Badge of honour en Eredivisie badge zijn hetzelfde. En die krijgt de consument niet gelukkigquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:43 schreef TheHunterAmin het volgende:
Maandag wordt het nieuwe shirt gepresenteerd, maar als ik het goed begrijp krijgen we straks een heel vol shirt, namelijk:
- 3 sterren
- Gouden eredivisie badge
- Badge of Honour
- 'Wij zijn Ajax'
- Historische Ajax-logo’s
Lol wel leuk zo, maar volgens mij wordt het te druk
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Badge of honour en Eredivisie badge zijn hetzelfde. En die krijgt de consument niet gelukkig
Ja wtf, ik dacht dat je de eredivisie badge of honour bedoelde, niet de CLquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:48 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
![]()
Badge of Honour | Gouden eredivisie badge
En jij noemt dat hetzelfde?
Dat wist ik niet , sorryquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ja, en die badge of honour mag van de KNVB dit seizoen ook in de Eredivisie gedragen worden..
Waarom zou je dat doen in de eredivisiequote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:52 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Geeft niet![]()
Hier volledig bericht: http://www.afcasupporters(...)n-de-badge-of-honour
Vet.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:51 schreef TheHunterAmin het volgende:
Ja, en die badge of honour mag van de KNVB dit seizoen ook in de Eredivisie gedragen worden..
Waarom zou je kampioenssterren gebruiken in Europa. Het staat gewoon mooi.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen in de eredivisie.
Dat is andersquote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom zou je kampioenssterren gebruiken in Europa. Het staat gewoon mooi.
Maarjah, ik denk dat die in de nek komt inplaats van het 'Amsterdams wapen'!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:01 schreef Smoofie het volgende:
Nu ik weer dat printje zie van al die logo's op het shirt, het ziet er niet uit
Die komt ook in de nek, maar ik vond de nekprint van het shirt van 2 jaar geleden, met het volledige wapen van Amsterdam + leeuwen mooier.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:03 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
Maarjah, ik denk dat die in de nek komt inplaats van het 'Amsterdams wapen'!
Ik heb nog een oud shirt van Litmanen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 23:56 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
Charisteas
ik heb die van 03-04 thuis zonder naam.
Maar dat is een heldquote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:21 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik heb nog een oud shirt van Litmanen.
Ajax is meer dan alleen die club uit Amsterdamquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooial was het Amsterdamse wapenschild misschien nog wel mooier
Nee.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 00:43 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ajax is meer dan alleen die club uit Amsterdam
Lekker verdeeld weerquote:Kritiek Ajax op twaalf 'lunchduels' en veel uitduels na CL-avonden
Zaterdag, 18 juni 2011 om 12:04
Volgens het Algemeen Dagblad is Ajax nog niet helemaal tevreden over de conceptversie van het Eredivisieprogramma voor het seizoen 2011/12. De KNVB presenteerde vrijdag de eerste versie voor de 34 speelronden. Daarin staat dat Ajax op twaalf zondagen om 12:30 uur begint met spelen. De Amsterdammers hopen dat dat er acht kunnen worden.
Afgelopen seizoen kwamen de vroege speeltijden op zondag ook al eens ter tafel bij Ajax. “Moet je om half een 's middags voetballen, dan zit je om tien uur 's morgens al aan de spaghetti", zei Demy de Zeeuw daar toen al eens over. “Dat is eigenlijk ook niet alles.” Ajax zou bij de bond hebben aangegeven het redelijk te vinden als vier van de twaalf duels zonder veiligheidsrisico's worden verplaatst naar een later tijdstip dan half één 's middags.
Verder zou de landskampioen de toppers het liefst verplaatsen van 12:30 uur naar 16:30 uur. Het feit dat de club na Champions League duels vijf keer uit speelt en slechts een keer thuis wordt gezien als vervelend. In ruil daarvoor speelt de ploeg echter voorafgaand aan de Europese wedstrijden wel thuis; het kan desgewenst dus makkelijk de wedstrijden naar de zaterdag verplaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |