Iets van Linkin Park/Jay-Z ; Numb/Encore. En dat dan weer in de remix.quote:
Iemandquote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef MJay1 het volgende:
Ik zoek een vrij bijzonder liedje. Ik weet namelijk niet of dit liedje ook daadwerkelijk is uitgebracht. Het gaat over Lou de palingboer en er zijn meerdere coupletten van. Ik weet wel dat 1 couplet zo gaat:
Ik ben Lou de palingboer
Alleluja
Ik ben Lou de palingboer
Alleluja
En Lucas Bols is onze heer
Alleluja
En Lucas Bols is onze heer
Alleluja
Het café is onze kerk
Alleluja
Het café is onze kerk
Alleluja
En de bijbel is ons bier
Alleluja
En de bijbel is ons bier
Alleluja
En de preekstoel is de tap
Alleluja
En de preekstoel is de tap
Alleluja
De ober is de kapelaan
Alleluja
De ober is de kapelaan
Alleluja
Wie o wie kan mij helpen??
Lees de OP van dit topic nog eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef hh84 het volgende:
Wie weet waar ik (evt. betaald) een instrumentale versie van "Ik hou van Holland" kan vinden? (de moderne versie, niet die van 50 jaar geleden)
Ik vraag niet naar Warez, ik wil alleen weten waar dat nummer verkrijgbaar isquote:
Excuses, te snel gelezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef hh84 het volgende:
[..]
Ik vraag niet naar Warez, ik wil alleen weten waar dat nummer verkrijgbaar is
Bedoel je Jem?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:45 schreef Nolpudap het volgende:
Hallo,
vorig jaar op reis in Italië werd er in een supergezellige cocktailbar langs de kust telkens een cover cd van coldplay opgelegd. Het waren echt romantische versies van die liedjes en het zou leuk zijn om die nog eens terug te vinden. Het was hoofdzakelijk een vrouw die de liedjes inzong en ze waren nog iets rustiger en met gitaar of enkel piano geloof ik. Daarna werd er nog een cd gespeeld met andere liedjes die romantisch gecoverd werden.
Mocht iemand dergelijke cover cd/groep kennen mag je het altijd naar me doorsturen.
Iets van Guns 'n' Roses misschien?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:24 schreef Wasabi92 het volgende:
Hallo iedereen,
Lang geleden luisterde ik naar een nummer dat mijn vader ook altijd luisterde, maar ik kan me niet meer herinneren welk nummer dit was... Ik weet alleen nog iets wat in de clip voorkwam, namelijk een bloeiende roos, die snel uit kwam en weer dicht ging (dit misschien zelfs een aantal keer). Verder weet ik nog dat het gezongen werd door een man met een rouwe stem. Het gaat om een vrij oud nummer, niet iets van de afgelopen paar jaar. Niet heel veel informatie dus, maar heeft iemand suggesties?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:24 schreef Wasabi92 het volgende:
Hallo iedereen,
Lang geleden luisterde ik naar een nummer dat mijn vader ook altijd luisterde, maar ik kan me niet meer herinneren welk nummer dit was... Ik weet alleen nog iets wat in de clip voorkwam, namelijk een bloeiende roos, die snel uit kwam en weer dicht ging (dit misschien zelfs een aantal keer). Verder weet ik nog dat het gezongen werd door een man met een rouwe stem. Het gaat om een vrij oud nummer, niet iets van de afgelopen paar jaar. Niet heel veel informatie dus, maar heeft iemand suggesties?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef srblackbird het volgende:
Tijdens de rozen ceremonie van De Bachelor: (rond de 2 minuut 40.)
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8f107313-628e-4814-a34c-3ad0af69cfde/
Dank!quote:
Of deze?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:24 schreef Wasabi92 het volgende:
Hallo iedereen,
Alvast bedankt!
Is dit niet gewoon: RUN-DMC vs. Jason Nevins - It's Like Thatquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef zoekjewat het volgende:
Weet iemand welke remix dit is van "its like that" van run dmc ?
Nee want dat is deze:quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon: RUN-DMC vs. Jason Nevins - It's Like That
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Nee want dat is deze:
die is meer hiphop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |