abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98164282
Hier verder!

Vorige deel: De kunst van het loslaten van je ex #167

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

"Relationships are like glass. Sometimes it’s better to leave them broken than try to hurt yourself putting it back together."
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_98164305
Dan kijk je wat anders tegen seks aan denk ik.
pi_98164357
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:50 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Dan kijk je wat anders tegen seks aan denk ik.
Dat weet ik wel zeker ;) Natuurlijk zou ik weer (net als iedere gezonde man van 28) weer willen genieten van heerlijke seks, maar dan wel met iemand waar ik wat voor voel. Ik ben sterk genoeg om te weigeren iig.

Ik ben een apart geval :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_98164447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:52 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker ;) Natuurlijk zou ik weer (net als iedere gezonde man van 28) weer willen genieten van heerlijke seks, maar dan wel met iemand waar ik wat voor voel. Ik ben sterk genoeg om te weigeren iig.

Ik ben een apart geval :')
Waarom wil je dan enkel met iemand waar je om geeft?
pi_98164631
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Waarom wil je dan enkel met iemand waar je om geeft?
Waarom zou je random sex met iemand willen?

Ik ben vrij conservatief op dat gebied. Lastig uit te leggen, maar ik ben gewoon een sucker for love. ;( En ik blijf de hoop houden dat ik een leuke dame tegenkom waar ik de rest van mijn leven mee wil slijten.

Volgens mij heb ik teveel films gekeken :')
pi_98164700
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben vrij conservatief op dat gebied. Lastig uit te leggen, maar ik ben gewoon een sucker for love. ;( En ik blijf de hoop houden dat ik een leuke dame tegenkom waar ik de rest van mijn leven mee wil slijten.

Omdat seks ook lekker kan zijn met een 'random' iemand. :) Maar dit is zo'n punt waar de meningen over zijn verdeeld.
pi_98164831
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:02 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Omdat seks ook lekker kan zijn met een 'random' iemand. :) Maar dit is zo'n punt waar de meningen over zijn verdeeld.
Ik ben geen groentje op dit gebied. Heck, ik heb zelfs complete gangbangs meegemaakt. Maar wat bij mij blijft hangen zijn de momenten wat ik met mijn ex-vriendinnen heb beleeft; De daad uit pure liefde bedrijven. Geen enkele random sex momenten komt daar in de buurt. Zelfs niet het moment waar ik kon kiezen om 5 kutten te penetreren.
pi_98164895
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben geen groentje op dit gebied. Heck, ik heb zelfs complete gangbangs meegemaakt. Maar wat bij mij blijft hangen zijn de momenten wat ik met mijn ex-vriendinnen heb beleeft; De daad uit pure liefde bedrijven. Geen enkele random sex momenten komt daar in de buurt. Zelfs niet het moment waar ik kon kiezen om 5 kutten te penetreren.
Woah dude. :')

Ja, daar ben ik het mee eens... Maar toch, seks is is gewoon leuk, ook al is het met iemand waarvan je houdt beter. :P
pi_98164930
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Woah dude. :')

Ja, daar ben ik het mee eens... Maar toch, seks is is gewoon leuk, ook al is het met iemand waarvan je houdt beter. :P
Wanneer heb je tijd dan? ;)
pi_98165019
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wanneer heb je tijd dan? ;)
Helaas, ben bang dat je argumenten toch te overtuigend waren, alleen nog maar liefde-seks voor mij vanaf nu :D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 18:13:00 #11
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_98165045
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik ben ook een sucker for love...

Verschil is dat ik van random seks hou RNA zeker de ware zal vinden..
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 14 juni 2011 @ 18:16:23 #12
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_98165155
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Je denkt dat er betere zijn, maar je wilt het op zijn minst proberen, ik snap het niet meer :D
Ja ik wil wel ff zien wat er nog meer rond loopt, zij het niet dat ik nu dus lichtelijk belemmerd word door men alsmaar terugdenken aan ervaringen met haar.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ah, dat snap ik. Wou dat ik dat ook kon met mijn ex.

Nee, maar dat kalmeert wel je hormonen om met iemand anders in bed te duiken, dat bedoelde ik. :)
Dacht eerst ook dat dat niet zou kunnen, omdat het te pijnlijk zou zijn ofzo, maar de gedachte om haar vriendschappelijk te spreken vind ik wel prettig. Dát zou zegmaar de stap verder zijn voor mijn gevoel.

Mwa kalmeren, ze worden iig ergens anders op gefocussed :+ Ach de zomer is lekker bezig, heb een leuk baantje, ga nog op vakantie, komt wel weer goed :)
pi_98165164
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Helaas, ben bang dat je argumenten toch te overtuigend waren, alleen nog maar liefde-seks voor mij vanaf nu :D
Prachtig riedeltje om; "in geen duizend jaar, freak! }:| " te zeggen O+
pi_98165265
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:16 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Prachtig riedeltje om; "in geen duizend jaar, freak! }:| " te zeggen O+
Nee, je preek heeft me echt overtuigd, held van me :@
pi_98166088
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:19 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Nee, je preek heeft me echt overtuigd, held van me :@
Wanneer laat je me van je houden? O+
pi_98166265
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:06 schreef FireFox1 het volgende:
Zelfs niet het moment waar ik kon kiezen om 5 kutten te penetreren.
Tegelijkertijd?
pi_98166329
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wanneer laat je me van je houden? O+
Zodra je op je paard hierheen komt galloperen :*
pi_98166333
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Tegelijkertijd?
Ze zaten niet ver van elkaar nee ;)
pi_98166373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Zodra je op je paard hierheen komt galloperen :*
0,0% kans. Dan maar verder treuren over mijn ex.
pi_98166441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

0,0% kans. Dan maar verder treuren over mijn ex.
Of een paar kutten penetreren :D
pi_98166485
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:47 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Of een paar kutten penetreren :D
Daar doe ik niet meer aan hé :{w

Only love for me now :7
pi_98166720
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 18:48 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Daar doe ik niet meer aan hé :{w

Only love for me now :7
Okay, komt vast wel weer :D
pi_98167476
Hiephoi, paar dagen geleden leek het nog goed te komen en vanmorgen komt mevrouw met het nieuws dat het afgelopen is. Geen kansen meer niks.

Ga toch dood
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:48:26 #24
155616 Proximo
For god, king & country
pi_98169589
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef renwan het volgende:
Hiephoi, paar dagen geleden leek het nog goed te komen en vanmorgen komt mevrouw met het nieuws dat het afgelopen is. Geen kansen meer niks.

Ga toch dood
In dat schuitje heb ik de afgelopen weken gezeten, ook sinds vanochtend duidelijkheid.

Moet zeggen, het lucht enorm op eerlijk gezegd.. weten waar ik aan toe ben
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:48:34 #25
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_98173082
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98174022
Ik ga me ex zien waarschijnlijk over twee weken :Y :Y :D :D
pi_98175410
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Ik ga me ex zien waarschijnlijk over twee weken :Y :Y :D :D
Jezus, waarom? Gaan jullie het weer proberen?

Na hoe ze met jou omging...

Serieus man, haal haar van dat metershoge voetstuk af waar je haar op het geplaatst.. :N
pi_98177332
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Jezus, waarom? Gaan jullie het weer proberen?

Na hoe ze met jou omging...

Serieus man, haal haar van dat metershoge voetstuk af waar je haar op het geplaatst.. :N
Misschien wel ja.
Nja ze vond zelf dat we nog wel een kans verdiende omdat we er nooit goed over hebben kunnen praten of oplossen samen, en denken dat het wel gaat lukken als er wat veranderingen komen.
pi_98177365
Over 2 weken is het hier ook groot feest in het dorp, een beetje ''de'' gelegenheid om iedereen weer eens te spreken die je normaal eigenlijk nooit spreekt...

Mijn ex en haar familie zijn echte dorpsgekken dus die zullen er wel van het eerste tot het laatste uur rondlopen...
Het is al meer dan een jaar uit, en haar vriend heeft ze ook alweer bijna een half jaar, maar toch weet ik zeker dat ik constant met een oog om me heen zal kijken of ik haar toevallig zie, ik wil haar niet tegenkomen namelijk en al helemaal niet met haar praten...

Ik haat haar niet ofzo, maar haar zien confronteert mij gewoon weer met vanalles, en heb echt geen idee wat ik tegen haar moet zeggen als ik haar tegenkom.. Zal wel gewoon een vluchtige hoi worden en snel doorlopen, komt ook zo lekker onzeker over :(
Ze maakt me ook onzeker trouwens, enige persoon in mijn leven die ik zo dichtbij heb laten komen dat ze me ook daadwerkelijk kan kwetsen...
pi_98178804
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Misschien wel ja.
Nja ze vond zelf dat we nog wel een kans verdiende omdat we er nooit goed over hebben kunnen praten of oplossen samen, en denken dat het wel gaat lukken als er wat veranderingen komen.
Right, beetje ruggegraat mag wel gozer.

Zonder excuses zou ik haar niet terug nemen.

Het gaat weer zo zijn als het was he.. maar goed, je gaat toch niet naar luisteren natuurlijk. :') Een maand geleden zou ik ook als een blij hondje achter mijn ex aan lopen als hij me weer terug zou willen. Maar ze heeft jou niet leuk behandelt, blijkbaar zie je dat niet echt in.
pi_98180649
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:54 schreef JiggyJ het volgende:
Over 2 weken is het hier ook groot feest in het dorp, een beetje ''de'' gelegenheid om iedereen weer eens te spreken die je normaal eigenlijk nooit spreekt...

Mijn ex en haar familie zijn echte dorpsgekken dus die zullen er wel van het eerste tot het laatste uur rondlopen...
Het is al meer dan een jaar uit, en haar vriend heeft ze ook alweer bijna een half jaar, maar toch weet ik zeker dat ik constant met een oog om me heen zal kijken of ik haar toevallig zie, ik wil haar niet tegenkomen namelijk en al helemaal niet met haar praten...

Ik haat haar niet ofzo, maar haar zien confronteert mij gewoon weer met vanalles, en heb echt geen idee wat ik tegen haar moet zeggen als ik haar tegenkom.. Zal wel gewoon een vluchtige hoi worden en snel doorlopen, komt ook zo lekker onzeker over :(
Ze maakt me ook onzeker trouwens, enige persoon in mijn leven die ik zo dichtbij heb laten komen dat ze me ook daadwerkelijk kan kwetsen...
Volgens mij kan elke willekeurige meid jou onzeker maken. Het zit 'm niet in je ex, maar in jezelf! En als ik haar zou zien, zou ik gewoon een gezellig praatje maken. Vindt ze vast leuk en dan pas heeft ze waarschijnlijk zoiets van 'hee, die is helemaal over mij heen', ook al is dat natuurlijk niet zo ;)
pi_98180881
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Right, beetje ruggegraat mag wel gozer.

Zonder excuses zou ik haar niet terug nemen.

Het gaat weer zo zijn als het was he.. maar goed, je gaat toch niet naar luisteren natuurlijk. :') Een maand geleden zou ik ook als een blij hondje achter mijn ex aan lopen als hij me weer terug zou willen. Maar ze heeft jou niet leuk behandelt, blijkbaar zie je dat niet echt in.
Ik zie wel degelijk in dat zij mij niet leuk heeft behandeld. Als ik haar kom te zien dan zal ik zeker aangeven dat ik niet alleen de enige ben die iets zal moeten veranderen maar dat zij ook verkeerd heeft gehandeld en dat ook zal moeten aanpassen in de toekomst.

Waarom zal het zijn zoals het was? Onze situatie was alleen vervelend de laatste aantal weken tijdens de examen periode en misschien een weekje daarvoor, toen hebben we elkaar ok niet in het echt kunnen spreken dus ik heb er wel vertrouwen in eerlijk gezegt dat het goed kan komen.
pi_98180983
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik zie wel degelijk in dat zij mij niet leuk heeft behandeld. Als ik haar kom te zien dan zal ik zeker aangeven dat ik niet alleen de enige ben die iets zal moeten veranderen maar dat zij ook verkeerd heeft gehandeld en dat ook zal moeten aanpassen in de toekomst.

Waarom zal het zijn zoals het was? Onze situatie was alleen vervelend de laatste aantal weken tijdens de examen periode en misschien een weekje daarvoor, toen hebben we elkaar ok niet in het echt kunnen spreken dus ik heb er wel vertrouwen in eerlijk gezegt dat het goed kan komen.
ik zou ook effe incalculeren dat het misschien niet meer goed komt, anders komt de klap wel heel hard aan !
pi_98181065
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef missconfessions het volgende:

[..]

ik zou ook effe incalculeren dat het misschien niet meer goed komt, anders komt de klap wel heel hard aan !
Ik ga er zeker niet heen met de gedachte dat het voor 100% goed komt.
Ze heeft zich ook zo'n zorgen gemaakt de afgelopen dagen over mij.. Dus ik heb wel meer vertrouwen dat het goed komt dan niet goed.
pi_98181642
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:45 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Omdat ze weer tentamens en periodes gaat hebben waarin ze weinig kan en anderen voor jou gaat laten komen. Zoals voetbalplaatjes of wat was het ook.

En bovendien, je relatie was toch 5 maanden? En dan verloor ze haar aandacht al voor je..
pi_98181931
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Omdat ze weer tentamens en periodes gaat hebben waarin ze weinig kan en anderen voor jou gaat laten komen. Zoals voetbalplaatjes of wat was het ook.

En bovendien, je relatie was toch 5 maanden? En dan verloor ze haar aandacht al voor je..
Ja, nja dat zijn allerlei dingen om aan te kaarten als we elkaar zien. Ik wil ook voor 100% weten dat zij er ook achter staat.
pi_98182199
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ja, nja dat zijn allerlei dingen om aan te kaarten als we elkaar zien. Ik wil ook voor 100% weten dat zij er ook achter staat.
Hm. Ik betwijfel dat dit dan weer lang zou duren, maar okay.
pi_98182365
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:06 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Hm. Ik betwijfel dat dit dan weer lang zou duren, maar okay.
Ja nja, we hebben nog steeds iedere dag volop contact met elkaar gehad sinds dat het 'uit' is. Ook doet ze vrij jaloers ineens als ik met een andere meid ben. Dus ik geloof wel dat ze er ook nog voor wilt gaan. Maar inderdaad, ik zet mijn verwachtingen niet te hoog.
pi_98182665
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:41 schreef missconfessions het volgende:

[..]

Volgens mij kan elke willekeurige meid jou onzeker maken. Het zit 'm niet in je ex, maar in jezelf! En als ik haar zou zien, zou ik gewoon een gezellig praatje maken. Vindt ze vast leuk en dan pas heeft ze waarschijnlijk zoiets van 'hee, die is helemaal over mij heen', ook al is dat natuurlijk niet zo ;)
Tja het ligt wel iets gecompliceerder helaas...

Ik vertrouw haar gewoon niet. Ik heb nog altijd het idee dat ze elke mogelijkheid aan wil grijpen om me NOG een keer een soort van semi - afgewezen te voelen. Dat ik bij wijze van spreken aan haar vraag op dat feest ''hey hoe gaat het'', waarna zij antwoord sorry ik heb even geen tijd om met jou te praten, dat soort acties..
Maar dan een maand later wel sms' en hoe het met mij gaat en of ik de groetjes aan mijn ouders wil doen...

Tegen mij zei ze dat ze dacht dat haar ex - vriend een homo was. Ik ken die jongen ook, en het is een doodnormale vent die van formule 1, auto' s en vrouwen houdt helemaal niets homo aan. Ze heeft ook altijd nog gevoelens voor hem gehad, dat weet ik. Hij heeft het ook uitgemaakt.
Maar als ze elkaar tegenkwamen deed ze toch even poeslief tegen hem niet normaal...

Kon het maar zo lekker luchtig en nuchter gaan als jij omschrijft, als volwassen mensen :)

Ik weet iig wel 1 ding zeker: NOOIT meer iemand uit het dorp. Echt verschrikkelijk waar iedereen elkaar kent en iedereen op een bepaalde manier wel weer banden met elkaar heeft. Heb helemaal geen zin in dat feest puur omdat ik haar niet tegen wil komen...
Haar vriendinnen zullen mij ook altijd (althans, de komende jaren nog wel) blijven zien als ''de jongen die door %$#@ is gedumpt ) ..

[ Bericht 4% gewijzigd door JiggyJ op 14-06-2011 23:21:20 ]
pi_98183373
Wat dacht je van haar negeren Jiggy? Gewoon leven en laten leven.

Met contact zoeken.. zelfs enkel hallo zeggen.. kan je weer gekwetst worden zeg je zelf.

Ik denk er trouwens ook niet liever aan wat zijn vrienden en hij wel niet over me zullen zeggen.. zielig, loopt hem achter na, wanhopig. :') Ah, well. Ik zie vooral voor me hoe hij dat mailtje allemaal door heeft gepasst aan zijn buddies en dat ze erop een bieravondje nog steeds om kunnen lachen :D

[ Bericht 32% gewijzigd door LuxorBeetroots op 14-06-2011 23:33:43 ]
pi_98183651
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:48 schreef Proximo het volgende:

[..]

In dat schuitje heb ik de afgelopen weken gezeten, ook sinds vanochtend duidelijkheid.

Moet zeggen, het lucht enorm op eerlijk gezegd.. weten waar ik aan toe ben
Dat wel ja, maar het gedeelte waar ze dan maandenlang heeft gedaan alsof ze me nodig heeft en nu besluit dat het niks mee wordt valt zwaar. Vooral nu mijn gevoelens grotendeels terug gekomen waren
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_98183925
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:14 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Tja het ligt wel iets gecompliceerder helaas...

Ik vertrouw haar gewoon niet. Ik heb nog altijd het idee dat ze elke mogelijkheid aan wil grijpen om me NOG een keer een soort van semi - afgewezen te voelen. Dat ik bij wijze van spreken aan haar vraag op dat feest ''hey hoe gaat het'', waarna zij antwoord sorry ik heb even geen tijd om met jou te praten, dat soort acties..
Maar dan een maand later wel sms' en hoe het met mij gaat en of ik de groetjes aan mijn ouders wil doen...

Tegen mij zei ze dat ze dacht dat haar ex - vriend een homo was. Ik ken die jongen ook, en het is een doodnormale vent die van formule 1, auto' s en vrouwen houdt helemaal niets homo aan. Ze heeft ook altijd nog gevoelens voor hem gehad, dat weet ik. Hij heeft het ook uitgemaakt.
Maar als ze elkaar tegenkwamen deed ze toch even poeslief tegen hem niet normaal...

Kon het maar zo lekker luchtig en nuchter gaan als jij omschrijft, als volwassen mensen :)

Ik weet iig wel 1 ding zeker: NOOIT meer iemand uit het dorp. Echt verschrikkelijk waar iedereen elkaar kent en iedereen op een bepaalde manier wel weer banden met elkaar heeft. Heb helemaal geen zin in dat feest puur omdat ik haar niet tegen wil komen...
Haar vriendinnen zullen mij ook altijd (althans, de komende jaren nog wel) blijven zien als ''de jongen die door %$#@ is gedumpt ) ..
tja, klinkt misschien een beetje zweverig, maar ik geloof dat mensen in eerste instantie goed zijn. Ik denk dat we zelf de neiging hebben om van alles voor een ander in te vullen, ja en dan krijgt het negatieve natuurlijk de overhand. En dat heeft weer te maken met hoe we onszelf zien. Bla, bla, bla, maar o zo waar, zei moeder overste.

Weet jij veel wat ze allemaal over je zegt, voor hetzelfde geldt prijst ze je de hemel in. Heb je haar wel eens betrapt op het vertellen van leugens over jou of is het alleen maar iets wat je zelf hebt aangenomen of van anderen hebt gehoord ?
pi_98184936
Ik weet het niet...

Tijdens de relatie kon ik een ongelovelijke klojo zijn tegen haar, dus op basis daarvan zou ze me best kunnen afzeiken. Aan de andere kant heb ik mezelf van een hele gevoelige kant laten zien toen het uit was, een kant waarvan zij zei niet te weten dat ik deze had, dat vond ze heel mooi ( al was het wat aan de late kant ;( )

Sinds ik gestopt ben met achter haar aanlopen is haar gedrag wel en stuk respectvoller naar mij geworden, maar juist omdat ze kennelijk in staat is tegen mensen heel aardig te doen, maar ondertussen suggereert dat iemand, bijvoorbeeld, in haar ogen een homo is, weet ik niet wat ik ervan moet denken...

Ik weet zeker dat ze toen het net uit was wat lullige dingen die ik haar in vertrouwen heb verteld heeft doorverteld aan vriendinnen en daar zal uiteraard om gelachen zijn. Ook weet ik zeker dat ze de gevoelige kant die ik heb laten zien nadat het uit ging wel een beetje zal hebben bespot.

Maar hoe ze over me zal praten nu ruim een jaar later als iemand er naar vraagt, geen idee. 5 maanden geleden kwam ze naast me zitten in de dorpskroeg, en ik zag vanuit mijn ooghoeken dat ze een beetje lacherig naar een vriendin keek- en andersom. Het blijft helaas bij verbeelding welke gedachten er achter die uitdrukkingen schuilgingen...
pi_98185823
Ik zit nu op het punt dat alles me aan d'r doet denken. Ik haat dit
Welkom vader renwan ^O^
  woensdag 15 juni 2011 @ 07:43:57 #45
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_98189747
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef JiggyJ het volgende:
Ik weet het niet...

Tijdens de relatie kon ik een ongelovelijke klojo zijn tegen haar, dus op basis daarvan zou ze me best kunnen afzeiken. Aan de andere kant heb ik mezelf van een hele gevoelige kant laten zien toen het uit was, een kant waarvan zij zei niet te weten dat ik deze had, dat vond ze heel mooi ( al was het wat aan de late kant ;( )

Sinds ik gestopt ben met achter haar aanlopen is haar gedrag wel en stuk respectvoller naar mij geworden, maar juist omdat ze kennelijk in staat is tegen mensen heel aardig te doen, maar ondertussen suggereert dat iemand, bijvoorbeeld, in haar ogen een homo is, weet ik niet wat ik ervan moet denken...

Ik weet zeker dat ze toen het net uit was wat lullige dingen die ik haar in vertrouwen heb verteld heeft doorverteld aan vriendinnen en daar zal uiteraard om gelachen zijn. Ook weet ik zeker dat ze de gevoelige kant die ik heb laten zien nadat het uit ging wel een beetje zal hebben bespot.

Maar hoe ze over me zal praten nu ruim een jaar later als iemand er naar vraagt, geen idee. 5 maanden geleden kwam ze naast me zitten in de dorpskroeg, en ik zag vanuit mijn ooghoeken dat ze een beetje lacherig naar een vriendin keek- en andersom. Het blijft helaas bij verbeelding welke gedachten er achter die uitdrukkingen schuilgingen...
Wat me bij jou opvalt is dat je heel erg voor haar denkt. Dat je er vanuit gaat dat ze bepaalde dingen over je zegt etc, terwijl je dat niet eens 100% zeker weet.
Stop daar om te beginnen eens mee. Je blijft er zo namelijk in hangen. Schiet niet op toch?
pi_98189985
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 23:02 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Geloof je het zelf dat er uberhaupt iets wordt aangekaart? Zoals je nu praat sta je te springen om het weer te proberen. Kom op, wie hou je voor de gek? Ik kan nu al voorspellen dat jullie twee weer op oude voet verder zullen gaan zonder dingen echt uit te spreken. We zien je wel weer over een paar maanden. Ze heeft gewoon iemand nodig om de zomer-vakantie door te komen, gok ik.
pi_98190222
Om even terug te komen over dat random sex hebben.. Is niets mis mee natuurlijk. Gewoon doen. Alleen komt het dan bijna altijd voor dat 1 van de partijen gevoelens gaat ontwikkelen en daar moet je wel mee uitkijken. Anders word jij straks als de klootzak gezien en doe jij de ander bijn. Heb ik vaak genoeg meegemaakt. Voelde ik me echt zo n player terwijl ik voor mijn idee oprecht en altijd eerlijk naar die vrouwen toe was. Maar ja.
pi_98190705
Bestaat dat echt, random sex ? Volgens mij gaat sex altijd samen met gevoel, anders kan je net zo goed je rechterhand gebruiken.
  woensdag 15 juni 2011 @ 09:01:47 #49
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_98190720
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:00 schreef missconfessions het volgende:
Bestaat dat echt, random sex ? Volgens mij gaat sex altijd samen met gevoel, anders kan je net zo goed je rechterhand gebruiken.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Soms wil je gewoon sex puur uit lust. Ik heb soms ook wel sex met vrouwen waar ik echt helemaal niets voor voel.
pi_98190822
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:01 schreef Remnant het volgende:

[..]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Soms wil je gewoon sex puur uit lust. Ik heb soms ook wel sex met vrouwen waar ik echt helemaal niets voor voel.
ja, ik denk inderdaad dat het bij mannen anders is dan bij de (meeste) vrouwen. Sex, puur uit lust kan ik me iets bij voorstellen, maar ik zou dat denk ik alleen maar kunnen als ik dronken ben of zo. En dat ben ik ook niet zo vaak, dus tja, wordt moeilijk.

@JiggyJ: Ik zou je bijna willen adopteren en je een paar weken op sleeptouw willen nemen. Laat toch zitten, kan jou het schelen wat ze nu nog zegt of denkt over je. Ik woon ook in een dorp en je moest eens weten hoe de mensen hier ouwehoeren. Niks van aantrekken, gewoon je eigen ding doen en in jezelf geloven.
pi_98191346
sex uit lust is lekker
sex uit liefde is the best there is
pi_98191637
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:33 schreef Pinguino81 het volgende:
sex uit lust is lekker
sex uit liefde is the best there is
helemaal mee eens !
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:12:46 #53
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98194001
Gisteren sex met mijn ex gehad, was geen pure lust, veel lekkerder :X
pi_98194776
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:12 schreef DuracellPower het volgende:
Gisteren sex met mijn ex gehad, was geen pure lust, veel lekkerder :X
sorry vat 'm niet helemaal, dus wat was het dan wel ?
  woensdag 15 juni 2011 @ 11:39:16 #55
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98194856
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 11:36 schreef missconfessions het volgende:

[..]

sorry vat 'm niet helemaal, dus wat was het dan wel ?
Dat weet ik ook niet precies, maar was wel heel fijn :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:04:55 #56
343214 badisbad
free man's mind
pi_98197847
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 00:05 schreef JiggyJ het volgende:
Ik weet het niet...

ik denk dat jij jezelf heel goed de vraag kan stellen "welk effect hebben de dingen die zij over mij verteld impact op mijn leven zoals dat nu is?" waarschijnlijk is het antwoord "nihil".

contacten die je kwijt bent door haar/de breuk/de verhalen waren waarschijnlijk toch niet je beste vrienden. en echte vrienden weten waarschijnlijk toch al (of hebben een idee van) wat je aan haar verteld hebt, dus zal dat ze ook niet echt veel uit maken (en anders vragen ze er wel naar, als het ze echt wat doet).

zelf ben ik dat wat mn ex zegt/doet compleet gaan negeren, tuurlijk deed het me wat, maar het heeft me niet meegesleurd. je moet niet vergeten dat je goed bent zoals je bent en dat er zeker weten iemand is die bij je past, ongeacht wat je ex over je zegt.

ze heeft sinds kort pas een nieuwe vriend, wat wel stak maar uiteindelijk niks met mijn geluk deed. ik wist tenslotte ook al tijdens de relatie dat zij niet de vrouw van mn leven was (wilde het natuurlijk wel rekken in de hoop dat ik het mis had). de dingen die ze daarna (al dan niet) over me gezegd had deden me ook weinig, omdat mn vrienden wiste dat ze overdreef en de andere sowiezo geen echte vrienden van mij persoonlijk waren.
Why can't they aim for my impenetrable body armor like everybody else!?
  woensdag 15 juni 2011 @ 13:19:00 #57
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_98198451
Gisteren heb ik m'n ex weer gezien. In eerste instantie ging het contact heel stroef en krampachtig. Later raakten we aan de praat en hebben we een aantal dingen heel open en eerlijk kunnen uitspreken.

Het is fijn dat er geen enkele wrok tussen ons zit, en we nu allebei kijken naar hoe we met elkaar kunnen omgaan zonder dat het te moeilijk is. Want we willen wel graag vrienden blijven maar emoties werken gewoon niet altijd mee.

Nouja, een heel wat fijnere situatie dan een dag eerder dus. :)
pi_98208593
Ja hoor, heb weer liefdesverdriet ! Pinguino heeft me gezien en is zich rot geschrokken, zo lelijk vond hij me dat hij van schrik niets meer kon zeggen. Snik, daar ga ik weer, zit nu dus in de eerste fase. :'(
pi_98208898
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef missconfessions het volgende:
Ja hoor, heb weer liefdesverdriet ! Pinguino heeft me gezien en is zich rot geschrokken, zo lelijk vond hij me dat hij van schrik niets meer kon zeggen. Snik, daar ga ik weer, zit nu dus in de eerste fase. :'(
Jullie hebben echt gedate? :o
pi_98209436
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:03 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Jullie hebben echt gedate? :o
nou ja, iets wat daar op lijkt, denk ik
pi_98209490
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:14 schreef missconfessions het volgende:

[..]

nou ja, iets wat daar op lijkt, denk ik
Is het niet bevallen? ;(
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:25:53 #62
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98210023
De toon van missconfessions is nogal lacherig van aard, dus ik ben benieuwd. En dat daten zal wel msn'en of cammen zijn ofzo. Maar we horen het graag hoe of wat. Op mij komt het iig over als even aandacht trekken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_98210097
Is dit een datingstopic geworden jongens?
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:28:20 #64
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98210138
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Is dit een datingstopic geworden jongens?
Daar lijkt het de laatste tijd wel op ja. Sommige mensen zitten nogal verlegen om aandacht nu ze geen vriend/in meer hebben.
pi_98210147
moet ik weer een nieuw topic openen !
pi_98210206
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:25 schreef goofy_goober het volgende:
De toon van missconfessions is nogal lacherig van aard, dus ik ben benieuwd. En dat daten zal wel msn'en of cammen zijn ofzo. Maar we horen het graag hoe of wat. Op mij komt het iig over als even aandacht trekken.
joh, wat neem jij de wereld serieus, een grapje tussendoor is toch ook even ontspanning tussen alle liefdesverdriet verhalen door ! Lighten up!
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:32:20 #67
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98210283
Een grapje tussendoor is inderdaad niks mis mee, maar je door drie pagina's geflirt en slowchat heenworstelen is wat anders. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
pi_98210327
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:30 schreef missconfessions het volgende:

[..]

joh, wat neem jij de wereld serieus, een grapje tussendoor is toch ook even ontspanning tussen alle liefdesverdriet verhalen door ! Lighten up!
Nou ik lees een paar topics alleen maar meer, maar ik geen Goofy echt gelijk.. Een grapje tussen door is goed en leuk.. Maar het topic bestaat nu echt uit 75% procent flirten en aandacht vragen.. En niet met tips om om te gaan met je breuk, of het loslaten van je ex..
pi_98210442
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef goofy_goober het volgende:
Een grapje tussendoor is inderdaad niks mis mee, maar je door drie pagina's geflirt en slowchat heenworstelen is wat anders. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
Juist! Mij is ooit gezegd dat je daarvoor maar naar het singles-topic toe moet of de R&P SC. En hier gewoon ontopic moet blijven..
pi_98210549
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:33 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Nou ik lees een paar topics alleen maar meer, maar ik geen Goofy echt gelijk.. Een grapje tussen door is goed en leuk.. Maar het topic bestaat nu echt uit 75% procent flirten en aandacht vragen.. En niet met tips om om te gaan met je breuk, of het loslaten van je ex..
Als er iets moois uit deze topic kan ontstaan, waarom niet?

Wat missconfessions ook zegt: Jij neemt het soms écht te serieus hier. :N Echt een turn-off als je het mij vraagt...
pi_98210616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat missconfessions ook zegt: Jij neemt het soms écht te serieus hier. :N Echt een turn-off als je het mij vraagt...
Dan kunnen ze toch mooi PM'en met elkaar? En daar verder flirten? Tegenwoordig is er zelfs de DM..
  woensdag 15 juni 2011 @ 17:40:18 #72
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98210644
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:38 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Bewaar je geflirt dan voor dm, pm, mail, msn of fotoboek en ga niet het topic verneuken met dat gezever. Fok! heeft genoeg topic waar je naar hartelust kan flirten met elkaar, ga daar dan lekker zitten.
pi_98211204
oké, ik, Missconfessions beloof plechtig, met mijn rechterhand op mijn hart, niet meer te flirten in de topic ! O-)

Nee, effe serieus, zal me beter aan de opdracht houden.
pi_98213325
Komt ook omdat de meesten hier nu wel door de eerste fases heen zijn.. er zit hier nu niet echt iemand meer die regelmatig post en het echt heel erg moeilijk heeft nog.

Ik moet hier binnenkort ook maar wegwezen aangezien ik er wel bijna overheen ben..

[ Bericht 21% gewijzigd door LuxorBeetroots op 15-06-2011 19:02:49 ]
pi_98214429
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Komt ook omdat de meesten hier nu wel door de eerste fases heen zijn.. er zit hier nu niet echt iemand meer die regelmatig post en het echt heel erg moeilijk heeft nog.

Ik moet hier binnenkort ook maar wegwezen aangezien ik er wel bijna overheen ben..
ja, dat is waar, heb totaal geen last meer van liefdesverdriet, maar heb de afgelopen weken wel mensen leren kennen, die ik zeer de moeite waard vind om mee te praten ! Maar het wordt voor mij ook tijd om te stoppen in dit topic.

Weet je, ik doe dat gewoon bij deze ! Dus luitjes, het was me een waar genoegen de afgelopen weken. Bedankt voor alle adviezen, de oprechtheid, hardheid en natuurlijk de lol. Hoop nooit meer terug te komen in dit topic, want liefdesverdriet is wel het meest 'kloterige' gevoel dat er bestaat.
pi_98214741
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef goofy_goober het volgende:
Mag ik ook ff wat mensen (en Goofy) gelijk geven.....begin me bijna te storen aan het gegeil van bepaalde dame(s) hier en de jonge hondjes die erom heen lopen....

Kom op allemaal....als je gaat SC'en heb je geen inhoud te leveren voor dit draadje....bespaar dan alle anderen wat niet ter zake doet hier.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:17:51 #77
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98214876
Ik zit in een fase waar ik denk ik niet veel begrip voor krijg hier :(, lijkt langzaamaan, op een goede manier, weer goed te komen :)

Als ik de overige replays zo lees is dat bijna not done..:(
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:40:00 #78
155616 Proximo
For god, king & country
pi_98215982
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef DuracellPower het volgende:
Ik zit in een fase waar ik denk ik niet veel begrip voor krijg hier :(, lijkt langzaamaan, op een goede manier, weer goed te komen :)

Hopelijk kom je niet hetzelfde stadium als Renwan en ikzelf terecht, waarbij je denkt: het komt goed...
En ze vervolgens zegt dat het juist het tegenovergestelde is :X

Beetje afstand bewaren lijkt me niet verkeerd ;)
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_98216000
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef DuracellPower het volgende:

Waarom zou dat not done zijn? Ik ken je verhaal niet helemaal.. Maar als het op een goede manier weer goed komt, en de dingen zijn goed uitgesproken en je weet dat het dit keer wel kans van slagen heeft.. is het toch niet not done?
  woensdag 15 juni 2011 @ 19:52:55 #80
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98216632
@ Proximo: Afstand bewaren hebben we al een tijd gedaan ;) groeien nu (steeds) toch weer naar elkaar toe, en bij beide word het niet minder.

@ Joycie88: Het is meer dan uitgesproken, we zijn alle bij intens aan de gang geweest met onze "eigen"problemen. (en nog steeds) Dus ja, wel alle regels zijn gevolgd.

Dat ik zeg dat het not done is , is misschien wat overdreven, maar ik lees al een tijdje mee en verwacht toch van een aantal mensen wat negativiteit, denk ik..

Ik weet ook niet zeker of het goed komt, maar we zijn we goed bezig met elkaar zeg maar..
pi_98217091
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 19:52 schreef DuracellPower het volgende:
@ Proximo: Afstand bewaren hebben we al een tijd gedaan ;) groeien nu (steeds) toch weer naar elkaar toe, en bij beide word het niet minder.

@ Joycie88: Het is meer dan uitgesproken, we zijn alle bij intens aan de gang geweest met onze "eigen"problemen. (en nog steeds) Dus ja, wel alle regels zijn gevolgd.

Dat ik zeg dat het not done is , is misschien wat overdreven, maar ik lees al een tijdje mee en verwacht toch van een aantal mensen wat negativiteit, denk ik..

Ik weet ook niet zeker of het goed komt, maar we zijn we goed bezig met elkaar zeg maar..
Dat is toch mooi, ik hoop dat het jullie beide lukt om op het punt te komen dat jullie het weer proberen samen. Het is goed om aan je eigen "problemen" te werken..
Volgens mij weet je dus ook goed waar het fout ging, en is de kans ook kleiner dat dat weer gebeurt..
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:37:15 #82
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_98222871
Ik weet precies waar het fout ging ;) tnxs :)
pi_98223543
Ik voel me trouwens erg goed.. Afgelopen weekend naar pinkpop geweest, en dat heeft me echt heel erg goed gedaan!

Contact is compleet verbroken, en dat is goed.. Heb alleen nog steeds de drang om dingen op te zoeken van hem mbt social media.. Maar goed dat slijt hoop ik gewoon.. En anders weet ik zelf goed wat me te doen staat :)
pi_98224291
Hoe lang is het eigenlijk uit, J0ycie? Gewoon interesse. :)
pi_98224479
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:56 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Hoe lang is het eigenlijk uit, J0ycie? Gewoon interesse. :)
7 maanden :) Waarvan de 1e maand gewoon contact tot ik er achter kwam dat hij vreemd was gegaan.. toen 2-3 maanden niet en toen 2-3 maanden wel contact.. En nu 2-3 weken al het contact verbroken..
pi_98224639
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 21:58 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

7 maanden :) Waarvan de 1e maand gewoon contact tot ik er achter kwam dat hij vreemd was gegaan.. toen 2-3 maanden niet en toen 2-3 maanden wel contact.. En nu 2-3 weken al het contact verbroken..
Doe je goed aan, zoals iedereen zo'n beetje zegt haha.
pi_98225118
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Doe je goed aan, zoals iedereen zo'n beetje zegt haha.
Dat weet ik :) ik ging er van uit dat hij veranderd was, en heb hem zelf nog getroost en ben een luisterend oor voor hem geweest toen het uit was.. Echt ik kan me nu wel voor mijn kop slaan, maar goed, overal leer je van he..

Dit is de eerste keer dat ik er zoveel moeite mee heb gehad om een ex los te maken, en dan komt denk ik ook om dat ik met hem echt een toekomst voor me zag. Voor hem wilde ik dingen opgeven..
Het is zuur als je er dan achter komt dat het voor hem weinig tot niets betekende..

Nja lastig verhaal, en geen zin om alles weer naar boven te halen :)
pi_98229897
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 13:04 schreef badisbad het volgende:

[..]

ik denk dat jij jezelf heel goed de vraag kan stellen "welk effect hebben de dingen die zij over mij verteld impact op mijn leven zoals dat nu is?" waarschijnlijk is het antwoord "nihil".

contacten die je kwijt bent door haar/de breuk/de verhalen waren waarschijnlijk toch niet je beste vrienden. en echte vrienden weten waarschijnlijk toch al (of hebben een idee van) wat je aan haar verteld hebt, dus zal dat ze ook niet echt veel uit maken (en anders vragen ze er wel naar, als het ze echt wat doet).

zelf ben ik dat wat mn ex zegt/doet compleet gaan negeren, tuurlijk deed het me wat, maar het heeft me niet meegesleurd. je moet niet vergeten dat je goed bent zoals je bent en dat er zeker weten iemand is die bij je past, ongeacht wat je ex over je zegt.

ze heeft sinds kort pas een nieuwe vriend, wat wel stak maar uiteindelijk niks met mijn geluk deed. ik wist tenslotte ook al tijdens de relatie dat zij niet de vrouw van mn leven was (wilde het natuurlijk wel rekken in de hoop dat ik het mis had). de dingen die ze daarna (al dan niet) over me gezegd had deden me ook weinig, omdat mn vrienden wiste dat ze overdreef en de andere sowiezo geen echte vrienden van mij persoonlijk waren.
Nihil inderdaad, vooral sinds ik haar een paar weken geleden helemaal van alles geblokkeerd heb ( ook statusupdates op fb etc ) heb ik helemaal geen ''connectie'' meer met haar...

En weet ook niet hoe ze verder over me spreekt, mn zusje was eergisteren jarig en die kreeg zelfs nog een leuk sms' je van haar, misschien maak ik het wel veel erger dan het allemaal is...

Maar zoals enkelen zeggen, ik zou het wel kut vinden als ze negatief over me zou praten in dit dorp. Jeugd kent elkaar allemaal, en voor hetzelfde geld blijf je elkaar nog je leven lang tegenkomen maargoed...

Vreemd trouwens, mijn ex was tijdens de relatie ook absoluut niet mijn droomvrouw en dat wist ik toen ook, maar toch kon ik er nogal slecht mee omgaan dat ze een nieuwe relatie kreeg.. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ze het contact allemaal zo afkapte. Bij veel stelletjes die al een tijdje uit elkaar zijn zie je nog wel eens bijvoorbeeld op facebook soms reageren op foto' s oid, gewoon vriendschappelijk... Zoiets heeft zij bij mij nooit meer gedaan, het was van alles naar niets en dat steekt nog altijd wel een beetje...
pi_98231045
Na 4 jaar weet ze opeens alles binnen een dag weg te gooien, ik snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgt. Zonder spijt, binnen een dag was alles anders. Ik voel me zo vertyfd nu
Welkom vader renwan ^O^
pi_98231424
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef renwan het volgende:
Na 4 jaar weet ze opeens alles binnen een dag weg te gooien, ik snap niet hoe ze dat voor elkaar krijgt. Zonder spijt, binnen een dag was alles anders. Ik voel me zo vertyfd nu
Gooi het eruit! Vertel wat voor bitch het is en drink dan een biertje of negentien! :)
pi_98231779
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:39 schreef renwan het volgende:
begrijp t man. Komt keihard aan. Alsof ze nu een vreemde voor je is..

heel veel sterkte!
pi_98231892
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 16:57 schreef missconfessions het volgende:
pb
pi_98232736
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:46 schreef LuxorBeetroots het volgende:

[..]

Gooi het eruit! Vertel wat voor bitch het is en drink dan een biertje of negentien! :)
Ach bitch. Ik weet het niet.

Het is eigenlijk al sinds december uit maar door omstandigheden heb ik vooral de laatste periode veel voor haar klaar gestaan en echt m'n best gedaan om er voor haar te zijn.
Op een gegeven moment besefte ik me dat ik klaar was met haar, de gevoelens waren er niet meer en ik wou haar dat gaan vertellen. Precies op dat moment gebeurde er iets waardoor ik wist dat ik het haar niet kon vertellen en dat ik voor haar klaar moest staan. Dag en nacht stond ik voor haar klaar en ik heb echt m'n best gedaan om haar te ondersteunen tot het hoogtepunt van haar persoonlijke crisis.
Daarna viel het contact al een beetje weg en ik wist dat er iemand was die ze "wel leuk" vond maar dacht er niet teveel van mede doordat ze bleef zeggen dat ze me terug wou.
Nou had ik weer het geluk dat ik door haar te steunen weer veel gevoelens voor haar begon te krijgen en zij bleef ook beweren dat ze ook nog niet over mij heen was. Tot afgelopen zondag aan toe! Weliswaar hadden we die dag al een gesprek gehad over hoe nu verder, daar kwam uit dat ze nog moest nadenken maar ik had echt het gevoel dat ik wel goed zat.
Maandag werd ik naast haar wakker en leek er niks aan de hand, ik ging werken zei welterusten en gaf haar een knuffel en een kus en ze zegt nog werkze en ik hou van je.

Dinsdag heb ik gebeld omdat ik de onzekerheid niet meer aankon. Ik wist dat ik haar terug wou en ging ervanuit dat ze hetzelfde voelde. Blijkbaar zat ik er flink naast want het enige wat ik hoorde was dat ze klaar ermee was en het gevoel dusdanig veranderd was dat het niet meer goed zou komen. Ik probeerde haar nog om te praten, ik vond echt dat ik nog een kans verdiende om te proberen haar gevoel voor me terug te halen maar ze wilde er niks van weten.
Ze wou wel vrienden blijven maar op deze manier kon dat niet volgens mij, ik voelde me gebruikt, er was met mijn gevoelens gespeeld en ze had me wat mij betreft aan het lijntje gehouden.
Mijn mening was dat als ze me als vriend wou houden ze me nog een kans moest geven, het leek me voor haar een win win situatie want als het me zou lukken zouden we samen gelukkig worden en zo niet dan had ik tenminste nog het idee gehad dat ik er alles aan gedaan had. Nog steeds wou ze er niks van weten.

Ik wist dat er iets niet goed was en ze wist me inderdaad te vertellen dat ze "Volgens mij" verliefd was. Allemaal leuk en wel maar had me dat dan eerder verteld dan had ik niet voor haar klaargestaan op het moment dat ze dat zo hard nodig had. Ik voel me gebruikt en heb het idee dat ik de enige persoon kwijt ben waar ik echt om gaf.
Welkom vader renwan ^O^
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:27:26 #94
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98237215
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:11 schreef renwan het volgende:

[..]
Ik wist dat er iets niet goed was en ze wist me inderdaad te vertellen dat ze "Volgens mij" verliefd was. Allemaal leuk en wel maar had me dat dan eerder verteld dan had ik niet voor haar klaargestaan op het moment dat ze dat zo hard nodig had. Ik voel me gebruikt en heb het idee dat ik de enige persoon kwijt ben waar ik echt om gaf.
Ik denk dat je misschien later blij bent (en ook wel trots op jezelf kunt zijn) dat je er zo voor haar geweest bent. Je kunt in ieder geval jezelf recht in de ogen kijken en hebt er alles aan gedaan. Dat zij nu niet wil, zelfs niet na wat je voor haar hebt gedaan en dat jij blijkbaar de persoon is die ze nodig heeft in dit soort situaties, zegt meer iets over haar dan over jou. Maar ik snap wel dat je je zo voelt, heel erg kut.. Sterkte man :s

Zelf ook nog een update over mijn toestand (alweer #167: mijn beste vriend waar ik al jaren verliefd op ben, uiteindelijk best friend with benefits en later 'soort van vriendje' totdat hij opeens na 2 weken totaal twijfels had of hij zich wel 100% kon inzetten)..

Hebben even een tijdje geen contact gehad omdat ik het niet kon/wilde. Hebben nl afgesproken dat ik met mijn gevoel niet terug kan naar friends with benefits, maar dat we elkaar toch nog wel als vrienden/drinkbuddies willen, maar wat mij betreft moet er eerst wat tijd over heen gaan.

Ondanks radiostilte van mijn kant hou ik natuurlijk wel zijn fb enzo bij wat ik eigenlijk beter niet had kunnen doen. Maar hij is echt zo'n lekkere student met alleen maar dronken one night stands normaal en heeft afgelopen weekend ook weer eentje gehad, toevallig heb ik meegekregen op fb wie het is en het steekt toch wel als het een (niet om gemeen te doen) best wel lelijk, nietszeggend meisje is. Dan denk je bij jezelf... ok wat hij allemaal zo bijzonder aan ons vond is blijkbaar minder chill dan een nacht een random chick regelen?

Ook is hij nu weer contact aan het zoeken met een Francaise waar hij gek op was toen hij een halfjaar in het buitenlands studeerde, maar nooit kon krijgen.

Ik vraag me nu oprecht af wat het nu was dat we ooit hadden. Vriendinnen zeggen wel dat hij die one-night-stands en die 'onbereikbare' meiden zo leuk vind omdat het niet 'eng-dichtbij' komt, maar ik kan het idee niet loslaten dat het aan mij ligt.

Hij was wel een van de eerste vannacht met een smsje voor mijn verjaardag trouwens. Daar ben ik as we speak heel casual wel op aan het reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door DvT1987 op 16-06-2011 08:32:49 ]
I hope you guys are ready for some pie!
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:53:15 #95
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_98237628
Geen radiostilte van jouw kant dus.
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:58:36 #96
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98237715
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:53 schreef goofy_goober het volgende:
Geen radiostilte van jouw kant dus.
Nee, nu niet meer. Maar de afgelopen 2 weken wel.

Hij had als laatste een smsje gestuurd waarin hij zei dat hij dacht dat het ook beter was als we geen fwb waren (daar ging mijn smsje over, dat ik dat wel wilde, maar niet zou moeten willen ivm mijn gevoel), en dat het gelukkig zo is dat we ook prima met elkaar kunnen drinken/gezellig doen zonder dat er wat hoeft te gebeuren etc. Daarna ging hij casual vrolijke smsjes sturen over hoe het ging met studeren enzo en hoe mijn weekend was (?!) :')

Daar ben ik dus twee weken niet op ingegaan, waardoor ik uiteraard ook niets meer hoorde van hem, was een vrij duidelijke hint van mijn kant dat ik even tijd nodig had.

Gister om 20 over 12 wel dus een verjaardagssms weer van hem. Hij stuurde: Hey schoonheid! Gefeliciteerd met je xste verjaardag alweer. Enjoy your evening en we drinken er binnenkort eentje op! Kus

Ik heb gereageerd met: Thanks, dat gaan we doen. Kus
  donderdag 16 juni 2011 @ 09:58:16 #97
343214 badisbad
free man's mind
pi_98238991
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef JiggyJ het volgende:

[..]

Nihil inderdaad, vooral sinds ik haar een paar weken geleden helemaal van alles geblokkeerd heb ( ook statusupdates op fb etc ) heb ik helemaal geen ''connectie'' meer met haar...

En weet ook niet hoe ze verder over me spreekt, mn zusje was eergisteren jarig en die kreeg zelfs nog een leuk sms' je van haar, misschien maak ik het wel veel erger dan het allemaal is...

Maar zoals enkelen zeggen, ik zou het wel kut vinden als ze negatief over me zou praten in dit dorp. Jeugd kent elkaar allemaal, en voor hetzelfde geld blijf je elkaar nog je leven lang tegenkomen maargoed...

Vreemd trouwens, mijn ex was tijdens de relatie ook absoluut niet mijn droomvrouw en dat wist ik toen ook, maar toch kon ik er nogal slecht mee omgaan dat ze een nieuwe relatie kreeg.. Ik denk dat het ermee te maken heeft dat ze het contact allemaal zo afkapte. Bij veel stelletjes die al een tijdje uit elkaar zijn zie je nog wel eens bijvoorbeeld op facebook soms reageren op foto' s oid, gewoon vriendschappelijk... Zoiets heeft zij bij mij nooit meer gedaan, het was van alles naar niets en dat steekt nog altijd wel een beetje...
gepraat word er toch wel, je kan het je aan trekken of niet. doe je het niet zul je hoe dan ook respect verdienen omdat jij tenminste laat zien dat je klaar bent met haar. doe ik ook met mijn ex en ineens vond ze het nodig om tegelijk met mij te vertrekken vanaf een gezamelijke groep (we kunnen daar moeilijk om elkaar heen, maar alas). vervolgens blijft ze me ook aan staren tot de bus kwam, duurde 20 minuten ofzo.

vond het wel grappig dat ze dus nog steeds bij mij in de buurt wil zijn, terwijl ik haar alang heb afgeschreven.

het plotseling afkappen doet inderdaad pijn, maar is het echt de moeite waard om er lang mee te zitten, terwijl je alang wist dat het zo ging lopen? ;)
  donderdag 16 juni 2011 @ 13:58:49 #98
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_98247358
ik heb heel erg de neiging om mijn ex te smssen om te vragen hoe het gaat :{ Tis nu meer dan een week geleden dat ik ontdekte dat ie met een ander zat te flirten en heb nooit een antwoord van hem gehad daarop, maar via via hoor ik wel dat hij zich ellendig voelt. Ik geef natuurlijk nog wel veel om hem, maar als hij geen contact zoekt, waarom zou ik dan? Doen of niet doen?
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  donderdag 16 juni 2011 @ 14:03:36 #99
343214 badisbad
free man's mind
pi_98247517
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 13:58 schreef JX het volgende:
ik heb heel erg de neiging om mijn ex te smssen om te vragen hoe het gaat :{ Tis nu meer dan een week geleden dat ik ontdekte dat ie met een ander zat te flirten en heb nooit een antwoord van hem gehad daarop, maar via via hoor ik wel dat hij zich ellendig voelt. Ik geef natuurlijk nog wel veel om hem, maar als hij geen contact zoekt, waarom zou ik dan? Doen of niet doen?
niet doen, zo te horen ben je beter af zonder hem. daar komt bij dat al glashard tegen je heeft gelogen (door je voor te houden dat je de enige was) de kans is groot datie dat weer gaat doen.

hij kan tenslotte maar al te makkelijk zeggen dat hij het er moeilijk mee heeft. het kan zijn dat het over een xx aantal weken (of maanden zelfs) wel goed gaat. nu is echter alles nog te vers en pijnlijk. neem wat rust, drink een coctailtje en geniet wat van de tijd die je nu ff hebt.
  donderdag 16 juni 2011 @ 16:05:46 #100
337906 DvT1987
Better than cookies
pi_98252754
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:03 schreef badisbad het volgende:

[..]

niet doen, zo te horen ben je beter af zonder hem. daar komt bij dat al glashard tegen je heeft gelogen (door je voor te houden dat je de enige was) de kans is groot datie dat weer gaat doen.

hij kan tenslotte maar al te makkelijk zeggen dat hij het er moeilijk mee heeft. het kan zijn dat het over een xx aantal weken (of maanden zelfs) wel goed gaat. nu is echter alles nog te vers en pijnlijk. neem wat rust, drink een coctailtje en geniet wat van de tijd die je nu ff hebt.
Sluit ik me bij aan. Ik zou wel, als er wat tijd over is gegaan en je niet meer zo emotioneel bent proberen af te spreken. Ik vind het zelf heel fijn om het af te sluiten en jij hebt ook wel wat uitleg verdiend. Ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat er nou precies gebeurd is en waar het mis is gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')