neehowrquote:
Ik ken nog wel iemand met zo'n flitsende start...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef Vicky het volgende:
Wow... BarbieQ is pas net hier en nu al een naamtopic....
Wellus! ik heb eten bestellen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de enige ben die dat in beeld heeft staan?
Hier nog 1...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de enige ben die dat in beeld heeft staan?
Gekke is dat het me om die beweging in de buik gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet er 5wk na de bevalling nog niet aandenken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door amaranta op 14-06-2011 20:20:16 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef amaranta het volgende:
Voor wie het interessant vindt.... vanaf vandaag is Nederland een NF1patiënt rijker![]()
Ik wist het natuurlijk al wel een beetje, maar ja, nu is het dus bevestigd door de klinisch geneticus (ofzoiets).huh, heb jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Ja, blijft lastig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef mefke79 het volgende:
pff amaranta, ik heb het even gelezen, heftig hoor. En lastig, die afweging voor de kinderen..
Wat heftig zegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vandaag te horen gekregen.
Nuchter. Ik weet al een jaar dat het vermoeden er is. Vandaag is het alleen bevestigd door die vrouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En hoe voel jij je er zelf onder?
Mja. Wat het dus is. Stel je zou het op een schaal van 1 tot 10 kunnen meten, de hoeveelheid waarin je het zelf hebt, zegt niet over de hoeveelheid waarin je kinderen het hebben. Ikdenk dat ik maar een lichte vorm heb namelijk. En of de kinderen het hebben is 50%.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat heftig zegEn wat een enorme waslijst van symptomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet. Een vriendin van mij heeft pas kanker gehad, (ook erfelijke vorm) en het eerste wat ze vroeg was of ik het de kinderen zou vertellen. En of ik ze wel wil 'opzadelen' met de wetenschap dat ze een ziekte hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:27 schreef snoopy het volgende:
Het lijkt me voor de kinderen heel belangrijk om er zo vroeg mogelijk bij te zijn. Waarom wachten? Ik zou denk ik hetzelfde doen als jij. Zie de toegevoegde waarde niet om te wachten tot ze 18 zijn.
Achja, ik mag nu elk jaar of misschien zelfs vaker lekker chillen in de MRI buis, wel fijn idee, dat ik gewoon goed in de gaten word gehouden. Dus dat is in ieder geval een voordeelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Pff, ik weet ook niet goed wat te zeggen. Je bent er heel nuchter onder inderdaad. Maar het is toch niet niks.
Gewoon een dikke!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja, ik mag nu elk jaar of misschien zelfs vaker lekker chillen in de MRI buis, wel fijn idee, dat ik gewoon goed in de gaten word gehouden. Dus dat is in ieder geval een voordeel
En als ik iets niet snap dan zeg ik gewoon... ja dat komt door mijn recklinghausen...weetje...
Die buik mis ik ook niet. Zat alleen in de weg. Maar ik heb zo'n geweldig kindquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef mefke79 het volgende:
ik zit mobiel en zie geen reclame.
Tally ik mis nu, net geen week na de bevalling, die buik echt niet. Sterker nog, ben in de wolken met mijn eigeste spijkerbroek die ik gewoon al aan kan.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig amaranta, de bevestiging dat het écht echt is lijkt me toch wel even slikken. en idd, wat te doen met en voor je kinderen...
even iets hééél genants delen.
nee, ik moet nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef livelink het volgende:
Lady-wrb, heb jij inmiddels al uitslag gehad van de waterecho?
Meen je dit nou echt serieus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:51 schreef bitterend het volgende:
jeetje wat een weer zeg...vraag me af of het nog zomer wordt dit jaar
Erm ik zeur niet. Maar hier is het al 2 weken achter elkaar vies weer...ik vind afwisseling regen en zon heerlijk. Paar dagen warm en 1 of 2 dagen regen. maar tot Dinsdag wordt het hier niet droog en wij moeten zoveel doen nog in de tuin...vind het gewoon beetje bahquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Meen je dit nou echt serieus?
We hebben een wereld-lente gehad, verschrikkelijke droogte-periodes en dan na 1 dag, of beter 1 halve ochtend, regen al gaan zeuren over de zomer?![]()
Wil je het echt wetenquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:20 schreef bitterend het volgende:
[..]
Erm ik zeur niet. Maar hier is het al 2 weken achter elkaar vies weer...ik vind afwisseling regen en zon heerlijk. Paar dagen warm en 1 of 2 dagen regen. maar tot Dinsdag wordt het hier niet droog en wij moeten zoveel doen nog in de tuin...vind het gewoon beetje bah
het regent toch geen 2 weken??quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:43 schreef bitterend het volgende:
Humm is zomer voor jullie alleen juli/augustus?
maar goed een paar dagen is lekker...2 weken niet
het zuidhollandsequote:Op donderdag 16 juni 2011 09:46 schreef bitterend het volgende:
Hier regent het bijna continu 2 weken....weet niet waar jullie wonen?
we zijn begonnen 3 weken geleden met het konijnenhok buiten bouwen maar het lukt niet om het af te krijgen zo...
Gister had Amber sponsorloop op school, die hebben wat miezer gehad. Ik was een paar kilometer verder in Den Haag en daar heeft het gehoosd/tquote:Op donderdag 16 juni 2011 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
Als dat idd zo is dan kan ik het me voorstellen.
Bij de meeste mensen is het vandaag pas de eerste echte flinke regendag. Vandaar.
Ik vraag me dan eig. wel af waar jij woont.![]()
nee hoor, de zomer begint voor iedereen op 21 juni en eindigt weer op 21 september. Dan dus herfst tot 21 december. Dán begint de winter pas. en zo weer 3 maanden verder.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:43 schreef bitterend het volgende:
Humm is zomer voor jullie alleen juli/augustus?
maar goed een paar dagen is lekker...2 weken niet
ik woon ook in noord-holland maar gister heb ik alleen 's middags regen gehad en later in de middag zon en de dag ervoor heerlijk warm weer. en van het weekend zaterdag regen en zondag weer droog.quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:50 schreef bitterend het volgende:
Het schijnt idd dat het mooi weer in ZH was! vorige week vertelde mijn schoonmoeder dat ze lekker in de tuin zat...ik zei nou hier regent het hoordus ik snap wel dat jullie regen nu wel lekker vinden! misschien kunnen wij een droge middag krijgen zodat die destructieve beesten van ons naar buiten kunnen verhuizen
![]()
Ik woon in NH
quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee hoor, de zomer begint voor iedereen op 21 juni en eindigt weer op 21 september.
Ik zal wat van hier naar jou sturen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:52 schreef PM-girl het volgende:
Ja zeg, al die regenverhalenHier heeft het twee keer een halve minuut hard geregend en nu is het droog.
Ik wil ook regen voor de tuin!
En vooral dat diegene t vergelijkt met plassen midden in een caféquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:17 schreef bitterend het volgende:
hebben jullie dit gelezen?
http://www.telegraaf.nl/v(...)eding___.html?p=18,3
Iemand heeft een commentaar gegeven: "Als ik zit te eten / drinken heb ik totaal geen behoefte om geconfronteerd te worden met een borst van formaat uier en een tepel van UFO formaat........Dus graag lekker prive doen die borstvoeding"
![]()
![]()
![]()
Die reactiesquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:17 schreef bitterend het volgende:
hebben jullie dit gelezen?
http://www.telegraaf.nl/v(...)eding___.html?p=18,3
Iemand heeft een commentaar gegeven: "Als ik zit te eten / drinken heb ik totaal geen behoefte om geconfronteerd te worden met een borst van formaat uier en een tepel van UFO formaat........Dus graag lekker prive doen die borstvoeding"
![]()
![]()
![]()
Ja klopte!! Heeft ruim een half uur geregend en nu is het heerlijk buiten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:23 schreef trui het volgende:
als ik buienradar bekijk gaat je wens nog wel in vervulling zometeen.
Jammer dat ze die hormonen niet kunnen nabootsen..dát zou pas een uitvinding zijnquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:56 schreef bitterend het volgende:
weer iets maf.....
http://www.nu.nl/wetensch(...)gerschap-mannen.html
Mijn juf duits op de middelbare school die legde altijd haar volle boezem op tafelquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:36 schreef trui het volgende:
haha op tafel gooien!lijkt me wel leuk om te kunnen! (nou ja, 1 dagje dan).
Yes!! go you!quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:07 schreef Diaan73 het volgende:
Weten jullie nog van die leuke functie? Waar ik eigenlijk te laat voor was om te solliciteren? En waar ik wat vragen naartoe heb gestuurd en mn cv? A.s. woensdag mag ik op gesprek komen.Ik zit hier echt: WTF!! Ik had eigenlijk geen uitnodiging meer verwacht! Ik had ook helemaal geen brief mee/nagestuurd.
aanhanger huren voor een paar uurtjes?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Nice diaan! Dalijk heb je gewoon mazzel! Spannend hoor!
Zeg eh, nu heb ik een boxspring gezien een straat verderop. Ik weet alleen niet hoe ik dat ding hier moet krijgen maar ik vertik het om 200 euro leveringskosten te betalen... Iemand enig idee of dat zo in een auto mee kan in delen?
Zou je misschien het beste bij die zaak kunnen vragen... maar 200 euro leveringskosten? Wat belachelijk...quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Zeg eh, nu heb ik een boxspring gezien een straat verderop. Ik weet alleen niet hoe ik dat ding hier moet krijgen maar ik vertik het om 200 euro leveringskosten te betalen... Iemand enig idee of dat zo in een auto mee kan in delen?
+1quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Is het bij een winkel? Stap naar binnen en zeg dat je interesse hebt, een straat verderop woont en dat je alleen tot aanschaf overgaat als het inclusief levering is.
Vaak gaat dat niet, omdat er weer een ander bedrijf komt voor de bezorgingen, maar tis altijd te proberen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:22 schreef Spuuglokje het volgende:
Is het bij een winkel? Stap naar binnen en zeg dat je interesse hebt, een straat verderop woont en dat je alleen tot aanschaf overgaat als het inclusief levering is.
2 flinke sterke maatjes vragen en het naar huis tillen?quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:16 schreef RockabeIIa het volgende:
ligt aan de auto. in onze auto past het makkelijk, maar ja; wij rijden dan ook standaard voor gek met de meest lelijke auto ooit: een multiplaquote:Op donderdag 16 juni 2011 16:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja aanhanger had ik zelf natuurlijk al bedacht maar niemand in mijn omgeving heeft een trekhaak. Daarom ook mijn vraag of het niet zo in de auto past
En levering is idd door een externe partij bij die winkel.
Zit bij de kapper mijn haar te verven. Jeuk!!!!
Of het ook geknipt moet worden
Is net een paar dagen terug gebeurt dus
Dr zijn mensen die die dingen vrijwillig kopen??quote:Op donderdag 16 juni 2011 17:06 schreef simmu het volgende:
[..]
ligt aan de auto. in onze auto past het makkelijk, maar ja; wij rijden dan ook standaard voor gek met de meest lelijke auto ooit: een multipla
jaquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dr zijn mensen die die dingen vrijwillig kopen??
Achja, ik zeg ook altijd, als je er in zit, zie je zelf de buitenkant nietquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:10 schreef simmu het volgende:
[..]
ja![]()
en tis een zalig ding verder![]()
maar lelijk! echt foei en foei lelijk
quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Amaranta, ik had het allemaal wel gelezen, maar niet hardop gereageerd. Ik vind het heel erg voor je. Heel rot ook dat het overerfbaar kan zijn. Zelf zou ik ook mijn kinderen laten testen, juist om ze beter te kunnen beschermen. Maar moeilijk blijft het. Sterkte.
minimaal 3 maanden.. maar sowieso even afwachten wat het artsenteam woensdag te vertellen heeft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:17 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Aamaranta, wat fijn dat het al zo snel kan. Heb je dan ook snel de uitslag, of duurt dat dan weer langer?
Wat een goddelijk bed! En nu jezelf trakteren op nieuw beddengoed (vond ik ook leuk om te kopen, maar dat moest wel aangezien we van 140 naar 180 gingen)....quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ook een nieuw bed gekocht:
http://www.swisssense-caribbean.com/collectie/lifestyle/premium1
De zwarte
Zaterdag wordt al ie geleverd. Feestje voor mijn rug en bekken
kwijlquote:Op donderdag 16 juni 2011 20:53 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb ook een nieuw bed gekocht:
http://www.swisssense-caribbean.com/collectie/lifestyle/premium1
De zwarte
Zaterdag wordt al ie geleverd. Feestje voor mijn rug en bekken
rijden of rijdenquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
(was eigenlijk geld voor een auto maar hier kan je ook in rijden toch, zei de verkoper... Gezellig, in mijn eentje)
op die van het plaatje wel...vandaar mijn vraagquote:Op donderdag 16 juni 2011 21:37 schreef RockabeIIa het volgende:
amaranta, er zitten iig geen wieltjes onder.
Dat klinkt echt heel erg goorquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit te denken om morgen eens langs de ijssalon te gaan om te vragen of ze ook cassave-chips ijs kunnen maken.
Gewoon doen!quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:21 schreef RockabeIIa het volgende:
ja misschien is het ook wel een beetje vies. Maar kan toch vragen of ze dat kunnen!?
Er zit hier een ijssalon in de buurt waar je je smaakideeën op een schoolbord kan schrijven. Maar jouw smaak ben ik nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:19 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik zit te denken om morgen eens langs de ijssalon te gaan om te vragen of ze ook cassave-chips ijs kunnen maken.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Als je dan toch gaat, vraag dan namens mij of ze ook menthol-sigaretten-ijs kunnen brouwen?
volgens mij hadden/hebben ze dat in mijn dorp ook..Das altijd zo lekker dropijsquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat er hier in de regio bijna nergens drop-ijs verkocht wordt![]()
In Alkmaar verkochten ze het vroeger maar sinds in in de Rotterdam hoek zit kan ik het shaken geloof ik. Heel even verkochten ze het hier in het durp, ik jubelde glorie ende hallelujah, maar de tweede keer dat ik er om kwam hadden ze het alweer weg gedaan 'want er waren geen klanten voor'.
serieus?! Daar heb ik t nou echt nog nooit gezienquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:50 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij hebben ze het bij onze ijsboer ook...
net als bijvoorbeeld cake-smaak
dan moet je naar Rijswijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
Cake-beslag ijs. Ik zou er echt emmers van kopen geloof ik
bwuh altijd als k er kom hebben ze t iig niet...quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:52 schreef Vicky het volgende:
ja.. ze hebben het niet altijd...
Ik zal er eens op letten, kom er te vaak...Talamini
We hadden al een spaarkaart volquote:Op donderdag 16 juni 2011 22:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
bwuh altijd als k er kom hebben ze t iig niet...
en ben er jaren heel veel gekomen. Eigenlijk sinds ik hier woon niet meer zoveel.
Hoewel we toch regelmatig jouw kant op gaan voor een ijsje.
Mja ijsboer in t dorp is eigenlijk ook best lekker en een stuk dichterbij
quote:
ieeeuuwwwwwquote:
huh wie wat waar?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach jee! Die kindjes die hamburgers hebben gegeten vande franse lidl.tussen de 1 en 8 jaar oud?
albert heijn heeft dropijs (op een stokje) en de coop heeft het in een literbak.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Ik vind het altijd zo jammer dat er hier in de regio bijna nergens drop-ijs verkocht wordt![]()
In Alkmaar verkochten ze het vroeger maar sinds in in de Rotterdam hoek zit kan ik het shaken geloof ik. Heel even verkochten ze het hier in het durp, ik jubelde glorie ende hallelujah, maar de tweede keer dat ik er om kwam hadden ze het alweer weg gedaan 'want er waren geen klanten voor'.
In de metro stond dat de jongste 2 maanden was. Beetje jong voor hamburgers, niet?quote:Op donderdag 16 juni 2011 23:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Ach jee! Die kindjes die hamburgers hebben gegeten vande franse lidl.tussen de 1 en 8 jaar oud?
Als je dat eenmaal in je bol hebt, dan moet het. Elke vrouw snapt dat!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik bleef een ikwilhetikwilhetikwilhet-gevoel houden.![]()
En met het plaatje van je zusjes band erbij werd dat alleen maar erger.
In mijn hoofd is het zo'n vet plaatje straks, drie meiden met blaasinstrumenten op een rijtje met die jurkjes aan.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
In de metro stond dat de jongste 2 maanden was. Beetje jong voor hamburgers, niet?
Ik ken alleen de AH citroenijsjes-op-een-dropstokje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
albert heijn heeft dropijs (op een stokje)
* Greys driftig op zoek gaat naar een Coopquote:en de coop heeft het in een literbak.
heerlijk hoor![]()
die zijn gaaf!! Ik had zoiets in het blauw. Hopelijk passen ze ook in een keer dan! Wil je niet ontmoedigen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 07:42 schreef Brighteyes het volgende:
Jemig hey!Wat heftig! En alleen de franse? Ik ben nl erg fan van de Lidl burgers.
Ik heb net deze besteld bij H&M:
[ afbeelding ]
In drievoud, voor de band!
Levering is 20-24 juni en we treden de 24e op! Heel erg hard hopen dat ze op tijd zijn dus!
We twijfelden eerst en kozen een ander jurkje maar wilden toen toch deze. Ik gisteren naar de H&M in Den Haag, maar daar kenden ze het jurkje helemaal niet, niet in beide winkels.Toen ging ik online bestellem, was een maat pas leverbaar in juli... Maar gelukkig was alles vanmorgen weer direct leverbaar en nu dus maar heel hard duimen.
/dagboek
Ik heb naar de matentabel gekeken en een grote besteld...quote:Op vrijdag 17 juni 2011 09:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die zijn gaaf!! Ik had zoiets in het blauw. Hopelijk passen ze ook in een keer dan! Wil je niet ontmoedigen.ik had een blauwe besteld. Maar no way dat ik daar in kon.
ze waren vorige week nog in de bonusquote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ken alleen de AH citroenijsjes-op-een-dropstokje.
Hebben ze ook dropijs op een stokje? Echt?
[..]
* Greys driftig op zoek gaat naar een Coop
Precies op het moment dat ik je wilde quoten zette jij je toevoeging er bijquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze waren vorige week nog in de bonus
ik zou niet weten of het citroenijs is met dropstok, maar er staat groot 'drop' op het doosje (ik heb het nog nooit geprobeerd overigens, die van de coop wel)
het is dit ijs dus : dropijs
Ik vond ze viesquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Precies op het moment dat ik je wilde quoten zette jij je toevoeging er bij
Ik vond exact dezelfde pagina en ik ga het vandaag nog halen! Er zit hier geen Appie in het durp, maar ik rijd er graag iets verder voor, dank je voor de tip!
[ afbeelding ]
aarbeien & prosceccoquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef _Bar_ het volgende:
het klinkt al niet lekker dropijs.
brandnetelijs, speculaasijs,pepernotenijs,radijsjesijs mostardijs wel allemaal al eens gegeten tijdens opleiding.
Iemand nog een lekker recept voor een bowl een met alcohol en een zonder alvast bedankt
Oh dat belooft nog wat danquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:46 schreef k_i_m het volgende:
Ze zetten 's ochtends alle stoelen op het midden van het strand, pleuren 10 hengels neer en laten hun kamp zo de hele dag staan, of ze er nu zitten of nietEn in de tussentijd maken ze veel lawaai.
horeca opleidingquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:12 schreef mikoxx het volgende:
IJsjes tijdens voor de opleiding? Welke opleiding heb jij dan gedaan Bar?
Yeps. Ik hoorde net dat ze donderdag wat voorweeën heeft gehad maar nu is het weer helemaal rustig. 1 van die jochies, het zijn dus 2 jongetjes, lag qua groei ruim 2 weken geleden al op 39 weken.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:18 schreef amaranta het volgende:
40.2 van een tweeling?? das wel heel lang
De kat heeft een gebroken poot, daar hebben we al 700 euro aan gespendeerd inmiddelsquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef PM-girl het volgende:
Saffier, wat jammer! Waarom gaat het niet door?
Kan tuin en schilderwerk niet later? Kan me voorstellen dat je even toe bent aan een weekje ertussen uit...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:55 schreef Saffier het volgende:
[..]
De kat heeft een gebroken poot, daar hebben we al 700 euro aan gespendeerd inmiddels![]()
. Ik had bedacht dat we dan nog wel een (mid)week weg konden via vakantieveilingen oid maar M. kreeg andere plannen (de tuin en schilderwerk buiten). Ik duim voor oktober maar zit er op dit moment wel even helemaal doorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |