een moeilijke eter is roy niet hoor, als wij geven eet hij braaf, okay wel eens blazen met eten in zijn mond, maar met die waarschuwingen en wegzetten. Eet hij daarna weer braaf.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Moeilijk Bar. Ik heb eigenlijk geen tips. R is ook niet zo'n makkelijke avondeter, Ik lees ook altijd zoekend naar tips.
Haha, nou ja, ik formuleerde het niet zo handig. Het ging om dat eerste. Jeugdtrauma's, hè?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik geloof ook dat ik niet moeilijk zou gaan doen over hippe merken wllen dragen en mee willen gaan met de mode. Maar krijgen op het moment dat ze erom vragen gaat geloof ik wel tegen mijn principes in.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, nou ja, ik formuleerde het niet zo handig. Het ging om dat eerste. Jeugdtrauma's, hè?
als ze persee in merkspul willen lopen als ze groter zijn nemen ze maar een krantenwijkje ofzo.. Moest ik vroeger ookquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:10 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Nee, ik ook niet Vicky. Maar als mijn kinderen er op een gegeven moment wel om geven zou ik daar niet zo'n probleem mee hebben. Al gaan we dan natuurlijk wel kleedgeld invoeren hè. Het geld groeit me helaas niet op de rug.
Haha, en dat ze dan denkt dat de mayo op mijn bord ook yoghurt is. Dan krijg je een heel zuur bekkie te zienquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:16 schreef Vicky het volgende:
oh heel herkenbaar Octo! Tess pakte van de week na het toetje nog een paar pastatjes en doopte die ook in haar yoghurt
Dat laatste heb ik aangepast in mijn regimequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:19 schreef _NIKKI_ het volgende:
Hé dat gebeurt hier ook. Eerst het toetje opeten en vervolgens nog even een paar stukjes aardappel of vlees naar binnen werken. Als zij op die manier wil eten vind ik het prima. Ik eet ook niet per se altijd eerst m'n groenten en dan vlees, zij dus ook niet.Ik zal haar ook nooit straffen met het niet krijgen van een toetje, eten als straf/beloning gebruiken ben ik echt een fel tegenstander van.
Bij S deed ik dat niet als dreumes al trouwens.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:23 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik aangepast in mijn regimedoor wat ik er hier over lees
. Bij S heb ik dat wel gedaan, toetje als beloning en het werkte als een tierelier. Maar toch heb ik besloten het bij R niet te gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |