Dan trap ik er toch 3 in? Die 2 van ing en die winter bloeierquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Er is ook een winterbloeiende clematis, witte klokjes heeft die.
En hoe heet dit juweeltje?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Er is ook een winterbloeiende clematis, witte klokjes heeft die.
Ik zla es kijken of de life and garden die heeft.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:22 schreef senesta het volgende:
http://www.jacobsplant.nl/plantinfo.php?plantid=102
Ik heb hem ooit bij groenrijk gekocht geloof ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zla es kijken of de life and garden die heeft.
Of kan ik beter naar jdorp?
Jdorp zit die toch?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb hem ooit bij groenrijk gekocht geloof ik.
Ik heb maar even gebeld. Ze had de sms niet gezien. Ze is thuis met hem en hij voelt zich nu wel beter, alleen hij kan helemaal niks. Niet lopen ofzo. Hij ligt maar en laat zn plas ook lopen enzo. Vanavond gaat ze weer naar de dierenarts en dan vraagt ze ook of hij daar kan blijven vannacht want ze moet morgen echt werken. Hij heeft wel sinds gisterenavond een half blikje krachtvoer opgeliktquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als de suiker erg laag is, heeft hij meer nodig dan een beetje suikerwater.
Dextrotabletje langs de zijkant van z'n tanden schrapen hielp hier ook goed.
Mijn hemel, wat hebben we een werk van hem gehad bedenk ik me nu![]()
Muissie![]()
Al wat gehoord van je moeder?
Dat is fijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:13 schreef Greys het volgende:
Bink gaat oké vandaag
Nou ja, slapen, slapen en nog eens slapen. Alleen maar, bijna.
Maar wel goed gegeten nog steeds en gedronken, dus ik ga er dan van uit dat ze zich niet al te ziek voelt
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb maar even gebeld. Ze had de sms niet gezien. Ze is thuis met hem en hij voelt zich nu wel beter, alleen hij kan helemaal niks. Niet lopen ofzo. Hij ligt maar en laat zn plas ook lopen enzo. Vanavond gaat ze weer naar de dierenarts en dan vraagt ze ook of hij daar kan blijven vannacht want ze moet morgen echt werken. Hij heeft wel sinds gisterenavond een half blikje krachtvoer opgelikt
[..]
Dat is fijn
Ja hoorquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:25 schreef Qwea het volgende:
Kan ik die shizzle nu gewoon planten dan Senes?
Och jee, ik ga echt heel hard duimen want dit klinkt wel erg naar zo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb maar even gebeld. Ze had de sms niet gezien. Ze is thuis met hem en hij voelt zich nu wel beter, alleen hij kan helemaal niks. Niet lopen ofzo. Hij ligt maar en laat zn plas ook lopen enzo. Vanavond gaat ze weer naar de dierenarts en dan vraagt ze ook of hij daar kan blijven vannacht want ze moet morgen echt werken. Hij heeft wel sinds gisterenavond een half blikje krachtvoer opgelikt
[..]
Dat is fijn
Jaquote:
't arme beestjequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Dat is fijn
Goeie!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:31 schreef senesta het volgende:
[..]
JaJe zou ook eventueel eerst even kunnen bellen, dan weet je meteen of ze hem hebben en of het de moeite is om heen te rijden.
Ow, tuinprinsesje... Ik kreeg drie weken geleden een blauwe hortensia van MammaElisaB. Echt gewoon knetterblauw. Staat hier drie weken in de tuin en nu is ie roze. Zal ik hebben, of niet somsquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:30 schreef senesta het volgende:
Ja hoor
Die winter beauty is eventueel ook hier te bestellen zag ik: http://www.ericspies.nl
Als mijn geld gestort is ga ik maar even kijken of ik hem ook weer kan bestellen.
http://www.hovaria.com/verzorging/blauwen.htmlquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, tuinprinsesje... Ik kreeg drie weken geleden een blauwe hortensia van MammaElisaB. Echt gewoon knetterblauw. Staat hier drie weken in de tuin en nu is ie roze. Zal ik hebben, of niet soms
Ik heb nog eens overwogen echt mijn best te gaan doen op het houden van alle kleuren tussen wit en blauw, tussen blauw en rood en tussen rood en wit. Maar als een knetterblauwe binnen drie weken roze is, gaat 'm dat niet worden
Ja, ik weet hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:09 schreef Pagan het volgende:
http://www.hovaria.com/verzorging/blauwen.html
Paar roestige spijkers er bij in de grond en een paar lepeltjes aluin (bij drogist te verkrijgen schijnbaar) in een gieter water oplossen en daarmee bewateren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, tuinprinsesje... Ik kreeg drie weken geleden een blauwe hortensia van MammaElisaB. Echt gewoon knetterblauw. Staat hier drie weken in de tuin en nu is ie roze. Zal ik hebben, of niet soms
Ik heb nog eens overwogen echt mijn best te gaan doen op het houden van alle kleuren tussen wit en blauw, tussen blauw en rood en tussen rood en wit. Maar als een knetterblauwe binnen drie weken roze is, gaat 'm dat niet worden
Bij ons zijn ze in de voortuin blauwig en en in de achtertuin rozequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij hadden in de voortuin ooit een felblauwe en knalroze; vlak bij elkaarquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef Maes het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze in de voortuin blauwig en en in de achtertuin roze
Das leuk een eigen boom voor je, aapjequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
Zo, ben net bij de life and garden geweest.
Ik heb een probleem
Ik wil een apenboom in mijn tuin. Een grote kost 329 euro
Ik ga op Marktplaats zoeken
Je weet dat je d'r geen soortgenoten bij krijgt he? Alleen de boom.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een probleem
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das leuk een eigen boom voor je, aapje
Wat voor camera heb je dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Mn nieuwe camera is dr, hijs echt awesome
Jezus, stel grapjurkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je weet dat je d'r geen soortgenoten bij krijgt he? Alleen de boom.
Best sneu dat we het toch doen hequote:
Punten zijn punten jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Makkelijke doelpunten zijn ook doelpunten.
Hier staat een apenboom in de voortuin, die was al babyboompje al iets van 60 euro.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een probleem
Ooh wel? Ja, baby aapboom is hier ook 60 euro. Ongeveer. Maar die kerel zegt dat het wel rond de fucking 7 jaar gaat duren voordat het een boom is. Want hij gaat niet zo hardquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier staat een apenboom in de voortuin, die was al babyboompje al iets van 60 euro.
Inmiddels is het al een hele aap![]()
Ze groeien best snel
Lens handmatig bedienen is juist baas. Handmatig scherp stellenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:07 schreef oh-oh het volgende:
Ik kocht dus natuurlijk een Olympus SP 800UZ .
Echt leuk ding, die zoom is grandioos, hijs megasnel, deze heeft een accu ipv batterijen, ik had eerst die SP 750 of zo , die had 20 keer optische zoom, maar die ging op batterijen en die lens moest je handmatig bedienen.
Ja natuurlijk zegt ie datquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh wel? Ja, baby aapboom is hier ook 60 euro. Ongeveer. Maar die kerel zegt dat het wel rond de fucking 7 jaar gaat duren voordat het een boom is. Want hij gaat niet zo hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |