abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98311359
De ene keer eet Tess echt heel netjes met vork of lepel en de andere keer is het opscheppen en dan wegschieten of rotzooien en dan gaat het bord weg.
toetje "moet" ze in eerste instantie wel met haar lepel eten maar als het bijna op is mag ze wel met haar vingertjes de rest eruit vissen :D maar zodra er gerotzooid wordt haal ik het meteen weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98311378
Ik had gehoopt dat jij een grotere nitpicker was dan ik ben, Groofsken. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98311400
Is met de handen eten 'vervallen in fases' dan? Ik verval regelmatig in fases. Ik houd er enorm van om met de handen te eten. Ik leef op mijn oerdriften. Oké, sommige dan.
pi_98311450
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had gehoopt dat jij een grotere nitpicker was dan ik ben, Groofsken. :+
Ik ben helemaal niet netjes. Heb je mijn foto's op facebook nooit goed bekeken? Behalve dat ik graag met mijn handen eet, ga ik ook altjd graag met zwarte voeten naar bed :7 . (Ik loop in en om huis altijd op blote voeten.)
pi_98311455
dan verval ik ook regelmatig in die fase Groofs :D Ik vind het heerlijk om af en toe met mijn vingers te eten :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_98311466
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Is met d handen eten 'vervallen in fases' dan? Ik verval regelmatig in fases. Ik houd er enorm van om met de handen te eten. Ik leef op mijn oerdriften. Oké, sommige dan.
Nou, daarmee doe ik er niet helemaal recht aan, denk ik. Ik heb het vermoeden dat hij weer vaker met zijn handen is gaan eten omdat hij kritischer is geworden op zijn eten. Met zijn handen kan hij natuurlijk veel beter beoordelen of het iets is wat hij in zijn mond wil stoppen. Ook begrijpt hij al een tijdje het begrip 'heet' en voelt hij of het eten te heet is om in zijn mond te stoppen. Reuzeknap dus, eigenlijk. 8-)
pi_98311503
Haha. ^O^
pi_98311518
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet netjes. Heb je mijn foto's op facebook nooit goed bekeken? Behalve dat ik graag met mijn handen eet, ga ik ook altjd graag met zwarte voeten naar bed :7 . (Ik loop in en om huis altijd op blote voeten.)
O+
  vrijdag 17 juni 2011 @ 21:58:10 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98311528
Roy kan alleen zijn brood zelf eten, maar dan ook nog maar stukje voor neerleggen, anders gooit hij alles op de grond, geef 3 waarschuwingen blijft roy het gooien doen. Zet ik het weg. Avondeten is eigenlijk altijd gooi en verspuugwedstrijd. Dus geven nog braaf, maar ook weer via de 3 waarschuwingen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98311621
Vervelend is dat, Bar. Ik vind zelf gerommel met eten niet zo erg, als het maar niet op de grond, tegen de muur of in zijn haar belandt.

Heb je zoiets eigenlijk ook al eens met het avondeten geprobeerd, minder in één keer aanbieden?
pi_98311652
Lente kon al vrij vroeg met een vork eten en dat doet ze nu nog. Heeft er vooral mee te maken dat wij dat ook doen. Ze lijkt nogal gevoelig te zijn voor 'hoe het hoort', zeg maar.

Met dr handen eten mag best, en vies worden ook. Maar ik wil niet dat ze met dr eten speelt, dat kunnen zowel Nils als ik niet zo goed hebben. Ze mag bijv niet dr yoghurt over de tafel uitsmeren.
pi_98311668
Moeilijk Bar. Ik heb eigenlijk geen tips. R is ook niet zo'n makkelijke avondeter, Ik lees ook altijd zoekend naar tips. :*
pi_98311669
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Vervelend is dat, Bar. Ik vind zelf gerommel met eten niet zo erg, als het maar niet op de grond, tegen de muur of in zijn haar belandt.

Heb je zoiets eigenlijk ook al eens met het avondeten geprobeerd, minder in één keer aanbieden?
dat maakt hier ook vaak een groot verschil. Leg ik Tess' bord vol dan gaat ze kloten, doe ik de helft erop dan eet ze 9 van de 10 keer bijna alles op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_98311739
Hannah vindt een vork helemaal geweldig. Maar ja, alles wat op de vork terecht komt wordt er dan OF weer vanaf geplukt en dan in de mond gestopt OF de vork wordt net nog even omgekieperd vlak voor de mond 8)7
Soep is dan ook niet het gerecht voor haar.
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 22:01:57 #265
5428 crew  miss_sly
pi_98311745
Senna kan heel goed met mes en vork eten. soms wil ze liever met de lepel of met de handen. Van ons mag alles, zolang het functioneel is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 22:02:28 #266
5428 crew  miss_sly
pi_98311779
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef octopussy het volgende:
Hannah vindt een vork helemaal geweldig. Maar ja, alles wat op de vork terecht komt wordt er dan OF weer vanaf geplukt en dan in de mond gestopt OF de vork wordt net nog even omgekieperd vlak voor de mond 8)7
Soep is dan ook niet het gerecht voor haar.
Heb je soep al met een lepel geprobeerd :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98311783
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
Met dr handen eten mag best, en vies worden ook. Maar ik wil niet dat ze met dr eten speelt, dat kunnen zowel Nils als ik niet zo goed hebben. Ze mag bijv niet dr yoghurt over de tafel uitsmeren.
Grappig, wij vinden het juist prima als hij met zijn eten speelt, al is het meestal wel een teken dat hij gewoon klaar is. Mijn lief met name heeft er een soort principekwestie van gemaakt. Hij is allergisch voor de uitspraak 'niet spelen met je eten!'. Zo is een andere principekwestie van hem dat Ivan gewoon retedure sneakers van een of ander hip merk krijgt als hij erom vraagt.

Tja, mijn lief heeft iets andere principes dan ik. Maar ach, we vullen elkaaar aan, zal ik maar zeggen. :+
pi_98311833
quote:
12s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb je soep al met een lepel geprobeerd :+
Nee :? Hork Hork Hork, soep eet je met een...?
pi_98311835
Ivan wordt gewoon een hippe, stoere vent die speelt met eten. O+
pi_98311869
Ik heb eigenlijk met dat soort dingen niet zo bewust principes.
pi_98311892
Katten spelen ook met hun prooi voordat ze het oppeuzelen :P
  vrijdag 17 juni 2011 @ 22:04:29 #272
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98311896
Tja als we hier een bord aanbieden dan ligt dat als eerste op de grond, waarna het gelijk huilen bij roy word. Minder aanbieden ligt wat lastig op die manier,
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98311932
Oja, Hannah eet het beste als we haar GEEN aandacht geven :D

[edit]tijdens het eten dan[/edit]
pi_98311964
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb eigenlijk met dat soort dingen niet zo bewust principes.
Ik vroeg net aan hem waar het vandaan kwam. Hij heeft er iets op tegen als volwassenen kinderen dingen verbieden die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn. Lief vind ik het om dat te horen. O+

Overigens hadden we pas een meningsverschil over een manier waarop hij Ivan corrigeert. Hij knipt vaak met zijn vingers of klapt in zijn handen. Ik vind dat irritant, want Ivan is geen hond. Lees ik potverdorie dat in je handen klappen volgens mijn favoriete kinderarts een methode is om "yellow light behaviors" een halt toe te roepen. :o
pi_98311977
Wat Miss zegt, zolang het maar functioneel is, herken ik wel geloof ik. R peutert altijd de vulling uit zijn toscaanse vegaburger. Dat vind ik best. Maar als hij met zijn lepel en yoghurt rondjes gaat verven (of meppen) op tafel krijgt hij echt wel een 'waarschuwing'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')