Je bent Fries.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb een collega met een frieze naam
Truste mopquote:
Heeft hij krullen?quote:
quote:
Hans Landa.quote:
Hij is toch in de winkel geweest zei hij?quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
Jezus Kitty kijk nou eens gewoon naar mensen
Haaiquote:
Zal ik doen alsof ik je verloren mama ben?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah.. een nieuwe ncrv programma.. ik wil mijn vader terug
alles voor de roem
Die vergeten we ook nooitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, en vergeet die camera dit keer niet
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Bellatrix het volgende:
En dan ben ik je verloren ''zus'' die van een vakantie uit Thailand terugkomt als Henk.
het heet ik wil mijn vader terug, alleen je stem matchtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik doen alsof ik je verloren mama ben?
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
Ik heb zo'n zin in 1 oktober, ik heb er echt zin jullie allemaal weer te zien
Wat een gekwijl
Er komt vast wel een variant met een mamaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
het heet ik wil mijn vader terug, alleen je stem matcht
Ik ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
Wat een gekwijl
Ik ook, en mensen die ik niet ken!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef Kally het volgende:
Wat een gekwijl
Mutsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
IK OOK
ja bah zeg
check die mini smiley
Jaa, even party hard reefteefenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Maar Patrique en ik willen nog iets organiseren in Utrecht, toch poes.
Zoals?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook, en mensen die ik niet ken!
Wanneer?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Weten we nog niet! Ligt eraan wie wil en wanneer die kunnen!quote:
Ik wil, ik wil ennn ik juli/augustus heb ik zomaar 2 weekenden achter elkaar 'vrij'quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weten we nog niet! Ligt eraan wie wil en wanneer die kunnen!
wat wat watquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Best welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
En ik ben me toch een partijtje eng
___!
Ik ga er geen darkroom van makenquote:
Ohhhh jaquote:
quote:
Ik denk niet dat we rekening moeten houden met wie wanneer kan.. want dan gebeurt het toch niet...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Weten we nog niet! Ligt eraan wie wil en wanneer die kunnen!
Gooi maar een datum op dan!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we rekening moeten houden met wie wanneer kan.. want dan gebeurt het toch niet...
Gewoon, wie mee kunnen, kunnen mee, en we maken party!
Ja maar ...... ik heb nu eenmaal kinderen waar ik rekening mee moet houdenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we rekening moeten houden met wie wanneer kan.. want dan gebeurt het toch niet...
gaan we dan stappen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
30 juli of 6 augustusquote:
Gewoon thuisquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaan we dan stappen?
waar slapen![]()
Ja, okee.. met jou houden we rekening, want jij bent een heet geil moordmokkel..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ...... ik heb nu eenmaal kinderen waar ik rekening mee moet houden
We doen wel weekend dat jij ze niet hebt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ...... ik heb nu eenmaal kinderen waar ik rekening mee moet houden
Nee ik wijs niks afquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Appeltjesgroen is gewoon niet zo mijn ding....En jij wijst zwart af![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We doen wel weekend dat jij ze niet hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, okee.. met jou houden we rekening, want jij bent een heet geil moordmokkel..
maar om met IEDEREEEN rekening te houden.. dat werkt niet, op korte termijn!
yes, je kan de duplo in de doos laten danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik wijs niks af
Maar er zitten minderjarigen bij ...ow wacht Bart komt niet
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yes, je kan de duplo in de doos laten dan
Volgens mij nietquote:
Graseterquote:
Hmm, frappant.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
al lang niet meer, alhoewel misschien inmiddels alweer
hij post gewoon niet geloof ik
Ah.quote:
Op maandag is het wat minder gezelligquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
Ik kom sowieso niet als het op een zaterdag is.
Hij moet onsniet meer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
HALLON VOLK
gister voor het laatst, hij post alleen niet meer hier dus
Waarom niet Hansch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
Ik kom sowieso niet als het op een zaterdag is.
Ik heb van de zomer ook nog wat andere dingetjes op zaterdagen, en om nou voor alles vrij te vragen.quote:
Jaquote:
Dat zou kunnen jaquote:
Mezelf nog eens quoten dan maar:quote:
Ligt geheel of ik het druk heb met de komende gamebeurs, in augustus.quote:
We hebben nog geen datumquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mezelf nog eens quoten dan maar:
[..]
Ligt geheel of ik het druk heb met de komende gamebeurs, in augustus.
gamescomquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mezelf nog eens quoten dan maar:
[..]
Ligt geheel of ik het druk heb met de komende gamebeurs, in augustus.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:38 schreef JJH het volgende:
Vrijdagen net zo.
Ik ben er de 31ste gewoon lekker bij!
Ah tof, dan zit ik in de auto naar vakantiebestemming A.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook nog een keer naar de efteling met mijn ouders en rob, op een zaterdag. als de efteling tot 12 uur open is
Maar volgens mij was het 23-07 dat we gingen
1 oktoberquote:
Ik vind het primaquote:
Zit ik in de auto naar bestemming B! Ongeveer =)quote:
Is goed!quote:
Nee hoor, niet om mijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh wacht, rene moet natuurlijk ook party machen!
20 augustus doen dan maar?
Squote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee hoor, niet om mij
Ga toch niet mee
Not to rain on your parade, maar dat ben je toch ook?quote:
Gaan jullie niet meer?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat zou ons weekendje Londen zijn, dus vind ik siewosie een goede datum
Ik zag eind juli, begin augustus toch?quote:
Nu welquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee stappen met jou is veel leuker
Nope, we scharen liever met jouquote:
Die zag ik al eerder in mijn glazen bol!quote:
en?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zag ik al eerder in mijn glazen bol!
Slijpen is al begonnen!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Slijpen is al begonnen!
Dolle Mina's on tour '11!
Godver ik las bolle mina'squote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Slijpen is al begonnen!
Dolle Mina's on tour '11!
Ja wrijf het ons nog even inquote:
Als er een pinautomaat is wel!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef Kally het volgende:
Gaan jullie ook drillen dat we door moeten lopen?
Oke dan doe ik gympen aanquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoelde die bolle kat die nu naast me ligt
Ik kijk nog wel, ik hoor de datum vanzelf en dan tegen die tijd meld ik me wel (of niet).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet, gaan wij gezellig bieren
En rennen bij het stoplicht!quote:
30 juli, jeetje pinguin let eens opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel, ik hoor de datum vanzelf en dan tegen die tijd meld ik me wel (of niet).
Kardinaal?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik bedoelde die bolle kat die nu naast me ligt
Ik vergeet wel geld mee te nemen. Dat getier is met jullie wel fijn, moet wel op z'n Duits dan.quote:
We moeten weer in looppasquote:
MARTIN DER PINAUTOMATIC IST RECHTS, RAUS RAUS!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vergeet wel geld mee te nemen. Dat getier is met jullie wel fijn, moet wel op z'n Duits dan.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vergeet wel geld mee te nemen. Dat getier is met jullie wel fijn, moet wel op z'n Duits dan.
vooruitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gaan we ook op de grond liggen?
Kijk die arrogante kop weerquote:
Stuck up cats.quote:
ja geen idee van wie ze dat heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Kijk die arrogante kop weer
MINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik gok D_Kquote:
Oh, dat deed ik niet, mijn glazen bol vol alcohol was leeg.quote:
quote:
Ik snap hetquote:
In een karaokebar!quote:
He, doe jij Fles na in looppas?quote:
quote:
Jij doet Britney met Toxicquote:
Eigenlijk wel hea.quote:
Als het een open meet is mag dat wel jaquote:
it isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Als het een open meet is mag dat wel ja
Of gewoon zeggen dat het een open meet is en alle onbekende mensen naar de verkeerde bestemming sturen, een homosmtent ofzo!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen dat het een open meet is en alle onbekende mensen naar de verkeerde bestemming sturen, een homosmtent ofzo!
Ik ga naar bed. Ik slaap met open raam.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Kally het volgende:
[..]
PRECIES WAT IK TEGEN KALLY ZEI OP MSN!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen dat het een open meet is en alle onbekende mensen naar de verkeerde bestemming sturen, een homosmtent ofzo!
Trustequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga naar bed. Ik slaap met open raam.
Maar dan vinden ze patrique toch nog!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:05 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:
Ik lijk er wel opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pheno is stiekem de pratende knobbel op je schouder?
Uhhhquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:16 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen lievies
Ow en Siep ik kan 30-07 wel blijven slapen he
Geen zin om de BOB-bus te nemen
Rochelle omdat saai.... omdat XFA saaiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoi, wie heeft Xfactor nou gewonnen en waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
Dat dit kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Truste lieffiequote:
Dat eten zou me wel lukken, bakken iets minder.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
38 muffins down, 24 to go..
bakken dan dus hè, niet eten...
Dan heb je nog ff te gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:45 schreef motorbloempje het volgende:
ik zeg het te vaak!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg het te vaak!
En alle mailconversaties met mijn man beginnen met Omnomnom<insertonderwerp>![]()
Ohja, al getrouwd?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg het te vaak!
En alle mailconversaties met mijn man beginnen met Omnomnom<insertonderwerp>![]()
Ik kom hier ook minder als eerst.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
Maar hoe is het hier! Te lang niet geweest
Helemaal gemist johquote:
minder dan*quote:
Heul niet. Fuck draagdoeken!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bent bijna helemaal naar OUD?!
En dan in alulumumululumnumuim? En opbouwen als gitaar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:51 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben er uit wat ik met de grote cncfrees op school ga doen, ik ga denk ik een gitaar tekenen in cad deze zomer, en dan na de vakantie lekker uitfrezen![]()
maar, zoals helaas waarschijnlijk net als al mijn andere plannen onder voorbehoud wegens chaotisch brein![]()
nee, de cncfrees kan alleen hout aan geloof ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
En dan in alulumumululumnumuim? En opbouwen als gitaar?![]()
![]()
Of werkt dat niet zo?
ja, als er rellen zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:53 schreef borisz het volgende:
[..]
OUD is wel een mooi lurk forum zo af en toe.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, de cncfrees kan alleen hout aan geloof ik
zou wel kek zijn om em uit alu te frezen, er zijn wel aluminium electrische gitaren
Het is net een sektequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Die mis ik altijd.
Maar die draagdoekmama's zijn eng.
Dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, de cncfrees kan alleen hout aan geloof ik
zou wel kek zijn om em uit alu te frezen, er zijn wel aluminium electrische gitaren
Dit is mijn gitaar, mijn houten gitaar. De dames voor u hebben hem alvast verzwaard... *zing*quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel jammer.
Anders doe je hem gewoon van hout.
ik ga anders eens kijken wat voor faciliteiten de fablabs hebben, zijn open werkplaatsen waar je met de cncfrezen en 3d printers mag werkenquote:
Dat moet wel heul gaaf zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ga anders eens kijken wat voor faciliteiten de fablabs hebben, zijn open werkplaatsen waar je met de cncfrezen en 3d printers mag werken
Het derde helftal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een 7-tal, ik zeg het 6e team veteraren van 'Kan me niet ballen'.
hmmm, er zijn wat vraagtekens bij het frezen van aluminiumquote:
Tuurlijk joh.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmmm, er zijn wat vraagtekens bij het frezen van aluminium![]()
kan natuurlijk wel gewoon een mal frezen in mdf, en dan vervolgens aluminium gaan gieten in de achtertuin
660, je giet het op 700quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Tuurlijk joh.
Kan het hout dat wel aan, aluminium smelt toch bij 600 graden ofzo?
truste kerelquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Kapotttt na vandaag!!!! helemaal gebroken!!!
Of gewoon.... slapen. Joe.
QFT....je zei het ook een paar keer bij de Nijmegen BBQquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik zeg het te vaak!
Dan zat ik er niet ver naast.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
660, je giet het op 700
de houten mal gebruik je om van vormzand een mal te maken, dat hout druk je in het zand, haalt het weer weg, en giet het metaal in het zand
vormzand blijft aan zichzelf kleven, dus de mal blijft gewoon heel
etenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze van van het nijmegendraadje....die was vooral :eten...Couscous
Zwolletopic heeft eigenlijk nooit meets.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deze van van het nijmegendraadje....die was vooral :eten...Couscous
Trusten....op de mooie kale vloerquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef motorbloempje het volgende:
eten
bier
muffins bijna klaar, eindelijk slapen!
Die nijmegenkliek doet regelmatig iets...maja in een stad als nijmgen is het makkelijk kroegen...Die studenten zijn niet zo kieskeurigquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwolletopic heeft eigenlijk nooit meets.
Whehehehe...Mietjequote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
Ja hoor, bed staat nog!
Mr.Mo ligt er al anderhalf uur in!
Zwolle op zich ook wel, maar het topic is opzich ook vrij dood tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die nijmegenkliek doet regelmatig iets...maja in een stad als nijmgen is het makkelijk kroegen...Die studenten zijn niet zo kieskeurig
Die heeft gisteren iets verkeerds gegeten, halve nacht niet geslapen en vandaag ook een abo op het toiletquote:
Kom je toch gewoon in Nijmegen postenquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwolle op zich ook wel, maar het topic is opzich ook vrij dood tegenwoordig.
Mwoah....vooruit...ik ben niet zo moeilijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die heeft gisteren iets verkeerds gegeten, halve nacht niet geslapen en vandaag ook een abo op het toiletdie had z'n nachtrust wel verdiend...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit nu echt de hele tijd zo en wil het liefste morgen al beginnen aan die gitaar
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit nu echt de hele tijd zo en wil het liefste morgen al beginnen aan die gitaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |