neehowrquote:
Ik ken nog wel iemand met zo'n flitsende start...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:23 schreef Vicky het volgende:
Wow... BarbieQ is pas net hier en nu al een naamtopic....
Wellus! ik heb eten bestellen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de enige ben die dat in beeld heeft staan?
Hier nog 1...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Jullie gaan me toch niet vertellen dat ik de enige ben die dat in beeld heeft staan?
Gekke is dat het me om die beweging in de buik gaatquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet er 5wk na de bevalling nog niet aandenken hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door amaranta op 14-06-2011 20:20:16 ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef amaranta het volgende:
Voor wie het interessant vindt.... vanaf vandaag is Nederland een NF1patiënt rijker![]()
Ik wist het natuurlijk al wel een beetje, maar ja, nu is het dus bevestigd door de klinisch geneticus (ofzoiets).huh, heb jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
Ja, blijft lastig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef mefke79 het volgende:
pff amaranta, ik heb het even gelezen, heftig hoor. En lastig, die afweging voor de kinderen..
Wat heftig zegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik vandaag te horen gekregen.
Nuchter. Ik weet al een jaar dat het vermoeden er is. Vandaag is het alleen bevestigd door die vrouw.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:20 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En hoe voel jij je er zelf onder?
Mja. Wat het dus is. Stel je zou het op een schaal van 1 tot 10 kunnen meten, de hoeveelheid waarin je het zelf hebt, zegt niet over de hoeveelheid waarin je kinderen het hebben. Ikdenk dat ik maar een lichte vorm heb namelijk. En of de kinderen het hebben is 50%.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:21 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat heftig zegEn wat een enorme waslijst van symptomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |