abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98241998
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:08 schreef Aventura het volgende:
Ik ben mezelf niet!
dan zal ik maar niet vertellen wat ik gisteren gedaan heb. :X
vooral wat ik al maanden doe. :X
mama van 3 kids!
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:33:05 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98242021
Haha! Welkom in de wereld van de hormonsters Aventura! :o :D
Gek he, dat je echt denkt 'waar kwam dit in godsnaam vandaan????'. :*
pi_98242081
hahahaha erg aventura!!! is het nu alweer uitgepraat?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:34:37 #204
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98242098
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Popples het volgende:

[..]

dan zal ik maar niet vertellen wat ik gisteren gedaan heb. :X
vooral wat ik al maanden doe. :X
Vertel!
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:42:05 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98242399
Ja vertel op, dan voel ik me niet de enige dwaas!
Ben nu weer op weg naar huis, hopelijk is manlief dan ook alweer thuis. Zal hem jullie comments wel laten lezen. 'It wasnt me'!
pi_98242481
ik moest laatst huilen omdat ik naar bed wou maar manlief was nog bezig op de pc :')
ik voelde me zo afgewezen...arme schat hij snapte er niks van
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98242915
Isis, gefeliciteerd met Olivia! *O* Prachtige naam natuurlijk :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:55:52 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98242977
Iemand van hier heeft ooit eens een gat in de deur geschopt in een hormonale bui geloof ik, dus het kan altijd erger. ;) :D
pi_98243064
geghehe over hormonen kan ik meepraten. Zonder zwangerschap huil ik NOOIT

nu janken van woede, onbegrip, verdriet, van alles eigenlijk :')
net nog :+
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:59:59 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98243125
Deze hormonale ruzie van Ssserpente is echt absoluut hilarisch! :D
Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....

Of nou ja, het einde ervan dan... ;)
pi_98243192
Hormonaal FTW! *O* *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98243448
Haha aventura :D

Ik had vorig jaar ook zoiets *lol*
R en ik hadden ruzie om niks (volgens mij zelfs dat k al naar mn zus wilde om voetbal te kijken en hij nog achter zn pc zat :')). Toen ben k dus ook op mb fiets gestapt en een stukje gaan fietsen. R mn moeder bellen of k daar was, niet dus. Iedereen in rep en roer, want had ook geen telefoon bij me.
Was volgens mij zelfs op de uitgerekende datum :D
pi_98243474
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:

:o :o
_O-
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:18:41 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98243766
jaaaa een vers beebje!!! wat fijn dat het zo goed gaat met Olivia Isis!!! van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje :) ik hoop dat ze het zo prima blijft doen en jullie snel als gezinnetje naar huis mogen.

Wij hebben net de groeiecho gehad; zag er allemaal prima uit, alles mooi op schema. Alles rond de 30 weken, alleen lange benen; die scoorden al ruim 32 weken ;)
naja niet vreemd met zulke lange ouders natuurlijk.
En het is nog steeds een meisje :)
lekker even genoten van de beelden van ons minimeisje. Heerlijk bekkie heeft ze...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98243917
KD herkenbaar :D

ow ik was de bekleding van de kinderwagenbak aan het ophangen omdat ik die uitgewassen had.
flikkert me dat rek weer uitelkaar en ik probeerde hem inelkaar te zetten. toen kreeg ik het weer helemaal naar me kop gestegen. werd dus pissig en gaf nog lekker een klap na.
ben toen boos in bed gedoken. heb liggen janken als een klein kind met snotteren en al. toen begon lief ook nog met wil je praten. heb heel vaak tot 10 moeten tellen om vervolgens tegen hem te schreeuwen en te vloeken en verwijten te maken.

maar dat komt vooral omdat er zoveel moet gebeuren voor de kleine kan komen maar omdat ik morgen 37 weken ben irriteer ik me aan de laksheid van hem en het gezeik van iedereen.
niemand maar ook echt niemand van de familie die helpt. maar wel klagen dat ik til :{
mama van 3 kids!
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:28:52 #216
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98244113
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:

Omg, haha!

Hier inmiddels alles weer goed. Even samen lunchen en vriend gaat weer aan het werk .
Ik ga lekker met een boek de bank op en kom er voorlopig niet meer af.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:33:28 #217
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_98244271
van harte gefeliciteerd Isis, met jullie Olivia! fijn dat 't zo goed gaat met 'r. wat een verrassing zo vroeg zeg, was je er al wel een beetje klaar voor?
in de haak.
pi_98244294
Ik heb helemááál geen last van hormonen O-) *kuch*
Ik heb in elk geval wel last van mijn lichaam :{ Net maar de vk gebeld, ik heb al sinds gisterochtend een soort continu harde buik. Of in elk geval, buikpijn. Dat kan toch niet de bedoeling zijn... ik word zo teruggebeld, ben benieuwd wat ze zegt.
Ik weet dat als je harde buiken hebt, je rustig aan moet doen. Maar ik doe al rustig aan omdat m'n bekken op instorten staat. Hoe rustig moet 't zijn :?
pi_98244349
inne...toch geen blaas ontsteking he??
:*
pi_98244413
Geen idee, had ik nog niet aan gedacht! 't voelt helemaal niet als een blaasontsteking, maar dat hoeft niets te betekenen, dacht ik, toch?
pi_98244499
Klopt! ik dacht ook dat een blaasontsteking moest branden enzo...kennelijk als je zwanger bent gaat het helemaal niet branden maar meer drukken.
Je kan voor de zekerheid een plasje bij de HA inleveren! ze konden het bij mij zien binnen 1 minuut

Hopelijk is het iets heel onschuldigs en ben je er snel vanaf :*
pi_98244511
ik zou het even laten testen innepin. ik had ook geen klachten van blaasontsteking maar had het wel.

weet iemand of je met 37 weken mag zwemmen?
mama van 3 kids!
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:40:00 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98244539
Wat fijn BJ!

Mijn afspraak van daarnet :') was trouwens bij de internist. Onderdruk 86, haast geen eiwit in urine. Voor mij goed nieuws, hij wil me pas 25 augustus terugzien! Nu volgende week donderdag naar de gynaecoloog. Zit dan inmiddels al ruim in de 37 weken. So far, so good! Volgens mij verwacht zij nu ook geen complicaties meer (even afkloppen).

Manlief zegt sinds een paar dagen dat de baby is ingedaald. Hij ziet mijn buik namelijk zakken. Ik voel me ook wel anders, ik kan me veel beter bewegen lijkt wel. Dat klinkt tegenstrijdig wat vaak lees ik dat bewegen juist lastiger wordt. Maar bij mij gaat het omdraaien in bed, het lopen en fietsen opeens veel makkelijker!
pi_98244593
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:39 schreef Popples het volgende:
ik zou het even laten testen innepin. ik had ook geen klachten van blaasontsteking maar had het wel.

weet iemand of je met 37 weken mag zwemmen?
tuurlijk mag dat, zolang je vliezen niet gebroken zijn.
Ik heb bij beide zwangerschappen gezwommen tot 40 weken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 16 juni 2011 @ 12:41:55 #225
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98244607
En ja Innepin, even testen op blaasontdteking, been there! Wel pijn en een vreemd gevoel, niet de klassieke symptomen, check!
pi_98244723
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

tuurlijk mag dat, zolang je vliezen niet gebroken zijn.
Ik heb bij beide zwangerschappen gezwommen tot 40 weken.
ah oke, twijfelde een beetje. dank je wel!
mama van 3 kids!
pi_98245610
Popples, ik ben tot ruim 38 weken naar zwangerschapszwemmen geweest. Alleen de laatste keer heb ik gemist, maar toen begon de volgende ochtend vroeg de bevalling ook al...
pi_98246982
net terug van het ziekenhuis.
Alles was goed :)
we krijgen een jongen :D
pi_98247069
Wat leuk meissie!! En fijn dat alles goed was!!

Hier is de blaasontsteking weg, mn urine was schoon. Ik herken blaasontstekingen gewoon niet meer, ik heb nog steeds dat ik kleine beetjes moet plassen of soms druk op mn blaas voel, maar dat kan ook van mn kindje zijn!
Het doet bij mij gewoon geen pijn tijdens zwangerschap. Toen ik niet zwanger was kwamen de blaasontstekingen acuut opzetten, deden enorm veel pijn etc. Nu is het dus erg lastig herkennen.
Tralalalaaa
pi_98247100
Sorry even een egopost maar moet mn verhaal ff kwijt..

Ik ben vanmorgen bij de verloskundige geweest.
Beetje dubbel gevoel aan over gehouden, maar voor ik uitsluitsel heb ga ik me niet druk maken aangezien ik mezelf nog wel gewoon goed voel.
Moest urine inleveren en daar zaten gelukkig geen eiwitten in maar op de strip was wel een hoge suikerwaarde te zien (terwijl ik nog niets gegeten had van te voren, al bedenk ik me wel dat ik gisteravond wat snoepjes op had en dit ochtend urine was.. misschien toch een oorzaak gevonden).
De verloskundige gaf wel aan dat ik de suikerwaarde uit urine niet echt betrouwbaar was en we het resultaat van het bloedprikken even af moeten wachten (heb ik afgelopen dinsdag laten doen maar was vanmorgen nog niet binnen). Maar goed ze dacht die vanmiddag binnen te krijgen en als het niet goed was zou ze bellen (dus stiekem ben ik een beetje in afwachting van die telefoontje.. terwijl ik me wel gewoon goed voel en dus eigenlijk ook weer gewoon een goede uitslag verwacht).

Verder vond ze mn buik ook vrij groot voor m'n termijn. dit is iets wat ik vorige keer ook bij haar collega had nagevraagd en die gaf aan dat m'n baarmoeder vrij hoog zit en mn buik dus groter lijkt, maar dat m'n baarmoeder zelf gewoon normaal formaat was.
Dit eerste zei de vk nu ook maar ze wilde toch dat ik volgende week al een echo liet maken (heb er een gepland staan voor over 2,5 week bij 33.5 wk) om te kijken naar de groei (waarvan ze denkt dat die niet overdreven groot is) en of ik misschien veel vruchtwater had (wat ze vermoedde). ook ligt de baby in een stuit maar dat kan op deze termijn nog alle kanten op (31 wk) al heb ik wel het idee dat de baby nooit anders gelegen heeft dus dat deze houding hem wel bevalt..

Ik probeer maar gewoon van het positieve uit te gaan (lukt ook nog wel hoor) maar hoop niet dat ze volgende week op de echo iets geks zien.. Maar ja we wachten wel af..
Moest alleen even m'n verhaal kwijt. ik denk zelf dat het allemaal wel mee zal vallen. Daar gaan we tenminste maar vanuit tot het tegendeel bewezen is. Al hou ik mn telefoon maar bij de hand vandaag voor mocht ik toch een te hoge suikerwaarde hebben..
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:55:33 #231
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98247240
Meissie een jommetje *O*

Aventura :*

Hilliebillie, natuurlijk maak je je zorgen, maar volgens mij is het vooral heel preventieve extra controle om mocht het echt zo zijn er tijdig bij te zijn.
Succes met afwachten naast je telefoon, hoop dat het "gewoon" loos alarm was. :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98247260
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef Take_A_Picture het volgende:

[..]

Wut, ga je je kind BarbieQ noemen????
Snap ik wel O+
pi_98247408
meld!
gefeliciteerd Isis en man!

gefeliciteerd met je jongetje meissie.
hopen dat alles goed is hilliebillie.

vanochtend heeft de vk gestript en de vliezen gebroken. Het was helder dus dat scheelt. M'n vrouw zegt dat ze wel wat voelt, maar ze weet niet of het weeen zijn. Ze is totaal niet kleinzerig en ze heeft ooit nog flinke pijnen moeten doorstaan doordat het even heel slecht ging met haar nieren. Hoe ik het begrijp zijn het wel degelijk weeen, maar ze vindt het nog niet heel pijnlijk. 1 ding is zeker...vandaag of morgen wordt onze jongen geboren.
pi_98247433
oeh wat spannend Cleany!! Succes voor jullie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98247495
Oooohhh spannend Cleany!! Heel veel succes!
Tralalalaaa
pi_98247533
meissie fijn een jommetje!!!

hillie: zijn ze bang voor zwangerschapsdiabetes?

cleany eindelijk is het zo ver!!
pi_98247784
Cleany, ik blijf het bijzonder vinden, zelfde datum uitgerekend, en ons jochie is er al twee weken, en jullie wachten nog steeds.. Ik hoop dat jullie ook snel jullie jochie mogen knuffelen!
pi_98248082
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Cleany, ik blijf het bijzonder vinden, zelfde datum uitgerekend, en ons jochie is er al twee weken, en jullie wachten nog steeds.. Ik hoop dat jullie ook snel jullie jochie mogen knuffelen!
ja ik ook, vooral omdat ik 8 weken te vroeg was en m'n vrouw ook 2 weken (we waren wel allebei 2de kind). Het is sowieso moeilijk te voorspellen, kijk maar bij Isis...
pi_98248105
Isis, wow! you dit it!! O+ Wat geweldig zeg. Wat heerlijk dat jullie meisje zo'n goeie start maakte. En dan ook nog onverwacht in stuit, sjonge zeg, tis echt een nieuwsgierig en klein eigenwijs ding zeg! Ik vind haar naam dan ook helemaal bij haar passen O+ Geniet van jullie momenten samen en hopelijk heb je haar heel snel thuis! Heel veel geluk samen!

Cleany, het eind, of eigenlijk het grote begin is nu echt in zicht! Heel veel succes voor jou en je vrouw en een geweldig bijzondere eerste kennismaking met jullie eigen kleine mannetje gewenst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_98248244
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef cleany het volgende:

[..]

ja ik ook, vooral omdat ik 8 weken te vroeg was en m'n vrouw ook 2 weken (we waren wel allebei 2de kind). Het is sowieso moeilijk te voorspellen, kijk maar bij Isis...
Mijn moeder lag bij mij met 26 of 28 weken zwangerschap al in het ziekenhuis met vroegtijdige weeen. Ik ben uiteindelijk maar 10 dagen voor de uitgerekende datum geboren, maar ik had dus wel op tijd alles klaar met het verhaal van mijn moeder in mijn achterhoofd..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')