quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Monopolie bestaat wel.
Het is zelfs een vrij leuk bordspel.
POL is dan ook geen vrije markt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij is dit topic toch echt de monopolist op slowchats in POL.
Duurt altijd net een tikkie te lang.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef GSbrder het volgende:
Monopolie bestaat wel.
Het is zelfs een vrij leuk bordspel.
Hoezo in FB kan je toch ook slowchatten? Dat is zelfs heel gebruikelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef dotCommunism het volgende:
Volgens mij is dit topic toch echt de monopolist op slowchats in POL.
Ja na 5-10 beurten is het wel duidelijk wie er heeft gewonnen maar moet je er nog 40 spelen...quote:
Dan begint het pasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja na 5-10 beurten is het wel duidelijk wie er heeft gewonnen maar moet je er nog 40 spelen...
Het spijt mij dat ik zo'n vooruitziende blik heb. Dat is inherent aan het hebben van een visiequote:
Doe ik meestal ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:34 schreef Cerbie het volgende:
Spotnet, spotify? Gewoon handmatig opzoeken op binsearch.
ik gebruik daarvoor altijd nzbindex.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:34 schreef Cerbie het volgende:
Spotnet, spotify? Gewoon handmatig opzoeken op binsearch.
Owja anime over IRC-bots. Good ol' timesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Doe ik meestal ook![]()
Nog steeds is IRC voor anime natuurlijk voor de echte l33tz0rz
Vanaf hiet begint het.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:37 schreef Zeeland het volgende:
[ afbeelding ]Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen wordt welkom geheten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |