Ik ben helemaal niet netjes. Heb je mijn foto's op facebook nooit goed bekeken? Behalve dat ik graag met mijn handen eet, ga ik ook altjd graag met zwarte voeten naar bedquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had gehoopt dat jij een grotere nitpicker was dan ik ben, Groofsken.
Nou, daarmee doe ik er niet helemaal recht aan, denk ik. Ik heb het vermoeden dat hij weer vaker met zijn handen is gaan eten omdat hij kritischer is geworden op zijn eten. Met zijn handen kan hij natuurlijk veel beter beoordelen of het iets is wat hij in zijn mond wil stoppen. Ook begrijpt hij al een tijdje het begrip 'heet' en voelt hij of het eten te heet is om in zijn mond te stoppen. Reuzeknap dus, eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:55 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Is met d handen eten 'vervallen in fases' dan? Ik verval regelmatig in fases. Ik houd er enorm van om met de handen te eten. Ik leef op mijn oerdriften. Oké, sommige dan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:56 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet netjes. Heb je mijn foto's op facebook nooit goed bekeken? Behalve dat ik graag met mijn handen eet, ga ik ook altjd graag met zwarte voeten naar bed. (Ik loop in en om huis altijd op blote voeten.)
dat maakt hier ook vaak een groot verschil. Leg ik Tess' bord vol dan gaat ze kloten, doe ik de helft erop dan eet ze 9 van de 10 keer bijna alles opquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Vervelend is dat, Bar. Ik vind zelf gerommel met eten niet zo erg, als het maar niet op de grond, tegen de muur of in zijn haar belandt.
Heb je zoiets eigenlijk ook al eens met het avondeten geprobeerd, minder in één keer aanbieden?
Heb je soep al met een lepel geprobeerdquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:01 schreef octopussy het volgende:
Hannah vindt een vork helemaal geweldig. Maar ja, alles wat op de vork terecht komt wordt er dan OF weer vanaf geplukt en dan in de mond gestopt OF de vork wordt net nog even omgekieperd vlak voor de mond![]()
Soep is dan ook niet het gerecht voor haar.
Grappig, wij vinden het juist prima als hij met zijn eten speelt, al is het meestal wel een teken dat hij gewoon klaar is. Mijn lief met name heeft er een soort principekwestie van gemaakt. Hij is allergisch voor de uitspraak 'niet spelen met je eten!'. Zo is een andere principekwestie van hem dat Ivan gewoon retedure sneakers van een of ander hip merk krijgt als hij erom vraagt.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:00 schreef Ssserpente het volgende:
Met dr handen eten mag best, en vies worden ook. Maar ik wil niet dat ze met dr eten speelt, dat kunnen zowel Nils als ik niet zo goed hebben. Ze mag bijv niet dr yoghurt over de tafel uitsmeren.
Neequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je soep al met een lepel geprobeerd
Ik vroeg net aan hem waar het vandaan kwam. Hij heeft er iets op tegen als volwassenen kinderen dingen verbieden die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn. Lief vind ik het om dat te horen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:04 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb eigenlijk met dat soort dingen niet zo bewust principes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |