Nee, aan jou. Lezen is niet je sterkste punt he?quote:
was dat na de jackass?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
iemand gisterenavond nog het glowstick gevecht gezien op camping B ??
Jup...was aan de andere kant van het paadje waar wij aan zaten. Zag er grappig uit iig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niemand Alter Bridge gezien? Die waren pas goed
wij zaten er recht naast was wel mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup...was aan de andere kant van het paadje waar wij aan zaten. Zag er grappig uit iig.
Zijn er meer mensen die met die Schot hebben lopen lullen die z'n tent in de bosjes had geparkeerd in dat stukje voordat je het terrein met de tent en eettentjes oploopt? Wat een baas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
Uiteraard wel en uiteraard ben ik er 6 november in Eindhoven ook weer bijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niemand Alter Bridge gezien? Die waren pas goed
nee ik weet geloof ik wel welke tent het wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die met die Schot hebben lopen lullen die z'n tent in de bosjes had geparkeerd in dat stukje voordat je het terrein met de tent en eettentjes oploopt? Wat een baas.
prima ik zal de moeite nemen nam. Je zegt zelf trouwens dat je de VK niet wil lezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, aan jou. Lezen is niet je sterkste punt he?
Ik stel je een simpele vraag geloof ik.
Zaterdag meteen kaarten halenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uiteraard wel en uiteraard ben ik er 6 november in Eindhoven ook weer bij
Op festivals hoef je maar met je bassdrum te kloppen en de massa gaat klappen (wordt dan ook massaal toegepast, tot vervelens toe). Sfeer zat. Maar of dat nu zo'n geweldig optreden is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
Ja kapteintje, maar als t alleen om de sfeer gaat om het festival zijn we:
A snel uitgeschreven, niemand zal ontkennen dat t niet tof is
B kunnen ze wel wat goedkopere artiesten aantrekken, t gaat toch om de sfeer
Ik had dat met Scouting for Girls...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef tdrone het volgende:
wat was simple plan trouwens onverwacht leuk
Zijn die zaterdag te krijgen? Kan het namelijk niet vinden op hun site...quote:
Op Rock Werchter zijn ze dit jaar al afsluiter in de tent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had dat met Scouting for Girls...
En Hurts... iemand nog meer het idee dat we die als afsluiter over een paar jaar gaan terugzien... alle ingrediënten zijn in mijn ogen aanwezig om een enorm grote band te worden
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Hurts... iemand nog meer het idee dat we die als afsluiter over een paar jaar gaan terugzien... alle ingrediënten zijn in mijn ogen aanwezig om een enorm grote band te worden
Hij heeft wel gelijk. Als recensent beoordeel je op een festival de show en op een cd puur de muziek. Onderdeel van de show is de sfeer die de band en het publiek samen creeeren. Ben je er niet bij geweest, dan kun je er niet goed over oordelen. Simple as that.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
prima ik zal de moeite nemen nam. Je zegt zelf trouwens dat je de VK niet wil lezen.
De schrijver vraagt zich af waarom er diep in de buidel wordt getast voor de dagafsluiters, de zgn. Nieuwe koers van Smeets. En dat er hierdoor weinig nieuws of afwisseling staat.
Pinkpop heeft altijd al voor grotere namen als afsluiter gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
prima ik zal de moeite nemen nam. Je zegt zelf trouwens dat je de VK niet wil lezen.
De schrijver vraagt zich af waarom er diep in de buidel wordt getast voor de dagafsluiters, de zgn. Nieuwe koers van Smeets. En dat er hierdoor weinig nieuws of afwisseling staat.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ridge-eindhoven.htmlquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn die zaterdag te krijgen? Kan het namelijk niet vinden op hun site...
Ja ik had al wel wat van ze gehoord maar nog nooit live gezien... ik snapte ook niet goed dat een donkereduistere ambiance zo vroeg werd geprogrammeerd maar goddomme wat briljant en des te knapper dat ze heel veel mensen toch wisten in te pakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Op Rock Werchter zijn ze dit jaar al afsluiter in de tent.Ik verbaasde me er daarom over dat ze op Pinkpop juist openden.
over de sfeer kan ik niet oordelen (maar ongetwijfeld was die super), ik kan wel een mening hebben over het programma, net zoals jij die kan hebben over een festival waar je niet geen gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als recensent beoordeel je op een festival de show en op een cd puur de muziek. Onderdeel van de show is de sfeer die de band en het publiek samen creeeren. Ben je er niet bij geweest, dan kun je er niet goed over oordelen. Simple as that.
Oke prima jouw mening dan...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Pinkpop heeft altijd al voor grotere namen als afsluiter gebruikt.
Het leven wordt voor iedereen duurder, dus de bedragen die voor artiesten neergelegd worden ook.
Een festival met alleen maar onbekende bands zou geen 92.000 unieke bezoekers trekken.
Ben ik met je eens. Ik vind dit stukje ook veel genuanceerder en ben het er volledig mee eens (van dezelfde recensent dus).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
over de sfeer kan ik niet oordelen (maar ongetwijfeld was die super), ik kan wel een mening hebben over het programma, net zoals jij die kan hebben over een festival waar je niet geen gaat.
Ben 4x op PP geweest maar zie het nu aftakelen, mag toch?
Dat inderdaad, bij onze groep was ook echt iedereen onder de indruk van het strakke optreden van Hurts.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik had al wel wat van ze gehoord maar nog nooit live gezien... ik snapte ook niet goed dat een donkereduistere ambiance zo vroeg werd geprogrammeerd maar goddomme wat briljant en des te knapper dat ze heel veel mensen toch wisten in te pakken
Trollquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Guitar93 het volgende:
Wat vonden jullie dan van versaemerge? vond ze best wel goed
Het leven wordt voor iedereen duurder, etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat in die comment een mening staat...?
Is mijn lievelingsband om eerlijk te zijn, alleen niemand anders hier vindt het leuk blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Guitar93 het volgende:
Wtf, dat is toch zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het leven wordt voor iedereen duurder, etc.
Vind dat je beetje flauw doet...
Ik vond het écht niet om aan te horen... Dat vreselijke geschreeuw was ik na 1,5 nummer al helemaal zat. Slechtste band die ik ooit op Pinkpop gezien heb...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Guitar93 het volgende:
Leuke zonnebrilquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Zie mezelf net terug bij kaiser chiefs
Op 3:08 volgens mij
Beeldvullend gewoon
Ik hoorde het op de camping nog, was blij dat ik er niet wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het écht niet om aan te horen... Dat vreselijke geschreeuw was ik na 1,5 nummer al helemaal zat. Slechtste band die ik ooit op Pinkpop gezien heb...
Ze zong stukken beter dan Hayley williams een jaar of 3/4 geleden deedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het écht niet om aan te horen... Dat vreselijke geschreeuw was ik na 1,5 nummer al helemaal zat. Slechtste band die ik ooit op Pinkpop gezien heb...
Ik vond het tenenkrommend slecht... ik hoopte een soort Paramore-achtige toestand te zien maar het was echt belabberdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vond er ook niet veel aan, na enkele nummers zijn we weggegaan. Maar he, als jij het maar leuk vond toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Is mijn lievelingsband om eerlijk te zijn, alleen niemand anders hier vindt het leuk blijkbaar
Ik vond ze anders ook wel leuk hoor. ik heb de zangeres een highfive gegeven toen ze langs iedereen rendequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Is mijn lievelingsband om eerlijk te zijn, alleen niemand anders hier vindt het leuk blijkbaar
Bij de foto in het boekje ging het al fout voor mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het tenenkrommend slecht... ik hoopte een soort Paramore-achtige toestand te zien maar het was echt belabberd
Het is niet echt mijn muziek maar vond het best aardig. Ze was iig enthousiast.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Guitar93 het volgende:
Ik vond ze anders ook wel leuk hoor. ik heb de zangeres een highfive gegeven toen ze langs iedereen rende
Jazeker, zelfs nog een pilsje van 'm gehad omdat ik ook een kilt aanhad. Z'n naam was trouwens Ben Hollywood^^.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die met die Schot hebben lopen lullen die z'n tent in de bosjes had geparkeerd in dat stukje voordat je het terrein met de tent en eettentjes oploopt? Wat een baas.
Oh ja in jouw wereldje mag je alleen een mening hebben als je er was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wtf, dat is toch zo
Je kunt niet zeggen dat bands in de jaren 90 80 of 70 relatief minder kregen dan nu. Alles was toen goedkoper en je kreeg toen relatief gezien ook minder loon.
Komop man, wat zeur je nou. Je bent er niet eens geweest en zeurt alsnog
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond dat die zangeres van Versaemerge een asociaal groot maandverbandje had.
[ afbeelding ]
Ik heb ook bier van 'm gehad en de volgende dag heb ik hem en z'n zus Joan nog bier teruggebracht. Wat een figuur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Jazeker, zelfs nog een pilsje van 'm gehad omdat ik ook een kilt aanhad. Z'n naam was trouwens Ben Hollywood^^.
Wij vroegen ons ook al af of dat was om de dikke buik te verbergen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond dat die zangeres van Versaemerge een asociaal groot maandverbandje had.
[ afbeelding ]
Dat kapselquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:48 schreef frankerdt het volgende:
Maar ze heeft wel een heele lieve foto[ afbeelding ]
Ik verbrand elk jaar weer, ook met factor 30... Die zon achter de wolken is verraderlijk, je smeert niet of niet op tijd.. Dus morgen weer met knalrode neus naar het werk, fijn...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Selina het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen zo erg verbrand?Jee, wat doen mijn schouders zeer zeg, nog nooit zo rood geweest. Gezien de weerberichten, had ik maar een poncho mee genomen, aan zonnebrandcrème had ik dus niet gedacht... Voor mijn gevoel scheen de zon ook niet zo erg.
Ja idd heb mijn gezicht beetje verbrand kwam ik vanmorgen achter terwijl ik eigenlijk voornamelijk wolken heb gezienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Selina het volgende:
Zijn er trouwens meer mensen zo erg verbrand?Jee, wat doen mijn schouders zeer zeg, nog nooit zo rood geweest. Gezien de weerberichten, had ik maar een poncho mee genomen, aan zonnebrandcrème had ik dus niet gedacht... Voor mijn gevoel scheen de zon ook niet zo erg.
Oke, doe iedereen de groetjes in jouw wereldjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Oh ja in jouw wereldje mag je alleen een mening hebben als je er was.
En nee niet voor iedereen is leven duurder.
Haha, ik moest vandaag ook met een knalrode neus naar m'n werk, dat is inderdaad wat minder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef mieknok het volgende:
[..]
Ik verbrand elk jaar weer, ook met factor 30... Die zon achter de wolken is verraderlijk, je smeert niet of niet op tijd.. Dus morgen weer met knalrode neus naar het werk, fijn...
Dat zie je dus op Pinkpop altijd bij dancemuziek... Ik vind het ook écht niet kunnen, maar ja, wat doe je eraan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef Selina het volgende:
Ben dan ook niet langer dan 10 min. gebleven, het boeren-gehalte was ook best wel hoog. Kom op zeg, je gaat toch niet 'Hééée Hoooooo' zitten schreeuwen bij dit soort muziek.Wel jammer, goede act, maar liever ergens anders.
Je moet ook gewoon 3 dagen gaan. Het camping sfeertje is al de helft van pinkpop. Wat je daar allemaal wel niet meemaaktquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef Selina het volgende:
Ik ben alleen de maandag geweest. De controle bij de ingang was inderdaad niet zo best ze zeiden niet eens wat over m'n deo etc., terwijl ze bij een vriend moeilijk deden over een poncho. Het zou te veel op een handdoek lijken.![]()
Vond het leuk voor één dag, had achteraf echter niet een heel weekend willen gaan. Ik vond de Foo Fighters dan ook de enige act die echt de moeite waard was, de rest was wel oké, maar niet fantastisch. De sfeer was ook niet top, bij sommige bands duurde het toch wel een tijdje, voordat het publiek echt los kwam.
Dit was dan ook de eerste keer Pinkpop voor mij, misschien dat ik er iets meer van had verwacht. Vond het zeker niet tegenvallen, maar ik sta niet te springen om volgend jaar weer te gaan (tenzij er een zeer sterke line-up is).
Wat ik wel nog een keer mee wil maken, is een concert van de Foo Fighters, wat was dat gaaf zeg!Het aantal crowdsurfende mensen werd op een gegeven moment wel een beetje veel, het was vooral oppassen als ze van achter kwamen.
Ik stond redelijk vooraan, het publiek ging daar echt los, waaronder een paar die achter mij telkens een pit probeerden te starten. Ach, vond het echt geweldig, ze zijn lekker zichzelf en genieten er echt van. Vond het fantastisch hoe die drummer te keer ging en de gezichten die hij daarbij trok. Had verwacht dat ik niet veel nummers zou kennen, aangezien ik het laatste album niet echt goed ken, maar gelukkig kwamen er veel oude hits voorbij.
![]()
Verdere pluspunten:
-Two door Cinema Club, verrassend goede muziek, alleen jammer dat ze er niet echt een show van maakten. Ze stonden er een beetje ongeïnteresseerd bij.
-The Script, was aardig goed live en kende alle nummers sowieso al. De zanger was alleen wel een beetje erg camerageil.
-The Gaslight Anthem, kende niet veel nummers en moest er wel even inkomen. De zanger kwam echter oprecht over en het was een goede show.
Minpunten:
-De veel te kleine tent voor Deadmau5, mensen moesten ver buiten de tent staan. Ben dan ook niet langer dan 10 min. gebleven, het boeren-gehalte was ook best wel hoog. Kom op zeg, je gaat toch niet 'Hééée Hoooooo' zitten schreeuwen bij dit soort muziek.Wel jammer, goede act, maar liever ergens anders.
-Mensen die al één uur van te voren op de grond gaan zitten bij een podium, ga gewoon staan. Heb nog nooit zoveel acrobatische moves uit moeten halen om ergens langs te komen, met drinken in je hand was dat al helemaal niet te doen.
En gelijk hebben ze!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zie je dus op Pinkpop altijd bij dancemuziek... Ik vind het ook écht niet kunnen, maar ja, wat doe je eraan?
Dat is waar, had meer het idee dat ik me op een of ander schuurfeest bevond met van die dronken boeren. Op zich niet erg, maar ik stond zo erg achteraan dat ik het podium niet eens zag (m'n lengte helpt ook niet echt mee). Dusja, dan maar niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat zie je dus op Pinkpop altijd bij dancemuziek... Ik vind het ook écht niet kunnen, maar ja, wat doe je eraan?
Haha, ja. Weet niet hoe ik het betreffende stemgeluid beter kan omschrijven met letters.quote:
Vaak in combinatie met Oooh-ooh, ooh-ooh zekerquote:
Ook nog idd...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vaak in combinatie met Oooh-ooh, ooh-ooh zeker
Niet gehoord, bij camping D ging een gozer echt gewoon uren lang Heee hooo roepen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die aan de linker kant van 't terrein dichtbij al de eet/drink tentjes?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft bij kol dat vuur meegemaakt waar iedereen omheen ging dansen en die telkens uit werd gemaakt?
'Waar is dat feestje? HIER IS DAT FEESTJE!'
Inderdaad, ben ook regelmatig op dancefeestjes geweest, maar daar is dit dus echt not-done. Ik vind het zelfs een beetje een belediging voor de DJ in kwestie... Heb het in de feesttent op camping B ook een paar keer gehoord.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Selina het volgende:
Het betreffende 'hééé hooo' stemgeluid, waar ik op doel:
Naja, dit dus. Op zich niet vervelend, maar vind het gewoon niet bij dat soort muziek horen, meer bij een boeren schuurfeest.Daarbij kon ik het podium niet zien... Dusja, dan blijft er voor mij weinig over.
ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft bij kol dat vuur meegemaakt waar iedereen omheen ging dansen en die telkens uit werd gemaakt?
What...the...fuckquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Selina het volgende:
Het betreffende 'hééé hooo' stemgeluid, waar ik op doel:
(vanaf 1:05 ongeveer)
Naja, dit dus. Op zich niet vervelend, maar vind het gewoon niet bij dat soort muziek horen, meer bij een boeren schuurfeest.Daarbij kon ik het podium niet zien... Dusja, dan blijft er voor mij weinig over.
Ik was daar ook bijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Heb wel 's wall of deaths/crowdsurfers en al die shit gezien bij een feesttent op een festivalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
wat ook zo raar vond in de feesttent in camping B dat iedereen naar de dj keek en schreeuwde
als je in een dicotheek/kroeg staat doe je dat toch ook niet
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
wat ook zo raar vond in de feesttent in camping B dat iedereen naar de dj keek en schreeuwde
jij stond er niet omheen te dansen toch?quote:
Eerste avond was ik ladderzat bezig voor mijn gevoel en de tweede avond kon ik niet meer springenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
Nee ik stond te genieten van Kings of Leonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij stond er niet omheen te dansen toch?Die gast die zijn broek naar beneden deed en zijn kont verwarmde was ook echt geniaal.
Ik heb er nog een foto van
Ja later pas, was er ook zo'n gozer met zo'n joshi(van mario) muts/masker oidquote:
Met een goeie DJ toch echt wel... Maar in die feesttent is alles toegestaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
Geen idee meer, het waren zoveel mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Ja later pas, was er ook zo'n gozer met zo'n joshi(van mario) muts/masker oid
nja ik had een blauw petje op met een bom eropquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen idee meer, het waren zoveel mensen
Als dance-liefhebber schaamde ik me ter plekke dood voor deze geluiden. Verschrikkelijk. Verder was Deadmau5 geweldig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |