Thanks! Dan zat ie dus idd te laag vanochtend. Mn moeder heeft ook austronautenvoer ofzo voor hem. Nou ja, maar afwachten weer, hopen dat ie snel opknapt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ing had idd een poes met diabetes; Muis![]()
In het begin was het echt proberen wat de juiste dosis insuline was; meestal zaten we tussen de 2 en 4 EH.
Te hoog kon ik herkennen aan veel drinken en diarree, te laag aan suf en sloom en geen eetlust.
Als Muis te laag zat had ik een speciale pasta waarin veel suikers en voedingsstoffen zaten die ik dan op z'n neus smeerde.
Uit instinct likte hij dat op en als hij zich dan weer wat beter voelde gaf ik hem wat blikvoer.
Maar het blijft lastig om bij een kat te zien wat z'n waarde is.
Meneer I. heeft ook diabetes en da's wat makkelijker te controleren met een thuismeter.
Die zijn er nog niet voor katten helaas
Ah, je maakt vorderingenquote:
En waar is jerry springer in dit verhaal?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:
Dadelijk krijgt Cesar Millan een gastoptreden en dan krijgen hij en MG ruzie, dan moeten Natas en John helpen om het op te lossen.
Dat zou ik kijken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:
Dadelijk krijgt Cesar Millan een gastoptreden en dan krijgen hij en MG ruzie, dan moeten Natas en John helpen om het op te lossen.
Dat zou ik kijken.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:
Dat zou ik kijken.
Oeh yesquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Muis006 het volgende:
Dat zou ik kijken.
Jerry Springer, ik mis hem zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waar is jerry springer in dit verhaal?
Gewoon voer aanbieden werkte destijds niet, dan strompelde hij weg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Thanks! Dan zat ie dus idd te laag vanochtend. Mn moeder heeft ook austronautenvoer ofzo voor hem. Nou ja, maar afwachten weer, hopen dat ie snel opknapt.
Hehequote:Op woensdag 15 juni 2011 11:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gewoon voer aanbieden werkte destijds niet, dan strompelde hij weg.
Die pasta bleef altijd lekker aan z'n neus plakken () met als gevolg dat we een uur later met een gezonde kat zaten die helemaal sjaggo z'n neus zat te poetsen
Je had ook nog zo'n wijf met zo'n soort talk show. Wie was dat ook nog maar weer?quote:
Ja, ze heeft hem net dus wat suikerwater op zn bekkie gesmeerd, daarna voelde hij zich wel wat beter, maar toch schrijft ze ook dat ze niet optimistisch isquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ja, maar Ziggy....tja, dat was Ziggy![]()
![]()
Anders zou je moeder dextro of gewone suiker op moeten lossen, in een spuitje doen en dan achter in het strotje.
Ook wel es gedaan en dat werkte ook prima.
Als Lucky maar weer zover is dat ie zich wat beter voelt, dan eet ie wel weer gewoon.
Ricki Lake.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je had ook nog zo'n wijf met zo'n soort talk show. Wie was dat ook nog maar weer?
Ja je wilt natuurlijk heel graag weten wat en hoe, begrijpelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze heeft hem net dus wat suikerwater op zn bekkie gesmeerd, daarna voelde hij zich wel wat beter, maar toch schrijft ze ook dat ze niet optimistisch isEn ze smst niet terug, dat stoort me
Hoest met la Bink?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je wilt natuurlijk heel graag weten wat en hoe, begrijpelijk
Nou, misschien bel ik straks wel even. Ik weet niet eens of ze wel thuis is of gewoon op haar werk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja je wilt natuurlijk heel graag weten wat en hoe, begrijpelijk
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Die vitaminepasta ken ik wel zowel snowy als rossi hebben dat ook gekregen.
Wij hebben van die sullen dit dat van je vinger likken. Hopelijk werkt het voor lucky ook
Ennu 47,4 cm en 2800gram
Ze groeit goedquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Die vitaminepasta ken ik wel zowel snowy als rossi hebben dat ook gekregen.
Wij hebben van die sullen dit dat van je vinger likken. Hopelijk werkt het voor lucky ook
Ennu 47,4 cm en 2800gram
Als de suiker erg laag is, heeft hij meer nodig dan een beetje suikerwater.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ze heeft hem net dus wat suikerwater op zn bekkie gesmeerd, daarna voelde hij zich wel wat beter, maar toch schrijft ze ook dat ze niet optimistisch isEn ze smst niet terug, dat stoort me
En dat dus...quote:
http://www.gamma.com/doe-(...)-zicht-kliko-ombouw/quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, wat dan wel? Want ik denk zelf ook dat het niet echt iets is... maar die coniferen is ook niks. Die zijn bruin, geel en groen nu
Een kleine lage schutting?
gelukkigquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:13 schreef Greys het volgende:
Bink gaat oké vandaag
Nou ja, slapen, slapen en nog eens slapen. Alleen maar, bijna.
Maar wel goed gegeten nog steeds en gedronken, dus ik ga er dan van uit dat ze zich niet al te ziek voelt
Eten en drinken is goed, en slapen mag als je zo oud bentquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:13 schreef Greys het volgende:
Bink gaat oké vandaag
Nou ja, slapen, slapen en nog eens slapen. Alleen maar, bijna.
Maar wel goed gegeten nog steeds en gedronken, dus ik ga er dan van uit dat ze zich niet al te ziek voelt
Huuuuuuuuuuuuuuuu. Ik ga denk voor de clematisquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef Pagan het volgende:
[..]
http://www.gamma.com/doe-(...)-zicht-kliko-ombouw/
Het lezen erover alleen al maakt dat ik haast in coma raakquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Eten en drinken is goed, en slapen mag als je zo oud bent![]()
Ik heb het bed net verschoond en heb nu ook slaapneigingen.
Het ziet er dan zo lekker frips uit en het ruikt zo heerlijk
Moet je 2 verschillende doen; een voorjaarsbloeier en een zomerbloeier; heb je altijd mooie bloemen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Huuuuuuuuuuuuuuuu. Ik ga denk voor de clematis
Wel een leuk knutselwerkje op zich. Ben je weer drie dagen van de straatquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Qwea het volgende:
Huuuuuuuuuuuuuuuu. Ik ga denk voor de clematis
Neequote:
En wat plastic meuk ertussen zodat je in de herfst en winter ook kleurtjes hebtquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je 2 verschillende doen; een voorjaarsbloeier en een zomerbloeier; heb je altijd mooie bloemen.
Of nou ja, een half jaar achter elkaar dan
ik was er om 09:30 uit en heb sinds 11u alweer slaapneigingen. Gisteren 1.5u in slaap geflikkerd en maandag lag ik 3u in comaquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eten en drinken is goed, en slapen mag als je zo oud bent![]()
Ik heb het bed net verschoond en heb nu ook slaapneigingen.
Het ziet er dan zo lekker frips uit en het ruikt zo heerlijk
Een keer een stukje gezien waarin hij een asielkat aanprijst.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oeh yes![]()
Ik las toevallig laatst weer een of ander stukje van die Gausflapdrol , echt volslagen kansloos die gast.
Over alleen maar positief belonen en niet straffen.
Je moest je hond niet straffen en dus ook niet in situaties brengen waarin hij de fout in kon gaan![]()
Had ik Sjon nu al 1.5 jaar lang thuis in de gang moeten laten zitten of wat?
Had je maar vast half zekerheidquote:
Genoteerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet je 2 verschillende doen; een voorjaarsbloeier en een zomerbloeier; heb je altijd mooie bloemen.
Of nou ja, een half jaar achter elkaar dan
Ben benieuwd wat de DA vrijdag gaat zeggen iigquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik vrijdag afwacht. Dan moet ik weer naar mijn eigen DA.
Dus even kijken wat ze dan zegt en op basis daarvan beslis ik dan of ik het nog van een ander wil horen.
Nou, dat laatste sowieso.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid
Misschien slaap je wel teveel, óf heb je te weinig zinvolle dingen te doen overdag!
Heb ik idd wel; te lang slapen maakt me een wrak en van doelloos hangen ga ik slapen uit verveling.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had je maar vast half zekerheid
Misschien slaap je wel teveel, óf heb je te weinig zinvolle dingen te doen overdag!
Jup, zijn winterhardquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Genoteerd
ik heb de ballen verstand van planten, maar die overleven de winter?
Er is ook een winterbloeiende clematis, witte klokjes heeft die.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Genoteerd
ik heb de ballen verstand van planten, maar die overleven de winter?
Zou ik idd ook doenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik vrijdag afwacht. Dan moet ik weer naar mijn eigen DA.
Dus even kijken wat ze dan zegt en op basis daarvan beslis ik dan of ik het nog van een ander wil horen.
Tadaaaa; ons tuinprinsesjequote:Op woensdag 15 juni 2011 12:20 schreef senesta het volgende:
Er is ook een winterbloeiende clematis, witte klokjes heeft die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |