Doet me aan "Lamb" denken, maar ik kan de stem niet helemaal plaatsen. Zal het ook wel niet zijn maar misschien wel een vertrekpunt om vanuit te zoeken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef Silvinka het volgende:
Kan iemand mij helpen om de muziek uit dit filmpje te achterhalen?
Heb tunatic en audiotag al geprobeert, maar de een herkent het niet en de ander zegt dat t barry white is : |
Voor dit soort zaken is de website Discogs.com erg geschikt. Ik heb even gezocht en vond deze pagina: http://www.discogs.com/Quazar-Break-Away/master/20666quote:Op zaterdag 18 juni 2011 07:35 schreef female81 het volgende:
Om de zoveel tijd gooi ik deze er weer eens op (komen toch steeds nieuwe users bij, weet ik veel of er nu wél eentje bij zit die de oplossing van dit raadsel weet...).
Ik weet ongeveer vijf jaar na het opnemen van dit nummer nog steeds niet wat voor remix dit nou is, van Quazar's Breakaway.
(Zó k** is dat, in de basis wel de titel en uitvoerende weten, maar het nummer juist in een volstrekt onvindbare versie leuk vinden.)
Overigens heb ik de man achter Quazar er al over gemaild, maar helaas heb ik geen antwoord gekregen.
Bedankt, dat is 'm inderdaad (als je je eerst door de bongo's heenwerkt).quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:34 schreef twiFight het volgende:
Ik zoek de artiest / titel van het nummer in deze video:
Artiest zou ik al een heel eind mee komen.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:50 schreef David83 het volgende:
[..]
Bedankt, dat is 'm inderdaad (als je je eerst door de bongo's heenwerkt).
bedoel je deze?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:28 schreef ben2man het volgende:
Hoi ben op zoek naar de volgende clip (en muziek)
Het is een compleet geanimeerde clip met veel bewegelijke en transformerende vormen in allerlei (felle) kleuren die op de maat van de muziek bewegen.
Muziek is volgens mij uptempo en vrolijk en ik kan me herinneren dat het ongeveer 4/5 misschien 6 jaar oud is..
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 19 juni 2011 16:58 schreef zedman18 het volgende:
goedendag ik zoek de liedje bij de bruine volvo. NIET DE KLASSIEKE NUMMER.
Geen dank.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:18 schreef ben2man het volgende:
@zedman nee, het is volledig geanimeerd in 3d, ziet er superstrak en smooth uit.
volgens mij is het een lijn die zicht door een weiland verplaatst en op gegeven ogenblik in een wirwar van gekleurde bewegende blokken en balken in de lucht terecht komt en er doorheen 'reist'.
Geen dank.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:32 schreef ben2man het volgende:
@Donroyco badabang badaboom! Je hebt hem! Thanks a million.
quote:
Verdomme, ik had 'm ook klaarstaan, is ie me voor.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Verdomme, ik had 'm ook klaarstaan, is ie me voor.
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef Mixende_match het volgende:
Hooi. Ik zoek een nummer, was pas op q music, voor die presentator het zomer nummer.
Is een beetje dance nummer, en een vrouw zegt dan in een beetje gebrekkig engels: what the fack
(echt met de a gezegd)
Thxxx
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef Mixende_match het volgende:
Hooi. Ik zoek een nummer, was pas op q music, voor die presentator het zomer nummer.
Is een beetje dance nummer, en een vrouw zegt dan in een beetje gebrekkig engels: what the fack
(echt met de a gezegd)
Thxxx
Nog niemand die het herkent? Ik vraag me nog steeds af waar ik t van kenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:40 schreef delano.888 het volgende:
In deze clip word enkele seconde een "danspasje" gedaan van 3:18 tot 3:21 (de eerste beweging met die wii controllers, op en neer tijdens loopbeweging)
Ik herken het en weet zeker dat ik het ergens anders heb gezien, of het is iets bekends van vroeger, of het is in de afgelopen tijd in een andere top40 clip geweest.
Ik zit er nu al een hele dag aan te denken waar ik het van herkenwie weet het?
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog niemand die het herkent? Ik vraag me nog steeds af waar ik t van ken
Ik wist wel dat ik niet gek was. Dankje.quote:
Misschien way off, maar het eerste wat in mij opkwam was:quote:Op maandag 20 juni 2011 15:50 schreef Wiegman het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat ik gisterochtend op de radio hoorde. Ik heb alleen geen idee welke zender er op dat moment op stond.
Het werd gezongen door een man, en de zin "You'll gonna miss him" kwam vaak voorbij, en het woord "everywhere/anywhere" kan ik mij nog herrinneren...
Het klonk rustig, een beetje slow-rock o.i.d.
www.google.comquote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef timmyboy1992 het volgende:
heeft er misschien iemand een andere site voor me waar ze meer verstand hebbe van muziek, ik vind dit waardelooss
www.nummergemist.nl als je dan gewoon rond dat tijdstip eens kijkt bij de verschillende radiostations. Zeker in de ochtend worden er niet heel veel nummers gedraaid ivm reclame en geouwehoer dus daar moet je redelijk snel doorheen kunnen scrollen. Wel snel zijn, want de lijsten zijn er maar voor de afgelopen drie dagen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef Wiegman het volgende:
Bedankt voor het meedenken!
Het liedje dat ik zoek is absoluut niet zo funky of swingend... Hij is rustiger qua tempo dan die van jou.
Ik verwacht wel dat het een oud nummer is, het zou maar zo een jaar of 30 oud kunnen zijn?
(maar dit is natuurlijk gokken, hij klonk erg mooi en als een klassieker, maar voor het zelfde geld is dit niet het geval)
Nee, het is een groep. 't is heel zoet.. hahaquote:
Heb hem al OMEGA Si te vas (Pee4Tee REMIX )quote:Op maandag 20 juni 2011 13:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek een dance / club versie van het volgende nummer.
Omega - que tengo que hacher.
Er is een club nummer waar ze een sample in gebruiken van bovenstaand nummer.
Iemand een idee hoe dat nummer heet of wie de remix gemaakt heeft?
Klopt, die is hier al eerder voorgekomen... Helaas ben ik kwijt welk nummer dat was...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Neraice het volgende:
Ben op zoek naar een liedje. Hoe die ging weet ik niet meer precies, maar de clip nog wel. Het was iemand die door een autotunnel liep en steeds werd aangereden maar gewoon doorliep, wel vrij bekend volgens mij. Iemand?
UNKLE - Rabbit In Your Headlightsquote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Neraice het volgende:
Ben op zoek naar een liedje. Hoe die ging weet ik niet meer precies, maar de clip nog wel. Het was iemand die door een autotunnel liep en steeds werd aangereden maar gewoon doorliep, wel vrij bekend volgens mij. Iemand?
Iets van Linkin Park/Jay-Z ; Numb/Encore. En dat dan weer in de remix.quote:
Iemandquote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef MJay1 het volgende:
Ik zoek een vrij bijzonder liedje. Ik weet namelijk niet of dit liedje ook daadwerkelijk is uitgebracht. Het gaat over Lou de palingboer en er zijn meerdere coupletten van. Ik weet wel dat 1 couplet zo gaat:
Ik ben Lou de palingboer
Alleluja
Ik ben Lou de palingboer
Alleluja
En Lucas Bols is onze heer
Alleluja
En Lucas Bols is onze heer
Alleluja
Het café is onze kerk
Alleluja
Het café is onze kerk
Alleluja
En de bijbel is ons bier
Alleluja
En de bijbel is ons bier
Alleluja
En de preekstoel is de tap
Alleluja
En de preekstoel is de tap
Alleluja
De ober is de kapelaan
Alleluja
De ober is de kapelaan
Alleluja
Wie o wie kan mij helpen??
Lees de OP van dit topic nog eens.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:08 schreef hh84 het volgende:
Wie weet waar ik (evt. betaald) een instrumentale versie van "Ik hou van Holland" kan vinden? (de moderne versie, niet die van 50 jaar geleden)
Ik vraag niet naar Warez, ik wil alleen weten waar dat nummer verkrijgbaar isquote:
Excuses, te snel gelezenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:15 schreef hh84 het volgende:
[..]
Ik vraag niet naar Warez, ik wil alleen weten waar dat nummer verkrijgbaar is
Bedoel je Jem?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:45 schreef Nolpudap het volgende:
Hallo,
vorig jaar op reis in Italië werd er in een supergezellige cocktailbar langs de kust telkens een cover cd van coldplay opgelegd. Het waren echt romantische versies van die liedjes en het zou leuk zijn om die nog eens terug te vinden. Het was hoofdzakelijk een vrouw die de liedjes inzong en ze waren nog iets rustiger en met gitaar of enkel piano geloof ik. Daarna werd er nog een cd gespeeld met andere liedjes die romantisch gecoverd werden.
Mocht iemand dergelijke cover cd/groep kennen mag je het altijd naar me doorsturen.
Iets van Guns 'n' Roses misschien?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:24 schreef Wasabi92 het volgende:
Hallo iedereen,
Lang geleden luisterde ik naar een nummer dat mijn vader ook altijd luisterde, maar ik kan me niet meer herinneren welk nummer dit was... Ik weet alleen nog iets wat in de clip voorkwam, namelijk een bloeiende roos, die snel uit kwam en weer dicht ging (dit misschien zelfs een aantal keer). Verder weet ik nog dat het gezongen werd door een man met een rouwe stem. Het gaat om een vrij oud nummer, niet iets van de afgelopen paar jaar. Niet heel veel informatie dus, maar heeft iemand suggesties?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:24 schreef Wasabi92 het volgende:
Hallo iedereen,
Lang geleden luisterde ik naar een nummer dat mijn vader ook altijd luisterde, maar ik kan me niet meer herinneren welk nummer dit was... Ik weet alleen nog iets wat in de clip voorkwam, namelijk een bloeiende roos, die snel uit kwam en weer dicht ging (dit misschien zelfs een aantal keer). Verder weet ik nog dat het gezongen werd door een man met een rouwe stem. Het gaat om een vrij oud nummer, niet iets van de afgelopen paar jaar. Niet heel veel informatie dus, maar heeft iemand suggesties?
Alvast bedankt!
quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:51 schreef srblackbird het volgende:
Tijdens de rozen ceremonie van De Bachelor: (rond de 2 minuut 40.)
http://www.rtl.nl/xl/#/u/8f107313-628e-4814-a34c-3ad0af69cfde/
Dank!quote:
Of deze?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:24 schreef Wasabi92 het volgende:
Hallo iedereen,
Alvast bedankt!
Is dit niet gewoon: RUN-DMC vs. Jason Nevins - It's Like Thatquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:18 schreef zoekjewat het volgende:
Weet iemand welke remix dit is van "its like that" van run dmc ?
Nee want dat is deze:quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon: RUN-DMC vs. Jason Nevins - It's Like That
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:22 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Nee want dat is deze:
die is meer hiphop
Oh nee is hem wel:Dquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
THANKS!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja sorry moest op dat moment net wegquote:
Zocht hem zelf ook, hoor hem vaak met uitgaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:08 schreef JoRuZ het volgende:
ik ben op zoek naar het nummer wat de eerste 9 seconde speelt van dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)ngenis_paradijs.html
Een nummer dat met vroeger begint is hilversum III van herman van veenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef spoorniett het volgende:
Wie o Wie helpt mij uit de brand?
Het nummer heeft de volgende eigenschappen;
-jaren 60/70/80
-nederlands nummer
-het nummer begint met een mondharmonica
- het eerste woord wat gezongen wordt is "vroeger", maar weet ik niet 100%.
-het is ook mogelijk dat de zin "i love you so" voor komt in het nummer.
Waar zijn de kenners?
heb mij al helemaal gek gegoogled
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:26 schreef spoorniett het volgende:
Wie o Wie helpt mij uit de brand?
Het nummer heeft de volgende eigenschappen;
-jaren 60/70/80
-nederlands nummer
-het nummer begint met een mondharmonica
- het eerste woord wat gezongen wordt is "vroeger", maar weet ik niet 100%.
-het is ook mogelijk dat de zin "i love you so" voor komt in het nummer.
Waar zijn de kenners?
heb mij al helemaal gek gegoogled
dat is dus niet 60/70/80 maar ik denk dat je gelijk hebtquote:
Hij/zij heeft bevestigd dat dit het nummer is in een eerder eigen gemaakt Topic.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat is dus niet 60/70/80 maar ik denk dat je gelijk hebt
Doet me heel erg aan Lynyrd Skynyrd denken, titel weet ik niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Welk nummer is dat ookalweer helemaal in het begin?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Welk nummer is dat ookalweer helemaal in het begin?
party Rock Athem?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, ik word er nu chagrijnig van. Op mijn werk hebben ze in al hun wijsheid besloten de radio op 538 te zetten enkele weken geleden. Nu hoor ik daar regelmatig een nummer voorbijkomen waarvan ik niet weet wie of wat het is. Onlangs weer dus ik onthield het tijdstip en keek later in de 538-playlist en daar stonden dus wel netjes de nummers die er vóór en ná kwamen, maar het nummer zelf lijkt niet te bestaan. Aaargh!
Het is nogal trance-achtig, geen lyrics whatsoever en het enige wat ik er verder nog over kan zeggen is dat het volgens mij redelijk nieuw is...
quote:
quote:geen lyrics whatsoever
quote:
Ik dacht dat ik "I can change you" en "Get outta here" hoorde en kon het niet vinden, heel erg bedanktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Even geluisterd naar de tekst en op google gezocht. 1e resultaat.
Nee, die is het niet. Er zit totaal geen rap of zang in.quote:
Enige wat ik eigenlijk kon bedenken wat een beetje aan je voorwaarden voldoet is deze:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
Okay, ik word er nu chagrijnig van. Op mijn werk hebben ze in al hun wijsheid besloten de radio op 538 te zetten enkele weken geleden. Nu hoor ik daar regelmatig een nummer voorbijkomen waarvan ik niet weet wie of wat het is. Onlangs weer dus ik onthield het tijdstip en keek later in de 538-playlist en daar stonden dus wel netjes de nummers die er vóór en ná kwamen, maar het nummer zelf lijkt niet te bestaan. Aaargh!
Het is nogal trance-achtig, geen lyrics whatsoever en het enige wat ik er verder nog over kan zeggen is dat het volgens mij redelijk nieuw is...
Thanks, maar ondanks dat ie aan de voorwaarden voldoet is dit het ook niet. Ik ben al zover gegaan om vrijwel ieder nummer van die playlist waarvan ik dacht dat 't hem kon zijn te checken op youtube. Nul resultaat.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:04 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Enige wat ik eigenlijk kon bedenken wat een beetje aan je voorwaarden voldoet is deze:
Komt ook wel is op 538 voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |