Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dan kijk je wat anders tegen seks aan denk ik.
Waarom wil je dan enkel met iemand waar je om geeft?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zekerNatuurlijk zou ik weer (net als iedere gezonde man van 28) weer willen genieten van heerlijke seks, maar dan wel met iemand waar ik wat voor voel. Ik ben sterk genoeg om te weigeren iig.
Ik ben een apart geval
Waarom zou je random sex met iemand willen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Waarom wil je dan enkel met iemand waar je om geeft?
Omdat seks ook lekker kan zijn met een 'random' iemand.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zou je random sex met iemand willen?
Ik ben vrij conservatief op dat gebied. Lastig uit te leggen, maar ik ben gewoon een sucker for love.En ik blijf de hoop houden dat ik een leuke dame tegenkom waar ik de rest van mijn leven mee wil slijten.
Volgens mij heb ik teveel films gekeken
Ik ben geen groentje op dit gebied. Heck, ik heb zelfs complete gangbangs meegemaakt. Maar wat bij mij blijft hangen zijn de momenten wat ik met mijn ex-vriendinnen heb beleeft; De daad uit pure liefde bedrijven. Geen enkele random sex momenten komt daar in de buurt. Zelfs niet het moment waar ik kon kiezen om 5 kutten te penetreren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Omdat seks ook lekker kan zijn met een 'random' iemand.Maar dit is zo'n punt waar de meningen over zijn verdeeld.
Woah dude.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben geen groentje op dit gebied. Heck, ik heb zelfs complete gangbangs meegemaakt. Maar wat bij mij blijft hangen zijn de momenten wat ik met mijn ex-vriendinnen heb beleeft; De daad uit pure liefde bedrijven. Geen enkele random sex momenten komt daar in de buurt. Zelfs niet het moment waar ik kon kiezen om 5 kutten te penetreren.
Wanneer heb je tijd dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Woah dude.![]()
Ja, daar ben ik het mee eens... Maar toch, seks is is gewoon leuk, ook al is het met iemand waarvan je houdt beter.
Helaas, ben bang dat je argumenten toch te overtuigend waren, alleen nog maar liefde-seks voor mij vanaf nuquote:
Ik ben ook een sucker for love...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom zou je random sex met iemand willen?
Ik ben vrij conservatief op dat gebied. Lastig uit te leggen, maar ik ben gewoon een sucker for love.En ik blijf de hoop houden dat ik een leuke dame tegenkom waar ik de rest van mijn leven mee wil slijten.
Volgens mij heb ik teveel films gekeken
Ja ik wil wel ff zien wat er nog meer rond loopt, zij het niet dat ik nu dus lichtelijk belemmerd word door men alsmaar terugdenken aan ervaringen met haar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Je denkt dat er betere zijn, maar je wilt het op zijn minst proberen, ik snap het niet meer
Dacht eerst ook dat dat niet zou kunnen, omdat het te pijnlijk zou zijn ofzo, maar de gedachte om haar vriendschappelijk te spreken vind ik wel prettig. Dát zou zegmaar de stap verder zijn voor mijn gevoel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ah, dat snap ik. Wou dat ik dat ook kon met mijn ex.
Nee, maar dat kalmeert wel je hormonen om met iemand anders in bed te duiken, dat bedoelde ik.
Prachtig riedeltje om; "in geen duizend jaar, freak!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Helaas, ben bang dat je argumenten toch te overtuigend waren, alleen nog maar liefde-seks voor mij vanaf nu
Nee, je preek heeft me echt overtuigd, held van mequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Prachtig riedeltje om; "in geen duizend jaar, freak!" te zeggen
Wanneer laat je me van je houden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Nee, je preek heeft me echt overtuigd, held van me
Tegelijkertijd?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef FireFox1 het volgende:
Zelfs niet het moment waar ik kon kiezen om 5 kutten te penetreren.
Ze zaten niet ver van elkaar neequote:
0,0% kans. Dan maar verder treuren over mijn ex.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Zodra je op je paard hierheen komt galloperen
Of een paar kutten penetrerenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
0,0% kans. Dan maar verder treuren over mijn ex.
Daar doe ik niet meer aan héquote:
Okay, komt vast wel weerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar doe ik niet meer aan hé![]()
Only love for me now
In dat schuitje heb ik de afgelopen weken gezeten, ook sinds vanochtend duidelijkheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef renwan het volgende:
Hiephoi, paar dagen geleden leek het nog goed te komen en vanmorgen komt mevrouw met het nieuws dat het afgelopen is. Geen kansen meer niks.
Ga toch dood
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus, waarom? Gaan jullie het weer proberen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ga me ex zien waarschijnlijk over twee weken![]()
![]()
![]()
Misschien wel ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Jezus, waarom? Gaan jullie het weer proberen?
Na hoe ze met jou omging...
Serieus man, haal haar van dat metershoge voetstuk af waar je haar op het geplaatst..![]()
Right, beetje ruggegraat mag wel gozer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Misschien wel ja.
Nja ze vond zelf dat we nog wel een kans verdiende omdat we er nooit goed over hebben kunnen praten of oplossen samen, en denken dat het wel gaat lukken als er wat veranderingen komen.
Volgens mij kan elke willekeurige meid jou onzeker maken. Het zit 'm niet in je ex, maar in jezelf! En als ik haar zou zien, zou ik gewoon een gezellig praatje maken. Vindt ze vast leuk en dan pas heeft ze waarschijnlijk zoiets van 'hee, die is helemaal over mij heen', ook al is dat natuurlijk niet zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef JiggyJ het volgende:
Over 2 weken is het hier ook groot feest in het dorp, een beetje ''de'' gelegenheid om iedereen weer eens te spreken die je normaal eigenlijk nooit spreekt...
Mijn ex en haar familie zijn echte dorpsgekken dus die zullen er wel van het eerste tot het laatste uur rondlopen...
Het is al meer dan een jaar uit, en haar vriend heeft ze ook alweer bijna een half jaar, maar toch weet ik zeker dat ik constant met een oog om me heen zal kijken of ik haar toevallig zie, ik wil haar niet tegenkomen namelijk en al helemaal niet met haar praten...
Ik haat haar niet ofzo, maar haar zien confronteert mij gewoon weer met vanalles, en heb echt geen idee wat ik tegen haar moet zeggen als ik haar tegenkom.. Zal wel gewoon een vluchtige hoi worden en snel doorlopen, komt ook zo lekker onzeker over
Ze maakt me ook onzeker trouwens, enige persoon in mijn leven die ik zo dichtbij heb laten komen dat ze me ook daadwerkelijk kan kwetsen...
Ik zie wel degelijk in dat zij mij niet leuk heeft behandeld. Als ik haar kom te zien dan zal ik zeker aangeven dat ik niet alleen de enige ben die iets zal moeten veranderen maar dat zij ook verkeerd heeft gehandeld en dat ook zal moeten aanpassen in de toekomst.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Right, beetje ruggegraat mag wel gozer.
Zonder excuses zou ik haar niet terug nemen.
Het gaat weer zo zijn als het was he.. maar goed, je gaat toch niet naar luisteren natuurlijk.Een maand geleden zou ik ook als een blij hondje achter mijn ex aan lopen als hij me weer terug zou willen. Maar ze heeft jou niet leuk behandelt, blijkbaar zie je dat niet echt in.
ik zou ook effe incalculeren dat het misschien niet meer goed komt, anders komt de klap wel heel hard aan !quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk in dat zij mij niet leuk heeft behandeld. Als ik haar kom te zien dan zal ik zeker aangeven dat ik niet alleen de enige ben die iets zal moeten veranderen maar dat zij ook verkeerd heeft gehandeld en dat ook zal moeten aanpassen in de toekomst.
Waarom zal het zijn zoals het was? Onze situatie was alleen vervelend de laatste aantal weken tijdens de examen periode en misschien een weekje daarvoor, toen hebben we elkaar ok niet in het echt kunnen spreken dus ik heb er wel vertrouwen in eerlijk gezegt dat het goed kan komen.
Ik ga er zeker niet heen met de gedachte dat het voor 100% goed komt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef missconfessions het volgende:
[..]
ik zou ook effe incalculeren dat het misschien niet meer goed komt, anders komt de klap wel heel hard aan !
Omdat ze weer tentamens en periodes gaat hebben waarin ze weinig kan en anderen voor jou gaat laten komen. Zoals voetbalplaatjes of wat was het ook.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik zie wel degelijk in dat zij mij niet leuk heeft behandeld. Als ik haar kom te zien dan zal ik zeker aangeven dat ik niet alleen de enige ben die iets zal moeten veranderen maar dat zij ook verkeerd heeft gehandeld en dat ook zal moeten aanpassen in de toekomst.
Waarom zal het zijn zoals het was? Onze situatie was alleen vervelend de laatste aantal weken tijdens de examen periode en misschien een weekje daarvoor, toen hebben we elkaar ok niet in het echt kunnen spreken dus ik heb er wel vertrouwen in eerlijk gezegt dat het goed kan komen.
Ja, nja dat zijn allerlei dingen om aan te kaarten als we elkaar zien. Ik wil ook voor 100% weten dat zij er ook achter staat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Omdat ze weer tentamens en periodes gaat hebben waarin ze weinig kan en anderen voor jou gaat laten komen. Zoals voetbalplaatjes of wat was het ook.
En bovendien, je relatie was toch 5 maanden? En dan verloor ze haar aandacht al voor je..
Hm. Ik betwijfel dat dit dan weer lang zou duren, maar okay.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, nja dat zijn allerlei dingen om aan te kaarten als we elkaar zien. Ik wil ook voor 100% weten dat zij er ook achter staat.
Ja nja, we hebben nog steeds iedere dag volop contact met elkaar gehad sinds dat het 'uit' is. Ook doet ze vrij jaloers ineens als ik met een andere meid ben. Dus ik geloof wel dat ze er ook nog voor wilt gaan. Maar inderdaad, ik zet mijn verwachtingen niet te hoog.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Hm. Ik betwijfel dat dit dan weer lang zou duren, maar okay.
Tja het ligt wel iets gecompliceerder helaas...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef missconfessions het volgende:
[..]
Volgens mij kan elke willekeurige meid jou onzeker maken. Het zit 'm niet in je ex, maar in jezelf! En als ik haar zou zien, zou ik gewoon een gezellig praatje maken. Vindt ze vast leuk en dan pas heeft ze waarschijnlijk zoiets van 'hee, die is helemaal over mij heen', ook al is dat natuurlijk niet zo
Dat wel ja, maar het gedeelte waar ze dan maandenlang heeft gedaan alsof ze me nodig heeft en nu besluit dat het niks mee wordt valt zwaar. Vooral nu mijn gevoelens grotendeels terug gekomen warenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:48 schreef Proximo het volgende:
[..]
In dat schuitje heb ik de afgelopen weken gezeten, ook sinds vanochtend duidelijkheid.
Moet zeggen, het lucht enorm op eerlijk gezegd.. weten waar ik aan toe ben
tja, klinkt misschien een beetje zweverig, maar ik geloof dat mensen in eerste instantie goed zijn. Ik denk dat we zelf de neiging hebben om van alles voor een ander in te vullen, ja en dan krijgt het negatieve natuurlijk de overhand. En dat heeft weer te maken met hoe we onszelf zien. Bla, bla, bla, maar o zo waar, zei moeder overste.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Tja het ligt wel iets gecompliceerder helaas...
Ik vertrouw haar gewoon niet. Ik heb nog altijd het idee dat ze elke mogelijkheid aan wil grijpen om me NOG een keer een soort van semi - afgewezen te voelen. Dat ik bij wijze van spreken aan haar vraag op dat feest ''hey hoe gaat het'', waarna zij antwoord sorry ik heb even geen tijd om met jou te praten, dat soort acties..
Maar dan een maand later wel sms' en hoe het met mij gaat en of ik de groetjes aan mijn ouders wil doen...
Tegen mij zei ze dat ze dacht dat haar ex - vriend een homo was. Ik ken die jongen ook, en het is een doodnormale vent die van formule 1, auto' s en vrouwen houdt helemaal niets homo aan. Ze heeft ook altijd nog gevoelens voor hem gehad, dat weet ik. Hij heeft het ook uitgemaakt.
Maar als ze elkaar tegenkwamen deed ze toch even poeslief tegen hem niet normaal...
Kon het maar zo lekker luchtig en nuchter gaan als jij omschrijft, als volwassen mensen![]()
Ik weet iig wel 1 ding zeker: NOOIT meer iemand uit het dorp. Echt verschrikkelijk waar iedereen elkaar kent en iedereen op een bepaalde manier wel weer banden met elkaar heeft. Heb helemaal geen zin in dat feest puur omdat ik haar niet tegen wil komen...
Haar vriendinnen zullen mij ook altijd (althans, de komende jaren nog wel) blijven zien als ''de jongen die door %$#@ is gedumpt ) ..
Wat me bij jou opvalt is dat je heel erg voor haar denkt. Dat je er vanuit gaat dat ze bepaalde dingen over je zegt etc, terwijl je dat niet eens 100% zeker weet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef JiggyJ het volgende:
Ik weet het niet...
Tijdens de relatie kon ik een ongelovelijke klojo zijn tegen haar, dus op basis daarvan zou ze me best kunnen afzeiken. Aan de andere kant heb ik mezelf van een hele gevoelige kant laten zien toen het uit was, een kant waarvan zij zei niet te weten dat ik deze had, dat vond ze heel mooi ( al was het wat aan de late kant)
Sinds ik gestopt ben met achter haar aanlopen is haar gedrag wel en stuk respectvoller naar mij geworden, maar juist omdat ze kennelijk in staat is tegen mensen heel aardig te doen, maar ondertussen suggereert dat iemand, bijvoorbeeld, in haar ogen een homo is, weet ik niet wat ik ervan moet denken...
Ik weet zeker dat ze toen het net uit was wat lullige dingen die ik haar in vertrouwen heb verteld heeft doorverteld aan vriendinnen en daar zal uiteraard om gelachen zijn. Ook weet ik zeker dat ze de gevoelige kant die ik heb laten zien nadat het uit ging wel een beetje zal hebben bespot.
Maar hoe ze over me zal praten nu ruim een jaar later als iemand er naar vraagt, geen idee. 5 maanden geleden kwam ze naast me zitten in de dorpskroeg, en ik zag vanuit mijn ooghoeken dat ze een beetje lacherig naar een vriendin keek- en andersom. Het blijft helaas bij verbeelding welke gedachten er achter die uitdrukkingen schuilgingen...
Geloof je het zelf dat er uberhaupt iets wordt aangekaart? Zoals je nu praat sta je te springen om het weer te proberen. Kom op, wie hou je voor de gek? Ik kan nu al voorspellen dat jullie twee weer op oude voet verder zullen gaan zonder dingen echt uit te spreken. We zien je wel weer over een paar maanden. Ze heeft gewoon iemand nodig om de zomer-vakantie door te komen, gok ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja, nja dat zijn allerlei dingen om aan te kaarten als we elkaar zien. Ik wil ook voor 100% weten dat zij er ook achter staat.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Soms wil je gewoon sex puur uit lust. Ik heb soms ook wel sex met vrouwen waar ik echt helemaal niets voor voel.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:00 schreef missconfessions het volgende:
Bestaat dat echt, random sex ? Volgens mij gaat sex altijd samen met gevoel, anders kan je net zo goed je rechterhand gebruiken.
ja, ik denk inderdaad dat het bij mannen anders is dan bij de (meeste) vrouwen. Sex, puur uit lust kan ik me iets bij voorstellen, maar ik zou dat denk ik alleen maar kunnen als ik dronken ben of zo. En dat ben ik ook niet zo vaak, dus tja, wordt moeilijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:01 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ben ik het niet helemaal mee eens. Soms wil je gewoon sex puur uit lust. Ik heb soms ook wel sex met vrouwen waar ik echt helemaal niets voor voel.
helemaal mee eens !quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:33 schreef Pinguino81 het volgende:
sex uit lust is lekker
sex uit liefde is the best there is
sorry vat 'm niet helemaal, dus wat was het dan wel ?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef DuracellPower het volgende:
Gisteren sex met mijn ex gehad, was geen pure lust, veel lekkerder
Dat weet ik ook niet precies, maar was wel heel fijnquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef missconfessions het volgende:
[..]
sorry vat 'm niet helemaal, dus wat was het dan wel ?
ik denk dat jij jezelf heel goed de vraag kan stellen "welk effect hebben de dingen die zij over mij verteld impact op mijn leven zoals dat nu is?" waarschijnlijk is het antwoord "nihil".quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef JiggyJ het volgende:
Ik weet het niet...
Tijdens de relatie kon ik een ongelovelijke klojo zijn tegen haar, dus op basis daarvan zou ze me best kunnen afzeiken. Aan de andere kant heb ik mezelf van een hele gevoelige kant laten zien toen het uit was, een kant waarvan zij zei niet te weten dat ik deze had, dat vond ze heel mooi ( al was het wat aan de late kant)
Sinds ik gestopt ben met achter haar aanlopen is haar gedrag wel en stuk respectvoller naar mij geworden, maar juist omdat ze kennelijk in staat is tegen mensen heel aardig te doen, maar ondertussen suggereert dat iemand, bijvoorbeeld, in haar ogen een homo is, weet ik niet wat ik ervan moet denken...
Ik weet zeker dat ze toen het net uit was wat lullige dingen die ik haar in vertrouwen heb verteld heeft doorverteld aan vriendinnen en daar zal uiteraard om gelachen zijn. Ook weet ik zeker dat ze de gevoelige kant die ik heb laten zien nadat het uit ging wel een beetje zal hebben bespot.
Maar hoe ze over me zal praten nu ruim een jaar later als iemand er naar vraagt, geen idee. 5 maanden geleden kwam ze naast me zitten in de dorpskroeg, en ik zag vanuit mijn ooghoeken dat ze een beetje lacherig naar een vriendin keek- en andersom. Het blijft helaas bij verbeelding welke gedachten er achter die uitdrukkingen schuilgingen...
Jullie hebben echt gedate?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef missconfessions het volgende:
Ja hoor, heb weer liefdesverdriet ! Pinguino heeft me gezien en is zich rot geschrokken, zo lelijk vond hij me dat hij van schrik niets meer kon zeggen. Snik, daar ga ik weer, zit nu dus in de eerste fase.
Is het niet bevallen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef missconfessions het volgende:
[..]
nou ja, iets wat daar op lijkt, denk ik
Daar lijkt het de laatste tijd wel op ja. Sommige mensen zitten nogal verlegen om aandacht nu ze geen vriend/in meer hebben.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Is dit een datingstopic geworden jongens?
joh, wat neem jij de wereld serieus, een grapje tussendoor is toch ook even ontspanning tussen alle liefdesverdriet verhalen door ! Lighten up!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef goofy_goober het volgende:
De toon van missconfessions is nogal lacherig van aard, dus ik ben benieuwd. En dat daten zal wel msn'en of cammen zijn ofzo. Maar we horen het graag hoe of wat. Op mij komt het iig over als even aandacht trekken.
Nou ik lees een paar topics alleen maar meer, maar ik geen Goofy echt gelijk.. Een grapje tussen door is goed en leuk.. Maar het topic bestaat nu echt uit 75% procent flirten en aandacht vragen.. En niet met tips om om te gaan met je breuk, of het loslaten van je ex..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:30 schreef missconfessions het volgende:
[..]
joh, wat neem jij de wereld serieus, een grapje tussendoor is toch ook even ontspanning tussen alle liefdesverdriet verhalen door ! Lighten up!
Juist! Mij is ooit gezegd dat je daarvoor maar naar het singles-topic toe moet of de R&P SC. En hier gewoon ontopic moet blijven..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef goofy_goober het volgende:
Een grapje tussendoor is inderdaad niks mis mee, maar je door drie pagina's geflirt en slowchat heenworstelen is wat anders. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
Als er iets moois uit deze topic kan ontstaan, waarom niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:33 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Nou ik lees een paar topics alleen maar meer, maar ik geen Goofy echt gelijk.. Een grapje tussen door is goed en leuk.. Maar het topic bestaat nu echt uit 75% procent flirten en aandacht vragen.. En niet met tips om om te gaan met je breuk, of het loslaten van je ex..
Dan kunnen ze toch mooi PM'en met elkaar? En daar verder flirten? Tegenwoordig is er zelfs de DM..quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er iets moois uit deze topic kan ontstaan, waarom niet?
Wat missconfessions ook zegt: Jij neemt het soms écht te serieus hier.Echt een turn-off als je het mij vraagt...
Bewaar je geflirt dan voor dm, pm, mail, msn of fotoboek en ga niet het topic verneuken met dat gezever. Fok! heeft genoeg topic waar je naar hartelust kan flirten met elkaar, ga daar dan lekker zitten.quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als er iets moois uit deze topic kan ontstaan, waarom niet?
ja, dat is waar, heb totaal geen last meer van liefdesverdriet, maar heb de afgelopen weken wel mensen leren kennen, die ik zeer de moeite waard vind om mee te praten ! Maar het wordt voor mij ook tijd om te stoppen in dit topic.quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Komt ook omdat de meesten hier nu wel door de eerste fases heen zijn.. er zit hier nu niet echt iemand meer die regelmatig post en het echt heel erg moeilijk heeft nog.
Ik moet hier binnenkort ook maar wegwezen aangezien ik er wel bijna overheen ben..
Mag ik ook ff wat mensen (en Goofy) gelijk geven.....begin me bijna te storen aan het gegeil van bepaalde dame(s) hier en de jonge hondjes die erom heen lopen....quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef goofy_goober het volgende:
Een grapje tussendoor is inderdaad niks mis mee, maar je door drie pagina's geflirt en slowchat heenworstelen is wat anders. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
Hopelijk kom je niet hetzelfde stadium als Renwan en ikzelf terecht, waarbij je denkt: het komt goed...quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef DuracellPower het volgende:
Ik zit in een fase waar ik denk ik niet veel begrip voor krijg hier, lijkt langzaamaan, op een goede manier, weer goed te komen
Als ik de overige replays zo lees is dat bijna not done..:(
Waarom zou dat not done zijn? Ik ken je verhaal niet helemaal.. Maar als het op een goede manier weer goed komt, en de dingen zijn goed uitgesproken en je weet dat het dit keer wel kans van slagen heeft.. is het toch niet not done?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef DuracellPower het volgende:
Ik zit in een fase waar ik denk ik niet veel begrip voor krijg hier, lijkt langzaamaan, op een goede manier, weer goed te komen
Als ik de overige replays zo lees is dat bijna not done..:(
Dat is toch mooi, ik hoop dat het jullie beide lukt om op het punt te komen dat jullie het weer proberen samen. Het is goed om aan je eigen "problemen" te werken..quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef DuracellPower het volgende:
@ Proximo: Afstand bewaren hebben we al een tijd gedaangroeien nu (steeds) toch weer naar elkaar toe, en bij beide word het niet minder.
@ Joycie88: Het is meer dan uitgesproken, we zijn alle bij intens aan de gang geweest met onze "eigen"problemen. (en nog steeds) Dus ja, wel alle regels zijn gevolgd.
Dat ik zeg dat het not done is , is misschien wat overdreven, maar ik lees al een tijdje mee en verwacht toch van een aantal mensen wat negativiteit, denk ik..
Ik weet ook niet zeker of het goed komt, maar we zijn we goed bezig met elkaar zeg maar..
7 maandenquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk uit, J0ycie? Gewoon interesse.
Doe je goed aan, zoals iedereen zo'n beetje zegt haha.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
7 maandenWaarvan de 1e maand gewoon contact tot ik er achter kwam dat hij vreemd was gegaan.. toen 2-3 maanden niet en toen 2-3 maanden wel contact.. En nu 2-3 weken al het contact verbroken..
Dat weet ikquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Doe je goed aan, zoals iedereen zo'n beetje zegt haha.
Nihil inderdaad, vooral sinds ik haar een paar weken geleden helemaal van alles geblokkeerd heb ( ook statusupdates op fb etc ) heb ik helemaal geen ''connectie'' meer met haar...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:04 schreef badisbad het volgende:
[..]
ik denk dat jij jezelf heel goed de vraag kan stellen "welk effect hebben de dingen die zij over mij verteld impact op mijn leven zoals dat nu is?" waarschijnlijk is het antwoord "nihil".
contacten die je kwijt bent door haar/de breuk/de verhalen waren waarschijnlijk toch niet je beste vrienden. en echte vrienden weten waarschijnlijk toch al (of hebben een idee van) wat je aan haar verteld hebt, dus zal dat ze ook niet echt veel uit maken (en anders vragen ze er wel naar, als het ze echt wat doet).
zelf ben ik dat wat mn ex zegt/doet compleet gaan negeren, tuurlijk deed het me wat, maar het heeft me niet meegesleurd. je moet niet vergeten dat je goed bent zoals je bent en dat er zeker weten iemand is die bij je past, ongeacht wat je ex over je zegt.
ze heeft sinds kort pas een nieuwe vriend, wat wel stak maar uiteindelijk niks met mijn geluk deed. ik wist tenslotte ook al tijdens de relatie dat zij niet de vrouw van mn leven was (wilde het natuurlijk wel rekken in de hoop dat ik het mis had). de dingen die ze daarna (al dan niet) over me gezegd had deden me ook weinig, omdat mn vrienden wiste dat ze overdreef en de andere sowiezo geen echte vrienden van mij persoonlijk waren.
Gooi het eruit! Vertel wat voor bitch het is en drink dan een biertje of negentien!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef renwan het volgende:
Na 4 jaar weet ze opeens alles binnen een dag weg te gooien, ik snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgt. Zonder spijt, binnen een dag was alles anders. Ik voel me zo vertyfd nu
begrijp t man. Komt keihard aan. Alsof ze nu een vreemde voor je is..quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef renwan het volgende:
Na 4 jaar weet ze opeens alles binnen een dag weg te gooien, ik snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgt. Zonder spijt, binnen een dag was alles anders. Ik voel me zo vertyfd nu
pbquote:Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef missconfessions het volgende:
Ja hoor, heb weer liefdesverdriet ! Pinguino heeft me gezien en is zich rot geschrokken, zo lelijk vond hij me dat hij van schrik niets meer kon zeggen. Snik, daar ga ik weer, zit nu dus in de eerste fase.
Ach bitch. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Gooi het eruit! Vertel wat voor bitch het is en drink dan een biertje of negentien!
Ik denk dat je misschien later blij bent (en ook wel trots op jezelf kunt zijn) dat je er zo voor haar geweest bent. Je kunt in ieder geval jezelf recht in de ogen kijken en hebt er alles aan gedaan. Dat zij nu niet wil, zelfs niet na wat je voor haar hebt gedaan en dat jij blijkbaar de persoon is die ze nodig heeft in dit soort situaties, zegt meer iets over haar dan over jou. Maar ik snap wel dat je je zo voelt, heel erg kut.. Sterkte man :squote:Op donderdag 16 juni 2011 00:11 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets niet goed was en ze wist me inderdaad te vertellen dat ze "Volgens mij" verliefd was. Allemaal leuk en wel maar had me dat dan eerder verteld dan had ik niet voor haar klaargestaan op het moment dat ze dat zo hard nodig had. Ik voel me gebruikt en heb het idee dat ik de enige persoon kwijt ben waar ik echt om gaf.
Nee, nu niet meer. Maar de afgelopen 2 weken wel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:53 schreef goofy_goober het volgende:
Geen radiostilte van jouw kant dus.
gepraat word er toch wel, je kan het je aan trekken of niet. doe je het niet zul je hoe dan ook respect verdienen omdat jij tenminste laat zien dat je klaar bent met haar. doe ik ook met mijn ex en ineens vond ze het nodig om tegelijk met mij te vertrekken vanaf een gezamelijke groep (we kunnen daar moeilijk om elkaar heen, maar alas). vervolgens blijft ze me ook aan staren tot de bus kwam, duurde 20 minuten ofzo.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Nihil inderdaad, vooral sinds ik haar een paar weken geleden helemaal van alles geblokkeerd heb ( ook statusupdates op fb etc ) heb ik helemaal geen ''connectie'' meer met haar...
En weet ook niet hoe ze verder over me spreekt, mn zusje was eergisteren jarig en die kreeg zelfs nog een leuk sms' je van haar, misschien maak ik het wel veel erger dan het allemaal is...
Maar zoals enkelen zeggen, ik zou het wel kut vinden als ze negatief over me zou praten in dit dorp. Jeugd kent elkaar allemaal, en voor hetzelfde geld blijf je elkaar nog je leven lang tegenkomen maargoed...
Vreemd trouwens, mijn ex was tijdens de relatie ook absoluut niet mijn droomvrouw en dat wist ik toen ook, maar toch kon ik er nogal slecht mee omgaan dat ze een nieuwe relatie kreeg.. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ze het contact allemaal zo afkapte. Bij veel stelletjes die al een tijdje uit elkaar zijn zie je nog wel eens bijvoorbeeld op facebook soms reageren op foto' s oid, gewoon vriendschappelijk... Zoiets heeft zij bij mij nooit meer gedaan, het was van alles naar niets en dat steekt nog altijd wel een beetje...
niet doen, zo te horen ben je beter af zonder hem. daar komt bij dat al glashard tegen je heeft gelogen (door je voor te houden dat je de enige was) de kans is groot datie dat weer gaat doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef JX het volgende:
ik heb heel erg de neiging om mijn ex te smssen om te vragen hoe het gaatTis nu meer dan een week geleden dat ik ontdekte dat ie met een ander zat te flirten en heb nooit een antwoord van hem gehad daarop, maar via via hoor ik wel dat hij zich ellendig voelt. Ik geef natuurlijk nog wel veel om hem, maar als hij geen contact zoekt, waarom zou ik dan? Doen of niet doen?
Sluit ik me bij aan. Ik zou wel, als er wat tijd over is gegaan en je niet meer zo emotioneel bent proberen af te spreken. Ik vind het zelf heel fijn om het af te sluiten en jij hebt ook wel wat uitleg verdiend. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat er nou precies gebeurd is en waar het mis is gegaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:03 schreef badisbad het volgende:
[..]
niet doen, zo te horen ben je beter af zonder hem. daar komt bij dat al glashard tegen je heeft gelogen (door je voor te houden dat je de enige was) de kans is groot datie dat weer gaat doen.
hij kan tenslotte maar al te makkelijk zeggen dat hij het er moeilijk mee heeft. het kan zijn dat het over een xx aantal weken (of maanden zelfs) wel goed gaat. nu is echter alles nog te vers en pijnlijk. neem wat rust, drink een coctailtje en geniet wat van de tijd die je nu ff hebt.
Zelfs dit niet. 99 op de 100 keer ga je niet je antwoorden krijgen. Uit = uit en wat verlang je? Dat je ex een hoop Mea Culpa's gaat roepen en nuchter met je gaat kijken waar het mis ging? En dan? Wat wil je met die informatie? Een mogelijk herstel? Dat is onrealistisch.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ik zou wel, als er wat tijd over is gegaan en je niet meer zo emotioneel bent proberen af te spreken. Ik vind het zelf heel fijn om het af te sluiten en jij hebt ook wel wat uitleg verdiend. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat er nou precies gebeurd is en waar het mis is gegaan.
Nee, dat wil je echt niet meemaken zeg! Het is nogal moeilijk vol te houden zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:40 schreef Proximo het volgende:
[..]
Hopelijk kom je niet hetzelfde stadium als Renwan en ikzelf terecht, waarbij je denkt: het komt goed...
En ze vervolgens zegt dat het juist het tegenovergestelde is![]()
Beetje afstand bewaren lijkt me niet verkeerd![]()
Ik heb wel met mijn ex (waar ik 5 jaar een relatie mee heb gehad) dit gesprek gehad. Er waren wel 4-5 maanden overheen gegaan voordat we afspraken waardoor we allebei goed de dingen voor onszelf op een rijtje hadden. We hadden een heel open gesprek waarin we allebei heel erg eerlijk probeerden te zijn en ondanks dat het heel emotioneel was hebben we er veel aan gehad. Heeft er toe geleid dat we, ondanks dat we allebei geen relatie meer met elkaar willen, wel goed contact onderhouden. Daar voelen we ons allebei prettig bij en dat open/eerlijke gesprek heeft daar wel heel goed bij geholpen. Wij hadden de insteek: in 5 jaar bouw je ook een vriendschap en een ander soort relatie op buiten vriendje/vriendinnetje en we hebben het al die tijd leuk gehad, geen reden om elkaar nu alleen maar puur klote te vinden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:12 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Zelfs dit niet. 99 op de 100 keer ga je niet je antwoorden krijgen. Uit = uit en wat verlang je? Dat je ex een hoop Mea Culpa's gaat roepen en nuchter met je gaat kijken waar het mis ging? En dan? Wat wil je met die informatie? Een mogelijk herstel? Dat is onrealistisch.
Pas na een heel lange tijd - en niet een beetje tijd - kun je mss nog eens met elkaar praten. Maar voorlopig echt niet....
Als je nog gek op hem bent in de zin van, verliefd, is het misschien een minder goed idee.quote:Op donderdag 16 juni 2011 20:57 schreef JX het volgende:
Tja, da's dus duidelijkNiet doen. Toch blijft het knagen, ik ben nog altijd gek op hem
Is nooit leuk om te horen, maar het went wel. Probeer er niet teveel bij stil te staan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:18 schreef Pinguino81 het volgende:
pfff en jawel mijn ex heeft nu een ander. Hmm doet me toch wel weer ff wat. Is in ieder geval niet leuk. Had liever zelf nu verliefd geweest en helemaal in de wolken
Nee ik weet het. En het zal inderdaad wel wennen. Vind dat het nog lang geduurd heeft. Ze springt continu van de een na de ander heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:20 schreef Remnant het volgende:
[..]
Is nooit leuk om te horen, maar het went wel. Probeer er niet teveel bij stil te staan.
En het is geen wedstrijd he
Via wie heb je dat gehoord? Misschien handig om aan te geven dat je die informatie niet wil hebben?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:26 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Nee ik weet het. En het zal inderdaad wel wennen. Vind dat het nog lang geduurd heeft. Ze springt continu van de een na de ander heb ik me laten vertellen.
Van een oud vriendin van der. Tsja ook met haar heb ik nu geen contact meer dus. Ik kreeg eergister van mijn ex opeens een whatsapp bericht. Alleen maar Hey. Daar heb ik niet op gereageerd maar t wekt wel gelijk weer mijn interesse ofzo. Dus keek net op der hyves en zie daar een www dat ze helemaal in love is enzo en status relatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:32 schreef Remnant het volgende:
[..]
Via wie heb je dat gehoord? Misschien handig om aan te geven dat je die informatie niet wil hebben?
ja opzich ben ik daar ook wel nieuwsgierig naar en heb het ook wel weer geprobeerd, om met mijn ex in contact te komen. dit verliep echter zo slecht (ze kwam afspraken vanaf de 1st dag wwer eens niet na) dat ik het ook gelijk weer had afgebroken. sindsdien ben ik ook helemaal klaar met haar, haar leugens en haar bull shit.quote:Op donderdag 16 juni 2011 16:05 schreef DvT1987 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ik zou wel, als er wat tijd over is gegaan en je niet meer zo emotioneel bent proberen af te spreken. Ik vind het zelf heel fijn om het af te sluiten en jij hebt ook wel wat uitleg verdiend. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat er nou precies gebeurd is en waar het mis is gegaan.
Missconfessions was toch niet helemaal wat je had verwacht?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:18 schreef Pinguino81 het volgende:
pfff en jawel mijn ex heeft nu een ander. Hmm doet me toch wel weer ff wat. Is in ieder geval niet leuk. Had liever zelf nu verliefd geweest en helemaal in de wolken
Je geeft al antwoord op je eigen vraag. Dat zal de meest voornamelijke reden geweest zijn idd. 'Hey, hoe is het met jou? Oh wat leuk! Oh ja, ik heb een vriend en ik dacht dat het beter was dat je het van mij hoorde dan dat je er zelf achter zou komen of het van iemand anders hoorde.' Heel goed dat je niet hebt gereageerd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:37 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Van een oud vriendin van der. Tsja ook met haar heb ik nu geen contact meer dus. Ik kreeg eergister van mijn ex opeens een whatsapp bericht. Alleen maar Hey. Daar heb ik niet op gereageerd maar t wekt wel gelijk weer mijn interesse ofzo. Dus keek net op der hyves en zie daar een www dat ze helemaal in love is enzo en status relatie.
Vraag me af waarom ze me moet whatsappen opeens weer. Alsof ze had willen vertellen dat ze een ander heeft ofzo
Maybe she just wants to rub your nose in it?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:37 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
Van een oud vriendin van der. Tsja ook met haar heb ik nu geen contact meer dus. Ik kreeg eergister van mijn ex opeens een whatsapp bericht. Alleen maar Hey. Daar heb ik niet op gereageerd maar t wekt wel gelijk weer mijn interesse ofzo. Dus keek net op der hyves en zie daar een www dat ze helemaal in love is enzo en status relatie.
Vraag me af waarom ze me moet whatsappen opeens weer. Alsof ze had willen vertellen dat ze een ander heeft ofzo
vrouwen ...quote:
haha, nou volgens die redenatie heb ik dan straks een relatie voor het leven mocht het ooit zover komenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:18 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Echter mensen die wat minder snel een relatie hebben.. daarbij duurt de relatie vaak veel langer lijkt het. Dat is mijn ervaring tenminste als ik kijk naar mijn omgeving.
Reken er maar op dat dit wel gebeurd, die volgende relatie gaan ze vaak alleen maar aan omdat dat een goed gevoel geeft (voor even) en dus een soort rebound is.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:18 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
haha, nou volgens die redenatie heb ik dan straks een relatie voor het leven mocht het ooit zover komen![]()
Ik weet niet of ik hier alleen in sta maar ik moet toegeven dat ik ook een soort van raar 'rechtvaardigheidsgevoel' heb mbt dit soort zaken. Kan het gewoon absoluut niet hebben dat twee mensen die alles aan elkaar hebben gelogen wel het geluk schijnen te hebben gevonden en gewoon aan het langste eind hebben getrokken. Raar om zo te redeneren maar ik vind dat absoluut niet 'eerlijk'. De wereld zit helaas niet zo in elkaar maar ik zou heel graag willen geloven in een soort karma, kan het echt niet hebben dat zo'n stel zichzelf niet ontzettend hard gaat tegenkomen in de toekomst..
Pornootje op, effe flink fappen en dan lekker vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Wat doen de vrijgezelle hier in het weekend terwijl al hun vrienden gezellig met partner op de bank zitten? Het is vrijdag en heb echt niks te doen dit weekend (wederom). Het weer maakt me nou ook niet te vrolijk om wat te gaan doen. En dan nog als het mooi weer was had ik hetzelfde probleem.. Woon ook in zon suf dorp niks te beleven..
Verhuizen ben ik dan ook zeker van plan maar dat duurd nog wel even.
je meent het nog ook hequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Pornootje op, effe flink fappen en dan lekker vroeg naar bed.
Doe je nooit wat met vrienden dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:58 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Wat doen de vrijgezelle hier in het weekend terwijl al hun vrienden gezellig met partner op de bank zitten? Het is vrijdag en heb echt niks te doen dit weekend (wederom). Het weer maakt me nou ook niet te vrolijk om wat te gaan doen. En dan nog als het mooi weer was had ik hetzelfde probleem.. Woon ook in zon suf dorp niks te beleven..
Verhuizen ben ik dan ook zeker van plan maar dat duurd nog wel even.
Mja, heb dat ook wel vaker. Daarom voelt het zo alsof ik aan het wachten ben tot ik een partner weer heb ofzo. Terwijl ik helemaal niet zo wil leven maar bij iedereen in mijn omgeving draait het om hun relatie.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:32 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Die zitten dus met hun vriendinnen op de bank meestal.. kinderen enz
af en toe nog stappen maar niet zo vaak als ik wil
dus regelmatig onvrijwillig op de bank
Goed bezig blijven en gewoon negeren! Focus je op je eigen dingen dan komt t wel goedquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:34 schreef Proximo het volgende:
1 ding is me positief bevallen van het "uitgaan"
Je komt er goed achter op welke mensen je wel, en op welke je níet kan bouwen, sommige mensen vallen toch tegen om het zo te zeggen
Verder gelukkig niet veel meer aan mijn ex gedacht afgelopen dagen, dat is wel anders geweest afgelopen weken, druk geweest met werk, studie en vanalles en nog wat, vakantie geboekt naar Ibiza en veelvuldig aan het bier gezeten.
Behalve dan dat ik haar vandaag tegenkwam, ben er maar straal voorbij gelopen zonder een woord te zeggen
Vertel!quote:
Om hier ook even op terug te komen: ik heb ook iets dergelijks meegemaakt. En wil ook graag m'n verhaal doen want ik vind het allemaal niet makkelijkquote:Op woensdag 15 juni 2011 08:29 schreef Pinguino81 het volgende:
Om even terug te komen over dat random sex hebben.. Is niets mis mee natuurlijk. Gewoon doen. Alleen komt het dan bijna altijd voor dat 1 van de partijen gevoelens gaat ontwikkelen en daar moet je wel mee uitkijken. Anders word jij straks als de klootzak gezien en doe jij de ander bijn. Heb ik vaak genoeg meegemaakt. Voelde ik me echt zo n player terwijl ik voor mijn idee oprecht en altijd eerlijk naar die vrouwen toe was. Maar ja.
Lastig, maar ik zou het hem wel vertellen zeker als je elkaar al jaren kent. Heeft hij toch wel een beetje recht op ...quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:25 schreef _Lily_ het volgende:
En ja ik voel me rot en ik mis hem. Ik had onze vriendschap liever niet opgegeven. Maar ik heb geen spijt want ik voelde me de laatste weken verschrikkelijk, het ging gewoon niet meer. Hem zien deed teveel pijn. Dan liever geen contact meer.
En ik besef dat dit volslagen onverwacht kwam voor hem terwijl ik een uur eerder nog vrolijk met m kletste. Van het ene op het andere moment had ik alle banden doorgesneden en hij had iets van wtf we zijn al jaren bevriend?!
Maar wat moet je anders doen als je verliefd wordt op iemand die jou gewoon puur als een lichaam ziet? Ik ben dan niet zo dat ik het uit m'n keel krijg hoeveel ik voor je voel terwijl je net hebt gezegd dat je met een ander aan het daten bent, En terwijl ik al maanden lang seks met je heb. Heb ook m'n trots.
Dus heb ik m vanuit het niks verteld dat ie kon ophoepelen en niet meer gereageerd op zijn telefoontjes en sms'jes. Of heb ik daar fout aan gedaan?
Ik kwam haar tegen met het uitgaan. Was wel even moeilijk maar zag dat zij het er ook moeilijk mee had. Ze heeft mij de afgelopen tijd niet zo netjes behandeld, ook niet eens gesproken met haar over wat er allemaal is gebeurd want ze had het te druk zei ze.. maar tijd om in de kroeg te staan heeft ze wel. Gelukkig zijn dit momenten ook eye-openers en weet je gelijk weer dat je beter af bent zonder.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:43 schreef renwan het volgende:
Zelfs nu, tijdens het uitgaan, blijf ik aan dr denken
Ach, ik zou een willen dat ik weer als vanouds uit kon gaan zonder telkens met m'n gedachten bij haar te zittenquote:Op zondag 19 juni 2011 11:40 schreef WitteHamster het volgende:
[..]
Ik kwam haar tegen met het uitgaan. Was wel even moeilijk maar zag dat zij het er ook moeilijk mee had. Ze heeft mij de afgelopen tijd niet zo netjes behandeld, ook niet eens gesproken met haar over wat er allemaal is gebeurd want ze had het te druk zei ze.. maar tijd om in de kroeg te staan heeft ze wel. Gelukkig zijn dit momenten ook eye-openers en weet je gelijk weer dat je beter af bent zonder.
Nee dat is niet raar, alleen niet raadzaam om er wat mee te doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb vandaag een heel goed gesprek gehad met een ex. We hebben een tijdje ruzie gehad vanwege een vriendin van haar. We hebben elkaar denk al 2jaar niet of nauwelijk gesproken en als tot een gesprek kwam was het meer moddergooien naar elkaar. Nu net een leuk gesprek met haar gehad en begin gelijk weer iets voor haar te voelen. Is dit raar?
Okee. Ik was het ook niet van plan. Probeer het van me af te laten glijden, Das beter voor me.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee dat is niet raar, alleen niet raadzaam om er wat mee te doen.
Dat komt wel, duurt alleen even...quote:Op zondag 19 juni 2011 11:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Ach, ik zou een willen dat ik weer als vanouds uit kon gaan zonder telkens met m'n gedachten bij haar te zitten
Da's normaal, gaat na een tijdje weg. Ik ben 1 keer huilen uitgebarst doordat er een te bekend liedje op kwam dat me aan 'ons' deed herinneren.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:43 schreef renwan het volgende:
Zelfs nu, tijdens het uitgaan, blijf ik aan dr denken
En ik stuur je nu een berichtje af en toe..quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Da's normaal, gaat na een tijdje weg. Ik ben 1 keer huilen uitgebarst doordat er een te bekend liedje op kwam dat me aan 'ons' deed herinneren.
Sowieso kon ik alleen maar denken 'deze jongens zijn niet zo leuk als hij'
Gaat gelukkig wel weg. Ben nu meer dan 3 maanden verder, gaat prima.
Je bent niet de enige.quote:Op zondag 19 juni 2011 18:29 schreef Ghostinthemachine het volgende:
[..]
En ik stuur je nu een berichtje af en toe..
Dat helpt ook geef maar toe..
Dat je daar blij van wordt zeg...quote:Op zondag 19 juni 2011 17:59 schreef J0ycie88 het volgende:
Oh van het weekend had ik het ff kut.. Maar heb net heerlijk mijn ex lopen afkraken, naja eigenlijk gewoon meer gehad over de streken die hij leverde. En nu besef ik me weer hoe blij ik eigenlijk moet zijn dat ik van hem af ben..!
Hm, da's wel lastig ja. Maar misschien wel goed om eens alleen te zijn dan? Beetje van je jonge leeftijd nog genieten? Het echte single leven proeven?quote:Op zondag 19 juni 2011 18:58 schreef renwan het volgende:
Ik denk ook dat ik het zo zwaar heb omdat ik vanaf m'n 16e alleen maar vriendinnen gehad heb, 2 relaties van dik 3/3,5 jaar. Ben het helemaal niet gewend om alleen te zijn!
Jij bent niet blij dat je van iemand af bent die heeft gezegd zich voor je te schamen.. vreemd gaat en daar over liegt.. Je voor van alles en nog wat uitmaakt, en vervolgens terug contact zoekt om vervolgens ongeveer hetzelfde te flikken?quote:
Kutpost? Ban diegene uit je leven, ga gewoon verder met je leven. Je ex afzeiken bij iedereen die het maar wilt horen is net zo laag als zijn streken. En kan me voor de rest geen flikker schelen wat ie allemaal geflikt heeft. Je bent net zo fout bezig.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Jij bent niet blij dat je van iemand af bent die heeft gezegd zich voor je te schamen.. vreemd gaat en daar over liegt.. Je voor van alles en nog wat uitmaakt, en vervolgens terug contact zoekt om vervolgens ongeveer hetzelfde te flikken?
Als je iemand zijn verhaal niet helemaal weet, reageer dan ook niet met zo'n kutpost...
Nee want ik zat dus de hele nacht met m'n gedachten ergens andersquote:Op zondag 19 juni 2011 19:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Geen chickies kunnen krijgen?
Ik wilde ook weer es rondkijken maar heb eigenlijk alleen maar rondgerend de hele nacht.
Ik zei al in mijn post dat het eerder gewoon praten over zijn streken was dan het echt afzeiken.. Maar goed.. Jij leest blijkbaar alles half..quote:Op zondag 19 juni 2011 19:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kutpost? Ban diegene uit je leven, ga gewoon verder met je leven. Je ex afzeiken bij iedereen die het maar wilt horen is net zo laag als zijn streken. En kan me voor de rest geen flikker schelen wat ie allemaal geflikt heeft. Je bent net zo fout bezig.
Je moet er echt doorheen.. Ik weet niet precies hoelang het uit is tussen jullie maar het gevoel word echt minder..quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef renwan het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe ik dit nog langer vol moet houden. Dit is echt zo'n slopend gevoel
Ik vraag me nou altijd af hoe dit soort dingen nu toch altijd ''ontstaan''... Als een relatie overgaat, en je elkaar 2 jaar niet of nauwelijks spreekt, dan is het toch wel een keer klaar met moddergooien / gesprekken hebben en dat soort dingen??quote:Op zondag 19 juni 2011 14:50 schreef pl4kkie het volgende:
Ik heb vandaag een heel goed gesprek gehad met een ex. We hebben een tijdje ruzie gehad vanwege een vriendin van haar. We hebben elkaar denk al 2jaar niet of nauwelijk gesproken en als tot een gesprek kwam was het meer moddergooien naar elkaar. Nu net een leuk gesprek met haar gehad en begin gelijk weer iets voor haar te voelen. Is dit raar?
Je bent haar dus toch tegen gekomen op paiq..quote:Op zondag 19 juni 2011 21:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hmm sinds vorige week ofzo wat berichtjes heen en weer gestuurd met men ex via Paiq, mja, heb eigk steeds minder de behoefte om ook daadwerkelijk af te spreken. Weet dat het redelijk gaat met haar nu, nou met mij gaat het ook goed, dus uhm, ja eigenlijk was dat het wel weer denk ik
Om welke reden zou je elkaar zien dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 07:00 schreef renwan het volgende:
Iets zegt me dat ik dr vanavond gewoon beter niet kan zien. Wat voor nut heeft het? Een kans krijg ik toch niet en ik voel me zo hard genaaid dat het normaal afsluiten toch geen optie is
Je moet?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef renwan het volgende:
Nou, ik moet morgen wat gaan drinken met d'r. Ze wil er zo normaal mogelijk een punt achter proberen te zetten. Volgens mij is ze daar nu wat te laat mee maar ach, eens kijken wat eruitkomt
Daar krijgen we weer de gemakkelijke Fok-adviezen zoals "dumpen"quote:Op maandag 20 juni 2011 14:19 schreef Flugel83 het volgende:
Zij 21, ik 26! Allebei volwassen genoeg, daar ontbreekt het er bij haar ook zeker niet aan maar niemand moet een keuze hoeven maken tussen ouders en vriend. Als ik nu één of andere junkie of woon/werkloze ben dan kan ik me nog indenken dat haar ouders tegen me zijn.
Als je je zo voelt, zou ik je dat sterk afraden, Als je er nu naartoe gaat rijt je de wond waarschijnlijk weer helemaal open en voel je je straks nog langer kut, niet echt waar je op zit te wachten dunkt mijquote:Op maandag 20 juni 2011 07:00 schreef renwan het volgende:
Iets zegt me dat ik dr vanavond gewoon beter niet kan zien. Wat voor nut heeft het? Een kans krijg ik toch niet en ik voel me zo hard genaaid dat het normaal afsluiten toch geen optie is
Geen contact is beter.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef renwan het volgende:
Uiteindelijk kon ze niet ofzo, nou dan niet vind het wel best zo
Zij wilde toch afspreken? Lekker vaag dan, zegt dan wel weer genoeg dan. Zou het dan ook gewoon nu zo latenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:55 schreef renwan het volgende:
Uiteindelijk kon ze niet ofzo, nou dan niet vind het wel best zo
Ze was niet lekker en had wat op mn facebook gelezen wat ze nogal raar vond ofzo. Vraag me wel af wat ze daar dan doet maar dat zal wel.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zij wilde toch afspreken? Lekker vaag dan, zegt dan wel weer genoeg dan. Zou het dan ook gewoon nu zo laten
Ik voel me wel redelijk, wat dipdagen achter de rug, snap af en toe niet goed waarom, maar ja het zal er bij horen, als ik me er tegen verzet krijg ik het de volgende dag toch weer op mijn bord..
Denk jij echt zo zwart wit?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat is je eigen schuld. Je gaat zelf op haar in, wat kan betekenen dat je ergens nog hoop hebt. Je hoeft niet te reageren op haar. Het is zelfs beter om helemaal niet te reageren.
Het is een voldongen feit dat exen altijd moeten laten weten aan iedereen en vooral aan kersverse exen hoe gelukkig ze wel niet zijn zonder hun. Grappig is dan wel weer dat ze dat per sé aan jou moeten laten weten, dus het is een poging om je kut te laten voelen en je jaloers te maken. Als ze echt zo gelukkig zou zijn dan zou ze maling aan je hebben. Ze overdrijft dus.
Dat ze nog aan je denkt wil zeggen dat ze je aan het testen is of ze nog een lijntje open heeft bij je, mocht het toch niet werken met mister perfect.
Laat je niet behandelen als een emotionele voetveeg en blokkeer dat mens.Maar het blijft vermakelijk om te lezen hoe mensen steeds weer in die ongein blijven trappen. Je bent 29 maar het lijkt alsof dit je eerste relatie is.
Dat heet ervaring.quote:
30 sinds kort!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:39 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dat is je eigen schuld. Je gaat zelf op haar in, wat kan betekenen dat je ergens nog hoop hebt. Je hoeft niet te reageren op haar. Het is zelfs beter om helemaal niet te reageren.
Het is een voldongen feit dat exen altijd moeten laten weten aan iedereen en vooral aan kersverse exen hoe gelukkig ze wel niet zijn zonder hun. Grappig is dan wel weer dat ze dat per sé aan jou moeten laten weten. Het is een poging om je jaloers te maken en je miserabel te laten voelen om wat je bent kwijtgeraakt. Maar als ze echt gelukkig zou zijn dan zou ze maling aan je hebben.
Ze overdrijft dus.
Dat ze nog aan je denkt wil zeggen dat ze je aan het testen is of ze nog een lijntje open heeft bij je, mocht het toch niet werken met mister perfect.
Laat je niet behandelen als een emotionele voetveeg en blokkeer dat mens.Maar het blijft vermakelijk om te lezen hoe mensen steeds weer in die ongein blijven trappen. Je bent 29 maar het lijkt er verdomde veel op alsof dit je eerste relatie is...
Zie mijn vorige bericht. Daarin staat wat meer uitleg.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:53 schreef Pinguino81 het volgende:
[..]
30 sinds kort!
En nee natuurlijk snap ik t wel. Maar het blijft gewoon ff rot. Tis niet zo dat ik gelijk weer in zak in as zit. En dit is ook mijn eerste x dat ik gedumpt ben. Dus is een iets andere ervaring als dat je er zelf een einde aan maakt.
Kut voor je pinguino! Wel knap dat je haar alle geluk hebt gewenst.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:06 schreef Pinguino81 het volgende:
Die achtbaan heeft tijden geduurd. Telkens had ik idd weer hoop en deed zij me weer pijn. En kreeg ik opeens weer berichten dat ze me miste blablabla. Wilde ze afspreken, en weer niet, en weer wel. Werd er gewoon gek van. Tot een week of 3/4 geleden sindsdien niets meer gehoord van der. Alleen via via gehoord dat ze een ander heeft. En vandaag voor mijn verjaardag een whatsapp en zo kwam t ter spraken over der lover dat ze happy is enzo. Ik heb der alle geluk gewenst.
Hey Pinguino81; ik lees er niet overheen hoor! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:06 schreef Pinguino81 het volgende:
Die achtbaan heeft tijden geduurd. Telkens had ik idd weer hoop en deed zij me weer pijn. En kreeg ik opeens weer berichten dat ze me miste blablabla. Wilde ze afspreken, en weer niet, en weer wel. Werd er gewoon gek van. Tot een week of 3/4 geleden sindsdien niets meer gehoord van der. Alleen via via gehoord dat ze een ander heeft. En vandaag voor mijn verjaardag een whatsapp en zo kwam t ter spraken over der lover dat ze happy is enzo. Ik heb der alle geluk gewenst.
Inderdaad, die reactie verwachtte ze waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:33 schreef Duubje het volgende:
[..]
Kut voor je pinguino! Wel knap dat je haar alle geluk hebt gewenst.
Dat was gisteren.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:39 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hey Pinguino81; ik lees er niet overheen hoor! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He Bartinhoo!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Bartinhoo het volgende:
Zo, sinds 9 juni hier niet meer gepost, een persoonlijk record
Heb weer even een vraagje aan de wijze mensen alhier, vandaar dat ik me weer even meld. De laatste tijd rommelt het wel wat aan met meisjes... Zoenen in de weekenden met leuke meiden, soms meer dan dat, en soms blijft er daarna nog wel wat sms contact..
Daar blijft het verder tot noch toe bij, maar denk dat dat meer komt omdat ik de boot voor daten/een relatie nog erg afhou, dus of het daar mee te maken heeft of met mijn gebrek aan kwaliteiten om er meer van te maken dan een nachtelijk avontuurtje, dat weer ik niet zeker
Maar mijn vraag aan jullie is eigenlijk, waar moet je de grens leggen qua flirten en mensen verkeerde ideeen geven? Niet arrogant bedoeld oid, maar als een meisje aanstalte naar mij maakt, dan is dat 9 vd 10 keer omdat ze ''meer'' van me willen. Ik ben niet het type dat snel in ''the friendszone'' valt, maar wel word gezien als potentieel relatiemateriaal denk ik...
Nu is flirten natuurlijk leuk, en ik geniet ook wel van de aandacht... Alleen momenteel loop ik met 2 meisjes waar ik leuk contact mee heb, 1 was vorige week op een feest en zowel vrijdag en de zaterdag kwam ze speciaal voor mij weer terug en bleef ze zelfs slapen. Nu zoekt ze veel contact via sms...
Allemaal leuk en aardig natuurlijk, en ik vind het ook wel een leuke meid alleen wat is eerlijk en waar wordt het toneelspel? Ik wil namelijk niet per se een relatie, en als ik er al een zou willen zouden er voor mij eerst echt maanden van daten overheen moeten gaan.... Wat dat betreft wil ik dus nog niet zo ver gaan... Maar moet ik nu meteen heel formeel mijn grenzen aangeven ( klinkt zo kattig / kap ik het contact misschien mee af ) of moet ik gewoon leuk blijven doen (wat ik ook meen) maar dan zo iemand laten denken dat ik ook wel voor ''meer '' in ben terwijl dit niet direct zo is?
Hmm tja ergens heb je wel gelijk natuurlijk, gewoon doen en zien hoe het loopt...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
He Bartinhoo!
Mss moet je er gewoon helemaal niet zo over willen nadenken. Als je dat doet loopt je spontaniteit met de staart tussen de benen weg. Je grenzen aangeven doe je maar bij de schutting met de buren. Geniet gewoon.
Wil je de ene of de andere meid zien dan bel je en spreek je dat ook af. Volg waar je gelukkig van wordt en denk niet na over het al dan niet willen hebben van een relatie. Wat komt dat komt en de tijd neemt de tijd die het nodig heeft.
Het soort minder vrijblijvende items komt vanzelf wel aan bod als je wat maandjes verder bent. Geloof me, ineens zit je met die meid waar je dan al wat weken of maanden mee zit te rommelen in een ietwat serieus (...) gesprek
Nou idd, en een dag na deze gebeurtenissen krijg ik gisteren opeens weer een whatapp bericht:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:33 schreef Duubje het volgende:
[..]
Kut voor je pinguino! Wel knap dat je haar alle geluk hebt gewenst.
Sorry man, maar dat had je kunnen verwachten. Ik vind het niet echt verassend.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Op de ene dag zegt mn ex ik hoef je niet meer te zien. De volgende dag zegt ze sorry en blablabla. :S
Vrouwen..
Heb dr immidels makkelijk los kunnen laten want ben al een aantal keren met een andere leuke meid weg geweest.
Oh, "2e" kans komt er wss niet. Zij wilde niemand meer met zo'n lange afstand, dus ga k geen moeite doen voor een afspraakje, ook zou zij dan maar eens initiatief moeten nemen.
Ik wil de kans nu ook niet meer. Ze heeft het verknalt.
Oh maar zij had nog wel willen afspreken en blijft me doodleuk smsen en doet jalpers als ik bij een ander meisje ben. Ik heb nu nee gezegtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Sorry man, maar dat had je kunnen verwachten. Ik vind het niet echt verassend.
Muahahaaaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:24 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Ik vind dit een beetje eng klinken
Wen er maar aan. Een van de onderdelen van "loslaten" is ook echt loslaten. Contact, in welke vorm dan ook, is contact. Het kan zelfs gebeuren dat je ronduit klote contact hebt gehad en er achteraf bijna blij mee bent simpelweg omdat je dan ff contact hebt gehad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Gaat laatste dagen opeens weer wat minder. Waarschijnlijk doordat ik nu de langste periode heb waarin we geen contact hebben. En hier gaat ook geen eind aankomen.
Hopelijk gaat dit gevoel ook weg..
Kan die vast niet, als hij het met ons gaat delen dan is het moord en geen doodslagquote:
Maak daar nou geen grapjes over......quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan die vast niet, als hij het met ons gaat delen dan is het moord en geen doodslag
Wat is er mis dat juist weer ff via die vriend te vragen of hij een status heeft over die meid? Je kunt haar FB checken....genoeg om je info alvast up-to-date te brengen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:15 schreef JiggyJ het volgende:
Good evening ik heb even jullie hulp nodig
Hoort eigenlijk niet in het topic thuis maar ik weet dat ik hier (bijna) altijd goede info krijg dus vandaar....
Met oud & nieuw was er dus een meisje. Dit meisje is EEN vriendin, van DE vriendin, van een van mijn beste vrienden...
Koninginnedag 2010 zagen we elkaar voor het eerst omdat we met de hele groep gingen vieren. Meteen dacht ik WOW dat is lang niet verkeerd zeg. Maargoed, ik had toen nog met mijn ex en ik ben een braaf type dat in zo' n geval stopt na de eerder genoemde gedachte en verder niet eens nadenkt over meer...
Begin juni ging dat uit, en al gauw kwamen de eerste hints van die vriend van mij en zijn vriendin dat ze me wel zag zitten. Leuk dacht ik, goed voor mijn zelfvertrouwen, maar de eerste maanden nadat het uit was, was het alleen maar mijn ex voor en mijn ex na in mijn hoofd...
In september uitgeweest met een groep waar zij bij was en jahoor gezoend, maar verder niets. Met oud en nieuw kwam ze speciaal naar het feest toe waar ik was, maar kende daar verder haast niemand. Daar dus verder gegaan dan zoenen en samen geslapen. Daarna begon ze met sms' en en soms belde ze me zelfs op... Rond die tijd zat ik nog steeds ( ja triest idd ) veel met mijn ex in mijn hoofd.
Vond haar ook wel leuk, maar ik ''zag'' het op de een of andere manier niet, en het contact verwaterde, waarschijnlijk omdat ik maar niet inging op haar hints en ook niet bijzonder spontaan en initiatiefrijk was...
Afgelopen koninginnedag elkaar voor het laatst gezien, maar niets meer gebeurd. Nog wel flirten enzo maar meer kwam er niet van...
Sindsdien geen contact meer gehad, maar ik denk de laatste tijd steeds meer van damnDat was wel echt een HELE leuke die ik heb laten schieten. Niet stoer bedoeld maar ben sindsdien wel met wat meer meiden gegaan, alleen zij is de enige die is blijven hangen in mijn gedachten...
Vraag is voorspelbaar en ik weet eigenlijk jullie antwoord ook al , maar hoe kan ik nou subtiel weer contact opnemen met haar. Vind ineens bellen / smsen vanuit het niets ook zo raar. En om het weer via die vriend van mij te spelen vind ik ook zo wat, anders zul je altijd houden dat ik die relatie aan hem te danken heb oid
Plan is toch alweer gewijzigdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Kan die vast niet, als hij het met ons gaat delen dan is het moord en geen doodslag
Nou met die ''vriend'' loopt het de laatste tijd niet zo lekker. Hij is zijn hele leven aan het verknallen, inclusief school... Alleen maar aan het werk in de free recors shop en al zijn geld uitgevendoor 4 x met zijn vriendin in de week uit eten te gaan... Hij vindt zichzelf geweldig, en als ik hem als tussenpersoon gebruik zal ik altijd moeten horen dat ik (mocht er wat van komen ) toch echt wel aan hem te danken heb, heb ik niet zo' n zin in.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:30 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Wat is er mis dat juist weer ff via die vriend te vragen of hij een status heeft over die meid? Je kunt haar FB checken....genoeg om je info alvast up-to-date te brengen.
De rest is what separates the boys from the men; idd zelf weer het contact herstellen indien de info positief is. Vergeet 'subtiel', ga rechtstreeks op je doel af en zorg dat je duidelijk maakt dat je hoofd er eerst nog niet zo naar stond vanwege die ex en dat je nu je hoofd vrij hebt. Dat je vanaf dat moment steeds aan haar dacht. Zal ze alleen maar kunnen waarderen. (heb precies hetzelfde meegemaakt) Succes!
Sorry hoor, maar tussen alle verhalen die in deze rubriek staan begint dit wel erg te lijken op een luxe-probleem, er zijn aardig wat mensen die met jou willen ruilen. Dit doet verder niks af aan jouw 'lastige' situatie maar zet het wel in perspectief..(als je dat al niet deed, maar toch)..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:08 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Nou met die ''vriend'' loopt het de laatste tijd niet zo lekker. Hij is zijn hele leven aan het verknallen, inclusief school... Alleen maar aan het werk in de free recors shop en al zijn geld uitgevendoor 4 x met zijn vriendin in de week uit eten te gaan... Hij vindt zichzelf geweldig, en als ik hem als tussenpersoon gebruik zal ik altijd moeten horen dat ik (mocht er wat van komen ) toch echt wel aan hem te danken heb, heb ik niet zo' n zin in.
Maar je hebt verder gelijk hoor, snap eigenlijk ook niet zogoed waarom ik de vraag hier stel, er is eigenlijk maar 1 goed antwoord en dat is er voor gaan..
Vind het wel lastig moet ik zeggen hoor... Vorige week 2 daags feest gehad in de stad, eerste avond leuke meid tegengekomen. Gezoend etc nog wel iets meer, en de volgende dag kwam ze speciaal voor mij weer naar dat feest terwijl ze eerst niet zou komen...
Ik nog denken hmm misschien niet speciaal voor mij en is ze met vrienden mee, maar hoorde toen van vrienden dat ze toch weer naar mij op zoek was... Haar weer tegengekomen en weer hetzelfde verhaal als de avond ervoor...
Voor het eerst sinds eigenlijk mijn hele leven zelf maar eens de stoute schoenen aangetrokken, omdat het me in deze situatie toch eigenlijk wel weg duidelijk leek. Nummer gevraagd (en gekregen), en heb haar de volgende dag zelf op facebook toegevoegd en daar haar aangesproken en even gezellig ''gechat''...
Daarna dacht ik hmm nu maar even kijken of zij nog wat doet. Haar nog wel een aantal keren online gezien, maar verder geen teken van leven gehad eigenlik...
Vertel meer!quote:
We hadden vakantieplannen, ik wilde boeken, zij wilde even wachten tot ze haar salaris binnen had. Alleen ik zei: We boeken gewoon, krijg ik het daarna wel van je. Maar dat wilde ze niet. En van de week merkte ik dat er wat aan de hand was. Dus ik vraag aan haar wat er is.. Komt ze met het verhaal dat het de laatste tijd niet zo lekker liep tussen ons (klopt ook, mede door vakantie etc). En dat ze een andere jongen ontmoet had, en niet wist wat ze nu moet. En we hebben nu een break.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Heb gister eens met een vriendin goed gepraat. Haar vorige relatie waar ik eigenlijk niks vanaf wist, was vrijwel gelijk aan degene die ik had. Het was zo herkenbaar.
Vooral het gedeelte dat ik zo ongelukkig was en hij er niks aan deed. Maargoed, dat heeft me goed gedaan.
[..]
Vertel meer!
Heh, pijnlijk...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
We hadden vakantieplannen, ik wilde boeken, zij wilde even wachten tot ze haar salaris binnen had. Alleen ik zei: We boeken gewoon, krijg ik het daarna wel van je. Maar dat wilde ze niet. En van de week merkte ik dat er wat aan de hand was. Dus ik vraag aan haar wat er is.. Komt ze met het verhaal dat het de laatste tijd niet zo lekker liep tussen ons (klopt ook, mede door vakantie etc). En dat ze een andere jongen ontmoet had, en niet wist wat ze nu moet. En we hebben nu een break.
Alleen gaat ze wel met die jongen bijvoorbeeld vandaag de stad in en ze zou vanavond nog even hierheen komen om even te praten, alleen nu is die jongen nog bij haar thuis en komt ze dus niet hierheen als hij er nog is.
Daarnaast moet ik het mijn ouders ook nog vertellen, die denken dat ik nog steeds op vakantie ga met haar.
Break = 99% einde relatie. Vooral als ze gelijk op stap gaat met die gast. Ik zou er dan ook niet mee instemmen. Alles of niets.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
We hadden vakantieplannen, ik wilde boeken, zij wilde even wachten tot ze haar salaris binnen had. Alleen ik zei: We boeken gewoon, krijg ik het daarna wel van je. Maar dat wilde ze niet. En van de week merkte ik dat er wat aan de hand was. Dus ik vraag aan haar wat er is.. Komt ze met het verhaal dat het de laatste tijd niet zo lekker liep tussen ons (klopt ook, mede door vakantie etc). En dat ze een andere jongen ontmoet had, en niet wist wat ze nu moet. En we hebben nu een break.
Alleen gaat ze wel met die jongen bijvoorbeeld vandaag de stad in en ze zou vanavond nog even hierheen komen om even te praten, alleen nu is die jongen nog bij haar thuis en komt ze dus niet hierheen als hij er nog is.
Daarnaast moet ik het mijn ouders ook nog vertellen, die denken dat ik nog steeds op vakantie ga met haar.
Je stelt geen vraag dus ik neem aan dat je ook snapt dat je nu even he-le-maal niets moet doen of moet laten horen? Heel tegenstrijdig allemaal, maar alles wat je nu doet om haar evt "over te halen" duwt haar alleen maar verder weg....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Precies. En die ene % die je hebt verneuk je als je er achteraan gaatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:24 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Break = 99% einde relatie. Vooral als ze gelijk op stap gaat met die gast. Ik zou er dan ook niet mee instemmen. Alles of niets.
....en het klinkt als een wel heel erg "voorbedachte rade", ze zal er al een aantal weken mee bezig geweest zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mannen denken daar net zo goed al eerder over na.. En sommige praten nog geen eens..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
....en het klinkt als een wel heel erg "voorbedachte rade", ze zal er al een aantal weken mee bezig geweest zijn.
Dat is in grote lijnen wel het verschil tussen M en V. V's zijn al bezig met uitmaken tijdens de relatie. M gaan er eerst echt over praten voordat ze dat besluiten. Ja, eh......V's?
Yep, zie ook - bij verder nadenken - weinig lichtpuntjes. Het is allemaal veel te geregisseerd door de soon-to-be-ex...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:32 schreef goofy_goober het volgende:
Overigens weet je soon-to-be-ex al lang wat ze wil hoor. Als ze echt confuus was dan was ze niet gaan stappen en lol hebben met die gozer. Als je je eer wil redden dan zou ik er zelf een eind aan breien, ipv af gaan zitten wachten als een braaf hondje om alsnog aan een boom langs de snelweg te worden gebonden (figuratively speaking).
Mmh JOycie88, die ex van jou is ook wel een status aparte, dat is gewoon een kl.....zak hoe die met jou is omgegaan. We hebben het hier over de "normale man".quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mannen denken daar net zo goed al eerder over na.. En sommige praten nog geen eens..
Mijne was ook zo.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:49 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mannen denken daar net zo goed al eerder over na.. En sommige praten nog geen eens..
Ja die ex is gewoon een *piep*, alleen als ik kijk naar een andere ex had hij er van te voren ook al over nagedacht en kon ik het op een morgen even incasseren..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Mmh JOycie88, die ex van jou is ook wel een status aparte, dat is gewoon een kl.....zak hoe die met jou is omgegaan. We hebben het hier over de "normale man".
Je moet het over je heen laten komen, verzetten helpt niet en als je er over praat is het gedeeltelijk uit je systeemquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:52 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mijne was ook zo.Die had ook al besloten maar ik wist van niks dat hij er zo mee zat.
Waarom heb ik het er nog over.
Ik zou inderdaad zoiets hebben als ze nu al met een andere jongen ''bezig'' is, dan snel er zelf een einde aan breien...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:12 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Mja, maar ik ben er eigenlijk wel overheen.. bijna dan. En elke keer als ik er weer over begin zit ik zo van.. mwah, laat maar, geen zin in.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:02 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je moet het over je heen laten komen, verzetten helpt niet en als je er over praat is het gedeeltelijk uit je systeem
Ik herken het wel.. Maar bijna is niet helemaal hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:09 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Mja, maar ik ben er eigenlijk wel overheen.. bijna dan. En elke keer als ik er weer over begin zit ik zo van.. mwah, laat maar, geen zin in.Genoeg over gepraat.
Yeah.. soms nog wel sip momentje en denk er probably ook nog wat te veel. Ook herkenbaar zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:13 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik herken het wel.. Maar bijna is niet helemaal he
Heeeeeeel herkenbaar.....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Heel herkenbaar maar ik hou het toch niet tegen.. En het gaat vanzelf over
Kan alleen niet slen genoeg gaan wel :s Hoe lang is het voor jou geleden dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:22 schreef J0ycie88 het volgende:
Heel herkenbaar maar ik hou het toch niet tegen.. En het gaat vanzelf over
Te lang.. 7 maanden nu.. Wel het een en ander in die 6 maanden gebeurt wat niet heel positief is geweest voor het loslaten.. Op dit moment heb ik sinds een maand geen contact meer met hemquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:34 schreef ThaKiller het volgende:
[..]
Kan alleen niet slen genoeg gaan wel :s Hoe lang is het voor jou geleden dan?
Ja, ik laat het initiatief nu ook van haar kant komen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:06 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad zoiets hebben als ze nu al met een andere jongen ''bezig'' is, dan snel er zelf een einde aan breien...
Weet dat dit makkelijker gezegd is dan gedaan, als buitenstaander en dat als je zelf in de situatie zit dat je denkt dat het allemaal nog wel te redden valt etc..
Maar als ze ook twijfels heeft over die vakantie, dat is eigenlijk al een teken dat het kut is... Mijn relatie ging in juni uit, en weet nog goed dat ik in februari (!) voor vakanties aan het kijken was met haar...
Ik was wel gemotiveerd om een leuke vakantie uit te zoeken ,maar het initiatief kwam telkens van mij, zij steeds: Ja dat ziet er leuk uit, en het lijkt mij ook leuk MAAR : ik moet nog wel toestemming van mijn ouders, vrij van werk regelen, bla bla...
Had toen al door moeten hebben dat het niet goed zat. Ze is 2 jaar eerder met haaar toenmalige vriend op 19 jarige leeftijd ook op vakantie geweest, en met mij op 21 jarige leeftijd heeft ze opeens toestemming nodig?
Laat haar even voor wat het is zou ik zeggen en laat het initiatief bij haar vandaan komen
We all know... Sterkte man.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, ik laat het initiatief nu ook van haar kant komen.
Ik ben er klaar mee om haar achterna te lopen.
Ik weet dat ik het nu wel even hardop zeg alsof ik het wel even doe, maar natuurlijk is het niet zo makkelijk.
Dus ik mag er nu vanuit gaan dat JIJ dat meisje morgen even iets laat weten?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef JiggyJ het volgende:
Ja heel kut, heb ik dus ook last van...
Zaterdagavonddipje, bewust gekozen om het rustig te houden ivm tentamens volgende week, maar even naar een vriend gegaan... Maar toen ik in de auto terug naar huis reed net besefte ik me toch wel dat ik al langer dan een jaar niets serieus met een meisje heb ondernomen...
En dan heb ik het niet over zoenen op een feest of een beetje vozen in bed of sms' en met elkaar, maar echt ''samen zijn'' al is het maar in de vorm van een filmpje kijken / date oid...
Ik wou dat ik op dat punt gewoon nog hetzelfde was als voor mijn (1e) relatie... Het boeide me toen echt niet. Die vriend waar ik was is ook totaal niet van de relaties en die gaat nu lekker tukken en verder zit hij nergens mee..
Maar ik voel me op de een of andere manier toch minderwaardig / ondergeschikt oid, alsof ik niet mag ''meedoen''/niet helemaal meetel met de echte mensen oid als single, terwijl ik dat gevoel eerder nooit had...
Net als dat meisje van vorige week dat naar dat feest 2 keer toekwam speciaal voor mij, dat nu al sinds maandag geen contact meer opneemt... Op de een of andere manier zit ik daar toch mee, terwijl ik eerder altijd dacht man boeiend ik heb alleen maar een beetje met haar gezoend en iets meer, was leuk voor een avondje... Nu ga ik me druk lopen maken om dat hele verhaal ''eromheen''..
Juist het type mensen waaraan ik me destijds zo kon ergeren die er een hele sentimentele waarde aan hangen
Ach, de meeste mensen die hier zitten zijn gedumpt, en meestal hebben die het er wel wat moeilijker mee...quote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef ThaKiller het volgende:
Heh, dat belooft nog wat zeg![]()
Heb het gisterenavond uit gemaakt, en dat was mijn eerste serieuze relatie... Als ik dit zo lees dan wordt het nog een erg moeilijke en pijnlijke tijd
Ja, maar dan nog merk ik dat ik wel van dr hield...Houdt...quote:Op zondag 26 juni 2011 09:22 schreef JiggyJ het volgende:
[..]
Ach, de meeste mensen die hier zitten zijn gedumpt, en meestal hebben die het er wel wat moeilijker mee...
Neem aan dat als jij het zelf uit hebt gemaakt dat je daar ook wel een duidelijke reden voor had toch...
Nouja, dat is alleen maar goed toch? Hoef je daar in ieder geval niet moeilijk meer over te doen. Neem aan dat ze je ook wel een beetje mental support geven niet?quote:Op zondag 26 juni 2011 12:57 schreef Goddelijker het volgende:
Mijn ouders weten het nu ook, al vermoeden ze al een paar dagen wat.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef JiggyJ het volgende:
Haha dan wordt het zo concreet allemaal opeens
Maar wat ik bedoelde is dat ik zo enorm serieus ben geworden met dat soort dingen opeens...
Meisje van vorige week waar ik dus 2 avonden mee heb gezoend en 1 avond mee heb geslapen, zat net op haar facebook en las dat ze weer flink uitgaat dit weekend...
Op de een of andere manier vind ik dat toch een beetje klote, sowiezo al omdat ze sinds maandag geen contact meer heeft opgenomen, en ik ga me gewoon allemaal dingen afvragen als '' zou ze afgelopen weekend alweer vergeten zijn, doet ze dat soort dingen elk weekend, gaat ze vanavond weer met een andere jongen mee naar huis''?
En daaruit volgt dan weer die klote onzekerheid, dat ik denk '' als dat zo is, dan zet ik mezelf echt voor lul door weer contact met haar op te gaan nemen''...
En dan komt opeens de ''oude'' ik weer om de hoek zetten van voor de relatie en dan denk ik echt dude maak je niet zo druk, 9 dagen geleden kende je die hele meid nog niet eens, je hebt 2 leuke avonden met haar gehad en wat the fuck boeit het verder allemaal.. Als ze contact opneemt is het leuk, en zo niet dan is het net zo leukMaar op dat gebied lijk ik helaas een beetje kwetsbaarder te zijn geworden, lijk wel een vrouw met die manier van denken...
dat is volgens mij nu gewoon volwassen worden, dan ga je andere dingen belangrijker vinden ! Welcome on earth!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:22 schreef JiggyJ het volgende:
Ja heel kut, heb ik dus ook last van...
Zaterdagavonddipje, bewust gekozen om het rustig te houden ivm tentamens volgende week, maar even naar een vriend gegaan... Maar toen ik in de auto terug naar huis reed net besefte ik me toch wel dat ik al langer dan een jaar niets serieus met een meisje heb ondernomen...
En dan heb ik het niet over zoenen op een feest of een beetje vozen in bed of sms' en met elkaar, maar echt ''samen zijn'' al is het maar in de vorm van een filmpje kijken / date oid...
Ik wou dat ik op dat punt gewoon nog hetzelfde was als voor mijn (1e) relatie... Het boeide me toen echt niet. Die vriend waar ik was is ook totaal niet van de relaties en die gaat nu lekker tukken en verder zit hij nergens mee..
Maar ik voel me op de een of andere manier toch minderwaardig / ondergeschikt oid, alsof ik niet mag ''meedoen''/niet helemaal meetel met de echte mensen oid als single, terwijl ik dat gevoel eerder nooit had...
Net als dat meisje van vorige week dat naar dat feest 2 keer toekwam speciaal voor mij, dat nu al sinds maandag geen contact meer opneemt... Op de een of andere manier zit ik daar toch mee, terwijl ik eerder altijd dacht man boeiend ik heb alleen maar een beetje met haar gezoend en iets meer, was leuk voor een avondje... Nu ga ik me druk lopen maken om dat hele verhaal ''eromheen''..
Juist het type mensen waaraan ik me destijds zo kon ergeren die er een hele sentimentele waarde aan hangen
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:58 schreef Bartinhoo het volgende:
Damn![]()
Ik wil gewoon echt weer een vriendin![]()
Inmiddels bijna een jaar en 2 maanden single, maar vandaag had ik echt voor het eerst zoiets van hoelang gaat het nog duren
De eerste 6 maanden kon ik alleen nog maar aan mijn ex denken, wou alleen haar en niemand anders... Dat veranderde langzaam in dat ik me prima voelde alleen, maar nu is denk ik de fase daarna aangebroken en ik begin wel weer een beetje benieuwd te worden...
Komt ook een beetje door de mensen om me heen denk, ene vriend gaat uiteten met zijn vriendin, ander stelletje gaat volgende week op vakantie voor een paar dagen en ga zo maar door...
Weet niet wat ik hier nu duidelijk mee wil maken, moest het gewoon ff kwijt i guess
Soms wel, soms niet een rare gang van zaken. Klinkt stom, maar ik was er niet bij dus kan het niet voor je beoordelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:32 schreef Bartinhoo het volgende:
Haha
Ik heb trouwens een beetje een awkward vraagje...
Is me de laatste tijd ( jaar) eigenlijk al een paar keer overkomen..
Er is een leuke meid, op een feest. Op dat feest is drank, je drinkt, hebt een leuke avond, gaat de kroeg in, zoenen en uiteinderlijk beland je bij elkaar in bed voor die nacht..
Maar de volgende ochtend is dan bij mij altijd een beetje ongemakkelijk.. Meid ligt er nog, je bent weer nuchter.. Ben nooit zo dronken dat ik niet meer normaal kan fietsen oid dus zo erg is het allemaal niet, het is dus niet zo dat ik denk wie ligt daar in godsnaam naast me, maar ik stel me zo' n ochtend daarna altijd veel afstandelijker op naar zo' n meid..
Niet omdat ik dat wil ofzo, maar ik denk altijd tja wat er gisteravond / vannacht allemaal is gebeurd was onder invloed van alcohol, ze zit er nu vast niet meer op te wachten op een zoen oid...
Daardoor gebeurt het ook zo dat we de hele avond lopen te zoenen, en snachts doorgaan in bed, maar de volgende ochtend als we weer nuchter wakker worden dan wordt er geeneens meer gezoend bij wijze van spreke ( door mijn afstandelijkheid )...
Is dat nou een hele rare gang van zaken en denk ik totaal verkeerd of loopt het wel vaker ( meestal ) zo ?
mijn idee !quote:Op zondag 26 juni 2011 23:48 schreef Ghostinthemachine het volgende:
Wie gaat dr dan ook nog zoenen sochtends als je de hele avond heb gezopen. Zeker niet met iemand die je niet goed kent.
ja, en als je er na die douche nog goed uit ziet en niet uit je mond stinkt (hopelijk is de drank dan uitgewerkt), dan zou ik gewoon verder gaan met zoenen, daarna een ontbijtje, effe voorstellen, misschien klikt het en dan maak je nog een keer afspraak en zo niet, gaat ieder z'n eigen weg!quote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef Bartinhoo het volgende:
Nee oke eerst even een frisse douche natuurlijk, maar het waren geen meiden die ik in de kroeg pas tegen was gekomen oid, ik kende ze al wel wat langer, en moest toevallig in alle 4 de gevallen ook de volgende dag met ze doorbrengen...
Zo was het bijvoorbeeld op koninginnenacht raak, geslapen, volgende dag koninginnedag overdag wel met elkaar staan flirten etc maar niet meer ''klef'', eerder afstandelijk... Ik bij mijn vrieden zij bij haar vriendinnen... Wel de hele tijd kijken of de ander kijkt zeg maarsavonds weer uitgegaan, komt weer drank in het spel, weer geslapen en gezoend etc...
tja ik zat gewoon te denken best kinderachtig eigenlijk, dan zijn we 22 jaar oud en als we wat drinken gaan we opeens lopen zoenen en wat al niet meer, en als we de dag daarop weer ''normaal'' zijn is alles weer normaal, en die avond weer precies hetzelfde...
Dacht gewoon ligt het nu aan mij of is dat niet zo heel raar...
@ WW: Juist! Maar wat was de reden dat die ons van jou in meerdere eindigden? Ik moet even een goede balans zien te vinden... Niet mezelf onnodig afstandelijk opstellen de volgende ochtend / dag, maar wil mezelf ook niet gaan gedragen alsof we een halve relatie hebben....
hulde!quote:Op maandag 27 juni 2011 12:38 schreef Snoepje5 het volgende:
3nachten naar belgie volgende maand!Nou ik ben immidels wel over mn ex..
De reden is dat ik voor de betreffende ons'en ook mijn keus had laten vallen op die vrouwen en er voor zorgde dat het vervolg - uiteraard mits het wederzijds was - een vervolg was wat er mocht zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:55 schreef Bartinhoo het volgende:
Nee oke eerst even een frisse douche natuurlijk, maar het waren geen meiden die ik in de kroeg pas tegen was gekomen oid, ik kende ze al wel wat langer, en moest toevallig in alle 4 de gevallen ook de volgende dag met ze doorbrengen...
@ WW: Juist! Maar wat was de reden dat die ons van jou in meerdere eindigden? Ik moet even een goede balans zien te vinden... Niet mezelf onnodig afstandelijk opstellen de volgende ochtend / dag, maar wil mezelf ook niet gaan gedragen alsof we een halve relatie hebben....
Misschien moet je het eens andersom proberen. Eerst elkaar ontmoeten, beetje zoenen kan altijd, nummers uitwisselen en later bij elkaar komen voor een afspraakje. Ik ben van mening dat de persoon (waarmee het wel eens serieus zou kunnen worden) leuk moet kunnen zijn zonder alcohol. Ik heb namelijk ook gehad dat een meisje superleuk is als ze een klein beetje had gedronken maar in nuchtere toestand zo verlegen was als ik weet niet wat.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:33 schreef Bartinhoo het volgende:
Nou, blijft bij 1 keer, tsja...
Soms wel, soms niet... Het ''probleem'' is gewoon dat als er alcohol in het spel is, dat er vanalles gebeurt, maar eenmaal weer nuchter dan is het opeens weer afstandelijk.. Maar soms komt er de week (of dag, als er vrijdag en zaterdag uitgegaan wordt met dezelfde mensen) weer alcohol in het spel en gebeurt er weer precies hetzelfde...
Denk dat het een beetje komt door mezelf ook hoor, ikheb altijd een beetje het idee dat wat er savonds en snachts onder ''invloed'' gebeurt, niet normaal is om dit onder normale omstandigheden voort te zetten zeg maar... Klinkt een beetje kansloos misschien maargoed...
Net als een situatie een tijdje geleden, meid ontmoet op vrijdagavond. Leuk en aardig, zoenen en wat ''friemelen'', de hele avond / nacht ging dat zo door... Volgende dag zou ze niet komen, maar ze kwam uiteinderlijk toch (voor mij)... Weer hetzelfde verhaal... Daarna nooit meer wat van gehoord...
Toen na een paar dagen zelf maar toegevoegd op facebook en ff op msn gepraat tegen haat, maar verder niets meer gebeurd en ook nooit meer wat gehoord..
. Je kunt dan zeggen neem dan nog meer initiatief, maar het mag wel een beetje van 2 kanten komen... Kennelijk had ik die eerste avond een goede indruk gemaakt, want de 2e avond kwam ze terug ( en ze zocht mij).. Maar daarna dus niets meer, vind k best vreemd..
Precies. Heb zelf ook zat keer helemaal leuk zitten doen met een jongen, volgende dag/week/minuut moest ik niks van hem hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Typisch geval van 'wow leuke jongen' en dan 'ownee toch niet'
Niet. Toen in het begin, wat ik ook deed, ik dacht altijd aan hem.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:05 schreef renwan het volgende:
Pff, ik zit weer de hele tijd aan dr te denken. Hoe zetten jullie je er meestal overheen?
Je er overheen zetten is alleen maar uitstel van executiequote:Op maandag 27 juni 2011 21:05 schreef renwan het volgende:
Pff, ik zit weer de hele tijd aan dr te denken. Hoe zetten jullie je er meestal overheen?
Kan ik me alles bij voorstellen.. Ik heb nog steeds weleens slapeloze nachten, maar echt als je je er voor afzet krijg je het dubbel terug..quote:Op maandag 27 juni 2011 21:20 schreef renwan het volgende:
Ik zou vanavond wel weer eens nomaal willen slapen eigenlijk
En je gaat het zeker ook nog doen met dat malle mens.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef Snoepje5 het volgende:
Krijg van m'n ex te horen dat ze mij eigenlijk wel terug wilt..
Welke mensen hier zijden nou dat dat nooit zou gebeuren?
Told ya
Nee, ik ga nu met een ander.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:32 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
En je gaat het zeker ook nog doen met dat malle mens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |