dan zal ik maar niet vertellen wat ik gisteren gedaan heb.quote:
Vertel!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:32 schreef Popples het volgende:
[..]
dan zal ik maar niet vertellen wat ik gisteren gedaan heb.![]()
vooral wat ik al maanden doe.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Deze hormonale ruzie van Ssserpente is echt absoluut hilarisch!
Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....
Of nou ja, het einde ervan dan...
Omg, haha!quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Deze hormonale ruzie van Ssserpente is echt absoluut hilarisch!
Zwangerschapshormonen/ Hormonale gekte....
Of nou ja, het einde ervan dan...
tuurlijk mag dat, zolang je vliezen niet gebroken zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:39 schreef Popples het volgende:
ik zou het even laten testen innepin. ik had ook geen klachten van blaasontsteking maar had het wel.
weet iemand of je met 37 weken mag zwemmen?
ah oke, twijfelde een beetje. dank je wel!quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat, zolang je vliezen niet gebroken zijn.
Ik heb bij beide zwangerschappen gezwommen tot 40 weken.
Snap ik welquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:08 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Wut, ga je je kind BarbieQ noemen????
ja ik ook, vooral omdat ik 8 weken te vroeg was en m'n vrouw ook 2 weken (we waren wel allebei 2de kind). Het is sowieso moeilijk te voorspellen, kijk maar bij Isis...quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:10 schreef laiveneertiekje het volgende:
Cleany, ik blijf het bijzonder vinden, zelfde datum uitgerekend, en ons jochie is er al twee weken, en jullie wachten nog steeds.. Ik hoop dat jullie ook snel jullie jochie mogen knuffelen!
Mijn moeder lag bij mij met 26 of 28 weken zwangerschap al in het ziekenhuis met vroegtijdige weeen. Ik ben uiteindelijk maar 10 dagen voor de uitgerekende datum geboren, maar ik had dus wel op tijd alles klaar met het verhaal van mijn moeder in mijn achterhoofd..quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:18 schreef cleany het volgende:
[..]
ja ik ook, vooral omdat ik 8 weken te vroeg was en m'n vrouw ook 2 weken (we waren wel allebei 2de kind). Het is sowieso moeilijk te voorspellen, kijk maar bij Isis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |