M'n rij-instructeur vanochtend ook, maar ben altijd al vrij nuchter (tenzij ik drink ghehe) dus heb geen last van spanning. Word nog zenuwachtiger van m'n vrienden die 'm wel zitten te schijtenquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:14 schreef Water123 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vandaag vroegen een paar docenten aan mij of ik al in spanning zat te wachten, vind ik zo lullig, zeg gewoon direct hoe ik het heb gedaan
Dat verwacht ik ook wel, minstens 0,8.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nederlands vwo wordt iets van 1.0 of zo.
Engels 1.1 vorig jaar... En Latijn meestal ook hoog.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Nederlands een hoge normering krijgt. Kan me niet herinneren dat talen ooit hoge normeringen krijgen.
Zie havo vorig jaar - al was dat wel een graf examen - 1,6 of zo toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:16 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik betwijfel of Nederlands een hoge normering krijgt. Kan me niet herinneren dat talen ooit hoge normeringen krijgen.
Jaar ervoor ook.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Engels 1.1 vorig jaar... En Latijn meestal ook hoog.
Het wordt dan Nijmegen of Utrecht.quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef Water123 het volgende:
[..]
Zie havo vorig jaar - al was dat wel een graf examen - 1,6 of zo toch?
Hoogste op vwo was geloof ik 1,1
Ja, Latijns.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Engels 1.1 vorig jaar... En Latijn meestal ook hoog.
Ze hadden medelijden met faalhazen in Engels.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Engels 1.1? Hoe kan dat?
Als je ASW wil doen (net als ikquote:
Hoef je geen medelijden mee te hebben, eerder diploma afpakken en verscheuren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:18 schreef Etsu het volgende:
Z
[..]
Ze hadden medelijden met faalhazen in Engels.
Net zoals mensen die falen in Nederlands.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoef je geen medelijden mee te hebben, eerder diploma afpakken en verscheuren.
Nouuuuu.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hoef je geen medelijden mee te hebben, eerder diploma afpakken en verscheuren.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Net zoals mensen die falen in Nederlands.
Ja wat? Ik vind Latijns alleen nuttig als je geneeskunde gaat studeren ofzo. Waarom zou je dat hebben als je werktuigbouwkunde of weet ik veel gaat doen?quote:
Het is Latijn, zonder s.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja wat? Ik vind Latijns alleen nuttig als je geneeskunde gaat studeren ofzo. Waarom zou je dat hebben als je werktuigbouwkunde of weet ik veel gaat doen?
Dat zal vast wel mogelijk zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef Etsu het volgende:
Impliceren dat een 10 halen op Engels/Nederlands mogelijk is.
Ik weet niet of ik dan ASW ga doen. Wel iets in de psychiatrie.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Als je ASW wil doen (net als ik) moet je sowieso naar Utrecht, want dat is de enige uni die het heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |