Nee, aan jou. Lezen is niet je sterkste punt he?quote:
was dat na de jackass?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
iemand gisterenavond nog het glowstick gevecht gezien op camping B ??
Jup...was aan de andere kant van het paadje waar wij aan zaten. Zag er grappig uit iig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niemand Alter Bridge gezien? Die waren pas goed
wij zaten er recht naast was wel mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jup...was aan de andere kant van het paadje waar wij aan zaten. Zag er grappig uit iig.
Zijn er meer mensen die met die Schot hebben lopen lullen die z'n tent in de bosjes had geparkeerd in dat stukje voordat je het terrein met de tent en eettentjes oploopt? Wat een baas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef tdrone het volgende:
Uiteraard wel en uiteraard ben ik er 6 november in Eindhoven ook weer bijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Niemand Alter Bridge gezien? Die waren pas goed
nee ik weet geloof ik wel welke tent het wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zijn er meer mensen die met die Schot hebben lopen lullen die z'n tent in de bosjes had geparkeerd in dat stukje voordat je het terrein met de tent en eettentjes oploopt? Wat een baas.
prima ik zal de moeite nemen nam. Je zegt zelf trouwens dat je de VK niet wil lezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nee, aan jou. Lezen is niet je sterkste punt he?
Ik stel je een simpele vraag geloof ik.
Zaterdag meteen kaarten halenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Uiteraard wel en uiteraard ben ik er 6 november in Eindhoven ook weer bij
Op festivals hoef je maar met je bassdrum te kloppen en de massa gaat klappen (wordt dan ook massaal toegepast, tot vervelens toe). Sfeer zat. Maar of dat nu zo'n geweldig optreden is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef TUFKAL het volgende:
Ja kapteintje, maar als t alleen om de sfeer gaat om het festival zijn we:
A snel uitgeschreven, niemand zal ontkennen dat t niet tof is
B kunnen ze wel wat goedkopere artiesten aantrekken, t gaat toch om de sfeer
Ik had dat met Scouting for Girls...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef tdrone het volgende:
wat was simple plan trouwens onverwacht leuk
Zijn die zaterdag te krijgen? Kan het namelijk niet vinden op hun site...quote:
Op Rock Werchter zijn ze dit jaar al afsluiter in de tent.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had dat met Scouting for Girls...
En Hurts... iemand nog meer het idee dat we die als afsluiter over een paar jaar gaan terugzien... alle ingrediënten zijn in mijn ogen aanwezig om een enorm grote band te worden
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En Hurts... iemand nog meer het idee dat we die als afsluiter over een paar jaar gaan terugzien... alle ingrediënten zijn in mijn ogen aanwezig om een enorm grote band te worden
Hij heeft wel gelijk. Als recensent beoordeel je op een festival de show en op een cd puur de muziek. Onderdeel van de show is de sfeer die de band en het publiek samen creeeren. Ben je er niet bij geweest, dan kun je er niet goed over oordelen. Simple as that.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
prima ik zal de moeite nemen nam. Je zegt zelf trouwens dat je de VK niet wil lezen.
De schrijver vraagt zich af waarom er diep in de buidel wordt getast voor de dagafsluiters, de zgn. Nieuwe koers van Smeets. En dat er hierdoor weinig nieuws of afwisseling staat.
Pinkpop heeft altijd al voor grotere namen als afsluiter gebruikt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
prima ik zal de moeite nemen nam. Je zegt zelf trouwens dat je de VK niet wil lezen.
De schrijver vraagt zich af waarom er diep in de buidel wordt getast voor de dagafsluiters, de zgn. Nieuwe koers van Smeets. En dat er hierdoor weinig nieuws of afwisseling staat.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ridge-eindhoven.htmlquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zijn die zaterdag te krijgen? Kan het namelijk niet vinden op hun site...
Ja ik had al wel wat van ze gehoord maar nog nooit live gezien... ik snapte ook niet goed dat een donkereduistere ambiance zo vroeg werd geprogrammeerd maar goddomme wat briljant en des te knapper dat ze heel veel mensen toch wisten in te pakkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Op Rock Werchter zijn ze dit jaar al afsluiter in de tent.Ik verbaasde me er daarom over dat ze op Pinkpop juist openden.
over de sfeer kan ik niet oordelen (maar ongetwijfeld was die super), ik kan wel een mening hebben over het programma, net zoals jij die kan hebben over een festival waar je niet geen gaat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Als recensent beoordeel je op een festival de show en op een cd puur de muziek. Onderdeel van de show is de sfeer die de band en het publiek samen creeeren. Ben je er niet bij geweest, dan kun je er niet goed over oordelen. Simple as that.
Oke prima jouw mening dan...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Pinkpop heeft altijd al voor grotere namen als afsluiter gebruikt.
Het leven wordt voor iedereen duurder, dus de bedragen die voor artiesten neergelegd worden ook.
Een festival met alleen maar onbekende bands zou geen 92.000 unieke bezoekers trekken.
Ben ik met je eens. Ik vind dit stukje ook veel genuanceerder en ben het er volledig mee eens (van dezelfde recensent dus).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
over de sfeer kan ik niet oordelen (maar ongetwijfeld was die super), ik kan wel een mening hebben over het programma, net zoals jij die kan hebben over een festival waar je niet geen gaat.
Ben 4x op PP geweest maar zie het nu aftakelen, mag toch?
Dat inderdaad, bij onze groep was ook echt iedereen onder de indruk van het strakke optreden van Hurts.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja ik had al wel wat van ze gehoord maar nog nooit live gezien... ik snapte ook niet goed dat een donkereduistere ambiance zo vroeg werd geprogrammeerd maar goddomme wat briljant en des te knapper dat ze heel veel mensen toch wisten in te pakken
Trollquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Guitar93 het volgende:
Wat vonden jullie dan van versaemerge? vond ze best wel goed
Het leven wordt voor iedereen duurder, etc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat in die comment een mening staat...?
Is mijn lievelingsband om eerlijk te zijn, alleen niemand anders hier vindt het leuk blijkbaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Guitar93 het volgende:
Wtf, dat is toch zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het leven wordt voor iedereen duurder, etc.
Vind dat je beetje flauw doet...
Ik vond het écht niet om aan te horen... Dat vreselijke geschreeuw was ik na 1,5 nummer al helemaal zat. Slechtste band die ik ooit op Pinkpop gezien heb...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Guitar93 het volgende:
Leuke zonnebrilquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Zie mezelf net terug bij kaiser chiefs
Op 3:08 volgens mij
Beeldvullend gewoon
Ik hoorde het op de camping nog, was blij dat ik er niet wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het écht niet om aan te horen... Dat vreselijke geschreeuw was ik na 1,5 nummer al helemaal zat. Slechtste band die ik ooit op Pinkpop gezien heb...
Ze zong stukken beter dan Hayley williams een jaar of 3/4 geleden deedquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik vond het écht niet om aan te horen... Dat vreselijke geschreeuw was ik na 1,5 nummer al helemaal zat. Slechtste band die ik ooit op Pinkpop gezien heb...
Ik vond het tenenkrommend slecht... ik hoopte een soort Paramore-achtige toestand te zien maar het was echt belabberdquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Vond er ook niet veel aan, na enkele nummers zijn we weggegaan. Maar he, als jij het maar leuk vond toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Is mijn lievelingsband om eerlijk te zijn, alleen niemand anders hier vindt het leuk blijkbaar
Ik vond ze anders ook wel leuk hoor. ik heb de zangeres een highfive gegeven toen ze langs iedereen rendequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef frankerdt het volgende:
[..]
Is mijn lievelingsband om eerlijk te zijn, alleen niemand anders hier vindt het leuk blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |