Waar ging het nou over aan het eind van het vorige topic met betyar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar kernafval leuk is??
Hoe kom je daar nou ineens op??
Vrouwen die niet meedoen met carnaval??quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar ging het nou over aan het eind van het vorige topic met betyar?
Juist, kerneval. Zoals ze dat op veel plaatsen zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vrouwen die niet meedoen met carnaval??
Lees: Ernem.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Juist, kerneval. Zoals ze dat op veel plaatsen zeggen.
Ok, het duurde evenquote:
Dat is toch die op één-na-crimineelste stad van NL?quote:
Ik dacht dat ik daar al woondequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat is toch die op één-na-crimineelste stad van NL?
Ze zijn erachter gekomen dat Helmond niet bij Eindhoven hoortquote:
Doch, Woensel is niet te onderschatten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ze zijn erachter gekomen dat Helmond niet bij Eindhoven hoort
Goh, op uw leeftijd?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vrijdag afrijden, hoop dat ik het haal.
oh ik heb het op mn 18de wel eens geprobeert, maar toen kwam mn instructrice er na 40 lessen achter dat ik het niet kon,waarna ze het geld in haar eigen zak stak en ik er een jaar of 12 geen zin meer in had.quote:
Onthoudt dat autorijden niets te maken heeft met sturen, gas geven of remmen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Vrijdag afrijden, hoop dat ik het haal.
En overdreven over je schouder heen kijken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:25 schreef waht het volgende:
[..]
Onthoudt dat autorijden niets te maken heeft met sturen, gas geven of remmen.
Autorijden is kalm zijn en blijven.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
oh ik heb het op mn 18de wel eens geprobeert, maar toen kwam mn instructrice er na 40 lessen achter dat ik het niet kon,waarna ze het geld in haar eigen zak stak en ik er een jaar of 12 geen zin meer in had.
Exact. Zien en gezien worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En overdreven over je schouder heen kijken.
Het ironische er aan is dat de vent van die instrutrice een paar jaar later is omgekomen bij een auto ongeluk.quote:
Dat ze dat zomaar laat gebeuren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het ironische er aan is dat de vent van die instrutrice een paar jaar later is omgekomen bij een auto ongeluk.
Ik heb al een TTT(en dus vrijstelling voor speciale maneuvres) binnen en tussendoor ook nog een rijtest moeten doen,omdat ik ritalin slik, dus het zal iig geen nervositeit zijn dat mij laat zakken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat ze dat zomaar laat gebeuren.
Daar kregen wij vroeger een ingreep voor![]()
Merciquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik zal het artikel morgen wel even scannen, GS.
Dan vragen de examinator zich af of je een of andere tik hebt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En overdreven over je schouder heen kijken.
Goeie scoop dit. Mail hem naar geenstijl.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:45 schreef robin007bond het volgende:
Stom hoe mensen zo open en bloot vertrouwelijke documenten openbaren
https://encrypted.google.(...),or.r_gc.r_pw.&cad=b
Zou het niet zomaar kunnen zijn dat (een gedeelte) van die documenten op een gegeven moment is vrijgegeven maar de vertrouwelijkheidspassage erin is blijven staan en derhalve bij google opduikt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:45 schreef robin007bond het volgende:
Stom hoe mensen zo open en bloot vertrouwelijke documenten openbaren
https://encrypted.google.(...),or.r_gc.r_pw.&cad=b
Zou ook kunnen, maar dan hoort dat in het document vermeld te staan. Volgens mij is dat in (bijna) geen van die documenten het geval.quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou het niet zomaar kunnen zijn dat (een gedeelte) van die documenten op een gegeven moment is vrijgegeven maar de vertrouwelijkheidspassage erin is blijven staan en derhalve bij google opduikt?
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goeie scoop dit. Mail hem naar geenstijl.
De mobiele versie ondersteunt geen beveiligde verbindingenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:50 schreef remlof het volgende:
Op m'n mobiel zie ik niks, word ik gewoon doorgestuurd naar m.google.nl.
Ah ok, dan kijk ik zo op m'n werk nog wel een keerquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De mobiele versie ondersteunt geen beveiligde verbindingen
Dit is ook nog wel leuk om aan je collega's te laten zien e.d.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, dan kijk ik zo op m'n werk nog wel een keer
Eh?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ging er niet van uit dat jullie daar dagelijks op kijken.![]()
Oh je meende het? Het stond namelijk al op Geenstijlquote:
I know. Ik kijk dagelijks Geenstijl, daar doelde ik op. Dacht dat dat wel bekend wasquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh je meende het? Het stond namelijk al op Geenstijl
http://www.geenstijl.nl/m(...)hetzelf_wi.html#more
Oh oké. Ik dacht alquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
I know. Ik kijk dagelijks Geenstijl, daar doelde ik op. Dacht dat dat wel bekend was
Correct.quote:
Jij stinkt.quote:
Dan had je paardenbelasting en ws ook belasting op de milieuveiligheid van de strond die deze dieren produceerden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:18 schreef GSbrder het volgende:
Auto's en belastingen
Zaten we nog maar als cowboys op paarden
Hmm.. En voederaccijnzen, mestkatalysatoren, bijtelling, hoefijzerbelasting en zadelbelasting.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan had je paardenbelasting en ws ook belasting op de milieuveiligheid van de strond die deze dieren produceerden.
Vrijdag pas, om 13:00. Heb vandaag nog wel een les.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmm.. En voederaccijnzen, mestkatalysatoren, bijtelling, hoefijzerbelasting en zadelbelasting.
Hoelaat is je examen?
Gekkies bij de CBR.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Vrijdag pas, om 13:00. Heb vandaag nog wel een les.
Als ik het vrijdag haal, ben ik nog steeds niet van het CBR af, en moet ik een x in de 3 jaar 5 minuten naar een psychiater toe(a 120 euro), omdat ik ritalin gebruik.
Ik ben al een half jaar bezig geweest om examen te mogen doen idd(dat is vanaf het moment dat ik mn TTT haalde)quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Gekkies bij de CBR.
In plaats van dat ze 85-jarigen wat vaker hun rijbewijs ontnemen.
Maar neuh, da's zielug.
Dat mag jij doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik pleit voor een belasting op rechtse denkbeelden.
Ik pleit voor een belasting op onzinposts op fok.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik pleit voor een belasting op rechtse denkbeelden.
Vind dat nog altijd humaner dan mensen met linkse denkbeelden de kogel willen geven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik pleit voor een belasting op onzinposts op fok.
Hoewel dat uit rationalistisch perspectief geheel te rechtvaardigen zou zijn.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind dat nog altijd humaner dan mensen met linkse denkbeelden de kogel willen geven.
Ik geloof graag dat jij dat vindt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoewel dat uit rationalistisch perspectief geheel te rechtvaardigen zou zijn.
Linkse mensen willen graag rechtse mensen dood, rechtse mensen willen graag linkse mensen meer belasten. Jullie nemen dus tegenovergestelde standpunten in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind dat nog altijd humaner dan mensen met linkse denkbeelden de kogel willen geven.
Nederland is de afgelopen 25 jaar steeds rechtser geworden, waarom denk je dat zure regen tegenwoordig geen probleem meer vormt?quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat jij dat vindt.
Rechts of Links, het maakt mij eilk weinig uit, zolang er maar geen geloof aan te pas komt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat jij dat vindt.
Het zijn vooral die geweren en tanks waar jij een hard kanonnetje van krijgt, die voor problemen zorgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nederland is de afgelopen 25 jaar steeds rechtser geworden, waarom denk je dat zure regen tegenwoordig geen probleem meer vormt?
Juist ja, de zure regen was op z'n hoogtepunt gebracht door die slinkse den Uyl.
Zo zie je maar weer, links veroorzaakt niet alleen maatschappelijke ellende maar ze verpesten het milieu ook nog eens.
Nee hoor, de krijgsmacht is slechts het verlengstuk van politici.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zijn vooral die geweren en tanks waar jij een hard kanonnetje van krijgt, die voor problemen zorgen.
Zure regen was ook maar een probleem in de marge, omdat oorlogsmonumenten aangetast werden enzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nederland is de afgelopen 25 jaar steeds rechtser geworden, waarom denk je dat zure regen tegenwoordig geen probleem meer vormt?
Juist ja, de zure regen was op z'n hoogtepunt gebracht door die slinkse den Uyl.
Zo zie je maar weer, links veroorzaakt niet alleen maatschappelijke ellende maar ze verpesten het milieu ook nog eens.
Welke van deze figuren waren ook alweer democratisch verkozen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, de krijgsmacht is slechts het verlengstuk van politici.
Over het algemeen zijn het juist linkse politici die graag de wapens tegen het eigen volk inzetten (China 1989, Libië 2011, Milosevic 1990 - 1995, Tsjechoslowakije 1968, DDR 1953 etc.).
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zure regen was ook maar een probleem in de marge, omdat oorlogsmonumenten aangetast werden enzo.
Linkse politici worden nooit democratisch gekozen, puur omdat het volk al inziet dat het er niets mee kan worden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Welke van deze figuren waren ook alweer democratisch verkozen?
Oke, en nu?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, de krijgsmacht is slechts het verlengstuk van politici.
Over het algemeen zijn het juist linkse politici die graag de wapens tegen het eigen volk inzetten (China 1989, Libië 2011, Milosevic 1990 - 1995, Tsjechoslowakije 1968, DDR 1953 etc.).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |