abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:42:05 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98242399
Ja vertel op, dan voel ik me niet de enige dwaas!
Ben nu weer op weg naar huis, hopelijk is manlief dan ook alweer thuis. Zal hem jullie comments wel laten lezen. 'It wasnt me'!
pi_98242481
ik moest laatst huilen omdat ik naar bed wou maar manlief was nog bezig op de pc :')
ik voelde me zo afgewezen...arme schat hij snapte er niks van
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98242915
Isis, gefeliciteerd met Olivia! *O* Prachtige naam natuurlijk :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:55:52 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98242977
Iemand van hier heeft ooit eens een gat in de deur geschopt in een hormonale bui geloof ik, dus het kan altijd erger. ;) :D
pi_98243064
geghehe over hormonen kan ik meepraten. Zonder zwangerschap huil ik NOOIT

nu janken van woede, onbegrip, verdriet, van alles eigenlijk :')
net nog :+
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:59:59 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98243125
Deze hormonale ruzie van Ssserpente is echt absoluut hilarisch! :D
Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....

Of nou ja, het einde ervan dan... ;)
pi_98243192
Hormonaal FTW! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98243448
Haha aventura :D

Ik had vorig jaar ook zoiets *lol*
R en ik hadden ruzie om niks (volgens mij zelfs dat k al naar mn zus wilde om voetbal te kijken en hij nog achter zn pc zat :')). Toen ben k dus ook op mb fiets gestapt en een stukje gaan fietsen. R mn moeder bellen of k daar was, niet dus. Iedereen in rep en roer, want had ook geen telefoon bij me.
Was volgens mij zelfs op de uitgerekende datum :D
pi_98243474
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:

:o :o
_O-
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:18:41 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98243766
jaaaa een vers beebje!!! wat fijn dat het zo goed gaat met Olivia Isis!!! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje :) ik hoop dat ze het zo prima blijft doen en jullie snel als gezinnetje naar huis mogen.

Wij hebben net de groeiecho gehad; zag er allemaal prima uit, alles mooi op schema. Alles rond de 30 weken, alleen lange benen; die scoorden al ruim 32 weken ;)
naja niet vreemd met zulke lange ouders natuurlijk.
En het is nog steeds een meisje :)
lekker even genoten van de beelden van ons minimeisje. Heerlijk bekkie heeft ze...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98243917
KD herkenbaar :D

ow ik was de bekleding van de kinderwagenbak aan het ophangen omdat ik die uitgewassen had.
flikkert me dat rek weer uitelkaar en ik probeerde hem inelkaar te zetten. toen kreeg ik het weer helemaal naar me kop gestegen. werd dus pissig en gaf nog lekker een klap na.
ben toen boos in bed gedoken. heb liggen janken als een klein kind met snotteren en al. toen begon lief ook nog met wil je praten. heb heel vaak tot 10 moeten tellen om vervolgens tegen hem te schreeuwen en te vloeken en verwijten te maken.

maar dat komt vooral omdat er zoveel moet gebeuren voor de kleine kan komen maar omdat ik morgen 37 weken ben irriteer ik me aan de laksheid van hem en het gezeik van iedereen.
niemand maar ook echt niemand van de familie die helpt. maar wel klagen dat ik til :{
mama van 3 kids!
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:28:52 #216
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98244113
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:

Omg, haha!

Hier inmiddels alles weer goed. Even samen lunchen en vriend gaat weer aan het werk .
Ik ga lekker met een boek de bank op en kom er voorlopig niet meer af.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:33:28 #217
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98244271
van harte gefeliciteerd Isis, met jullie Olivia! fijn dat 't zo goed gaat met 'r. wat een verrassing zo vroeg zeg, was je er al wel een beetje klaar voor?
in de haak.
pi_98244294
Ik heb helemááál geen last van hormonen O-) *kuch*
Ik heb in elk geval wel last van mijn lichaam :{ Net maar de vk gebeld, ik heb al sinds gisterochtend een soort continu harde buik. Of in elk geval, buikpijn. Dat kan toch niet de bedoeling zijn... ik word zo teruggebeld, ben benieuwd wat ze zegt.
Ik weet dat als je harde buiken hebt, je rustig aan moet doen. Maar ik doe al rustig aan omdat m'n bekken op instorten staat. Hoe rustig moet 't zijn :?
pi_98244349
inne...toch geen blaas ontsteking he??
:*
pi_98244413
Geen idee, had ik nog niet aan gedacht! 't voelt helemaal niet als een blaasontsteking, maar dat hoeft niets te betekenen, dacht ik, toch?
pi_98244499
Klopt! ik dacht ook dat een blaasontsteking moest branden enzo...kennelijk als je zwanger bent gaat het helemaal niet branden maar meer drukken.
Je kan voor de zekerheid een plasje bij de HA inleveren! ze konden het bij mij zien binnen 1 minuut

Hopelijk is het iets heel onschuldigs en ben je er snel vanaf :*
pi_98244511
ik zou het even laten testen innepin. ik had ook geen klachten van blaasontsteking maar had het wel.

weet iemand of je met 37 weken mag zwemmen?
mama van 3 kids!
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:40:00 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98244539
Wat fijn BJ!

Mijn afspraak van daarnet :') was trouwens bij de internist. Onderdruk 86, haast geen eiwit in urine. Voor mij goed nieuws, hij wil me pas 25 augustus terugzien! Nu volgende week donderdag naar de gynaecoloog. Zit dan inmiddels al ruim in de 37 weken. So far, so good! Volgens mij verwacht zij nu ook geen complicaties meer (even afkloppen).

Manlief zegt sinds een paar dagen dat de baby is ingedaald. Hij ziet mijn buik namelijk zakken. Ik voel me ook wel anders, ik kan me veel beter bewegen lijkt wel. Dat klinkt tegenstrijdig wat vaak lees ik dat bewegen juist lastiger wordt. Maar bij mij gaat het omdraaien in bed, het lopen en fietsen opeens veel makkelijker!
pi_98244593
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:39 schreef Popples het volgende:
ik zou het even laten testen innepin. ik had ook geen klachten van blaasontsteking maar had het wel.

weet iemand of je met 37 weken mag zwemmen?
tuurlijk mag dat, zolang je vliezen niet gebroken zijn.
Ik heb bij beide zwangerschappen gezwommen tot 40 weken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:41:55 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98244607
En ja Innepin, even testen op blaasontdteking, been there! Wel pijn en een vreemd gevoel, niet de klassieke symptomen, check!
pi_98244723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

tuurlijk mag dat, zolang je vliezen niet gebroken zijn.
Ik heb bij beide zwangerschappen gezwommen tot 40 weken.
ah oke, twijfelde een beetje. dank je wel!
mama van 3 kids!
pi_98245610
Popples, ik ben tot ruim 38 weken naar zwangerschapszwemmen geweest. Alleen de laatste keer heb ik gemist, maar toen begon de volgende ochtend vroeg de bevalling ook al...
pi_98246982
net terug van het ziekenhuis.
Alles was goed :)
we krijgen een jongen :D
pi_98247069
Wat leuk meissie!! En fijn dat alles goed was!!

Hier is de blaasontsteking weg, mn urine was schoon. Ik herken blaasontstekingen gewoon niet meer, ik heb nog steeds dat ik kleine beetjes moet plassen of soms druk op mn blaas voel, maar dat kan ook van mn kindje zijn!
Het doet bij mij gewoon geen pijn tijdens zwangerschap. Toen ik niet zwanger was kwamen de blaasontstekingen acuut opzetten, deden enorm veel pijn etc. Nu is het dus erg lastig herkennen.
Tralalalaaa
pi_98247100
Sorry even een egopost maar moet mn verhaal ff kwijt..

Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest.
Beetje dubbel gevoel aan over gehouden, maar voor ik uitsluitsel heb ga ik me niet druk maken aangezien ik mezelf nog wel gewoon goed voel.
Moest urine inleveren en daar zaten gelukkig geen eiwitten in maar op de strip was wel een hoge suikerwaarde te zien (terwijl ik nog niets gegeten had van te voren, al bedenk ik me wel dat ik gisteravond wat snoepjes op had en dit ochtend urine was.. misschien toch een oorzaak gevonden).
De verloskundige gaf wel aan dat ik de suikerwaarde uit urine niet echt betrouwbaar was en we het resultaat van het bloedprikken even af moeten wachten (heb ik afgelopen dinsdag laten doen maar was vanmorgen nog niet binnen). Maar goed ze dacht die vanmiddag binnen te krijgen en als het niet goed was zou ze bellen (dus stiekem ben ik een beetje in afwachting van die telefoontje.. terwijl ik me wel gewoon goed voel en dus eigenlijk ook weer gewoon een goede uitslag verwacht).

Verder vond ze mn buik ook vrij groot voor m'n termijn. dit is iets wat ik vorige keer ook bij haar collega had nagevraagd en die gaf aan dat m'n baarmoeder vrij hoog zit en mn buik dus groter lijkt, maar dat m'n baarmoeder zelf gewoon normaal formaat was.
Dit eerste zei de vk nu ook maar ze wilde toch dat ik volgende week al een echo liet maken (heb er een gepland staan voor over 2,5 week bij 33.5 wk) om te kijken naar de groei (waarvan ze denkt dat die niet overdreven groot is) en of ik misschien veel vruchtwater had (wat ze vermoedde). ook ligt de baby in een stuit maar dat kan op deze termijn nog alle kanten op (31 wk) al heb ik wel het idee dat de baby nooit anders gelegen heeft dus dat deze houding hem wel bevalt..

Ik probeer maar gewoon van het positieve uit te gaan (lukt ook nog wel hoor) maar hoop niet dat ze volgende week op de echo iets geks zien.. Maar ja we wachten wel af..
Moest alleen even m'n verhaal kwijt. ik denk zelf dat het allemaal wel mee zal vallen. Daar gaan we tenminste maar vanuit tot het tegendeel bewezen is. Al hou ik mn telefoon maar bij de hand vandaag voor mocht ik toch een te hoge suikerwaarde hebben..
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:55:33 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98247240
Meissie een jommetje *O*

Aventura :*

Hilliebillie, natuurlijk maak je je zorgen, maar volgens mij is het vooral heel preventieve extra controle om mocht het echt zo zijn er tijdig bij te zijn.
Succes met afwachten naast je telefoon, hoop dat het "gewoon" loos alarm was. :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98247260
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Wut, ga je je kind BarbieQ noemen????
Snap ik wel O+
pi_98247408
meld!
gefeliciteerd Isis en man!

gefeliciteerd met je jongetje meissie.
hopen dat alles goed is hilliebillie.

vanochtend heeft de vk gestript en de vliezen gebroken. Het was helder dus dat scheelt. M'n vrouw zegt dat ze wel wat voelt, maar ze weet niet of het weeen zijn. Ze is totaal niet kleinzerig en ze heeft ooit nog flinke pijnen moeten doorstaan doordat het even heel slecht ging met haar nieren. Hoe ik het begrijp zijn het wel degelijk weeen, maar ze vindt het nog niet heel pijnlijk. 1 ding is zeker...vandaag of morgen wordt onze jongen geboren.
pi_98247433
oeh wat spannend Cleany!! Succes voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98247495
Oooohhh spannend Cleany!! Heel veel succes!
Tralalalaaa
pi_98247533
meissie fijn een jommetje!!!

hillie: zijn ze bang voor zwangerschapsdiabetes?

cleany eindelijk is het zo ver!!
pi_98247784
Cleany, ik blijf het bijzonder vinden, zelfde datum uitgerekend, en ons jochie is er al twee weken, en jullie wachten nog steeds.. Ik hoop dat jullie ook snel jullie jochie mogen knuffelen!
pi_98248082
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Cleany, ik blijf het bijzonder vinden, zelfde datum uitgerekend, en ons jochie is er al twee weken, en jullie wachten nog steeds.. Ik hoop dat jullie ook snel jullie jochie mogen knuffelen!
ja ik ook, vooral omdat ik 8 weken te vroeg was en m'n vrouw ook 2 weken (we waren wel allebei 2de kind). Het is sowieso moeilijk te voorspellen, kijk maar bij Isis...
pi_98248105
Isis, wow! you dit it!! O+ Wat geweldig zeg. Wat heerlijk dat jullie meisje zo'n goeie start maakte. En dan ook nog onverwacht in stuit, sjonge zeg, tis echt een nieuwsgierig en klein eigenwijs ding zeg! Ik vind haar naam dan ook helemaal bij haar passen O+ Geniet van jullie momenten samen en hopelijk heb je haar heel snel thuis! Heel veel geluk samen!

Cleany, het eind, of eigenlijk het grote begin is nu echt in zicht! Heel veel succes voor jou en je vrouw en een geweldig bijzondere eerste kennismaking met jullie eigen kleine mannetje gewenst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98248244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef cleany het volgende:

[..]

ja ik ook, vooral omdat ik 8 weken te vroeg was en m'n vrouw ook 2 weken (we waren wel allebei 2de kind). Het is sowieso moeilijk te voorspellen, kijk maar bij Isis...
Mijn moeder lag bij mij met 26 of 28 weken zwangerschap al in het ziekenhuis met vroegtijdige weeen. Ik ben uiteindelijk maar 10 dagen voor de uitgerekende datum geboren, maar ik had dus wel op tijd alles klaar met het verhaal van mijn moeder in mijn achterhoofd..
pi_98248333
Ik heb net een ontzettend lieve email gekregen van de studieadviseur...ze heeft alle vertrouwen in dat ik de vakken die ik nog moet halen tijdens de zwangerschap met succes zal afronden....en ja hoor...zit te snotteren hier :')

hormonen :X
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:28:56 #242
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98248418
Dank allemaal voor de enorm lieve berichtjes :*. Hier alles nog steeds prima, ze krijgt wat extra zuurstof en voeding via sonde. Hoop slangetjes en meettoestanden, beetje naar gezicht, maar goed. We moeten ons erop instellen dat ze 3 tot 6 weken moet blijven. Maar op zich doet ze het hartstikke goed O+.

Cleany, veel succes!!! (datumtweeling?)
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_98248784
Isis, wat een schrik. Maar met goede afloop!
Gefeliciteerd *O*

Go mrs. Cleany :%

Wanneer zijn jullie begonnen met zwangerschapszwemmen?
pi_98248913
Isis heerlijk dat ze het zo goed doet!
ben jij een beetje bij gekomen van de schrik? hoe gaat het met jou eigenlijk? kan me voorstellen dat het even moeilijk is zo onverwacht en vroeg een kleintje te krijgen!
pi_98249165
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:
Isis, wat een schrik. Maar met goede afloop!
Gefeliciteerd *O*

Go mrs. Cleany :%

ik weet niet of dat een algemene vraag is, maar mijn vrouw heeft dat helemaal niet gedaan.
pi_98249210
cleany ben je nog op werk? of ben je inmiddels thuis? je moet wel helpen met :% :% :%
pi_98249280
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:38 schreef Deepfreeze het volgende:

riond een week of 10/12
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_98249439
Cleany, ik bedeolde de zwangeren die het wel gedaan hadden ;)
Vorige zwangerschap een standaard fysio cursus gedaan, maar misschien volgende week eens bij het zwemmen gaan kijken dan..
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:34:46 #249
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_98251267
Met een paar foto's van de eerste dagen van 'Lientje', haar naam op Fok! neem ik afscheid, met een beetje weemoed, van dit topic. Ik blijf wel meelezen en soms posten, ik wil de meeste van jullie toch graag blijven volgen. Wij gaan fijn door naar het kleine babytjes topic en zien jullie een voor een daar verschijnen. Veel succes allemaal! :*

pi_98251332
wat een moppie Juud! O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:46:52 #251
100412 mefke79
komt goed!
pi_98251872
Juud, wat een mooi meisje!

En een dienstmededeling voor oa Vlindur en Bitterend: de positiekleding staat in V&A
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_98252098
Oooohhhh Juud die foto's O+
Tralalalaaa
pi_98252139
Wauw wat een mooi meisje Juud en Dementor, dat hebben jullie mooi gemaakt samen!! *;
pi_98252364
ohhh Juud wat een heerlijkheid heb je gebakken O+ O+ O+
  donderdag 16 juni 2011 @ 15:57:54 #255
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98252406
Cleany, wat spannend! Nu kan het inderdaad nooit meer lang duren! *O* Heel veel succes voor je vrouw en voor jou! :%

Hilliebillie, wat lastig dat de verloskundigen verschillende dingen zeggen, dat maakt het er niet zekerder op. Hopelijk is het allemaal drukte om niets.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_98252632
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:46 schreef mefke79 het volgende:

En een dienstmededeling voor oa Vlindur en Bitterend: de positiekleding staat in V&A
Dankje!! zal zo kijken, moet nu uit!
pi_98255010
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 04:03 schreef __Isis__ het volgende:
Ze is er! Olivia O+
geboren om 2.22 in stuit (!) en ze weegt 2240 gram, best netjes dus voor 34 weken. Agpar score 2 x 9. Nu in de couveuse. Ziet er allemaal heel goed uit!
*O* proficiat
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98255802
meissie fijn dat alles goed was en een zoon op komst

aventura ;) moet je man maar door doen hé gelukkig is het terug bijgelegd...

kyara ook fijn dat je beebje het super doet...

zag weer mooie foto's voorbij komen

hilliebillie die tegenstrijdigheden ook hé.. idd gewoon afwachten... ze kunnen de mensen soms zo opjagen hé

hier ook weer goedgekeurd. bloeddruk oké, gewicht oké (zelfs minder dan 6w geleden) babyboy oké en aktief, baarmoeder hoog en oké
over 2 weekjes glucose challenge test en dan de 18de groeiecho...
nu beetje last van harde buiken... maar zit nu met mijn 3 meiden in de zetel :)

cleany en vrouw succes
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  donderdag 16 juni 2011 @ 17:17:54 #259
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98256130
Luxaja; wat fijn dat je ook goede controles hebt gehad..

Juud; prachtig meisje hoor!! tot straks bij de beebs ;)

Cleany; spannend joh!!! straks heb je gewoon een kindje! :D ik ben heeeeel benieuwd!

en OMG ik denk dat ik de bekkentherapeut maar weer eens ga mailen. Mijn schaambeen voelt echt niet lekker, instabiel. En zou, als het mogelijk is, wel graag weer naar dezelfde therapeute als de vorige keer.
pi_98256572
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:03 schreef bitterend het volgende:

[..]

Dankje!! zal zo kijken, moet nu uit!
Ik heb een broek en een shirt. Nog genoeg voor jou! :Y
pi_98256966
Oh ja. Ik heb geen last van Bekken Instabiliteit gelukkig. Ik heb last van waar mijn rug en bekken samen komen. Daar zitten niet genoeg spieren* en omdat de boel aan het veranderen is krijg ik daar pijn. Ik kan bijv niet op mijn rug liggen.
Ik heb oefeningen en zo'n bal en ze heeft gister de boel weer recht getrokken. Mijn bekken waren scheef gaan staan en zolang ik *heel* goed op mijn houding let gaat het wel. Maar zodra ik ga hangen of leunen doet het pijn. Moet ook meer bewegen en meer fietsen. Met lopen knakt mijn rug, dus ik hoop echt dat het beter wordt!

*Ik werk niet, ik zit vooral of speel wat met Rienk. Ben dus totaaaaaal niet actief :@
pi_98257850
Hier net toch een telefoontje gehad van de verloskundige. Ze had de uitslag van mn suiker binnen en was net wat te hoog. Daarom had ze voor mij vast een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog voor komende woensdag. Ik moet daarvoor eerst morgen een suikerproef doen (ofzoiets). Dus morgen eerst nuchter bloedprikken, dan een suikerdrankje drinken en twee uur stil blijven zitten en dan nog een keer bloed prikken.
Dan woensdag naar de gyn en die gaat dan een echo maken waarschijnlijk en nog wat meer testjes (ben benieuwd wat aangezien de afspraak ongeveer een uur ging duren. Dus ik heb de afspraak van de echo die ik voor dinsdag gemaakt had op verzoek van de verloskundige weer af kunnen zeggen.

Was er wel ff van geschrokken toen bleek dat m'n suiker toch wat te hoog was en zeker toen ik hoorde dat ik ook nog langs de gyn. moet maarja die schrik is ondertussen ook wel weer gezakt gelukkig..

Ben blij dat ze in ieder geval vandaag nog belde en niet morgen pas, want nu kan ik nog bloed gaan laten prikken voor ik een weekend weg ga, anders had ik daar maandag voor terug moeten komen.

pff sorry hoor van weer zo'n verhaal
  donderdag 16 juni 2011 @ 18:17:36 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98258829
Ah hilliebillie toch wat te hoog . Jammer , maar wellicht kan het met een aangepast dieet prima zonder poespas . Volgens my was dat bij Miss-sly...
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98260796
hoop inderdaad dat het wel mee gaat vallen en inderdaad evt met een dieet op te lossen is.
na even een kleine hormonale uitbarsting gehad te hebben (die ook te maken had dat ik niet in 1 telefoontje vervanging had kunnen regelen op het werk maar dat ik er 4 telefoontjes voor nodig had wat opzich ook nog best wel mee valt maar had eigenlijk gehoopt dat m'n eerste optie zou kunnen..)
ben ik wel weer helemaal nuchter aan het denken, ik heb zelf nergens last van (hopelijk sjefke ook niet dat is nog belangrijker) dus ga er gewoon vanuit dat het mee gaat vallen en dat het gewoon een extra controle is voor de zekerheid..
pi_98261266
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 18:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Ah hilliebillie toch wat te hoog . Jammer , maar wellicht kan het met een aangepast dieet prima zonder poespas . Volgens my was dat bij Miss-sly...
Miss sly en ik hebben allebei een dieet gevolgd vanwege te hoge suikerniveaus. (Sly had ook officieel de diagnose zwangerschapsdiabetes geloof ik, die is er bij mij nooit gekomen omdat het goed te regelen was met alleen het dieet). Viel heel erg mee hoor. Geen suiker meer in m'n thee en geen cola enzo, en met suikervrije ijsjes kom je ook de zomer wel door :P En vooral elke twee uur een beetje eten ipv 3 grote maaltijden. Dan blijft t een beetje op peil. Regelmaat blablabal.
Succes hilliebillie! Is natuurlijk niet nieuws dat je wil horen, maar wie weet komt het met alleen wat aanpassingen in je dieet al helemaal goed! :*
pi_98262341
Eindelijk weekend, zo eerst maar eens rustig bijlezen.

Ik heb geen leuke dag gehad.. dus geen gesprek gehad. Ik werd de hele dag genegeerd door de p.a. van mn baas, om 4 uur komt ze langs van 'er moeten nog praten' daarna niet meer gezien, was ze naar huis gegaan.
En uiteindelijk heb ik zelfs overgewerkt en ben huilend naar huis gelopen. Wat doe ik mezelf toch aan. Maandag geef ik ze nog 1 kans om in een gesprek werkvermindering te bespreken anders meld ik me de dag erna ziek.
Nu zit ik maar weer met harde buiken op de bank...

Einde egopost.

Ik las al wel Hilliebillie, jeetje suiker... Maar wat goed en oplettend van je vk en fijn dat je morgen nog kan prikken en woensdag al terecht kan bij de gyn.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98262571
pi_98263066
Isis, gefeliciteerd! Wat fijn dat het goed gaat!
Innepin, ik zei gister ook al dat het miss blaasontsteking kan zijn! Hoeven nml niet de 'standaard' symptomen te zijn, daardoor dus heel verraderlijk! Sterkte!
Bitterend, wat lief! Is het een jongetje of een meisje? Je had toch pretecho geslacht?
Meisje, fijn een goede echo en een jongetje, leuk!
pi_98263535
Bitterend, mooie echo! Ik zeg jongetje...?
Jipster, vk denkt niet aan blaasontsteking. ik hoef niet vaker te plassen, plassen doet geen pijn en brandt niet, en ik heb nou eenmaal te veel hooi op m'n vork genomen de afgelopen week. Te druk > veel harde buiken. Dus nu vooral niks doen. Jeuj :')
pi_98264844
wickie, ik wist helemaal niet dat dit allemaal speelt op je werk. Wat rot, zeg, vooral omdat je er dit weekeinde nog mee zit. :*

Bitterend, ik begrijp de echo niet helemaal. Wat is het perspectief?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98264949
Dank dames.
Claudia het is de rug en linker hand. Je ziet ook de linker onderbeen
pi_98265469
ohja, er waren 2 streepjes te zien!

donderdag 16 juni 2011 @ 20:48:13 #273
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98265825
Nou ja zeg Wickie, zo ga je toch niet met elkaar om binnen een professioneel bedrijf? Wat balen zeg! Dit kun je er gewoon niet bij hebben. Ik geef je groot gelijk als je ze nog 1 kans geeft om werkvermindering te bespreken. Het is geen gespreksonderwerp dat je als werkgever kunt ontwijken (of je komt er dan vanzelf wel achter...). Wel rot dat je nou zo het weekend in moet. Sterkte!
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:50:46 #274
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98265974
_Isis_... wow! Je bent gewoon al mama O+ !! Wat fijn dat alles goed is gegaan, maar wat een schrik inderdaad! Heel, heel veel geluk samen! :* :* :*

Wickie... wat een ge-eikel op je werk zeg! Bah!! Sterkte! :*

Hilliebillie, :* wat vervelend zo... niet leuk... :*

Meissie, wat fijn dat alles goed was en dat jullie een jongetje krijgen!! ^O^

Cleany, spannend!! Ik hoop dat jullie je mannetje snel vast hebben! *O*

Juud :W ... wat een mooi meisje toch... O+

Bitterend, wat een mooie echo's.. dus jullie krijgen een meisje? O+

Hier vanmorgen weer goedgekeurd. Bloeddruk 127/79. De kleine lag al goed vast. Voor volgende week donderdag een nieuwe afspraak... even kijken of dat nog nodig is, na het gesprek en het plan dat we dinsdag horen bij de gynaecoloog... Wordt vervolgd dus.

Vandaag trouwens de hele middag lekker geshopt! Maar mèn wat was het benauwd buiten... bah! Ik zweette me rot. Maar goed... het was echt super lekker om nog één keer goed te winkelen! We hebben wel gewandeld van 13.00 tot 17.00 uur en alleen even bij de HEMA een tussenstop gehad om wat te drinken... :)

Oh en vandaag is het dochtertje van mijn duootje ook geboren met 31weken en 1 dag na wederom een heftige zwangerschapsvergiftiging. Alles is gelukkig goed gegaan! *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Jose81 op 16-06-2011 20:56:27 ]
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_98268349
Isis daar is ze.
Wat een mooie naam en een keurig gewicht voor 34 wk hopelijk mag dit vechtertje ook snel mee naar huis.
pi_98269109
Ik ga mijn weekend niet laten verpesten door werk hoor. Deur daar dicht en lekker thuis (heb bij lief achterop de fiets al uitgehuild, hij kwam me heel lief ophalen) kan het inmiddels steeds beter loslaten. Ik werk er nu 4 jaar en al 4 jaar gaat alles zo (heb besloten om ook voor na mijn verlof een nieuwe baan te gaan zoeken), dus het was vandaag ook geen verrassing voor me, het is gewoon teleurstellend dat het zo moet gaan. Ze maken het zelf zo erg moeilijk voor zichzelf uiteindelijk. Vind het vooral erg voor mijn directe collega's die met de puinhoop zitten als ik minder ga werken of zelfs zou moeten stoppen.
Ik ben net vertroeteld door vriendlief en mn schoonouders. De buik is gelukkig weer rustig geworden. En onze schattige dreumes is zonder drama gaan slapen.
We zien maandag wel weer verder.

Orde van de dag :)

Cleany, hoe gaat het???? Heb ik nog ontwikkelingen gemist?

Bitterend, mooie echo's zeg O+ O+ is het een meisje?

Meissie een jongetje O+

Jose81, lekker gewinkeld, nog leuke kleertjes gekocht?

(toen viel de computer uit, maar wonderbaarlijk heeft hij de post onthouden).

Ik zeg het is weekend, laten we er allemaal een fijn weekend van maken *O*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  donderdag 16 juni 2011 @ 21:57:52 #277
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98269880
en toch Wickie wil ik jou wel ff een dikke knuffel geven; want leuk is het niet. Maar als het zo moet; dan gewoon ziekmelden hoor, je werkgever krijgt een uitkering omdat het ziekte is tgv zwangerschap, dus erg schuldig hoef je je niet te voelen. En dat je na het werk met harde buiken op de bank zit is niet de bedoeling. Stress is heeeel slecht voor de baby. (net zo slecht, al dan niet slechter, dan roken of drinken, is wetenschappelijk bewezen.).
Dus, *strenge modus* geniet van je weekend, en denk aan jezelf en je beeb 2.0.
(er zal een last van je schouders vallen als je uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt).

Jose; lekker joh shoppen!! ik zou ook begin jullie een dag met mijn zus en moeder shoppen, maar poehh als mijn bekken zo blijft aanvoelen wordt dat helemaal niets. (ben vandaag met T en Evie een uurtje in het centrum geweest en moest echt op mijn tandvlees..).
:X
Oplossing: dan maar online shoppen ;) hahaa

Bitterend; mooooie echo hoor! en wat wordt het nu?

Meissie krijgt gewoon een jommetje! wat leuk joh! gefeliciteerd!

Hillibillie; wat een dag zo. ik hoop dat het allemaal meevalt voor je. En beter het zekere voor het onzekere natuurlijk.

en ik wil niet klagen, maar wat baal ik dat mijn bekken ineens zo vervelend doet! geloof dat ik toch maar weer op moet naar de fysio. ;(
verder ben ik gewoon heeeel blij en gelukkig dat ik een goede echo heb gezien vandaag e ff lekker heb mogen spieken naar ons mooie meisje. O+ O+ O+
ben alweer dolverliefd... O+
  vrijdag 17 juni 2011 @ 04:43:26 #278
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98281374
Slapen valt niet mee, gisteren 5 kwartier en vannacht tot nu toe 2,5 uur. Maar goed, je merkt dat je lijf en geest veel te verwerken hebben. Ik heb net warme melk gekregen en ga nu maar heel even een boek proberen te lezen. Ik kan m'n iPhone maar moeilijk wegleggen waarop nu als screen saver de foto van ons meisje O+ staat.

Ben benieuwd hoe het bij cleany is!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 17 juni 2011 @ 04:44:12 #279
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_98281377

[ Bericht 100% gewijzigd door __Isis__ op 17-06-2011 04:45:41 ]
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  vrijdag 17 juni 2011 @ 07:01:57 #280
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98281685
Ohhhh, wat zag ik een mooie plaatjes voorbij komen van Juud d'r meisje! O+

Ik kan jullie verder allemaal niet zo goed bijhouden op het moment.... maar ook een mooie echo voor Bitterend! *O* En wat toestanden op het werk voor Wickie :* En nog zenuwslopend bericht voor Hilliebillie :*

@Isis; Ik kan me voorstellen dat je je Iphone niet weg wilt leggen! En er staat nog in je onderschrift (dat is het geloof ik) dat je bent uitgerekend op 27 juli ;)

Cleany al zijn kleine in de armen??

Laatste dagje vandaag, dan weer heerlijk weekend!! Pfff... evengoed maar 4 dagen gewerkt, maar ben er wel aan toe hoor!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98281793
Yup! het wordt een meisje O+ moest aan het idee wennen...ik wou/dacht een jongen...daarna zijn we meteen naar de H&M en Hema geweest en ik wou maar naar het blauw spul kijken :@ ik kan nog niet zoveel met roze enzo...maar goed niet alles hoeft roze te zijn! gelukkig maar :D

wickie: laat idd je werk niet je werk verpesten..jammer voor ze als je ziek meldt! hun schuld!!

Jose heerlijk shoppen joh! O+

BJ je bekken :{ :* ik heb voor mijn bekken goede oefeningen gekregen van de fysio! helpt mij gelukkig. Ik hoop dat je er ook baat bij hebt!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 07:41:52 #282
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98281855
wow Isis!! Wat een ontzettend mooie naam.. * calilov3 streept van lijstje ;)

en wat goed dat zehet al zo goed doet!!!!
pi_98282619
Nou net de eerste keer bloed laten prikken, kreeg ik te horen dat ik als spoed tussendoor had gemogen.. Had ik dat geweten.. Had een half uur wachten gescheeld maja.. Net ook een enorm ranzig drankje naar binnen moeten werken en nu maar wachten.. Heb wel een kussentje mee gekregen omdat ik zo lang moet wachten..
pi_98282682
Succes hillie! Hoop dat het meevalt! Ik moet ook 2x zo'n test doen over paar weken, lijkt me ook niet erg lekker :P
pi_98282695
Leuk Bitterend een meisje! *O*
pi_98283177
hillie sterkte :*

BJ bekkenpijn valt ook echt niet meer hoor. lekker klagen. heerlijk weer even gespiekt, altijd fijn ;)

bitterend een meisje is zo leuk O+

vandaag 37 weken. *O* nog max 5 weken voor we weer een lief klein beebje hebben O+
iedereen hier in het durp is aan het wachten want ik ben de 16de van de 32 bevallende :D
mama van 3 kids!
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 09:21:40 #287
5428 crew  miss_sly
pi_98283275
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 07:28 schreef bitterend het volgende:
Yup! het wordt een meisje O+ moest aan het idee wennen...ik wou/dacht een jongen...daarna zijn we meteen naar de H&M en Hema geweest en ik wou maar naar het blauw spul kijken :@ ik kan nog niet zoveel met roze enzo...maar goed niet alles hoeft roze te zijn! gelukkig maar :D

Leuk een meisje *O*
En roze hoeft helemaal niet, hoor. Je hebt ook hele leuke meisjeskleren in andere kleuren! Meisjes zijn leuk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98284696
Jaaaaa ben nu helemaal aan het idee gewend!
*O* O+ en we hebben een mooie ouderwetse naam!

idd miss ik zag gisteren super leuke dingen bij de H&M staan die niet roze waren! en Senna heeft ook vaak super mooie dingen aan, ben helemaal fan van haar O+
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:26:13 #289
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98284936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:44 schreef hilliebillie het volgende:
Nou net de eerste keer bloed laten prikken, kreeg ik te horen dat ik als spoed tussendoor had gemogen.. Had ik dat geweten.. Had een half uur wachten gescheeld maja.. Net ook een enorm ranzig drankje naar binnen moeten werken en nu maar wachten.. Heb wel een kussentje mee gekregen omdat ik zo lang moet wachten..
Echt, een kussentje? Wow! Da's wel een luxe :D ! Ik heb dat onderzoek ook gehad bij Bas en ook deze zwangerschap en moest toen ook zo'n poos in de wachtkamer zitten.. maar niks geen kussentje hoor!
Ik kreeg toen trouwens tijdens het wachten nog op m'n donder omdat ik water wilde halen voor Bas en dat mocht dus niet. Wist ik veel... ze hadden niet gezegd dat ik me amper mocht bewegen ;) Maarre... succes met je onderzoek in ieder geval!! :*

BJ, wat rot zeg dat je zo'n pijn hebt... Sterkte! :*

Bitterend;ik vind juist dat je voor meisjes zulke leuke dingen hebt! Ik heb het juist nog weleens andersom; lopen we in de winkel en dan loop ik maar 'oooh, da's echt leuk voor een meisje'... maar ja, ik kan het dus mooi laten hangen ;)

Wickie; nee, ik heb geen kleertjes gekocht voor de kleine. Wel twee leuke broeken voor Bas! Leuke aanbiedingen bij de HEMA ;)! Voor de kleine had ik wel zo'n leuk frutsel ding voor op z'n kamer: een touw met vilten olifantjes en een belletje onderaan... zo leuk! En ik dacht dat ik een leuke aankleedkussenhoes had gekocht.. haal ik 'm uit de verpakking, was 'ie wel erg lang... was het een ledikant hoeslaken _O- ... Ach, komt ook wel weer van pas ;).
Enne... inderdaad, laten we er een leuk weekend van maken! En maak je maar helemaal niet druk om dat stomme gedoe op je werk...! :*

Ik ben net na het wegbrengen van Bas naar de psz, naar het centrum geweest om -tegen beter weten in-op zoek te gaan naar een stoffen-muis-masker wat we gister hadden gekocht voor Bas. Hij had 'm gister gekregen, helemaal trot zat 'ie met dat ding op z'n neus in de buggy tijdens het shoppen. Op de terugweg naar de auto was er een enorme stortbui en ik had niet meer op dat beest gelet. Komen we thuis, heeft 'ie 'm niet meer. Dus ik heb er vannacht steeds aan moeten denken... 'zou 'ie nog in de auto liggen?' echt... waar je al niet druk mee bent midden in de nacht.. Vanmorgen tijdens het uitlaten van de hond snel naar de auto gelopen... maar niks dus. Dus net 20 minuten rondgewacheld oO< in het centrum en toen nog met de fiets erdoor... maar helaas. Echt een totaal nutteloze actie :') hoe kan ik het ook bedenken om dat te gaan doen..?! 8)7

Gisteravond hebben we nog Babyboom gekeken (we hadden het opgenomen), oh men, wat heb ik moeten janken bij dat stukje over dat zieke jongetje met SMA... echt zo zielig... ;(

[ Bericht 8% gewijzigd door Jose81 op 17-06-2011 10:32:50 ]
pi_98285237
Bitterend, wat leuk, een meisje!

Ah Popples, meldplicht ;)

Isis, kan me voorstellen dat het slapen wat onrustig gaat. Hopelijk blijft alles goed gaan, en mag ze snel mee naar huis.
pi_98285413
Is Cleany al papa ??
pi_98285680
Maagzuur -O-
pi_98285754
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Maagzuur -O-
RENNIE!
pi_98285774
Heb ik niet bij me, niet slim... Werk gelukkig maar tot 13:00 uur maar heb wel vette hap voor tussen de middag besteld :')
  vrijdag 17 juni 2011 @ 10:58:11 #295
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98285904
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Maagzuur -O-
Vanillevla!!! :9
pi_98285917
Antagel.. Mijn redding de vorige zwangerschap als rennies niet meer werken.
Of wat vla of melk voor een korte fix..
pi_98285937
Ga zo even een glas melk "lenen" in de koelkast hier. Thuis maar weer een dosis Antagel nemen dan. (Werkt inderdaad erg goed!)
pi_98286498
Ik heb die suikertest ook over 4 weken.
Vanochtend weer naar het ziekenhuis geweest bij de gyn.
Voor controle toch maar doorverwezen naar de cardioloog, daar moet ik over 3 weken heen. Kijken of ik onder controle moet staan bij de gyn ipv verloskundige.
pi_98286670
meissie hoe komt dat? naar de cardioloog?
  vrijdag 17 juni 2011 @ 11:44:41 #300
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98287383
Moggu!

Dames met maagzuur sterkte! Ik heb er met mijn 36w3d nog geen last van gehad. Het zal ook wel niet meer gebeuren. Gelukkig! En Popples inderdaad meldplicht! En hoe zou het met Cleany en vrouw gaan...!

Zelf vandaag niks op de planning, nou ja niks...onze schoonmaakster heeft zich ziek gemeld. Ze komt om de week 2 uurtjes schoonmaken (meestal de badkamer, toiletten, keuken en het hele huis zuigen). Daarvan ga ik maar zoveel mogelijk proberen te doen, gelukkig heb ik het bijgehouden. Alleen stofzuigen laat ik aan man over. Had mijn moeder aan de lijn, ze komt de 28ste langs met mijn zus (als die kan) om te helpen. Soms vind ik het jammer dat mijn moeder en zussen en vriendinnen allemaal zo druk bezet zijn. Ik kan best wat meer hulp gebruiken...Maarja, het is niet anders. Ik heb er ook zelf voor gekozen om ruim een uur rijden bij mijn ouders te gaan wonen...Soms voelt het wel eenzaam; afgezien van mijn buuf die een baby van 5 maanden heeft heb ik gewoon geen zwangeren en/of moeders dicht bij me in de buurt. Ben dan ook wel erg blij met het feit dat er kraamzorg bestaat :)
pi_98287869
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 11:44 schreef Aventura het volgende:
Moggu!

Dames met maagzuur sterkte! Ik heb er met mijn 36w3d nog geen last van gehad. Het zal ook wel niet meer gebeuren. Gelukkig! En Popples inderdaad meldplicht! En hoe zou het met Cleany en vrouw gaan...!

Zelf vandaag niks op de planning, nou ja niks...onze schoonmaakster heeft zich ziek gemeld. Ze komt om de week 2 uurtjes schoonmaken (meestal de badkamer, toiletten, keuken en het hele huis zuigen). Daarvan ga ik maar zoveel mogelijk proberen te doen, gelukkig heb ik het bijgehouden. Alleen stofzuigen laat ik aan man over. Had mijn moeder aan de lijn, ze komt de 28ste langs met mijn zus (als die kan) om te helpen. Soms vind ik het jammer dat mijn moeder en zussen en vriendinnen allemaal zo druk bezet zijn. Ik kan best wat meer hulp gebruiken...Maarja, het is niet anders. Ik heb er ook zelf voor gekozen om ruim een uur rijden bij mijn ouders te gaan wonen...Soms voelt het wel eenzaam; afgezien van mijn buuf die een baby van 5 maanden heeft heb ik gewoon geen zwangeren en/of moeders dicht bij me in de buurt. Ben dan ook wel erg blij met het feit dat er kraamzorg bestaat :)
Mijn ouders wonen ook meer dan een uur bij mij vandaan. Tot mijn zwangerschap had ik daar totaal geen moeite mee, als er iets is kan ik altijd bellen etc. Maar nu richting mijn verlof en de komst van de baby vind ik het heel jammer dat ze niet om de hoek wonen. Nu heb ik hele leuke schoonouders en een leuke schoonzus maar dat is toch niet hetzelfde als je eigen ouders ;) Qua vriendinnen heb ik 1 vriendin met een kindje, de rest zit nog volop in het stappen etc. Dus daar verwacht ik de komende tijd niet heel veel van..... Kan altijd nog verrassend uitvallen natuurlijk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')