Nergens voor nodigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
WE MOESTEN VORIG TOPIC NUMMER AANHOUDEN OMDAT WE AL EEN TOPIC MISTEN DIT DATTTT.
Oh. Omdat geen zin om een betere te verzinnen.quote:
Burning Manquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
Ik vraag me af welk festival nou echt geweldig is.
het cash festivalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
Glastonburyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
Je moet wel een klein beetje 'gek' zijn om daar heen te gaan hoor. Dat is tenminste mijn persoonlijke mening.quote:
Hangen op de hoek van de supermarkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
weet iemand waar ik heen kan gaan als ik wil spijbelen maar niet thuis wil zitten?
Waar je maar wilt natuurlijk. Dagje Amsterdam is altijd vermakelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
weet iemand waar ik heen kan gaan als ik wil spijbelen maar niet thuis wil zitten?
Het kekke is: Hij woont in Amsterdam!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar je maar wilt natuurlijk. Dagje Amsterdam is altijd vermakelijk.
Bij mij kun je een dagje komenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het kekke is: Hij woont in Amsterdam!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef sharr het volgende:
Er was zo'n man tijdens het wachten op het optreden van Coldplay die ineens riep (hij stond naast me) "JONGENS, HET IS CHRIS MARTIN!!!" (een man die naast hem stond, leek er best wel op). Iedereen keek zo'n beetje om.
Gek hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef sharr het volgende:
Huh je haar wordt stijl van een stijltang :S
Zo'n ding moet ik dan ook hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:25 schreef sharr het volgende:
Huh je haar wordt stijl van een stijltang :S
En nu nog een, ik heb dat wel eerder gehad, dan zeg je slaap lekker omdat het al laat wordt en dan blijken ze opeens uit te gaan ofzoquote:
Ook op de dinsdag?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:04 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
En nu nog een, ik heb dat wel eerder gehad, dan zeg je slaap lekker omdat het al laat wordt en dan blijken ze opeens uit te gaan ofzo
Dat weet ik niet meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook op de dinsdag?Alhoewel de dinsdag ook altijd wel leuk was
Zwarte gaten?quote:
quote:
je werkt op duracell batterijen? volgens mij word je het diepe in geduwdquote:
nee hoor we knuffelen gwnquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:14 schreef n8n het volgende:
[..]
je werkt op duracell batterijen? volgens mij word je het diepe in geduwd
waarom?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi en doei, als iemand me hier op fok zit moet diegene mij wegsturen.
je kunt mij toch niet helemaal alleen hier latenquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omdat ik aan mn verslagen moet werken.
bacardiquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik voel me nu een echte piraat, mijn ouders hebben allemaal flesje verschillende rum uit Cuba voor me meegenomen.
Ik denk dat ik die a.s. vrijdag mee ga nemen naar de stadsfeesten:
Scheelt me weer pilsjes kopen
Die stadsfeesten zijn trouwens 3 dagen
Hier staat een filmpje van de reactiequote:
Klinker, kan je geen bewegende versie van mijn avatar makenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bobo I made u sumtin :
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik zie niks..quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bobo I made u sumtin :
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Niet? D:quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie niks..
tevens: je moet aan je verslagen werken!
quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klinker, kan je geen bewegende versie van mijn avatar maken?
22, maar toch heb ik al zin in weekendquote:
door de pasta. op brood met kaasquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:55 schreef sharr het volgende:
Wat kun je met groene pesto doen?
Heb een pot open staan moet binnen vijf dagen op zijn
OMGOMGquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bobo I made u sumtin :
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooi ook dat je moeder daar rustig op de trap zit terwijl je vader druk bezig is met al die ballonnen leeg te prikkenquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hier staat een filmpje van de reactieFilmpje: De kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen #2
is goed, we moeten even met steven erbij. hij heeft ook headsetjequote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk...
Vinnie zeker?
Misschien vanavond
haha mijn moeder was de eindbeoordeling van de stage van mijn zusje aan het lezen, zegt hij "ga eens helpen doos ! "quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMGOMG![]()
[..]
Mooi ook dat je moeder daar rustig op de trap zit terwijl je vader druk bezig is met al die ballonnen leeg te prikkenSportieve reactie van je vader ook
Ben benieuwd naar de volgende actie.
Dat is lekker met carpaccioquote:Op woensdag 15 juni 2011 09:55 schreef sharr het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha mijn moeder was de eindbeoordeling van de stage van mijn zusje aan het lezen, zegt hij "ga eens helpen doos ! "__
goodneukendemorning to you tooquote:
Nee iets met in je land geblokkeerdquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je fokt op je telefoon zeker ?
Jij eet toch altijd tosti's?quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:55 schreef sharr het volgende:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha mijn moeder was de eindbeoordeling van de stage van mijn zusje aan het lezen, zegt hij "ga eens helpen doos ! "__
Nee niet zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ] SSB VIND JE DEZE NIET LEUK?
[..]
hee
Nee sorry, kan dat helemaal niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee niet zo
Ik wil er eentje dat ze met hun handen bewegen, een soort hakkende beweging ofzo
Dit is het origineel
[ afbeelding ]
Druk op de link in de quotes, dan moeten ze het doen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
ik zie nog steeds de plaatje van klinkertje niet..
deen?quote:
Balen!quote:
Heb je hem ook weer.quote:
Ik zei toch: Deen is voor de eckte eckte.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
deen?
wij hebben hier alleen een plus en een aldi
wrm die haat danquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Balen!
[..]
Heb je hem ook weer.
[..]
Ik zei toch: Deen is voor de eckte eckte.
Er was zo'n lijst gemaakt met de winkels met het meeste assortiment oid. En AH XL stond op één en Deen op twee, moet je nagaan dat Deen alleen in NH + Flevoland te vinden is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik doe altijd boodschappen bij de AH
ik rij tegenwoordig naar de jumbo. ik boycot de plus totdat ze kappen met die ontzettend irritante kutreclamesquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zei toch: Deen is voor de eckte eckte.
gwn gwnquote:
Jumbo, Plus, C1000quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rij tegenwoordig naar de jumbo. ik boycot de plus totdat ze kappen met die ontzettend irritante kutreclames
ik vin da egt nie gwn hoor :Squote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn gwn
[..]
Jumbo, Plus, C1000!
NEE HALLLOOOOO JUMBOquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rij tegenwoordig naar de jumbo. ik boycot de plus totdat ze kappen met die ontzettend irritante kutreclames
C1000 is goeie hoor.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn gwn
[..]
Jumbo, Plus, C1000!
haterquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gwn gwn
[..]
Jumbo, Plus, C1000!
o sry ;Squote:Op woensdag 15 juni 2011 10:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik vin da egt nie gwn hoor :S
quote:
alles beter dan: plus geeft meer: veel meerquote:
sow, gij woont zekker in de grote stadquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wij hebben AH, Plus, Aldi 2x, Lidl en de Super de boer is nu aan het verbouwen naar Jumbo
Ik hoef niet zo nodig een groot assortimentquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er was zo'n lijst gemaakt met de winkels met het meeste assortiment oid. En AH XL stond op één en Deen op twee, moet je nagaan dat Deen alleen in NH + Flevoland te vinden is.
Deen.
Dan kun je ook gelijk de C1000 boycotten..de SBS6 onder de supermarktenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow, gij woont zekker in de grote stad
Ja weet ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig een groot assortimentMaakt het alleen maar nog lastiger om iets te verzinnen voor het avondmaal
Maar ik vind de AH prettiger dan de meeste (eigenlijk alle
) andere supermarkten.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ga altijd naar de Aldi want ik spaar 1 en 2 centjes.
Volendams klinkt sowieso voor geen meter.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Monique Tol klinkt toch voor geen meter.
uberhaupt ben je de enige persoon hier volgens mijquote:
Ooh die supermarkt, die zit voornamelijk in Noord-Holland, alleen daarvan hebben we er al iets van 4 in Hoornquote:
Woon jij in Hoorn?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh die supermarkt, die zit voornamelijk in Noord-Holland, alleen daarvan hebben we er al iets van 4 in Hoorn
Nu moet je als boete een zomerse UI voor me maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:53 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon, ik mag fouten maken.
wada?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:00 schreef Zeroku het volgende:
Iemand hier verstand van TrueCrypt?
Laatst een Volume gemaakt, en nu staat hij niet meer bij mijn schijven.
nee sryquote:
best leuk gemaakt..quote:
Ja mattie ik ken meneer Deen persoonlijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Woon jij in Hoorn?Hoorn is de basis van Deen dit dat
[..]
Nu moet je als boete een zomerse UI voor me maken.
ik wou dat ik rechtop kon slapen als een paard..quote:
En terecht!quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Asociaal ben ik, gewoon een hamburger met vet veel ui gegeten hier op mijn werkfuck de rest ?
Ik ookquote:
Ik heb geen spanning, relaxe ik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:10 schreef HappyBob het volgende:
Bij examenkandidaten en in mijn gerimpelde balzak [ afbeelding ]
Weet je al zeker dat je geslaagd bent? Of maakt het je niet zoveel uit?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb geen spanning, relaxe ik.
zal ik hem kietelen?
Ik ben al toegelaten tot de Havo maar kheb wel gevoel dat ik examens matig heb gemaaktquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Weet je al zeker dat je geslaagd bent? Of maakt het je niet zoveel uit?
Beetje kietelen mag wel
Oké..nicequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ben al toegelaten tot de Havo maar kheb wel gevoel dat ik examens matig heb gemaakt
oke
proficiat ik wist geeneens dat je examens deedquote:
Ze keken naar schoolcijfers allemaal 7ens en 1 6je, examens moet je sowieso wel maken is 50% van je cijfer. Maar als je al toegelaten bent dan maak je je niet al teveel zorgen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..niceExamens had je dus sowieso al niet hoeven maken?
Vroeger moest je volgens mij gemiddeld een 8 staan ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ze keken naar schoolcijfers allemaal 7ens en 1 6je, examens moet je sowieso wel maken is 50% van je cijfer. Maar als je al toegelaten bent dan maak je je niet al teveel zorgen.
Begin van het jaar zeiden ze alle vakken gemiddeld een 7, en vlak voor het examen zeiden ze allen NL EN en Wiskundequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vroeger moest je volgens mij gemiddeld een 8 staan ofzo
Het percentage havisten is te laag daar?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Begin van het jaar zeiden ze alle vakken gemiddeld een 7, en vlak voor het examen zeiden ze allen NL EN en Wiskunde
Nee, gewoon normaal alleen hebben ze filosofie laten vallenin de havo want de weinig leerlingen die daar aan mee deden.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het percentage havisten is te laag daar?Maar ik herinner mij nu ook dat het van mavo 2 naar havo 3 was.
goh, ik ben van de basisschool naar het vwo gegaan..quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben direct van vmbo naar vwo gegaan(speciale regeling alles)
Toen ik de uitslag van mn vmbo examens kreeg was ik zenuwachtig, terwijl ik zelfs zou slagen als ik alleen maar enen zou halen
Heeft jouw basisschool zo hard gefaald? Of zat je alleen nog maar in de boeken na je basisschool?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:39 schreef dralion13 het volgende:
Ik ben direct van vmbo naar vwo gegaan(speciale regeling alles)
Toen ik de uitslag van mn vmbo examens kreeg was ik zenuwachtig, terwijl ik zelfs zou slagen als ik alleen maar enen zou halen
Dat eerstequote:Op woensdag 15 juni 2011 13:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heeft jouw basisschool zo hard gefaald? Of zat je alleen nog maar in de boeken na je basisschool?
Ik ook, toen ben ik teruggetrapt naar havo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goh, ik ben van de basisschool naar het vwo gegaan..
ik ben wel vrijwillig teruggetrapt van de uni naar het hbo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:57 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Ik ook, toen ben ik teruggetrapt naar havo.
Ze hebben het aan mij ook "gevraagd" maar een keus had ik niet echtquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel vrijwillig teruggetrapt van de uni naar het hbo.
ik had best op de uni kunnen blijven. in duitsland is het standaard dat je 8 jaar over je uni doet..quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:01 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
Ze hebben het aan mij ook "gevraagd" maar een keus had ik niet echt
Ik zie hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel mijn specialiteit ja
rot voor jequote:Op woensdag 15 juni 2011 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is wel mijn specialiteit ja
Valt mee, eerder rot voor de topics waar ik in post.quote:
ik denk eerlijk gezegt dat je UI er iets mee te maken heeft..quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Valt mee, eerder rot voor de topics waar ik in post.
Zou kunnen, alle kerels gaan gelijk fappen als ze Hansi zien en alle vrouwen gaan meteen soppen. Logisch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk eerlijk gezegt dat je UI er iets mee te maken heeft..
Bronquote:Britain's Got Talent helps Fast Car speed into chart
Tracy Chapman's Fast Car has entered the UK chart at four, 23 years after its initial release, thanks to the Britain's Got Talent effect
Wanneer? Hoe lang? Wat voor kamp?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan toch op vakantie naar polen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stond op de wachtlijst voor dat kamp, maar kan dus toch mee)
2 weken (begint op 16 juli) vogelen/vlinderen/zuipen alles in polenquote:
vroegah stond men op het station in de rij om in polen op kamp te gaan..quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:50 schreef dralion13 het volgende:
Ik kan toch op vakantie naar polen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
stond op de wachtlijst voor dat kamp, maar kan dus toch mee)
voor de limburgers beter jaquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:02 schreef dralion13 het volgende:
Toch een stuk beter dan het weekje zuid-limburg (en mogelijk paar dagen zeeland) wat mn backup plan was
Muizen vangen, dassen bekijken en vlinderen (helemaal in het zuiden van limburg)quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de limburgers beter ja
wat wilde je hier komen doen dan?
En is het een Nederlands kamp? Of internationaal? Internationaal kamp zou vet zijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
2 weken (begint op 16 juli) vogelen/vlinderen/zuipen alles in polen
Voor maar 420 euro ofzo
wtf?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Muizen vangen, dassen bekijken en vlinderen (helemaal in het zuiden van limburg)
Nederlands, met een natuurvereniging waar ik lid van benquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En is het een Nederlands kamp? Of internationaal? Internationaal kamp zou vet zijn [ afbeelding ]
Klopt, maar wij zouden dan 's nachts op pad gaan om ze in het bos te zoekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wtf?
dassen bekijken? die zie ik meestal dood op de weg liggen..
noem eens plaatsnamen, organisaties enzo..
Oké..dus wel met mensen die je al kent dan?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nederlands, met een natuurvereniging waar ik lid van ben
Hele jaar door kampen door heel Nederland, en in de zomervakantie ook een aantal bizar goedkope kampen naar het buitenland.
Waar kun je zomers beter naartoe gaan dan Zuid Limburg, het is er zonnig en het zit vol met zoogdieren en andere toffe dieren. In het prachtige glooiende landschap zullen wij oa muizen vangen, waarbij we hopen op de schattige hazelmuis en de stoere grote bosmuis. Ook gaan we op zoek naar vleermuizen, waarvan in Limburg veel leuke soorten voorkomen, en dassen. Maar er is meer te doen dan alleen maar zoogdieren, zo zitten de beken vol met beekforellen en andere vissen, zijn de poeltje gevuld met leuke Amfibieën zoals de geelbuikvuurpad en de kalkgraslandjes zijn een mekka voor veel (zeldzame) insecten- en plantensoorten. Voor ieder wat wils dus. Natuurlijk zal er ook tijd gemaakt worden voor de noodzakelijke terrasjes met limburgse vlaaien en nog meer gezelligheid. Dus twijfel niet en geef je snel op voor het leukste zomerkamp van 2011!quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:11 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, maar wij zouden dan 's nachts op pad gaan om ze in het bos te zoeken
Met JNM (dat kamp is in Epen)
Heb er al 1 voor je gevondenquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:18 schreef gianni61 het volgende:
zitten er ook vrouwen bij die vereniging?
zo ja: pics!
zie mijn editsquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:19 schreef dralion13 het volgende:
Ja hoor, zitten de nodige vrouwen bij die vereniging, maar ik post geen pics
(er zijn er een aantal voor iedereen zichtbaar, maar het grootste gedeelte niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Dat iedereen nog zou leven?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:20 schreef dralion13 het volgende:
Wow, had ik niet van je verwacht bloemp
Dat je naar de ic gingquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:21 schreef HappyBob het volgende:
Ook tieten aanwezig daar [ afbeelding ]zij daar links is wel do-able..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Oh. Dat moestquote:
Nope, vorig jaar zat ik in het lauwersmeergebied en op schierquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:23 schreef gianni61 het volgende:
kudt, ik zie dat jullie vorig jaar in gulpen waren. was jij daar ook bij dralion?
Grote plaatjes in een spoilerquote:
OMGquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob, 3 oktober komt Noah weer naar Paradiso...
Ik ookquote:
Ja he?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMGIk voel een date aankomen
Jij..Jan..ik..
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja he?gewoon doen ja ok ok ok omg ja ja ?
![]()
![]()
quote:Naast een toegangsticket heeft u voor dit evenement een geldig lidmaatschapticket nodig. Een maandlidmaatschap kost Eur 3,50, dit kunt u direct aanschaffen bij het bestellen van uw tickets. Aan het eind van het bestelproces kunt u het gewenste aantal lidmaatschaptickets selecteren.
Indien u op dit moment niet een lidmaatschap wenst aan te schaffen kunt u dit ook op een later moment bestellen. Zoek hiervoor binnen deze site op 'lidm' en selecteer het betreffende podium en vervolgens de datum van het evenement waarvoor u een toegangsticket heeft gekocht.
Zowel de toegangstickets als de lidmaatschaptickets zijn te verkrijgen als zelf uit te printen Ticketfast e-tickets.
De servicekosten zijn aanmerkelijk lager dan die bij de per post verzonden hard-copy tickets.
Daar moet je dan wel een erg goede rede voor hebbenquote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel een erg goede rede voor hebben
Ik hoorde gister van m'n pa dat we van 6 t/m 10 juli naar Frankrijk gaan. Ik ga de Alpe d'Huez beklimmen op de fietsquote:
Iemand ging daar toch dood?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:42 schreef Haarklip het volgende:
[..]
[..]
Ik hoorde gister van m'n pa dat we van 6 t/m 10 juli naar Frankrijk gaan. Ik ga de Alpe d'Huez beklimmen op de fiets
Is dit een subtiele doodsverwensing?quote:
Nee joh, ik ben niet net zo naar als Bloempje.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Is dit een subtiele doodsverwensing?
Stik.quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet net zo naar als Bloempje.
Okéquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is altijd zoKun je ook aan de deur kopen ofzeau.
Zo komt het wel overquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:43 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Is dit een subtiele doodsverwensing?
Als je maar van m'n lapobot afblijft, dat ding koste een godsvermogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |