quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Deze hormonale ruzie van Ssserpente is echt absoluut hilarisch!
Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....
Of nou ja, het einde ervan dan...
Omg, haha!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Deze hormonale ruzie van Ssserpente is echt absoluut hilarisch!
Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....
Of nou ja, het einde ervan dan...
tuurlijk mag dat, zolang je vliezen niet gebroken zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:39 schreef Popples het volgende:
ik zou het even laten testen innepin. ik had ook geen klachten van blaasontsteking maar had het wel.
weet iemand of je met 37 weken mag zwemmen?
ah oke, twijfelde een beetje. dank je wel!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat, zolang je vliezen niet gebroken zijn.
Ik heb bij beide zwangerschappen gezwommen tot 40 weken.
Snap ik welquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Wut, ga je je kind BarbieQ noemen????
ja ik ook, vooral omdat ik 8 weken te vroeg was en m'n vrouw ook 2 weken (we waren wel allebei 2de kind). Het is sowieso moeilijk te voorspellen, kijk maar bij Isis...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Cleany, ik blijf het bijzonder vinden, zelfde datum uitgerekend, en ons jochie is er al twee weken, en jullie wachten nog steeds.. Ik hoop dat jullie ook snel jullie jochie mogen knuffelen!
Mijn moeder lag bij mij met 26 of 28 weken zwangerschap al in het ziekenhuis met vroegtijdige weeen. Ik ben uiteindelijk maar 10 dagen voor de uitgerekende datum geboren, maar ik had dus wel op tijd alles klaar met het verhaal van mijn moeder in mijn achterhoofd..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef cleany het volgende:
[..]
ja ik ook, vooral omdat ik 8 weken te vroeg was en m'n vrouw ook 2 weken (we waren wel allebei 2de kind). Het is sowieso moeilijk te voorspellen, kijk maar bij Isis...
ik weet niet of dat een algemene vraag is, maar mijn vrouw heeft dat helemaal niet gedaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Isis, wat een schrik. Maar met goede afloop!
Gefeliciteerd![]()
Go mrs. Cleany![]()
Wanneer zijn jullie begonnen met zwangerschapszwemmen?
riond een week of 10/12quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Wanneer zijn jullie begonnen met zwangerschapszwemmen?
Dankje!! zal zo kijken, moet nu uit!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef mefke79 het volgende:
En een dienstmededeling voor oa Vlindur en Bitterend: de positiekleding staat in V&A
quote:Op donderdag 16 juni 2011 04:03 schreef __Isis__ het volgende:
Ze is er! Olivia
geboren om 2.22 in stuit (!) en ze weegt 2240 gram, best netjes dus voor 34 weken. Agpar score 2 x 9. Nu in de couveuse. Ziet er allemaal heel goed uit!
Ik heb een broek en een shirt. Nog genoeg voor jou!quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:03 schreef bitterend het volgende:
[..]
Dankje!! zal zo kijken, moet nu uit!
Miss sly en ik hebben allebei een dieet gevolgd vanwege te hoge suikerniveaus. (Sly had ook officieel de diagnose zwangerschapsdiabetes geloof ik, die is er bij mij nooit gekomen omdat het goed te regelen was met alleen het dieet). Viel heel erg mee hoor. Geen suiker meer in m'n thee en geen cola enzo, en met suikervrije ijsjes kom je ook de zomer wel doorquote:Op donderdag 16 juni 2011 18:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Ah hilliebillie toch wat te hoog . Jammer , maar wellicht kan het met een aangepast dieet prima zonder poespas . Volgens my was dat bij Miss-sly...
Leuk een meisjequote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:28 schreef bitterend het volgende:
Yup! het wordt een meisjemoest aan het idee wennen...ik wou/dacht een jongen...daarna zijn we meteen naar de H&M en Hema geweest en ik wou maar naar het blauw spul kijken
ik kan nog niet zoveel met roze enzo...maar goed niet alles hoeft roze te zijn! gelukkig maar
![]()
Echt, een kussentje? Wow! Da's wel een luxequote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef hilliebillie het volgende:
Nou net de eerste keer bloed laten prikken, kreeg ik te horen dat ik als spoed tussendoor had gemogen.. Had ik dat geweten.. Had een half uur wachten gescheeld maja.. Net ook een enorm ranzig drankje naar binnen moeten werken en nu maar wachten.. Heb wel een kussentje mee gekregen omdat ik zo lang moet wachten..
RENNIE!quote:
Mijn ouders wonen ook meer dan een uur bij mij vandaan. Tot mijn zwangerschap had ik daar totaal geen moeite mee, als er iets is kan ik altijd bellen etc. Maar nu richting mijn verlof en de komst van de baby vind ik het heel jammer dat ze niet om de hoek wonen. Nu heb ik hele leuke schoonouders en een leuke schoonzus maar dat is toch niet hetzelfde als je eigen oudersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Aventura het volgende:
Moggu!
Dames met maagzuur sterkte! Ik heb er met mijn 36w3d nog geen last van gehad. Het zal ook wel niet meer gebeuren. Gelukkig! En Popples inderdaad meldplicht! En hoe zou het met Cleany en vrouw gaan...!
Zelf vandaag niks op de planning, nou ja niks...onze schoonmaakster heeft zich ziek gemeld. Ze komt om de week 2 uurtjes schoonmaken (meestal de badkamer, toiletten, keuken en het hele huis zuigen). Daarvan ga ik maar zoveel mogelijk proberen te doen, gelukkig heb ik het bijgehouden. Alleen stofzuigen laat ik aan man over. Had mijn moeder aan de lijn, ze komt de 28ste langs met mijn zus (als die kan) om te helpen. Soms vind ik het jammer dat mijn moeder en zussen en vriendinnen allemaal zo druk bezet zijn. Ik kan best wat meer hulp gebruiken...Maarja, het is niet anders. Ik heb er ook zelf voor gekozen om ruim een uur rijden bij mijn ouders te gaan wonen...Soms voelt het wel eenzaam; afgezien van mijn buuf die een baby van 5 maanden heeft heb ik gewoon geen zwangeren en/of moeders dicht bij me in de buurt. Ben dan ook wel erg blij met het feit dat er kraamzorg bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |