Some people are just jealous.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef vault_tec het volgende:
Ik snap nog steeds niet gehaat word op de hobby's van andere
Welke?quote:Op maandag 20 juni 2011 23:06 schreef Bryan181 het volgende:
Nieuwe busenitz bij manus skateshop, zijn weer toppertjes
Als je de site checkt scroll je een klein beetje naar beneden, zie je ze. Ik vind ze lelijk, ze moeten 1 kleur zijn met seude...quote:
Hahaha wat?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef vault_tec het volgende:
Ik snap nog steeds niet gehaat word op de hobby's van andere
Vooral die twee onderstequote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:23 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Zooooo die busenitz is me toch een potje LELIJK, damn.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kwam net wat gaafs tegen![]()
![]()
Dat het bestaat![]()
[ afbeelding ]
http://www.mooiwinkeltje.(...)ichte-ledveters.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon via TNT post PostNL, aangetekend kost je ¤ 35,60.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:36 schreef Atta-boy het volgende:
Sorry heb geen witte blazer veters.
Weet iemand misschien wat de shipping costs zijn om een paar schoenen double boxed naar bv Amerika op te sturen? en welke service het beste is om te gebruiken?
Ik probeer voor het eerst wat op ebay te zetten maar ik ben er onwijs slecht in.
Alvast bedankt.
Voor uitgaan lijken ze me best vet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:58 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat voor types daarmee rondlopen, dezelfde types die met regenboogkleurige veters, of meerdere veters rondlopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |