neehowrquote:
Ik ken nog wel iemand met zo'n flitsende start...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef Vicky het volgende:
Wow... BarbieQ is pas net hier en nu al een naamtopic....
Wellus! ik heb eten bestellen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de enige ben die dat in beeld heeft staan?
Hier nog 1...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de enige ben die dat in beeld heeft staan?
Gekke is dat het me om die beweging in de buik gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet er 5wk na de bevalling nog niet aandenken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door amaranta op 14-06-2011 20:20:16 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef amaranta het volgende:
Voor wie het interessant vindt.... vanaf vandaag is Nederland een NF1patiënt rijker![]()
Ik wist het natuurlijk al wel een beetje, maar ja, nu is het dus bevestigd door de klinisch geneticus (ofzoiets).huh, heb jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Ja, blijft lastig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef mefke79 het volgende:
pff amaranta, ik heb het even gelezen, heftig hoor. En lastig, die afweging voor de kinderen..
Wat heftig zegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vandaag te horen gekregen.
Nuchter. Ik weet al een jaar dat het vermoeden er is. Vandaag is het alleen bevestigd door die vrouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En hoe voel jij je er zelf onder?
Mja. Wat het dus is. Stel je zou het op een schaal van 1 tot 10 kunnen meten, de hoeveelheid waarin je het zelf hebt, zegt niet over de hoeveelheid waarin je kinderen het hebben. Ikdenk dat ik maar een lichte vorm heb namelijk. En of de kinderen het hebben is 50%.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat heftig zegEn wat een enorme waslijst van symptomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet. Een vriendin van mij heeft pas kanker gehad, (ook erfelijke vorm) en het eerste wat ze vroeg was of ik het de kinderen zou vertellen. En of ik ze wel wil 'opzadelen' met de wetenschap dat ze een ziekte hebben.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:27 schreef snoopy het volgende:
Het lijkt me voor de kinderen heel belangrijk om er zo vroeg mogelijk bij te zijn. Waarom wachten? Ik zou denk ik hetzelfde doen als jij. Zie de toegevoegde waarde niet om te wachten tot ze 18 zijn.
Achja, ik mag nu elk jaar of misschien zelfs vaker lekker chillen in de MRI buis, wel fijn idee, dat ik gewoon goed in de gaten word gehouden. Dus dat is in ieder geval een voordeelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:35 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Pff, ik weet ook niet goed wat te zeggen. Je bent er heel nuchter onder inderdaad. Maar het is toch niet niks.
Gewoon een dikke!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja, ik mag nu elk jaar of misschien zelfs vaker lekker chillen in de MRI buis, wel fijn idee, dat ik gewoon goed in de gaten word gehouden. Dus dat is in ieder geval een voordeel
En als ik iets niet snap dan zeg ik gewoon... ja dat komt door mijn recklinghausen...weetje...
Die buik mis ik ook niet. Zat alleen in de weg. Maar ik heb zo'n geweldig kindquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:11 schreef mefke79 het volgende:
ik zit mobiel en zie geen reclame.
Tally ik mis nu, net geen week na de bevalling, die buik echt niet. Sterker nog, ben in de wolken met mijn eigeste spijkerbroek die ik gewoon al aan kan.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Jemig amaranta, de bevestiging dat het écht echt is lijkt me toch wel even slikken. en idd, wat te doen met en voor je kinderen...
even iets hééél genants delen.
nee, ik moet nog.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef livelink het volgende:
Lady-wrb, heb jij inmiddels al uitslag gehad van de waterecho?
Meen je dit nou echt serieus?quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:51 schreef bitterend het volgende:
jeetje wat een weer zeg...vraag me af of het nog zomer wordt dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |