over de sfeer kan ik niet oordelen (maar ongetwijfeld was die super), ik kan wel een mening hebben over het programma, net zoals jij die kan hebben over een festival waar je niet geen gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als recensent beoordeel je op een festival de show en op een cd puur de muziek. Onderdeel van de show is de sfeer die de band en het publiek samen creeeren. Ben je er niet bij geweest, dan kun je er niet goed over oordelen. Simple as that.
Oke prima jouw mening dan...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Pinkpop heeft altijd al voor grotere namen als afsluiter gebruikt.
Het leven wordt voor iedereen duurder, dus de bedragen die voor artiesten neergelegd worden ook.
Een festival met alleen maar onbekende bands zou geen 92.000 unieke bezoekers trekken.
Ben ik met je eens. Ik vind dit stukje ook veel genuanceerder en ben het er volledig mee eens (van dezelfde recensent dus).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
over de sfeer kan ik niet oordelen (maar ongetwijfeld was die super), ik kan wel een mening hebben over het programma, net zoals jij die kan hebben over een festival waar je niet geen gaat.
Ben 4x op PP geweest maar zie het nu aftakelen, mag toch?
Dat inderdaad, bij onze groep was ook echt iedereen onder de indruk van het strakke optreden van Hurts.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik had al wel wat van ze gehoord maar nog nooit live gezien... ik snapte ook niet goed dat een donkereduistere ambiance zo vroeg werd geprogrammeerd maar goddomme wat briljant en des te knapper dat ze heel veel mensen toch wisten in te pakken
Trollquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Guitar93 het volgende:
Wat vonden jullie dan van versaemerge? vond ze best wel goed
Het leven wordt voor iedereen duurder, etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat in die comment een mening staat...?
Is mijn lievelingsband om eerlijk te zijn, alleen niemand anders hier vindt het leuk blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Guitar93 het volgende:
Wtf, dat is toch zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het leven wordt voor iedereen duurder, etc.
Vind dat je beetje flauw doet...
Ik vond het écht niet om aan te horen... Dat vreselijke geschreeuw was ik na 1,5 nummer al helemaal zat. Slechtste band die ik ooit op Pinkpop gezien heb...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Guitar93 het volgende:
Leuke zonnebrilquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Zie mezelf net terug bij kaiser chiefs
Op 3:08 volgens mij
Beeldvullend gewoon
Ik hoorde het op de camping nog, was blij dat ik er niet wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het écht niet om aan te horen... Dat vreselijke geschreeuw was ik na 1,5 nummer al helemaal zat. Slechtste band die ik ooit op Pinkpop gezien heb...
Ze zong stukken beter dan Hayley williams een jaar of 3/4 geleden deedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het écht niet om aan te horen... Dat vreselijke geschreeuw was ik na 1,5 nummer al helemaal zat. Slechtste band die ik ooit op Pinkpop gezien heb...
Ik vond het tenenkrommend slecht... ik hoopte een soort Paramore-achtige toestand te zien maar het was echt belabberdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vond er ook niet veel aan, na enkele nummers zijn we weggegaan. Maar he, als jij het maar leuk vond toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Is mijn lievelingsband om eerlijk te zijn, alleen niemand anders hier vindt het leuk blijkbaar
Ik vond ze anders ook wel leuk hoor. ik heb de zangeres een highfive gegeven toen ze langs iedereen rendequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Is mijn lievelingsband om eerlijk te zijn, alleen niemand anders hier vindt het leuk blijkbaar
Bij de foto in het boekje ging het al fout voor mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond het tenenkrommend slecht... ik hoopte een soort Paramore-achtige toestand te zien maar het was echt belabberd
Het is niet echt mijn muziek maar vond het best aardig. Ze was iig enthousiast.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef Guitar93 het volgende:
Ik vond ze anders ook wel leuk hoor. ik heb de zangeres een highfive gegeven toen ze langs iedereen rende
Jazeker, zelfs nog een pilsje van 'm gehad omdat ik ook een kilt aanhad. Z'n naam was trouwens Ben Hollywood^^.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die met die Schot hebben lopen lullen die z'n tent in de bosjes had geparkeerd in dat stukje voordat je het terrein met de tent en eettentjes oploopt? Wat een baas.
Oh ja in jouw wereldje mag je alleen een mening hebben als je er was.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wtf, dat is toch zo
Je kunt niet zeggen dat bands in de jaren 90 80 of 70 relatief minder kregen dan nu. Alles was toen goedkoper en je kreeg toen relatief gezien ook minder loon.
Komop man, wat zeur je nou. Je bent er niet eens geweest en zeurt alsnog
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond dat die zangeres van Versaemerge een asociaal groot maandverbandje had.
[ afbeelding ]
Ik heb ook bier van 'm gehad en de volgende dag heb ik hem en z'n zus Joan nog bier teruggebracht. Wat een figuur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:40 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Jazeker, zelfs nog een pilsje van 'm gehad omdat ik ook een kilt aanhad. Z'n naam was trouwens Ben Hollywood^^.
Wij vroegen ons ook al af of dat was om de dikke buik te verbergen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond dat die zangeres van Versaemerge een asociaal groot maandverbandje had.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |