat hebben als je werktuigbouwkunde of weet ik veel gaat doen?
Een 10 misschien niet, een 9 zeker wel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef Etsu het volgende:
Impliceren dat een 10 halen op Engels/Nederlands mogelijk is.
Ik heb aan 1,0 wel genoeg denk ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ja ik wil niet twee punten lager hebben op mijn CE dan op mijn SE. Nederlands moet even een fijne norm worden.
Psychiatrie is tof! Wel zwaarrrr.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan ASW ga doen. Wel iets in de psychiatrie.
dont care lees terugquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat je 'Latijns' zegt terwijl het 'Latijn' is.
Nederlands.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik heb aan 1,0 wel genoeg denk ikZonder norm heb ik slechts een 3,2 gescoord op Nederlands
![]()
![]()
Ja klopt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Psychiatrie is tof! Wel zwaarrrr.
Ik ook. Heb dan ook 2 talen in m'n pakket.quote:
Wat doet die?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja klopt.Maar ik vind het super interessant. En zo kan ik mijn oom opvolgen.
Hoe kun je 2 hebben? Je moet toch minimaal 3? Nederlands, Engels en Duits of Frans of Latijn of Grieks..quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook. Heb dan ook 2 talen in m'n pakket.
Hij is psychiater.quote:
Latijn een faalvak vinden terwijl je het niet gehad hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, het blijft een faalvak.Wij hadden op vwo, jaja let op, STERRENKUNDE, yay. XD
Voor psychiatrie moet je toch geneeskunde doen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Ja klopt.Maar ik vind het super interessant. En zo kan ik mijn oom opvolgen.
Heb een zintuiglijke beperking, dus was niet voor mij verplicht. Moest echter wel een ander talig vak voor nemen, in mijn geval maatschappijwetenschappen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef Water123 het volgende:
[..]
Hoe kun je 2 hebben? Je moet toch minimaal 3? Nederlands, Engels en Duits of Frans of Latijn of Grieks..
Ik wist wel dat er mis met jou was!quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb een zintuiglijke beperking, dus was niet voor mij verplicht. Moest echter wel een ander talig vak voor nemen, in mijn geval maatschappijwetenschappen.
Maar ik moet even kijken hoe en wat. Sowieso wil ik wel op kamers dan.quote:
O chillquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Heb een zintuiglijke beperking, dus was niet voor mij verplicht. Moest echter wel een ander talig vak voor nemen, in mijn geval maatschappijwetenschappen.
Ik vind bijvoorbeeld CKV ook een faalvak. Ik heb aan geschiedenis toch wel daadwerkelijk iets gehad. En ik heb nog wel aan meer vakken daadwerkelijk iets gehad. Dus ik moet per se iets hebben gehad om iets een faalvak te vinden?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Latijn een faalvak vinden terwijl je het niet gehad hebtIn het dagelijks leven heb je er niet zoveel aan, true. Maar aan welk middelbareschoolvak heb je wel veel in het dagelijks leven? Het zorgt voor verbreding en verdieping, vwo is geen beroepsopleiding. Ik ben erg blij dat ik Latijn en Grieks gehad heb, want het verbreedt op een bepaalde manier je wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |