Zeker. Ik heb de mijne vandaag aan en ze lopen gewoon zo nicequote:
Ik wil ze ook, zit alleen een beetje met mijn maat.. US 13,5 is heel lastig..quote:Op maandag 20 juni 2011 10:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zeker. Ik heb de mijne vandaag aan en ze lopen gewoon zo nice
Ik heb ze maar laten staan. Kleuren zijn op zich tof, alleen het is Kobe en Lakers en ik mag beide niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:50 schreef HAL9000S het volgende:
Hopelijk komen mijn Kobe Kostons vandaag binnen.
Dus omdat het limited is had ik het moeten kopen? Nehhh.. Wacht wel tot er weer wat anders moois gaat komen.quote:
Klopt ik had het moeten weten. Krijg je als je op werk zit. Work = serious business.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:42 schreef HAL9000S het volgende:
Lol, why so serious?
[ afbeelding ]
sarcasme en internet blijft een faal![]()
noicequote:Op maandag 20 juni 2011 10:50 schreef HAL9000S het volgende:
Hopelijk komen mijn Kobe Kostons vandaag binnen.

quote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Pan.da het volgende:
Deze vandaag even bestellen:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kwam tantoe hard op die patta's mattie.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Pan.da het volgende:
[ afbeelding ]
oh oh! kijk hem die diss droppen dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:11 schreef seto het volgende:
passen wel bij je lelijke hoofd pan.da lmfao
Jij gaat eckte chimeids hosselen met die patta'squote:Op maandag 20 juni 2011 14:36 schreef Pan.da het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is geen diss vriend!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:11 schreef seto het volgende:
passen wel bij je lelijke hoofd pan.da lmfao
Haha ik heb geen flauw ideequote:Op maandag 20 juni 2011 15:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
oh oh! kijk hem die diss droppen dan.
Lol, Pan.da je fobo
Dat is die zanger van My Chemical Romance() toch?
Kerel, jammer dat jij mijn swag niet kan handelen...quote:
Ja mang, ik snap je.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:37 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Kerel, jammer dat jij mijn swag niet kan handelen...
@Gemaskerde: Nee, deze zijn te hardHeb het toch maar niet gedaan. 35 euries maar! Bij de Scapino jeweet!
Some people are just jealous.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef vault_tec het volgende:
Ik snap nog steeds niet gehaat word op de hobby's van andere
Welke?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef Bryan181 het volgende:
Nieuwe busenitz bij manus skateshop, zijn weer toppertjes
Als je de site checkt scroll je een klein beetje naar beneden, zie je ze. Ik vind ze lelijk, ze moeten 1 kleur zijn met seude...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |