Haha, ja. Weet niet hoe ik het betreffende stemgeluid beter kan omschrijven met letters.quote:
Vaak in combinatie met Oooh-ooh, ooh-ooh zekerquote:
Ook nog idd...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vaak in combinatie met Oooh-ooh, ooh-ooh zeker
Niet gehoord, bij camping D ging een gozer echt gewoon uren lang Heee hooo roepen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die aan de linker kant van 't terrein dichtbij al de eet/drink tentjes?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft bij kol dat vuur meegemaakt waar iedereen omheen ging dansen en die telkens uit werd gemaakt?
'Waar is dat feestje? HIER IS DAT FEESTJE!'
Inderdaad, ben ook regelmatig op dancefeestjes geweest, maar daar is dit dus echt not-done. Ik vind het zelfs een beetje een belediging voor de DJ in kwestie... Heb het in de feesttent op camping B ook een paar keer gehoord.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Selina het volgende:
Het betreffende 'hééé hooo' stemgeluid, waar ik op doel:
Naja, dit dus. Op zich niet vervelend, maar vind het gewoon niet bij dat soort muziek horen, meer bij een boeren schuurfeest.Daarbij kon ik het podium niet zien... Dusja, dan blijft er voor mij weinig over.
ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft bij kol dat vuur meegemaakt waar iedereen omheen ging dansen en die telkens uit werd gemaakt?
What...the...fuckquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:08 schreef Selina het volgende:
Het betreffende 'hééé hooo' stemgeluid, waar ik op doel:
(vanaf 1:05 ongeveer)
Naja, dit dus. Op zich niet vervelend, maar vind het gewoon niet bij dat soort muziek horen, meer bij een boeren schuurfeest.Daarbij kon ik het podium niet zien... Dusja, dan blijft er voor mij weinig over.
Ik was daar ook bijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Heb wel 's wall of deaths/crowdsurfers en al die shit gezien bij een feesttent op een festivalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
wat ook zo raar vond in de feesttent in camping B dat iedereen naar de dj keek en schreeuwde
als je in een dicotheek/kroeg staat doe je dat toch ook niet
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
wat ook zo raar vond in de feesttent in camping B dat iedereen naar de dj keek en schreeuwde
jij stond er niet omheen te dansen toch?quote:
Eerste avond was ik ladderzat bezig voor mijn gevoel en de tweede avond kon ik niet meer springenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
Nee ik stond te genieten van Kings of Leonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij stond er niet omheen te dansen toch?Die gast die zijn broek naar beneden deed en zijn kont verwarmde was ook echt geniaal.
Ik heb er nog een foto van
Ja later pas, was er ook zo'n gozer met zo'n joshi(van mario) muts/masker oidquote:
Met een goeie DJ toch echt wel... Maar in die feesttent is alles toegestaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:12 schreef tdrone het volgende:
Geen idee meer, het waren zoveel mensenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:17 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Ja later pas, was er ook zo'n gozer met zo'n joshi(van mario) muts/masker oid
nja ik had een blauw petje op met een bom eropquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Geen idee meer, het waren zoveel mensen
Als dance-liefhebber schaamde ik me ter plekke dood voor deze geluiden. Verschrikkelijk. Verder was Deadmau5 geweldig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |