was het vanochtend droog?quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dat zou fijn zijn, waar baseer je dat op ?
Hoi Duvel. We hadden afgesproken dit niet in het openbaar te gooien, weet je nog? Alvast bedankt. Groetjens.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:15 schreef Duvel het volgende:
Hoi Barca, met mij. Ik wou het nog ff hebben over dat ene. Bel me! Dank je.
Lieve Barca, ik denk dat jij aan iets anders denkt. Dag!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hoi Duvel. We hadden afgesproken dit niet in het openbaar te gooien, weet je nog? Alvast bedankt. Groetjens.
Hoi Balkonia,quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:13 schreef Barcaconia het volgende:
Dit is de voicemail van Barcaconia. Typ uw bericht in het tekstvak hieronder en ik contacteer u zo spoedig mogelijk.
Ik heb je paraplu en je filmpas. Beide krijg je niet terug.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:19 schreef lipje het volgende:
[..]
Hoi Balkonia,
Ik heb vandaag in de regen moeten lopen en wil graag mijn paraplu terug.
groetjes
C
PS. mijn filmpas is kwijt. Heb jij die?
quote:
Gouda is zojuist verlost van zijn neerslagtekort.quote:
Heb zat regen gezien, maar bijna alles was misquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gouda is zojuist verlost van zijn neerslagtekort.
Boerenwit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:31 schreef Duvel het volgende:
Barca, fijn dat je ff wat laat horen. Is dat wit of bruin?
Dan graag 65 kg, 55 is me wat te licht.quote:
Komt voor de bakker!quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:38 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan graag 65 kg, 55 is me wat te licht.
quote:
quote:
dan had je geen verlengd ontbijt. Het goot hier bakstenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |