abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 22:07:39 #276
5428 crew  miss_sly
pi_98312061
Dat herken ik heel erg van je lief! Volwassenen lopen zo vaak 'nee' te roepen en te corrigeren en van een heleboel dingen vraag ik me dan af of het nou werkelijk zo erg is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98312070
Ik geloof ook dat ik niet moeilijk zou gaan doen over hippe merken wllen dragen en mee willen gaan met de mode. Maar krijgen op het moment dat ze erom vragen gaat geloof ik wel tegen mijn principes in. :P
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:08:05 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98312085
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Moeilijk Bar. Ik heb eigenlijk geen tips. R is ook niet zo'n makkelijke avondeter, Ik lees ook altijd zoekend naar tips. :*
een moeilijke eter is roy niet hoor, als wij geven eet hij braaf, okay wel eens blazen met eten in zijn mond, maar met die waarschuwingen en wegzetten. Eet hij daarna weer braaf.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98312097
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik geloof ook dat ik niet moeilijk zou gaan doen over hippe merken wllen dragen en mee willen gaan met de mode. Maar krijgen op het moment dat ze erom vragen gaat geloof ik wel tegen mijn principes in. :P
Haha, nou ja, ik formuleerde het niet zo handig. Het ging om dat eerste. Jeugdtrauma's, hè?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98312110
Same here, Groof!
pi_98312146
Oh gelukkig Bar. Fijn dat hij wel goed eet. :Y
pi_98312175
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Haha, nou ja, ik formuleerde het niet zo handig. Het ging om dat eerste. Jeugdtrauma's, hè?
:D
pi_98312196
Ik geef totaal niet om merken dus ook voor mijn kinderen niet... H&M is (bijna) net zo leuk als Mexx of Tommy...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98312262
Nee, ik ook niet Vicky. Maar als mijn kinderen er op een gegeven moment wel om geven zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben. Al gaan we dan natuurlijk wel kleedgeld invoeren hè. Het geld groeit me helaas niet op de rug.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 22:10:58 #285
5428 crew  miss_sly
pi_98312269
Over merken zien we nog wel. Het heeft niet mijn voorkeur, maar ik zal het ook niet kost wat kost tegenhouden ofzo. Mits we het kunnen betalen, natuurlijk. Ze moet geen Armani willen dragen, want dat wordt vrijwel onmogelijk, denk ik :P Een leuke mix tussen merken en H&M ofzo zou ik het leukste vinden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98312306
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, ik ook niet Vicky. Maar als mijn kinderen er op een gegeven moment wel om geven zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben. Al gaan we dan natuurlijk wel kleedgeld invoeren hè. Het geld groeit me helaas niet op de rug.
als ze persee in merkspul willen lopen als ze groter zijn nemen ze maar een krantenwijkje ofzo.. Moest ik vroeger ook :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98312329
Hier vind ik qua eten ook alles oke zolang het niet in haren, op tafel, op de grond gesmeten of gesmeerd wordt. Nu heb ik gelukkig tot nu toe een heel makkelijke eter en haar bord gaat bijna altijd helemaal leeg, ondanks dat ze op het KDV om 12 uur al warm eet en om half 5 ook nog brood krijgt daar.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:13:37 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98312393
Ik riep zo altijd alleen nee tegen roy als hij iets niet mocht, zo ook een keer bij de fysio, zegt zei tegen me geef ook gelijk aan waarom roy dat niet mag, dan begrijpt roy het waarom niet beter. En zo doe ik dat tegenwoordig ook benoemen waarom hij iets niet mag, en merk steeds meer verschil.
pi_98312482
Bar, dat probeer ik inderdaad ook. Op dreumeshoogte uitleggen waarom iets niet mag.
pi_98312507
Zo Nikki, dat klinkt goed!

Ik moet altijd wel een beetje lachen als Hannah ineens weer haar bordje eten er weer bij haalt terwijl ze al aan de yoghurt bezig is en dan gewoon lekker stukjes vis of aardappel gaat eten tussen de happen yoghurt door. Of ze doopt stukjes kipfilet even in de yoghurt en eet ze dan op.
Ach ja, wie heeft ooit gezegd dat je toetjes en avondeten niet kan mixen :')
pi_98312545
oh heel herkenbaar Octo! Tess pakte van de week na het toetje nog een paar pastatjes en doopte die ook in haar yoghurt :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_98312580
Héél herkenbaar. :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98312605
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:16 schreef Vicky het volgende:
oh heel herkenbaar Octo! Tess pakte van de week na het toetje nog een paar pastatjes en doopte die ook in haar yoghurt :D
Haha, en dat ze dan denkt dat de mayo op mijn bord ook yoghurt is. Dan krijg je een heel zuur bekkie te zien :D
pi_98312655
Hé dat gebeurt hier ook. Eerst het toetje opeten en vervolgens nog even een paar stukjes aardappel of vlees naar binnen werken. Als zij op die manier wil eten vind ik het prima. Ik eet ook niet per se altijd eerst m'n groenten en dan vlees, zij dus ook niet. :) Ik zal haar ook nooit straffen met het niet krijgen van een toetje, eten als straf/beloning gebruiken ben ik echt een fel tegenstander van.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:22:57 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98312790
Hihi ik zou willen als roy eens zo zou gaan spelen met zijn eten.
wat roy wel weer doet is zijn eten uit z'n mond halen aflikken en terug in zijn mond stoppen.
pi_98312816
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hé dat gebeurt hier ook. Eerst het toetje opeten en vervolgens nog even een paar stukjes aardappel of vlees naar binnen werken. Als zij op die manier wil eten vind ik het prima. Ik eet ook niet per se altijd eerst m'n groenten en dan vlees, zij dus ook niet. :) Ik zal haar ook nooit straffen met het niet krijgen van een toetje, eten als straf/beloning gebruiken ben ik echt een fel tegenstander van.
Dat laatste heb ik aangepast in mijn regime :P door wat ik er hier over lees ^O^ . Bij S heb ik dat wel gedaan, toetje als beloning en het werkte als een tierelier. Maar toch heb ik besloten het bij R niet te gaan doen.
pi_98312879
S kon trouwens een half uur na het eten en dus ook na het toetje ineens dat ene boontje dat ze van mij nog moest eten uit haar wang tevoorschijn toveren. :o O+

Zou dat nou lekker geweest zijn? Een toetje eten met een boontje in je wang?
pi_98312913
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik aangepast in mijn regime :P door wat ik er hier over lees ^O^ . Bij S heb ik dat wel gedaan, toetje als beloning en het werkte als een tierelier. Maar toch heb ik besloten het bij R niet te gaan doen.
Bij S deed ik dat niet als dreumes al trouwens.
pi_98312938
Ahh wat schattig. O+
Dat hij het zo lang heeft bewaard zeg!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:26:10 #300
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98312946
Probeer het eens uit zou ik zeggen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: