Ziet er goed uitquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik kocht dus natuurlijk een Olympus SP 800UZ .
Echt leuk ding, die zoom is grandioos, hijs megasnel, deze heeft een accu ipv batterijen, ik had eerst die SP 750 of zo , die had 20 keer optische zoom, maar die ging op batterijen en die lens moest je handmatig bedienen.
De keus kunnen maken is nog bazerquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lens handmatig bedienen is juist baas. Handmatig scherp stellen
Dat kan ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:21 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
[..]
De keus kunnen maken is nog bazer
Ja! Stap op de fiets en ga naar PLUSquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:30 schreef Maes het volgende:
Iemand nog een goed recept voor honing/mosterd dressing?
Whut?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ing heeft neger baby's. Die hoef ik niet.
Ik heb geen PLUSquote:
Hoe groot worden die krengen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Whut?![]()
Ons aapie staat er nu 4 jaar in en hij is ongeveer net zo hoog als ik ben.
Denk ik dan, ik kan er niet te dicht naast gaan staan, want scherp
Huuuuuuuu mam, ben jij dat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou ja, als je naar je moeder geweest bent, vind ik ook dat je naar je vader moet gaan.
En dan direct vermelden dat je er daarna weer mee ophoudt
Maar, mijn apeboom moet max 3 meter worden. Niet groterquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:00 schreef Rewimo het volgende:
Wij hebben trouwens een giga-apeboomDie kon je haast niet zien maar nu heeft qltel een conifeer gesloopt zodat ie in volle glorie te bewonderen is
En er groeien frambozen onder.
Oh ja en dan mag je zus dalijk nog es vrij nemen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
Ik moest lachen.
Paps ligt sinds Maandag in het ziekenhuis met acute blindedarm ontsteking... en nu is zn blinde darm eruit.
Belt ie vanmorgen mn moeder : HA IK MAG NAAR HUIS. Dus mijn moeder haar vriendin afzeggen, mn zus gebeld om pap op te halen (die moest vrij nemen)... hoort ze tot 12:30 niks... gaat ze bellen... zegt ie "jah, mag niet nog. Bloed geprikt was niet goed"
En dan niet ff bellen ofzo ook
Nah, ze heeft dr vrij ingetrokken. Ging vet hendigquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja en dan mag je zus dalijk nog es vrij nemen?
Ooooooh davaltdanweermee!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, ze heeft dr vrij ingetrokken. Ging vet hendig
En als zo'n boom dat nou wel doet? Krijgt ie dan een boete of stuur je hem naar zijn kamer dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, mijn apeboom moet max 3 meter worden. Niet groter
Geil Qwea, voor onder je apenboom!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
Hey oh-oh, ik heb nog wel een steenkorf in mn zithoekje
Als jij nou langskomt, dan vlooi ik je onder mijn boomquote:
Je kan me de boom in , geile aapquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als jij nou langskomt, dan vlooi ik je onder mijn boom
Ben je al met de actie begonnen?quote:
Ik heb net een slogan bedacht ervoor :quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben je al met de actie begonnen?
Ik weet dat jij zoiets in no time op touw zet![]()
Lekker aapje van me
Uit m'n vent. Net nog twee trouwens. In mijn baard zitten ze gelukkig nietquote:
Jakkesquote:
Ik heb al jeuk sinds Christan er gisteren eentje hadquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Jakkes![]()
Ik krijg echt de kriebels van die gore beesten!
Ik krijg spontaan jeuk nu ik dit leesquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb al jeuk sinds Christan er gisteren eentje hadHeb bij mezelf niks gevonden maar ik laat qltel vanavond maar even checken denk ik.
Hij had er eentje op zijn bilquote:
Waarschijnlijk opgelopen in het bos maandag, hopelijk niet in de tuin want dan hebben we een probleemquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Dat zijn dan weer van die dingen, dan ben ik blij met mn balkonnetje
Brrrrrquote:
Ja, mn moeder is vanmiddag naar de dierenarts geweest en hij zat dus idd laag in zn bloedsuiker. Thuis heeft ie weer wat gegeten, maar lopen gaat nog niet echt, hij probeert het wel maar valt dan om. Mn moeder hoeft vanavond en morgenochtend niet te spuiten, dat doen ze daar na het bloedprikken. Ze mag hem morgen daarheen brengen als ze gaat werken. Nou wel iets positiever dan vanochtend dusquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jakkes![]()
Ik krijg echt de kriebels van die gore beesten!
MB, is er alweer lucky nieuws over Lucky?
Ik zag net dat onze overbuurkat eiks best wel heel erg op Lucky lijkt.
Ik bedoel het niet rot maar is dit nog wel leuk voor de kat?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef MissBliss het volgende:
Ja, mn moeder is vanmiddag naar de dierenarts geweest en hij zat dus idd laag in zn bloedsuiker. Thuis heeft ie weer wat gegeten, maar lopen gaat nog niet echt, hij probeert het wel maar valt dan om. Mn moeder hoeft vanavond en morgenochtend niet te spuiten, dat doen ze daar na het bloedprikken. Ze mag hem morgen daarheen brengen als ze gaat werken. Nou wel iets positiever dan vanochtend dus
Ocharmquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, mn moeder is vanmiddag naar de dierenarts geweest en hij zat dus idd laag in zn bloedsuiker. Thuis heeft ie weer wat gegeten, maar lopen gaat nog niet echt, hij probeert het wel maar valt dan om. Mn moeder hoeft vanavond en morgenochtend niet te spuiten, dat doen ze daar na het bloedprikken. Ze mag hem morgen daarheen brengen als ze gaat werken. Nou wel iets positiever dan vanochtend dus
Nou zeg, hij is net 1 dag ziek. Gebeurt toch wel vaker dat katten ineens acuut suiker of nierfalen hebben ofzo? Dan stop je toch niet gelijk ermee als het niet na een halve dag beter gaat? En het gaat dus al een stuk beter dan gisterenavond.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet rot maar is dit nog wel leuk voor de kat?
Je inbox zit vol. Gelukkig kon ik er doorheen pushenquote:
Gatverdamme. Pas je op voor lyme?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Uit m'n vent. Net nog twee trouwens. In mijn baard zitten ze gelukkig niet
Oh ja das waar ook, gelijk even mee aan de slagquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Je inbox zit vol. Gelukkig kon ik er doorheen pushen
Ja, goed in de gaten houden de komende tijd.quote:
Gaat wel goed komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Muis een vrouwtje wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen![]()
En wat een fijn idee dat hij morgen bij de DA is.
Wij hebben in het begin zo vaak gedacht "is dit nog wel te doen voor hem?"
Maar als de suiker dan een uurtje later weer in orde was, hadden we gewoon onze ouwe grijze mopperkont weer terug.![]()
Hij heeft het nog 2,5 jaar volgehouden en is uiteindelijk overleden aan het bijkomende nierfalen.
Muis was een stoere katerquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Muis een vrouwtje was![]()
Maar ik denk idd ook dat het weer goedkomtTis nog even afwachten maar ik heb goede hoop!
Wat een leukerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis was een stoere kater![]()
[ afbeelding ]
En ja, ze voelen zich heel ellendig als de suiker van slag is, maar als dat eenmaal goed is ingesteld merken ze er niets meer van
Dat was ie ook...was tevens de eerste kat die we hebben moeten laten inslapen.quote:
teveelquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Hi Yns
Waar ben je allemaal mee bezig?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was ie ook...was tevens de eerste kat die we hebben moeten laten inslapen.
3 dagen gejankt![]()
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
teveel
werken, expo voorbereiden, clubavond voorbereiden, wassen, opruimen, zooi bijeenzoeken voor t weekend, en zo nog tig dingen
gewoon te weinig dagen deze week
quote:
Ja , het is ook nog maar zo kort geledenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pff via sos-strays krijgen we altijd van die mailtjes over nieuwe honden die over een poosje komen.
Kreeg net een mailtje binnen van een hondje die wel wat weg heeft van James, dat kwam even hard aan.![]()
dat wondertje komtquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Nou, nu gaat het weer heel slecht met Lucky. Mn moeder is weer naar de dierenarts en ik ga maar hopen op een wondertje.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Nou, nu gaat het weer heel slecht met Lucky. Mn moeder is weer naar de dierenarts en ik ga maar hopen op een wondertje.
Ben ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Muis een vrouwtje was![]()
Ah nee hequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Ja, nou kom op. Ik was zelfs vriendelijk. En dat komt niet zo vaak voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Sterkte MB
En Qwea das ook lekker normaal reageren dan he
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou kom op. Ik was zelfs vriendelijk. En dat komt niet zo vaak voor
Maar we kunnen toch niet telkens rekening met dr houden. Zij kiest toch voor nachtdienst.
Is dat een eufemisme?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]precies. En sorry hoor, tot elf uur 's avonds mag gewoon
als je nou om 3 uur 's nachts dit deed is het wat anders
Ik heb een milkshake gekregen van Oognip
Ze kiest ervoor om te werken. Zou ze een uitkering gaan trekken dan zou je daar vast wel commentaar op hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou kom op. Ik was zelfs vriendelijk. En dat komt niet zo vaak voor
Maar we kunnen toch niet telkens rekening met dr houden. Zij kiest toch voor nachtdienst.
tot 22 dacht ik. Kijk en ik zou ook zoiets hebben om 21u van "Jezus! moet dit nou?"quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Jaaa, het mag wel, maar soms doe je het in overleg niet. Onze buurman is taxichauffeur. Hij werkt voornamelijk 's avonds en 's nachts. Hij doet zachtjes bij het binnenkomen en zet zijn muziek of tv niet zo hard en wij draaien 's ochtends geen was omdat dan het hele huis trilt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Ja, oké, maar dan kun je dat normaal overleggen toch, in plaats van te gaan lopen zeuren? Mijn bovenbuurman is ook niet altijd even fijn bezig, maar als hij overdag gaat drummen dan zeg ik er niks van, als het om 3 uur 's nachts gebeurt is het wat anders. terwijl ik overdag best af en toe moet gaan liggen, maar daar kan hij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaa, het mag wel, maar soms doe je het in overleg niet. Onze buurman is taxichauffeur. Hij werkt voornamelijk 's avonds en 's nachts. Hij doet zachtjes bij het binnenkomen en zet zijn muziek of tv niet zo hard en wij draaien 's ochtends geen was omdat dan het hele huis trilt.
eerlijk gezegd kan ik de buurvrouw best begrijpen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:20 schreef Mama_Mia het volgende:
Nou ja, het klonk best ernstig (weer). Ik reken nergens meer op.quote:
Nou ik vind ook wel dat het overlegd moet kunnen worden, ik vind het gewoon debiel dat je dan in een keer zo reageert, daar wordt de relatie niet beter vanquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kan ik de buurvrouw best begrijpen.
ben opgegroeid in een gezin waar nachtdiensten in gedraaid werden, heb zelf ook zulks diensten gedraaid. En ja, wij hielden rekening met elkaar, zo ook onze buren.
Met een beetje overleg is zoveel meer te bereiken. Vooral als je weet dat er mensen in je omgeving zijn die nachtdiensten draaien. Als ze t geweten had, zou ze bv elders even zijn gaan liggen bv
maar is dat niet van beide kanten zo?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nou ik vind ook wel dat het overlegd moet kunnen worden, ik vind het gewoon debiel dat je dan in een keer zo reageert, daar wordt de relatie niet beter van
Maar Qwea begon toch ook niet debiel? Wat ik las begon de buurvrouw te schreeuwen en probeerde Qwea aan te geven dat ze begreep dat het vervelend was.quote:
Waar was ze dan gaan liggen? Ze slaapt aan de voorzijde terwijl de tuinman aan de achterzijde bezig is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerlijk gezegd kan ik de buurvrouw best begrijpen.
ben opgegroeid in een gezin waar nachtdiensten in gedraaid werden, heb zelf ook zulks diensten gedraaid. En ja, wij hielden rekening met elkaar, zo ook onze buren.
Met een beetje overleg is zoveel meer te bereiken. Vooral als je weet dat er mensen in je omgeving zijn die nachtdiensten draaien. Als ze t geweten had, zou ze bv elders even zijn gaan liggen bv
Voor de verandering (schouderklopje voor mezelf) eens niet.quote:
bij ons werd dat opgelost door bij oma te pittenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waar was ze dan gaan liggen? Ze slaapt aan de voorzijde terwijl de tuinman aan de achterzijde bezig is.
tjaquote:Ze komt met mij ook niet overleggen als ik om 15u op bed lig omdat ik kapot ben en zij ruzie loopt te maken met dr dochter
maar als je zegt dat je er best rekening mee wilt houden, is t dan geen kleine moeite om toen je de afspraak gemaakt had, ff om te lopen en te zeggen, woensdagavond komt iemand wat klussen doen, die lawaai maken. Dan had ze er zelf ook op kunnen inspelen.quote:Ik vind het prima dat mensen nachtdienst hebben en ik wil er ook best rekening mee houden, dat heb ik dr toen ook gezegd... maar er zijn dingen die nu eenmaal moeten gebeuren en ik ben afhankelijk van iemand die dat moet doen.... dus ze kan natuurlijk ook ff normaal doen
Ik ben vanmiddag bij dr aan de deur geweest om dat aan te geven.. auto voor de deur... niemand doet open. Ja, ik blijf niet bezig natuurlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij ons werd dat opgelost door bij oma te pitten
wil niet zeggen dat dat bij iedereen kan, maar goed
[..]
tja
[..]
maar als je zegt dat je er best rekening mee wilt houden, is t dan geen kleine moeite om toen je de afspraak gemaakt had, ff om te lopen en te zeggen, woensdagavond komt iemand wat klussen doen, die lawaai maken. Dan had ze er zelf ook op kunnen inspelen.
niet kwalijk bedoeld, probeer alleen mee te denken
Je kan er tenminste een normaal gesprek over hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:34 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het alleen zo belachelijk dat ze echt gelijk dag 1 ook al aan kwam kakken. Hallo, nieuwe bewoners? Ik weet het niet hoor.... maar meestal moeten die klussen
Ik heb toen op dag 1 al aangegeven niet meer na 20u te gaan zagen, boren, schuren whatever. Omdat ze nachtdienst heeft. Ik zou rekening met dr houden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je kan er tenminste een normaal gesprek over hebbenin plaats van gelijk te zeuren. En ja, klussen is vrij normaal in een nieuw huis.
Ja maar het mooie is dus, dat ik me gewoon aan de afspraak hou in principe. Na 20u rustig aan doen. Het was fakking 19uquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:38 schreef Greys het volgende:
Ik zie ook niet hoe je het in dit geval anders had kunnen doen hoor Q.
En jij hebt het netjes gehouden. Ze had ook even kunnen vragen 'Hoe lang denk je ongeveer nog dat het duurt?' en dan had jij gezegd 'nou zo en zo maar we zullen proberen de dingen die lawaai maken zo snel mogelijk te doen'.
Ik snap best dat het kut slaapt als je nachtdienst hebt, maar overdag is het nu eenmaal vaak wat lawaaiiger dan 's nachts en dan kan ze ook oordoppen regelen ofzo. Voor hetzelfde geld hadden er kids nogal luidruchtig buiten gespeeld in een tuin om 19 uur, had ze dat dan ook verboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |