Gaat wel goed komenquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, mn moeder is vanmiddag naar de dierenarts geweest en hij zat dus idd laag in zn bloedsuiker. Thuis heeft ie weer wat gegeten, maar lopen gaat nog niet echt, hij probeert het wel maar valt dan om. Mn moeder hoeft vanavond en morgenochtend niet te spuiten, dat doen ze daar na het bloedprikken. Ze mag hem morgen daarheen brengen als ze gaat werken. Nou wel iets positiever dan vanochtend dus
Ik dacht altijd dat Muis een vrouwtje wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen![]()
En wat een fijn idee dat hij morgen bij de DA is.
Wij hebben in het begin zo vaak gedacht "is dit nog wel te doen voor hem?"
Maar als de suiker dan een uurtje later weer in orde was, hadden we gewoon onze ouwe grijze mopperkont weer terug.![]()
Hij heeft het nog 2,5 jaar volgehouden en is uiteindelijk overleden aan het bijkomende nierfalen.
Muis was een stoere katerquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Muis een vrouwtje was![]()
Maar ik denk idd ook dat het weer goedkomtTis nog even afwachten maar ik heb goede hoop!
Wat een leukerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Muis was een stoere kater![]()
[ afbeelding ]
En ja, ze voelen zich heel ellendig als de suiker van slag is, maar als dat eenmaal goed is ingesteld merken ze er niets meer van
Dat was ie ook...was tevens de eerste kat die we hebben moeten laten inslapen.quote:
teveelquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:47 schreef MissBliss het volgende:
Hi Yns
Waar ben je allemaal mee bezig?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat was ie ook...was tevens de eerste kat die we hebben moeten laten inslapen.
3 dagen gejankt![]()
Ik ken het probleemquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
teveel
werken, expo voorbereiden, clubavond voorbereiden, wassen, opruimen, zooi bijeenzoeken voor t weekend, en zo nog tig dingen
gewoon te weinig dagen deze week
quote:
Ja , het is ook nog maar zo kort geledenquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
Pff via sos-strays krijgen we altijd van die mailtjes over nieuwe honden die over een poosje komen.
Kreeg net een mailtje binnen van een hondje die wel wat weg heeft van James, dat kwam even hard aan.![]()
dat wondertje komtquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Nou, nu gaat het weer heel slecht met Lucky. Mn moeder is weer naar de dierenarts en ik ga maar hopen op een wondertje.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Nou, nu gaat het weer heel slecht met Lucky. Mn moeder is weer naar de dierenarts en ik ga maar hopen op een wondertje.
Ben ik ookquote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Muis een vrouwtje was![]()
Ah nee hequote:Op woensdag 15 juni 2011 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Ja, nou kom op. Ik was zelfs vriendelijk. En dat komt niet zo vaak voorquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Sterkte MB
En Qwea das ook lekker normaal reageren dan he
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou kom op. Ik was zelfs vriendelijk. En dat komt niet zo vaak voor
Maar we kunnen toch niet telkens rekening met dr houden. Zij kiest toch voor nachtdienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |