Hee thanks!quote:
Hier ook, en hoef ook nog lang niet naar bed.quote:
Dat was ook precies wat ik aan het doen was.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:45 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hier ook, en hoef ook nog lang niet naar bed.
Ben maar een beetje doelloos aan het surfen eik.
Beetje op dumpert kijken e.d.
Ik hoop dat het morgenochtend een beetje plenst; brommer is een beetje vieZ sinds vanavondquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:06 schreef lipje het volgende:
[..]
dan had je geen verlengd ontbijt. Het goot hier bakstenen
Ahw, nee toch!quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
http://mashable.com/2011/06/16/friday-gone/
Is dat zo'n risicovolle onderneming dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:07 schreef Sjoegerd het volgende:
Mogguh! Me even in de AX naar Zwolle wagen
Daar moet je niet meer bij in de auto stappenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:18 schreef Sounddragon het volgende:
Mijn maat kan niet rijdenrijdt 110 op de rechterbaan, komt hij bij een vrachtwagen, gaat ie 20 meter achter die vrachtwagen pas kijken of hij wel kan inhalen, met als resultaat dat we keer op keer nodeloos hard in de ankers moeten, tevens heeft hij met regelmaat een stuk vluchtstrook nodig, en gaat ie steevast 2 meter voor een vrachtwagen terug naar rechts zonder richting aan te geven
![]()
![]()
ik zal helaas wel moetenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Daar moet je niet meer bij in de auto stappen
Valt mee.. Maar meestal komt ie niet de snelweg opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat zo'n risicovolle onderneming dan?
Toen ik zei dat de 121 rond de 100-120 het meest trilde vroeg de garage als eerste of ik er wel zo hard mee durfdequote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Is dat zo'n risicovolle onderneming dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |